Σελίδα 6 από 12

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 20:35
από Juno
Βινόσαυρος έγραψε: 21 Μάιος 2018, 17:17 να σε δείχνουν το φεγγάρι και να κοιτάς το δακτυλο
Αμ, εσένα που σε δείχνουν το δάχτυλο και κοιτάς το φεγγάρι;
Spoiler
Εικόνα
Διάβασα και για τον Λιαντίνη αλλά δεν κρατήθηκα με το τρολ τον Διάδοχο.

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 20:41
από μπλε ιστορικος
Juno έγραψε: 21 Μάιος 2018, 20:35
Spoiler
Εικόνα
Διάβασα και για τον Λιαντίνη αλλά δεν κρατήθηκα με το τρολ τον Διάδοχο.

μπαινω να διαβασω για τον μεγιστο Λιαντινη και βλεπω τον ντεντεκτιβ σαινη να εχει ανακαλυψει και αλλη κρυμμενη ταυτοτητα και
να κανει κωλοδαχτυλα
λιγο νωριτερα ειχε γραψει σε εναν που διαφωνουσε μαζι της,να παει να παρει τα χαπια του


δεν εχω λογια να περιγραψω την παρακμη και την αρρωστια σας

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 20:43
από Juno
μπλε ιστορικος έγραψε: 21 Μάιος 2018, 20:41
Juno έγραψε: 21 Μάιος 2018, 20:35
Spoiler
Εικόνα
Διάβασα και για τον Λιαντίνη αλλά δεν κρατήθηκα με το τρολ τον Διάδοχο.

μπαινω να διαβασω για τον μεγιστο Λιαντινη και βλεπω τον ντεντεκτιβ σαινη να εχει ανακαλυψει και αλλη κρυμμενη ταυτοτητα και
να κανει κωλοδαχτυλα
λιγο νωριτερα ειχε γραψει σε εναν που διαφωνουσε μαζι της,να παει να παρει τα χαπια του


δεν εχω λογια να περιγραψω την παρακμη και την αρρωστια σας
Δεν διαφωνούσε, παραποίησε το post μου και περίμενε να απαντήσω στο παραποιημένο σαν να το έγραψα εγώ, να απολογηθώ για αυτό που έγραψε αυτός δηλαδή. Το ίδιο που έκανες και εσύ σε άλλο post μου. Λογικό να τον υποστηρίζεις.

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 20:45
από μπλε ιστορικος
Beria έγραψε: 21 Μάιος 2018, 19:50
Πολύ άσχημα ελληνικά. Με δυσκόλεψε στο διάβασμα
Ή Καθαρεύουσα (Παπαδιαμαντική, Βιζυηνού) ή Δημοτική
Αυτό το υβρίδιο είναι μίζερο, δυσανάγνωστο
πες μας εναν λογο που εκανες παραθεση ολο το σεντονι που ηταν στο απο πανω ποστ;

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:11
από pylothess
Σέβομαι την μνήμη του αείμνηστου καθηγητή Λιαντίνη ,όπως σέβομαι και το δικαίωμα που είχε όσο ζούσε
να διατυπώνει ελεύθερα τις απόψεις τους αλλά δεν ξέρω ,η μπερδεύτηκα και δεν κατάλαβα τι θέλει να πεί
η ο καθηγητής είχε λίγο υπερβολικές απόψεις.

Στο άρθρο του που παραπέμφθηκε πιο πάνω αναφέρει ότι οι σύγχρονοι ,οι Νεοέλληνες δεν έχουν καμία σχέση
με το αρχαίο έθνος των Ελλήνων αλλά δεν κατάλαβα από ποια άποψη το εννοεί ο καθηγητής. Μήπως εννοεί την
νοοτροπία του Νεοέλληνα ; Αν εννοεί την νοοτροπία του Νεοέλληνα συμφωνώ και εγώ μαζί του . Ο Νεοέλληνας
δεν έχει και την καλύτερη νοοτροπία. Αλλά και πάλι μόνο οι σύγχρονοι Έλληνες είναι που έχουν τέτοια νοοτροπία;
Και αυτήν την νοοτροπία την "Ανατολίτικη" ,όλοι οι Έλληνες την έχουν;

Ο Αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός ήταν γέννημα θρέμμα μια συγκεκριμμένης χρονικής περιόδου σε ένα συγκεκριμμένο κοινωνικό πολιτικό και
οικονομικό πλαίσιο που αν και έχει επηρέασει τον παγκόσμιο πολιτισμό επί 2000 χρόνια και εξακολουθεί ίσως ακόμη και σήμερα ,ωστόσο
δεν μπορούμε να εξιδανικεύουμε και να ωραιοποιούμε τον Αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό . Και σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να συγκρίνεται το
νέο Ελληνικό Έθνος με την κλασσική Αρχαία Ελλάδα ούτε και να μας πιάνει το σύμπλεγμα κατωτερότητας ότι δεν είμαστε αντάξιοι συνεχιστές
των προγόνων μας.

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:13
από μπλε ιστορικος
pylothess έγραψε: 21 Μάιος 2018, 23:11

Στο άρθρο του που παραπέμφθηκε πιο πάνω αναφέρει ότι οι σύγχρονοι ,οι Νεοέλληνες δεν έχουν καμία σχέση
με το αρχαίο έθνος των Ελλήνων αλλά δεν κατάλαβα από ποια άποψη το εννοεί ο καθηγητής. Μήπως εννοεί την
νοοτροπία του Νεοέλληνα ; Αν εννοεί την νοοτροπία του Νεοέλληνα συμφωνώ και εγώ μαζί του . Ο Νεοέλληνας
δεν έχει και την καλύτερη νοοτροπία. Αλλά και πάλι μόνο οι σύγχρονοι Έλληνες είναι που έχουν τέτοια νοοτροπία;
Και αυτήν την νοοτροπία την "Ανατολίτικη" ,όλοι οι Έλληνες την έχουν;
το εξηγει παραστατικα στο Γκεμμα στο κεφ ο ελληνοελληνας

τωρα πηξε

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:15
από Βινόσαυρος
Juno έγραψε: 21 Μάιος 2018, 20:35
Βινόσαυρος έγραψε: 21 Μάιος 2018, 17:17 να σε δείχνουν το φεγγάρι και να κοιτάς το δακτυλο
Αμ, εσένα που σε δείχνουν το δάχτυλο και κοιτάς το φεγγάρι;
Spoiler
Εικόνα
Διάβασα και για τον Λιαντίνη αλλά δεν κρατήθηκα με το τρολ τον Διάδοχο.
Ωραία διαγωγή

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:30
από sys3x
Juno έγραψε: 21 Μάιος 2018, 15:50
Γιωργης έγραψε: 20 Μάιος 2018, 22:53 Ένας ρομαντικός άνθρωπος που κατάφερε να δει την πραγματικότητα όπως είναι και φυσικά, από την πράξη του, καταλαβαίνουμε ότι δεν άντεξε. Τα όμορφα, θεϊκά σχεδόν αγάλματα της εποχής εκείνης, των Ελλήνων, που σε καμμία περίπτωση δεν θυμίζουν τα σκληρά και τραχιά πρόσωπα των σημερινών εποικων, των Αρβανιτων, των εξελληνισμενων σλαυων, χριστιανών Αράβων και άλλων φύλλων της Ασίας αλλά και των Βαλκανίων, στέκονται ερείπια μεν, μάρτυρες όμως της διαφοράς των πολιτισμών. Τότε και σήμερα. Διότι τίποτε δεν έχει απομείνει ίδιο. Δεν υπάρχει η ελληνική ιδέα. Ούτε στα μοναστήρια των ορθοδόξων του θρήνου, ούτε στις γριές μαντιλοφορουσες, στα καφενεία της παρακμής, στα κατεστραμμένα σχολεία. Διαπίστωσε ο έρημος, ότι το σύγχρονο αυτό... έθνος ξεπήδησε, η μάλλον ξεβράστηκε από τα σπλάχνα μια οθωμανικής αυτοκρατορίας.

Για όσους δεν το έχουν ήδη διαβάσει

https://www.thessalonikiartsandculture. ... liantinis/
Εσύ είσαι που μιλούσες σπασμένα ελληνικά και έλεγες και συγνώμη για τα λάθη;

Εικόνα
Όχι ρε, αυτός ήταν ο διάδοχος του.
:003:

υγ: τόση δημοκριτεία πως την ανέχεσαι εκεί μέσα ρε Γιώργη; πάρτο απόφαση επιτέλους αγόρι μου.
(:

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:31
από sys3x
Βινόσαυρος έγραψε: 21 Μάιος 2018, 23:15
Juno έγραψε: 21 Μάιος 2018, 20:35
Βινόσαυρος έγραψε: 21 Μάιος 2018, 17:17 να σε δείχνουν το φεγγάρι και να κοιτάς το δακτυλο
Αμ, εσένα που σε δείχνουν το δάχτυλο και κοιτάς το φεγγάρι;
Spoiler
Εικόνα
Διάβασα και για τον Λιαντίνη αλλά δεν κρατήθηκα με το τρολ τον Διάδοχο.
Ωραία διαγωγή
Ναι ούτε Σκοπιανή να ήτανε.

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:40
από Βινόσαυρος
μπιτολιανή;

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:48
από sys3x
Βινόσαυρος έγραψε: 21 Μάιος 2018, 23:40 μπιτολιανή;
Δε ξέρω, που βγάζει τις περισσότερες επί πληρωμή φίλε; εμείς εδώ στην Μακεδονία τις τιμούμε πάντως, νταξ χαμηλή τιμή γενικά αλλά συμφέρουν.

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2018, 23:57
από Βινόσαυρος
Καλο θαταν να μη μιλας για την Juno έτσι

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 11:46
από Μπίστης
Σουβλίτσα έγραψε: 21 Μάιος 2018, 17:40 Μωρός ήταν με όλη την σημασία της λέξης (και όλα τα υπόλοιπα που γράφτηκαν περι ναρκισσισμού κτλ)

Η σκέψη του και η στάση του απέναντι στην ζωή είναι ακριβώς αυτή η πτώση του Εωσφόρου.
Δυστυχώς, έκανε την επιλογή του.

Με εκνευρίζει απίστευτα ο μακαρίτης, τόσο σαν φυσική παρουσία και ομιλία όσο και σαν π@π@ρολόγημα.
Ταυτίζομαι !!

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 11:51
από Μπίστης
Σουβλίτσα έγραψε: 21 Μάιος 2018, 18:12 Αυτό πάλι με τους φιλοσόφους που θα πρέπει κάθε γενιά να έχει και να δινει το δικό της περιεχόμενο και νόημα στην Ζωή και στον Θάνατο, δεν μπόρεσα (ευτυχώς) ποτέ να το χωνέψω


Ο (κατά την γνώμη μου) μεγαλύτερος (μη Ελ φυσικά) από αυτούς (ο Hegel :hebit: ) το έχει εκφράσει πολύ ωραία ότι δεν γίνεται αλλιώς.
Αν το ξετρυπώσω θα επανέλθω .

Re: Δημήτρης Λιαντίνης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2018, 20:31
από tipiti klop
Ο Λιαντίνης νομιζω, είναι το είδος του φιλοσόφου που δεν τον ενδιαφέρουν οι φιλοσοφικές ιδέες καθαυτές.
Αλλά το πως θα ζήσει σύμφωνα με αυτές.
Έτσι, ο Λιαντίνης έρχεται πιο κοντά σε μυθιστορηματικό ήρωα, όπως ο Κιρίλοφ των «Δαιμονισμένων του Ντοστογιέφσκι, παρά σε φιλόσοφο.

Όμως τι σημαίνει να ζεις σύμφωνα με τις ιδέες σου;
Αν ζεις για παράδειγμα σύμφωνα με τις αρχές του χριστιανισμού, η ανάγκη εξαγνισμού οδηγεί στην απόσυρση από τους σωματικούς περιορισμούς και τις αδυναμίες , μια ανάγκη που στην ακρότητά της γεννά τον ασκητισμό. Υπάρχει εδώ η ανοχή απέναντι στην εξαθλίωση του σώματος και ένας πολύ έντονος απομονωτισμός.
Ή όπως το περιγράφει και ο ποιητής, για τον στυλίτη Συμεών:

Τα δυο μου πόδια έχουν σαπίσει από την υγρασία∙
Κι ωστόσο, δεν παύω να κλαίω και να ουρλιάζω,
Όσο ακόμη η κουρασμένη μου ράχη μπορεί να βαστήξει το κουρασμένο μου
Κεφάλι, ώσπου όλα τα μέλη μου να πέσουν ένα ένα από τη στήλη,
Έλεος, έλεος, εξάλειψον το ανόμημά μου.


Για τους πιστούς, αυτή η εικόνα της σήψης και της οδύνης δεν γεννά αποτροπιασμό, αλλά αντίθετα, θαυμασμό και ευλάβεια, αφού δεν είναι παρά η ύψιστη συνέπεια στο δόγμα τους:
μια ζωή σύμφωνα με τις πιο απαιτητικές θρησκευτικές επιταγές.

Με έναν εντελώς ανάλογο, κατά τη γνώμη μου τρόπο, ο Λιαντίνης ομοίως προσπαθεί να κυριαρχήσει πάνω στο σώμα. Το φάρμακο για την εξάλειψη του φόβου του θανάτου, είναι κατά τη γνώμη του η υποχώρηση του εγωισμού, και ιδιαίτερα του ΦΥΣΙΚΟΥ εγωισμού, του τρόπου δηλαδή με τον οποίο η Φύση μιλάει μέσα στο σώμα μας. Κυριαρχώντας πάνω στη «Φύση» αυτή, ο Λιαντίνης πιστεύει ότι γίνεται κυρίαρχος του θανάτου.
Αυτή η «απώλεια εαυτού», του φυσικού εαυτού ως σώματος, δε διαφέρει σε τίποτα, επί της ουσίας , από το ασκητικό ιδεώδες. Απλά, αποπειράται να γίνει ακόμα πιο συνεπές από αυτό. Γιατί η πλήρης κυριαρχία πάνω στο σώμα και τους φυσικούς περιορισμούς του, σημαίνει και την επιλογή της ώρας του θανάτου του. Ο ασκητισμός επιλέγει να βασανίσει το σώμα, η «λογική αυτοκτονία» του Λιαντίνη, επιλέγει να το αφανίσει.