Εκει που δε μπορεί να ειναι χειρότερο του τεσλα, είναι στο στήσιμο.
όχι ρε καμμία σχέση το ένα με τ'άλλο, το κορεάτικο λέμε μαζεύεται, δεν πάει μόνο ευθεία
δες κανα βίντεο, το χώνουν όπως να'ναι και το μαζεύουν με το τιμόνι μετά. Πιό πολύ M5 θυμίζει στη συμπεριφορά παρά ηλεκτρικό.
Ναι αλλά εδώ λέει πως όσο περισσότερη θερμότητα μπορεί να απορροφηθεί από τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου τοσο λιγοτερη ηλεκτρική ενέργεια θα απαιτείται.
Chilloutbuddy έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:12
όχι ρε καμμία σχέση το ένα με τ'άλλο, το κορεάτικο λέμε μαζεύεται, δεν πάει μόνο ευθεία
δες κανα βίντεο, το χώνουν όπως να'ναι και το μαζεύουν με το τιμόνι μετά. Πιό πολύ M5 θυμίζει στη συμπεριφορά παρά ηλεκτρικό.
Στο ring έχει μπει;
7:45 έχει γράψει.
Τίποτα σπουδαίο.
Και πόσα λεφτά θες για να κάνεις τον ίδιο χρόνο με θερμικό;
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Κάτι διλιτρα τον κάνουν αυτόν τον χρόνο με τα μισά άλογα.
Κόστος πες μου. Δείξε μου ένα θερμικό που έκανε τον ίδιο χρόνο να δούμε πόσο κάνει.
Honda civic type r.
Μισά άλογα.
ναι εντάξει, αυτό ήτανε πουστίτσα της Χόντα με ένα "ειδικό" Σιβίκ-φάντασμα που δεν πουλιέται πουθενά και του είχανε βγάλει μέχρι και το ερ κοντίσιον και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες για να μειώσουν το βάρος, συν λάστιχα που πρέπει να τα κάνεις ειδική παραγγελία στη Μισελέν https://www.drive.com.au/news/sneaky-ta ... gring-lap/
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Chilloutbuddy έγραψε: 31 Δεκ 2024, 07:41
Κόστος πες μου. Δείξε μου ένα θερμικό που έκανε τον ίδιο χρόνο να δούμε πόσο κάνει.
Honda civic type r.
Μισά άλογα.
ναι εντάξει, αυτό ήτανε πουστίτσα της Χόντα με ένα "ειδικό" Σιβίκ-φάντασμα που δεν πουλιέται πουθενά και του είχανε βγάλει μέχρι και το ερ κοντίσιον και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες για να μειώσουν το βάρος, συν λάστιχα που πρέπει να τα κάνεις ειδική παραγγελία στη Μισελέν https://www.drive.com.au/news/sneaky-ta ... gring-lap/
Και άλλα διλιτρα εκεί παίζουν.
Ψαξε λίγο και θα τα βρεις.
Τα κιλά στην πίστα δεν κρύβονται ότι και να κάνει κανείς.
Όχι ότι το χιουντάι είναι κακό.Καθε άλλο.
ναι εντάξει, αυτό ήτανε πουστίτσα της Χόντα με ένα "ειδικό" Σιβίκ-φάντασμα που δεν πουλιέται πουθενά και του είχανε βγάλει μέχρι και το ερ κοντίσιον και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες για να μειώσουν το βάρος, συν λάστιχα που πρέπει να τα κάνεις ειδική παραγγελία στη Μισελέν https://www.drive.com.au/news/sneaky-ta ... gring-lap/
Και άλλα διλιτρα εκεί παίζουν.
Ψαξε λίγο και θα τα βρεις.
Τα κιλά στην πίστα δεν κρύβονται ότι και να κάνει κανείς.
Όχι ότι το χιουντάι είναι κακό.Καθε άλλο.
Δεν ξέρω φίλε, εγώ κοιτάω στη γουίκι λίγο πάνω και λίγο κάτω απ'τους χρόνους του Ioniq και βλέπω κάτι λαμποργκίνι γκαγιάρδο, C63, GT2, Audi R8, αυτά είναι αυτοκίνητα άλλης οικονομικής βαθμίδας. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... _lap_times
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
Άρα το Χόντα είναι ακόμα καλύτερο από τα σουπερκαρ που δείχνεις μιας και έχει τα μισά άλογα;
Λίγο πιο πάνω,πολύ κοντά στο hyundai,είναι και το γκολφακι που είναι ακόμα πιο φθηνό.
Chilloutbuddy έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:12
όχι ρε καμμία σχέση το ένα με τ'άλλο, το κορεάτικο λέμε μαζεύεται, δεν πάει μόνο ευθεία
δες κανα βίντεο, το χώνουν όπως να'ναι και το μαζεύουν με το τιμόνι μετά. Πιό πολύ M5 θυμίζει στη συμπεριφορά παρά ηλεκτρικό.
Στο ring έχει μπει;
7:45 έχει γράψει.
Τίποτα σπουδαίο.
Για τα λεφτά του είναι οκ.
Αλλα για τα άλογα του, όχι.
Και το μεγκαν έκανε μικρότερο χρόνο.
Ξαναλέω για τα λεφτά του είναι οκ.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Επίσης μια μικρή λεπτομέρεια.
Αρκετά από τα σουπερκαρ που παίζουν στους ίδιους χρόνους με το Χιουντάι είναι παλιά.
Αν τα βάλεις σήμερα στην πίστα με τωρινά σύγχρονα λάστιχα θα πάνε ακόμα παρακάτω.