Re: Μήνυση εναντίον Αχ Βαχ Καραμάν Αλή-Αγνοούνται τα αποτελέσματα
Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2025, 22:40
σωστή ήταν
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
σωστή ήταν
σωστά αυτά, αλλά μην ξεχνάμε πως υπάρχουν διαπλεκόμενα συμφέρονταπατησιωτης έγραψε: 14 Φεβ 2025, 21:52
Γιατί το βάζεις όμως αυτό;δεν βλέπω να καταδικάσθηκε ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ του διυλιστηρίου.Γιατί όμως;επειδή έχει κάποιο τίτλο ευγενείας ως Βαρδινογιάννης;ανήκει στην αριστοκρατία;
Μπορεί να είναι και έτσι αλλά υπάρχει ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.Βλέπεις τη δεύτερη κατηγορούμενη που λέει τεχνικός ασφαλείας;αυτή είναι κατά νόμον υπεύθυνη για όλα τα μέτρα ασφαλείας.Άντε και ο γενικός υπεύθυνος και διευθυντής.Όχι ο ιδιοκτήτης που δεν έχει καμμία ευθύνη.Το θέμα το ξέρω προσωπικά διότι στη ζωή μου έχω κάνει υπεύθυνος ασφαλείας και ήξερα ότι το κεφάλι μου θα ζητήσουν αν γίνει κάτι.
Γιατί δέχθηκα;διότι ήθελα το μισθό για να ζήσω.Όπως λοιπόν στον ιδιωτικό τομέα έτσι και στο δημόσιο υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι που αναλαμβάνουν ευθύνες και γενικοί διευθυντές πάνω από αυτούς και για όλους υπάρχουν νόμοι και διατάξεις που τους καθιστούν υπεύθυνους για οτιδήποτε συμβεί.Και όπως στα διυλιστήρια ο Βαρδινογιάννης δεν ευθύνεται για ατυχήματα στο διυλιστήριό του αλλά ο γενικός διευθυντής και ο τεχνικός ασφαλείας έτσι και στο δημόσιο δεν ευθύνεται ο υπουργός.Ο υπουργός ευθύνεται εάν ενεργήσει αντίθετα με τις προβλέψεις του διευθυντή ασφαλείας και πάντα αυτοί προσέχουν να μην το κάνουν.
Εάν λοιπόν η ΡΑΣ έγραφε ότι πρέπει να σταματήσουν τα τραίνα,ο Καραμανλής θα τα σταμάταγε.Η ΡΑΣ,όχι γενικώς και αορίστως οι ¨εργαζόμενοι".Και όταν θα ξεσηκωνόταν ο κόσμος και θα έλεγε δεν έχουμε τραίνα θα τους απαντούσε δείχνοντας το έγγραφο η ΡΑΣ τα έκλεισε.Όπως έκλεισε το Ολυμπιακό Στάδιο όταν είπαν ότι το στέγαστρο Καλατράβα είναι επικίνδυνο και ξανάνοιξε όταν κάποιος μηχανικός ΥΠΕΓΡΑΨΕ ότι δεν είναι πια επικίνδυνο.Εάν πέσει θα βρει τον μπελά του ο μηχανικός.Γιατί το έκανε;διότι αυτή είναι η δουλειά του,αυτό κάνει για να ζήσει.
Τα ξέρω αυτά και ξέρω ότι τα επίσημα έγγραφα μόνο μετράνε στα δικαστήρια.Κατά τα λοιπά ο τεχνικός ασφαλείας σταθμίζει τους κινδύνους για ατύχημα και απόλυσή του και αποφασίζει.Δεν είναι εύκολη δουλειά.Απλά στο δημόσιο είναι πολύ πιο εύκολη.Δεν μπορεί ο υπουργός να απολύσει δημόσιο υπάλληλο επειδή βγάζει μια αναφορά και λέει αυτό είναι επικίνδυνο.Μπορεί μόνο να τον έχει σε δυσμένεια.Big deal όταν αυτός είναι μόνιμος και ο υπουργός προσωρινός.Στον ιδιωτικό τομέα είναι αντίθετα.Γαληνός έγραψε: 14 Φεβ 2025, 23:37σωστά αυτά, αλλά μην ξεχνάμε πως υπάρχουν διαπλεκόμενα συμφέρονταπατησιωτης έγραψε: 14 Φεβ 2025, 21:52
Γιατί το βάζεις όμως αυτό;δεν βλέπω να καταδικάσθηκε ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ του διυλιστηρίου.Γιατί όμως;επειδή έχει κάποιο τίτλο ευγενείας ως Βαρδινογιάννης;ανήκει στην αριστοκρατία;
Μπορεί να είναι και έτσι αλλά υπάρχει ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ.Βλέπεις τη δεύτερη κατηγορούμενη που λέει τεχνικός ασφαλείας;αυτή είναι κατά νόμον υπεύθυνη για όλα τα μέτρα ασφαλείας.Άντε και ο γενικός υπεύθυνος και διευθυντής.Όχι ο ιδιοκτήτης που δεν έχει καμμία ευθύνη.Το θέμα το ξέρω προσωπικά διότι στη ζωή μου έχω κάνει υπεύθυνος ασφαλείας και ήξερα ότι το κεφάλι μου θα ζητήσουν αν γίνει κάτι.
Γιατί δέχθηκα;διότι ήθελα το μισθό για να ζήσω.Όπως λοιπόν στον ιδιωτικό τομέα έτσι και στο δημόσιο υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι που αναλαμβάνουν ευθύνες και γενικοί διευθυντές πάνω από αυτούς και για όλους υπάρχουν νόμοι και διατάξεις που τους καθιστούν υπεύθυνους για οτιδήποτε συμβεί.Και όπως στα διυλιστήρια ο Βαρδινογιάννης δεν ευθύνεται για ατυχήματα στο διυλιστήριό του αλλά ο γενικός διευθυντής και ο τεχνικός ασφαλείας έτσι και στο δημόσιο δεν ευθύνεται ο υπουργός.Ο υπουργός ευθύνεται εάν ενεργήσει αντίθετα με τις προβλέψεις του διευθυντή ασφαλείας και πάντα αυτοί προσέχουν να μην το κάνουν.
Εάν λοιπόν η ΡΑΣ έγραφε ότι πρέπει να σταματήσουν τα τραίνα,ο Καραμανλής θα τα σταμάταγε.Η ΡΑΣ,όχι γενικώς και αορίστως οι ¨εργαζόμενοι".Και όταν θα ξεσηκωνόταν ο κόσμος και θα έλεγε δεν έχουμε τραίνα θα τους απαντούσε δείχνοντας το έγγραφο η ΡΑΣ τα έκλεισε.Όπως έκλεισε το Ολυμπιακό Στάδιο όταν είπαν ότι το στέγαστρο Καλατράβα είναι επικίνδυνο και ξανάνοιξε όταν κάποιος μηχανικός ΥΠΕΓΡΑΨΕ ότι δεν είναι πια επικίνδυνο.Εάν πέσει θα βρει τον μπελά του ο μηχανικός.Γιατί το έκανε;διότι αυτή είναι η δουλειά του,αυτό κάνει για να ζήσει.
για παραδειγμα η ΡΑΣ θα συζήτησε με τον υπουργό για τις καταγγελίες των εργαζομένων και τι πρέπει να γίνει
υποθέτω, θα δέχτηκε και πιέσεις από τον υπουργό πως τα τρενα ΔΕΝ σταματούν (οικονομική και πολιτική ζημιά)
και να υπήρχε κάποιο ανεπίσημο έγγραφο για κλείσιμο και άμεσα μέτρα, αυτό εύκολα... σβήνεται
επίσης, εάν δεν δεχτείς όσα σου πει το υπουργείο ή το αφεντικό αντίστοιχα και τους ζητάς βελτιώσεις ασφάλειας, δεν θα βρίσκεις δουλειά για να ζήσεις