Re: Ηλεκτρικό ποδήλατο ή σκούτερ.
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2019, 19:42
καλό μου ανισόρροπο, εδώ μιλάμε για αθόρυβη κίνηση, βέλτιστη απόδοση, βιωσιμότητα τεχνική, αυτό είναι αμμοσκαπτικό πραπρά, νομίζω τα απαγόρευσαν πλέον επιτέλους.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
καλό μου ανισόρροπο, εδώ μιλάμε για αθόρυβη κίνηση, βέλτιστη απόδοση, βιωσιμότητα τεχνική, αυτό είναι αμμοσκαπτικό πραπρά, νομίζω τα απαγόρευσαν πλέον επιτέλους.
Αυτο ακριβως σκεφτομουν και γω!enaon έγραψε: 05 Φεβ 2019, 19:51 δεν ανησυχώ, και οδοστρωτήρα να οδηγεί θα της ξεφύγω. Ξέρω γιατί δεν τα συμπαθεί τα μονόκυκλα πάντως, δεν έχουν τζαμάκι να κάνει καρδούλες.![]()
Θα το πηγαίνω στις κατηφόρες σβηστό

Δε πειράζει θα στη κάνω έτσιenaon έγραψε: 05 Φεβ 2019, 19:51 δεν ανησυχώ, και οδοστρωτήρα να οδηγεί θα της ξεφύγω. Ξέρω γιατί δεν τα συμπαθεί τα μονόκυκλα πάντως, δεν έχουν τζαμάκι να κάνει καρδούλες.![]()

Πωωωω το πατησεεεεεε!!!!Naida έγραψε: 05 Φεβ 2019, 19:53
Θα το πηγαίνω στις κατηφόρες σβηστό![]()
Κι όπου βρίσκω τύπο με μονοροδο
![]()
αυτό είναι απλά λάθος. Σημασία έχει η ικανότητα απόσβεσης γιατί είναι πολύ πιθανό να πέσεις σε κάτι που δεν παραμορφώνεται και γιατί κάτι πρέπει να απορροφήσει την ενέργεια της κρούσης που μεγαλώνει με την μαζα.
Η ορμή δεν είναι αυτή που σχετίζεται κάπως με την μάζα και την ταχύτητα;enaon έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:00αυτό είναι απλά λάθος. Σημασία έχει η ικανότητα απόσβεσης γιατί είναι πολύ πιθανό να πέσεις σε κάτι που δεν παραμορφώνεται και γιατί κάτι πρέπει να απορροφήσει την ενέργεια της κρούσης που μεγαλώνει με την μαζα.
Αυτό που κατάλαβα εγώ ότι θέλει να πει ο Ορέστης είναι ότι όσο μεγάλη η μάζα του κινούμενου τόσο πιο ασφαλής είναι. Πάρε πχ ένα φορτηγό με ένα ιχ σε σύγκρουση μεταξύ τους.enaon έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:15 ναι ειναι σχετική με την αδράνεια της μεταφορικής κίνησης, αλλά πιο απλό ειναι να σκεφτούμε παλιά(του 80) και νέα αμάξια. Ίδια μάζα άνω κάτω, δεν άλλαξε κάτι δραματικά.
Αν ένα παλιό αμάξι πέσει σε σταθερό εμπόδιο όμως δεν γλυτώνει κανείς μέσα, και ας μοιάζει το αυτοκίνητο να έχει πάθει λιγότερη ζημιά. Δεν τα σχεδίαζαν να αποροφούν την κρούση πριν την καμπίνα, δεν γινόταν απόσβεση της ενέργειας, την δεχόταν το σώμα μας απότομα και γινόμασταν κιμάς.
Επίσης τα ηλεκτροκίνητα λόγω απουσίας κιν. εσ. καύσης μπροστά είναι κλάσης ανωτέρα στο θέμα της παθ. ασφάλειας, απορροφούν δλδ πολύ καλύτερα την μετωπική κρούση. Επίσης είναι σχεδόν αδύνατον να τουμπάρουν λόγω εξαιρετικά χαμηλού κέντρου βάρους το οποίο δίνει και τρομερά κρατήματα. Ας μην μιλήσουμε για επιτάχυνση φρένα κτλ γιατί αυτά είναι ενεργητική. Χάλια γενικά τα ηλεχτρικά κορίτσια, ούτε βρουμ βρουμ ούτε τίποτα.enaon έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:15 ναι ειναι σχετική με την αδράνεια της μεταφορικής κίνησης, αλλά πιο απλό ειναι να σκεφτούμε παλιά(του 80) και νέα αμάξια. Ίδια μάζα άνω κάτω, δεν άλλαξε κάτι δραματικά.
Αν ένα παλιό αμάξι πέσει σε σταθερό εμπόδιο όμως δεν γλυτώνει κανείς μέσα, και ας μοιάζει το αυτοκίνητο να έχει πάθει λιγότερη ζημιά. Δεν τα σχεδίαζαν να αποροφούν την κρούση πριν την καμπίνα, δεν γινόταν απόσβεση της ενέργειας, την δεχόταν το σώμα μας απότομα και γινόμασταν κιμάς.
ναι αυτό λέω, είναι λάθος. Εδώ το ένα όχημα δέχεται πλαστική παραμόρφωση, το ιχ, το κάνεις λαμαρίνες και το πας προς τα πίσω. Αν το κάνει αυτό σε έναν βράχο όμως, πάει.Naida έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:18 Αυτό που κατάλαβα εγώ ότι θέλει να πει ο Ορέστης είναι ότι όσο μεγάλη η μάζα του κινούμενου τόσο πιο ασφαλής είναι. Πάρε πχ ένα φορτηγό με ένα ιχ σε σύγκρουση μεταξύ τους.
Δε ξέρω βέβαια αν κατάλαβα καλα τα λεγόμενα του Ορέστης.
Ξέχασες ότι το ηλεκτρικό με αυτονομία 300-400 χιλιόμετρα, ζυγίζει 2 τόνους.sys3x έγραψε: 05 Φεβ 2019, 22:27 Επίσης τα ηλεκτροκίνητα λόγω απουσίας κιν. εσ. καύσης μπροστά είναι κλάσης ανωτέρα στο θέμα της παθ. ασφάλειας, απορροφούν δλδ πολύ καλύτερα την μετωπική κρούση. Επίσης είναι σχεδόν αδύνατον να τουμπάρουν λόγω εξαιρετικά χαμηλού κέντρου βάρους το οποίο δίνει και τρομερά κρατήματα. Ας μην μιλήσουμε για επιτάχυνση φρένα κτλ γιατί αυτά είναι ενεργητική. Χάλια γενικά τα ηλεχτρικά κορίτσια, ούτε βρουμ βρουμ ούτε τίποτα.
![]()
