Σελίδα 47 από 150

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 12:49
από enterprise-psi
Ξαναγράφω οτι μια και μοναδική φορά πήγε αντιπροσωπεία, μετά την εγγύηση, δηλαδή πήγαινε το 2005-2010 και μετά μια φορά το 2016.

Ford Βαρυμπομπης.

Και μάλιστα ρώτησα για δίσκο συμπλέκτη ετσι για πλάκα, και μου είπαν καμιά 600αρια ευρω :lol: , ενώ το συνεργείο μου πήρε 220 ευρώ.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 14:55
από dna replication
Ασέβαστος έγραψε: 15 Φεβ 2019, 10:17
Chilloutbuddy έγραψε: 14 Φεβ 2019, 23:16

$1750 το σέρβις στα 60.000χλμ σε εξουσιοδοτημένο.
Ήθελε λέει break pads (τακάκια;) μπροστά και πίσω και με χρέωσε $500 τα μπροστά και $600 τα πίσω γιατί για να τ'αλλάξει έπρεπε να βγάλει τα ρουλεμάν.
οχριστοςκιημανατου. κι ο πατερας του και η θεια του η μαγδαλω.

ποσο κανουν ρε τα εισητηρια, ναρθω εγω να στ αλλαξω :fp: να με κερασεις μια μπυρα και να γυρισω, πιο φτηνα θα σου βγει.
ναι, είναι ανυπερθέτως παράλογο να πληρώνεις >25% της αξίας του αυτοκινήτου στο σέρβις
τα ακριβότερα τακάκια για Κανγοο κάνουν 40€ τα μπροστά και 30€ τα πίσω

ετσι όπως τα περιγράφεις, στην Αυστραλία καλύτερα κανείς να παρατήσει την κύρια δουλειά του ή να γίνει παρτταϊμ για να ασχολείται με τα μαστοριλίκια και τα DIY

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 16:00
από Ερμής
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:43
enterprise-psi έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:31
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:20 Αφου εγραψα και πιο πανω οτι οι αντιπροσωπειες γδερνουν.
Το θεμα δεν ειναι αυτο.
Το θεμα ειναι οτι καποιοι θεωρουν φυσιολογικες τις τιμες αυτες.
Το ξέρουμε ρε άνθρωπε οτι γδερουν οι αντιπροσωπείες. Οχι δεν είναι φυσιολογικές οι τιμές. Αλλά πας για να κρατήσεις την 5 ετη εγγύηση ή όπως στην περίπτωση μου, να φαίνεται στο βιβλίο σφραγίδες απο αντιπροσωπεία, γιατί ο ΕΛ θέλει μεταχειρισμένο απο αντιπροσωπεία, με μηδέν χιλιάδες χιλιόμετρα, και 1000 ευρώ. :lol:
Απο αυτα που εγραψες μονο αυτο για την εγγυηση θεωρω λογικο.
Τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι εντελως λαθος.
Ενα εξουσιοδοτημενο με την αντιπροσωπεια δεν εχει καμμια μα καμμια διαφορα.
Θα καθισω να μου πιανει τον κωλο η αντιπροσωπεια για να κερδισω ,που δεν αλλα λεμε τωρα,500-1000 ευρω παραπανω αν το πουλησω;
Θα τα εχω πληρωσει πολλαπλασια στην αντιπροσωπεια! :smt005:
Το αυτοκινητο το παιρνεις πρωτιστως για την παρτη σου και να το χαιρεσαι.
Η αντιπροσωπεια εχει νοημα μετα την εγγυηση μονο αν εχεις ενα ακριβο αυτοκινητο που δεν πολυκυκλοφορει και δεν υπαρχει εμπειρια στα συνεργεια εξω.
Αν δηλαδη παρω μια Giulia Quadrifoglio,εννοειται οτι θα πηγαινω μονο στην αντιπροσωπεια και μαλιστα οχι στην πολη μου αλλα κατευθειαν στην Αθηνα οπου ειναι πολυ πιο πιθανο να υπαρχει ενας εξειδικευμενος τεχνικος και να εχει πιασει στα χερια του το συγκεκριμενο αμαξι μιας και τα περισσοτερα θα κυκλοφορουν εκει.
ναι αλλά σε αυτή την περίπτωση ξέρεις οτι τη Giulia σου δε θα την αναλάβει το μαστοράκι που θα αναλάμβανε το 146, αλλά ο τοπ μάστορας που έχουν εκει μέσα. Και λογικό.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 18:27
από Feindflug
Ιαπωνία.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2019, 19:36
από Ερμής
Γιατι;

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 00:13
από ST48410
stergiosbik έγραψε: 15 Φεβ 2019, 12:05 Ρε σεις μην βγαζουμε λαδι τους αγιογδυτες.
Ας μας πει ο συμφορουμιτης ποιο Fiesta εχει,χρονολογια και κυβισμο, κι εγω δεσμευομαι να επικοινωνησω με το δικο μου εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Ford και να σας πω τι τιμη μου δινει για αλλαγη σετ ιμαντες και αντλια.
του 2011, 1250cc, βενζίνη

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 00:17
από stergiosbik
Με τα 82 αλογα;
Θα παρω τηλεφωνο και θα σου πω.
Μιλαμε για αλλαγη σετ ιμαντες ε;
Που σου ειπαν 500 ευρω.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 00:26
από ST48410
enterprise-psi έγραψε: 15 Φεβ 2019, 10:25 https://www.autoduder.com
Ωραίο site. Δεν το είχα υπόψη μου. Βγάζει τιμές σαφώς χαμηλότερες.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 00:26
από Feindflug
Γιατί v-tec, γιατί τρελαίνομαι για τις καγκουρίστικες γραμμές του νέου Civic Type R, γιατί τα παλιά οικογενειακά Nissan και Toyota ήταν σκυλιά, γιατί Nissan GTR.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 00:29
από ST48410
stergiosbik έγραψε: 16 Φεβ 2019, 00:17 Με τα 82 αλογα;
Θα παρω τηλεφωνο και θα σου πω.
Μιλαμε για αλλαγη σετ ιμαντες ε;
Που σου ειπαν 500 ευρω.
Ναι και σε ευχαριστώ πολύ. Σετ ιμάντες, εντατήρας ή κάπως έτσι και αντλία νερού. Η τιμή που έδωσαν πρέπει να ήταν αυτή που πόσταρε από το link του site της Ford o enaon. 500+ θυμάμαι γιατί χάζεψα όταν μου το είπε...

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 08:46
από Chilloutbuddy
dna replication έγραψε: 15 Φεβ 2019, 14:55
Ασέβαστος έγραψε: 15 Φεβ 2019, 10:17
Chilloutbuddy έγραψε: 14 Φεβ 2019, 23:16

$1750 το σέρβις στα 60.000χλμ σε εξουσιοδοτημένο.
Ήθελε λέει break pads (τακάκια;) μπροστά και πίσω και με χρέωσε $500 τα μπροστά και $600 τα πίσω γιατί για να τ'αλλάξει έπρεπε να βγάλει τα ρουλεμάν.
οχριστοςκιημανατου. κι ο πατερας του και η θεια του η μαγδαλω.

ποσο κανουν ρε τα εισητηρια, ναρθω εγω να στ αλλαξω :fp: να με κερασεις μια μπυρα και να γυρισω, πιο φτηνα θα σου βγει.
ναι, είναι ανυπερθέτως παράλογο να πληρώνεις >25% της αξίας του αυτοκινήτου στο σέρβις
τα ακριβότερα τακάκια για Κανγοο κάνουν 40€ τα μπροστά και 30€ τα πίσω

ετσι όπως τα περιγράφεις, στην Αυστραλία καλύτερα κανείς να παρατήσει την κύρια δουλειά του ή να γίνει παρτταϊμ για να ασχολείται με τα μαστοριλίκια και τα DIY
πού το βρήκες το >25% βρε, $34χιλ το πήρα
το σέρβις έκανε 3-4 κατοστάρικα, πάντα τόσο κάνει. Απλά αυτή τη φορά βρήκε ότι θέλει φρένα, και πήγε κι άλλαξε και τις δισκόπλακες μαζί για κάποιο μυστήριο λόγο. Ή που με βρήκε μαλάκα ή που είναι άσχετος, ή που όντως υπήρχε πρόβλημα, ένα απ'τα τρία.
Πάντως ότι τα ευρωπαϊκά ανταλλακτικά κάνουν μια περιουσία στην αυστραλία ισχύει, αυτό το ήξερα απ'την αρχή.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 09:05
από stergiosbik
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 13:37
ritzeri έγραψε: 14 Φεβ 2019, 12:14
stergiosbik έγραψε: 14 Φεβ 2019, 11:40

Κατεληξες στο Focus τελικα;
Οχι.
Περιμένω κάτι από τη χιουνται για το τουσον.
Αν μου το κάνουν θα πάω σε αυτό.

Αλλοιως θα περιμένω να δω και το κορολα για να επιλέξω μεταξύ αυτού και του φοκους
:smt126
Αμα ειναι να περιμενεις το corolla τοτε θα ελεγα να ριξεις και μια ματια στο καινουργιο mazda 3.
Ξαναρχεται η αντιπροσωπεια Ελλαδα.
Αφου σε βλεπω οτι γουσταρεις Ασια,να παρεις τουλαχιστον και ενα αυτοκινητο που θα εχει και αλλα χαρισματα εκτος της αξιοπιστιας που θεωρητικα προσφερει το Corolla.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 09:17
από stergiosbik
Φτουυυυυυυυυυυυ.
Εφαγε μπαν και ο ritzeri!
Tωρα πως θα του βρουμε οχημα ρε;
Αυτος ειναι ικανος οταν γυρισει να 'χει παρει κανα SsangYong.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2019, 09:30
από stergiosbik
Μολις επικοινωνησα με τον μαστορα.
Αυτοι δουλευουν και Σαββατα.
Αλλαγη σετ ιμαντες και αντλια για το Fiesta βγαινουν βαρια 250 ευρω τελικη τιμη.
Και οχι κανα συνεργειο της πλακας.
Χρονια στη Ford και προπερσι ανοιξαν δικο τους συνεργειο, καλα παιδια που δεν θα σε κοροιδεψουν και πελατολογιο απο ολη την κεντρικη Ελλαδα.
Οτι γρηγορο Ford κυκλοφορει εδω το πανε σ αυτους.
Ολοι λενε τα καλυτερα λογια.
Γι αυτο ξαναλεω.
Αφηστε την αντιπροσωπεια και πατε εξω.

Re: Γερμανία vs Ιαπωνία

Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2019, 23:52
από enterprise-psi
blyat :lol: