Σελίδα 44 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:05
από ST48410
και τα ηλεκτρικά θα έχουν βλάβες και ένα άμεσο πρόβλημα είναι πως θα παράξεις τόση έξτρα ενέργεια αν έχεις ένα μεγάλο στόλο οχημάτων. Ωστόσο αν πέσουν χρήματα στην έρευνα (που πέφτουν ήδη) γιατί αποκλείετε να έχουμε βελτιωμένες ελαφρύτερες μπαταρίες πχ σε 5-10 χρόνια;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:05
από enterprise-psi
Θα έχουν , αλλά επειδή δεν είμαστε προφήτες, συγκρίνουμε δυο οχήματα , στην συντήρηση τους, υποθέτοντας μηδέν βλάβες και για τα δυο, μόνο αναλώσιμα.

Επίσης ποιο από τα δυο είναι πιθανότερο να πάθει βλάβη; Να καίει λαδάκι, και να μην ασχολείται ο κάτοχος;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:07
από ST48410
Μετά την εμπειρία του enaon με το μονόκυκλο μου φαίνεται ότι το μέλλον πάει στα ηλεκτρικά. Ίσως θα πρέπει να περιμένουμε οχήματα σημαντικά χαμηλότερου βάρους ή κάποια άλλη εξέλιξη που δεν φανταζόμαστε

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:10
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:02 έτσι. Γιατι ειναι γνωστό οτι τα ηλεκτρικά δε θα έχουν και βλάβες.
ναι, ειναι γνωστο.

οτι δεν υπαρχει, δε χαλαει, διασυμπαντικος νομος. οι βλαβες που μπορει να βγαλει ενα ηλεκτρικο, ειναι αυτες που μπορει να βγαλει ενα συμβατικο στη μιζα και τη μπαταρια του, μονο.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:11
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:10
Ερμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:02 έτσι. Γιατι ειναι γνωστό οτι τα ηλεκτρικά δε θα έχουν και βλάβες.
ναι, ειναι γνωστο.

οτι δεν υπαρχει, δε χαλαει, διασυμπαντικος νομος. οι βλαβες που μπορει να βγαλει ενα ηλεκτρικο, ειναι αυτες που μπορει να βγαλει ενα συμβατικο στη μιζα και τη μπαταρια του, μονο.
Οκ. Η καταπόνηση της μίζας είναι ίδια με του μοτέρ σε συνεχή λειτουργία; Αλλά γενικά συμφωνώ. Είναι απλούστερο μηχανικά και αναμένονται λιγότερες βλάβες

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:12
από Ερμής
Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:14
από ST48410
Στο θέμα κόστους νομίζω ότι τον κύριο ρόλο θα τον παίξει το κράτος και οι φόροι. Αν πχ θελήσουν να τα προωθήσουν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σε βάρος των συμβατικών και υπάρξει ενιαία πολιτική χαμηλής φορολόγησης ότι συζητάμε τώρα δεν θα έχει νόημα. Πιστεύω ότι σε 2-3 χρόνια το τοπίο θα έχει ξακαθαρίσει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:16
από enterprise-psi
Εκεί είναι το μέλλον, απλά θα αργήσει στην Ελλάδα, θα γεμίσουμε σάπια μεταχειρισμένα , από όλο τον κόσμο, που θα τα έχουν για ηλεκτρικά, στις μπανανίες ..


Αν δεν είχαμε τριμπούρδελο κράτος, και επιδοτούσε, μόνο 4 πανελ ανά ταράτσα πολυκατοικίας, μόνο στην Αθήνα, υπολογίστε τα KWh που θα βγάζαμε.
Ερμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:12 Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ
Γιαυτο η Τεσλα , δεν αφήνει κανέναν να κάνει σερβις, ούτε αφήνει το service manual .Ακόμα και για καμμένη λάμπα καμπίνας, πρέπει να πας αντιπροσωπεία, και να χρυσοπληρώσεις.

Και για αυτό την κυνηγάνε στην Αμερική (google the Right to Repair )

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:19
από Ασέβαστος
enterprise-psi έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:00 Με αυτά και αυτά φτάσαμε στα 15 χρόνια τις μπαταρίες. Από τα λεφτά που θα έχεις γλιτώσει από λάδια, φίλτρα , μπουζί, δίσκους, βγάζεις τις μπαταρίες, για 400 χρόνια.
fixed.

χαοτικη η διαφορα. ξεχασες ιμαντες, ψυγεια, βαλβολινες, αντλιες κλπ, τα οποια ειναι ολα αναλωσιμα. δηλαδη οπωσδηποτε θα τα αλλαζεις ανα τακτα χρονικα διαστηματα, να μη μιλησουμε και για εκτακτες βλαβες.
απο μια αποψη, ολοκληρος ο κινητηρας ειναι ενα αναλωσιμο, ποσο να βγαλει, 300-400 κ; ε, μετα ειναι για πεταμα. οι μπαταριες ενος ηλεκτρικου μοιαζει να εχουν παρομοια διαρκεια ζωης.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:19
από Ερμής
Δε διαφωνεί κανείς οτι η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει.
Άλλο η ηλεκτροκίνηση όμως και άλλο η Τεσλα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:22
από enterprise-psi
Είπαμε η Τεσλα είναι σαν την Apple. Έβγαλε πρώτη κινητό = οθόνη με touchscreen και τελείωσε. Ολες πλέον οι συσκευές είναι καλύτερες της Apple. Το ίδιο θα γίνει και στα αυτοκίνητα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:23
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:12 Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ
να ηταν ετσι δεν θα υπηρχαν γιαπωνεζικα, μονο ιταλικα :003: :003:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 10:31
από enterprise-psi
εμένα το φιεστα απο το 2005 έχει μηδέν βλάβες. Πάει η Ford χρεοκόπησε :lol:

Καλά για το Honda, κλάψαμε με ένα φίλο με Multistrada που το service 30.000 χιλιομέτρων του πήγε 1100 ευρω :smt005:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 11:02
από Ερμής
Ασέβαστος έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:23
Ερμής έγραψε: 25 Οκτ 2018, 10:12 Μηχανικός δεν είμαι αλλά δε συμφέρει καμία εταιρεία να βγάζει ένα όχημα που δε θα παίζουν βλάβες.
Κάτι τέτοια έλεγαν και οι υπέρμαχοι του ντίζελ και στην πρώτη επίσκεψη στο συνεργείο έκλαψαν με μαύρο δάκρυ
να ηταν ετσι δεν θα υπηρχαν γιαπωνεζικα, μονο ιταλικα :003: :003:
αυτο ειναι τριγγερ και το ξέρεις.
btw τελευταία όμως όσα βλέπω να έχουν μείνει στο δρόμο είναι τουοτα. Αυτά τα γιάρις φασόν στην χιουντάι τα δίνουν;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2018, 11:13
από Πάνας
Σε λίγο θα ανακαλύψετε ότι η Ελλαδίτσα δεν μπορεί να ακολουθήσει τον πρώτο κόσμο. Κινέζικα, Ινδικά αυτοκίνητα και μηχανές θα κατακλύσουν τους δρόμους. Τα ιταλικά θα είναι ίσως τα μόνα που θα μπορούν να πλησιάσουν μερικοί.
10 χρόνια τώρα τρώνε από τα έτοιμα που είχαν στην άκρη, κάποια στιγμή αυτά θα τελειώσουν... ήδη πολλοί έχουν αρχίσει και μένουν από χρήμα. Γείτονας κατασκευαστής πολυκατοικιών πούλησε ένα άουντι 2ετήας το οποίο έφυγε εξωτερικό και έβγαλε από το γκαράζ μια μερσεντές 20ετήας που την είχε σαν συλλεκτική.

Και εσείς μιλάτε για τεχνολογία απλησίαστη :bored:


Επίσης τα ηλεκτρικά έχουν μηχανικά μέρη που λιπαίνονται, έχουν φθορές και βγάζουν βλάβες, δεν είναι μόνο ένα ξερό μοτέρ.