Σελίδα 5 από 10

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 08:05
από Chilloutbuddy
Leporello έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 07:53 Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι φτηνότερο να πας από δρόμο αντί για θάλασσα. Εκτός αν οι καραβάδες τους πιάνανε τον κώλο κανονικά; αλλιώς δεν έχει λογική.

Πιό μικρή απόσταση δε λέει τίποτα, γιατί ένα τέτοιο μεταφέρει την ίδια ποσότητα με 7 χιλιάδες φορτηγά

Εικόνα

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 08:10
από plutonas
Ο προελλην είπε:

Aυτά στερούνται αντικειμενικής βάσης, δηλαδή είναι φαντασιοπληξίες του σχοινιού και του παλουκιού.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια πάγια, δεδομένη κατάσταση:

(1) O όγκος των εμπορικών συναλλαγών μεταξύ Κίνα και Δύσης + των συμμάχων της στην Ασία, είναι πολλαπλάσιος αυτού μεταξύ Κίνας και Ρωσίας + λοιπών BRICS. Μιλάμε για χαώδη διαφορά, όχι για λίγες φορές πάνω: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... s_of_China

(2) Δεν είναι μόνο η συντριπτική ποσοτική διαφορά, οι αγορά που προσφέρει η Δύση στην Κίνα που δεν μπορεί να προσφέρει η Ρωσία, αλλά και η ποιοτική. Η Κίνα εισάγει από την Ρωσία σχεδόν αποκλειστικά ένα πράγμα: ενέργεια. Γιατί μόνο αυτό μπορεί να προσφέρει η Ρωσία που έχει ανάγκη η Κίνα.
Αντίθετα, απο την Δύση εισάγει προϊόντα και τεχνολογίες με προστιθέμενη αξία, προϊόντα που μόνο η Δύση ως κοινωνίας της γνώσης και της τεχνολογίας μπορεί να παράξει, που της επιτρέπουν να αναπτύσσεται τεχνολογικά και να μπορεί να παράγει.

Μόνο αγράμματοι μπορεί να ισχυρίζονται ότι το να παράγεις σιτάρι, ηλιέλαιο, πετρέλαιο και αέριο (τυπικός τρίτος κόσμος), σε κάνει αναπτυγμένη οικονομία, ενώ όποιος παράγει και αυτά αλλά και την τεχνολογία που ουσιαστικά κρατάει τον πλανήτη στο 21ο αιώνα, είναι αεριτζής. Απλά, η Δύση (όσο και η Κίνα) είναι τόσο ανεπτυγμένη συγκριτικά, που συγκριτικά χρειάζεται τεράστια ποσά ενέργειας. Η Ρωσία, σαν τυπική χώρα του τρίτου κόσμου, τόσο καιρό φρόντιζε να δίνει φθηνή ενέργεια για να της πετάνε κανένα κοκαλάκι σύγχρονου πολιτισμού και τεχνολογίας. Τώρα που η Δύση χάνει την εύκολη λύση του τριτοκοσμικού τζάμπα αερίου, συντρέχουν οικονομικοί λόγοι να κάνει άμεσα το βήμα στην επόμενη γενιά ενέργειας.

Τα δε BRICS είναι κανενός είδους αντίπαλο δέος για την Δύση, αλλά απλά κάτι που τώρα τελευταία ψελίζει η πουτλερία για εσωτερική κατανάλωση. Τα BRICS ήταν χοτ προηγούμενες δεκαετίες, τότε που όσοι ψαρώσαν και επενδύσαν ακόμη κλαίνε τα λεφτά τους.

Το δε "B" των BRICS ακριβώς επειδή δεν θέλει να χάσει την ζωοδότρια Δύση, σταματάει την υποστήριξη όλων των βραζιλιάνικων αεροσκαφών στην Ρωσία:

Brazilian aircraft manufacturer Embraer stops parts supply to Russia

With this move, Embraer follows in the footsteps of Airbus and Boeing.

https://www.airpor-technology.com/news/ ... ts-supply/

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 08:18
από Leporello
Chilloutbuddy έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:05
Leporello έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 07:53 Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι φτηνότερο να πας από δρόμο αντί για θάλασσα. Εκτός αν οι καραβάδες τους πιάνανε τον κώλο κανονικά; αλλιώς δεν έχει λογική.

Πιό μικρή απόσταση δε λέει τίποτα, γιατί ένα τέτοιο μεταφέρει την ίδια ποσότητα με 7 χιλιάδες φορτηγά

Εικόνα
Το κόστος το άφησα ασχολίαστο. Γενικά, το κόστος μεταφοράς με φορτηγό είναι περί τις 4 φορές ακριβότερο σε σχέση με την μεταφορά με πλοίο. Εν προκειμένω, έχουμε κάτι ακόμη χειρότερο, την μεταφόρτωση που κοστίζει πολύ. Εντούτοις, το έργο είναι σημαντικό γιατί εξυπηρετεί πολλές χώρες χωρίς πρόσβαση σε θάλασσα. Επιπλέον, πολλές φορές η ταχύτητα στην μεταφορά είναι σημαντικότερη από το κόστος.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 08:19
από plutonas
Εικόνα

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 08:41
από Echelon
Ρε οι εμπορικές συναλλαγές μεταξύ Ινδίας και Ρωσίας είναι κοντά 10 δις όλα και όλα. Όσα κάνει και η Ολλανδία με την Ινδία. Ποιες κοσμογονικές αλλαγές. Λες και το φορτηγό που κουβαλάει 1 κοντέινερ μπορεί να αντικαταστήσει το πλοίο που φέρει 13.000. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι ακόμη και μερικά φορτηγά είναι αρκετά για να καλύψουν τις εισαγωγές/εξαγωγές μεταξύ Ινδίας-Ρωσίας.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 09:33
από Leporello
plutonas έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:10Απλά, η Δύση (όσο και η Κίνα) είναι τόσο ανεπτυγμένη συγκριτικά, που συγκριτικά χρειάζεται τεράστια ποσά ενέργειας.
Εκείνο που δεν έχουν προσέξει πολλοί είναι ότι η Κίνα καλύπτει το 41% (!) των αναγκών της σε πετρέλαιο από εγχώρια παραγωγή. Ακόμη ένα 20% καλύπτεται ήδη από την Ρωσία. Αρα, ακόμη και αν κόψει όλες τις άλλες πηγές η Κίνα και τροφοδοτείται μόνο από την Ρωσία, εκείνο που θα μπορέσει να απορροφήσει επιπρόσθετα είναι το 39% των αναγκών της. Αυτό δεν παύει να είναι μεγάλο, όσο οι καταναλώσεις τής Γερμανίας και τής Ιταλίας μαζί. Ομως δεν είναι αρκετό γιά να αντικαταστήσει την Ευρώπη σαν πελάτη τής Ρωσίας. Χώρια που η Κίνα έχει προνομιακές συμφωνίες με το Ιράν και το ουσιαστικά προτεκτοράτο της Αγκόλα, που προφανώς δεν πρόκειται να τις καταστρέψει.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 09:45
από foscilis
Chilloutbuddy έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:05
Leporello έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 07:53 Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι φτηνότερο να πας από δρόμο αντί για θάλασσα.
Προφανώς και δεν είναι, τα νούμερα για φθηνότερο κόστος είναι εντελώς κίβδηλα. Ιδιαίτερα αν σκεφτείς ότι μεσολαβούν δύο φορτοεκφορτώσεις.

Ενδεχομένως έχει κάποια αξία σαν διαδρομή για φρέσκα προϊόντα αφού μειώνει πολύ το χρονο.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:26
από Dwarven Blacksmith
foscilis έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 09:45
Chilloutbuddy έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:05
Leporello έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 07:53 Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι φτηνότερο να πας από δρόμο αντί για θάλασσα.
Προφανώς και δεν είναι, τα νούμερα για φθηνότερο κόστος είναι εντελώς κίβδηλα. Ιδιαίτερα αν σκεφτείς ότι μεσολαβούν δύο φορτοεκφορτώσεις.

Ενδεχομένως έχει κάποια αξία σαν διαδρομή για φρέσκα προϊόντα αφού μειώνει πολύ το χρονο.
Σωστό. Εγώ πιστεύω η Κίνα προωθεί αυτά τα έργα γιατί για μερικές landlocked χωρες τις Κεντρικής Ασίας, δίνουν μια προοπτική ενσωμάτωσης στο παγκόσμιο εμπόριο. Αλλά δεν μπορούν να είναι ευθέως ανταγωνιστικά με τη θάλασσα.

Παπαριές Μαρίτσα΄μ!

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:33
από Nandros
.
Πάλι κουβά ο "προφήτης" του πχόρουμ; :smt005:
.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:34
από Η φωνή της Αληθειας
Chilloutbuddy έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:05
Leporello έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 07:53 Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι φτηνότερο να πας από δρόμο αντί για θάλασσα. Εκτός αν οι καραβάδες τους πιάνανε τον κώλο κανονικά; αλλιώς δεν έχει λογική.

Πιό μικρή απόσταση δε λέει τίποτα, γιατί ένα τέτοιο μεταφέρει την ίδια ποσότητα με 7 χιλιάδες φορτηγά

Εικόνα
Δεν είναι. Τα 7 χιλιάδες φορτηγά θέλουν 7 χιλιάδες οδηγούς, συντήρηση, οδικό δίκτυο κτλ. Το πλοίο της φωτογραφίας πόσο πλήρωμα να έχει, 20-30 άτομα;

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:35
από Αρίστος
Echelon έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:41 Ρε οι εμπορικές συναλλαγές μεταξύ Ινδίας και Ρωσίας είναι κοντά 10 δις όλα και όλα. Όσα κάνει και η Ολλανδία με την Ινδία. Ποιες κοσμογονικές αλλαγές. Λες και το φορτηγό που κουβαλάει 1 κοντέινερ μπορεί να αντικαταστήσει το πλοίο που φέρει 13.000. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι ακόμη και μερικά φορτηγά είναι αρκετά για να καλύψουν τις εισαγωγές/εξαγωγές μεταξύ Ινδίας-Ρωσίας.


Oι χωρες που συμμετεχουν στο προτζεκτ δεν ειναι μονο Ρωσια και Ινδια αλλα οι κατωθι:

The following are member states in the NSTC project:

Ιndia
Iran
Russia
Turkey,
Azerbaijan
Kazakhstan
Armenia
Belarus
Τajikistan
Kyrgyzstan
Oman
Ukraine
Syria
Observer member — Bulgaria.[15]



Και εννοειται οτι θα το χρησιμοποιησουν και οι υπολοιπες ασιατικες χωρες, πιχι η Κινα.

.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:39
από sys3x
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 00:19
independent44 έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 00:16
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 24 Ιούλ 2022, 23:50

Και οι τέσσερις μαζί έχουν ΑΕΠ μικρότερο της Γαλλίας. .
Το ΑΕΠ δεν λέει τα πάντα.
Ένα πουκάμισο που γράφει στην ταμπελίτσα 100€ δεν αξίζει το ίδιο με 1 βαρέλι πετρέλαιο
Γιατί όχι;
Διότι με ένα βαρέλι πετρέλαιο φτιάχνεις πολλά υποκάμισα, με ένα υποκάμισο όμως... είναι σαν το πεπόνι με το παγώνει.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:40
από Αρίστος
Leporello έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 07:53 Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.


Αν θες να συγκρινεις το Σουεζ θα το συγκρινεις με τον OBOR, βραχιονας του οποιου ειναι ο INSTC.

.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:44
από Echelon
Αρίστος έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 14:35
Echelon έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:41 Ρε οι εμπορικές συναλλαγές μεταξύ Ινδίας και Ρωσίας είναι κοντά 10 δις όλα και όλα. Όσα κάνει και η Ολλανδία με την Ινδία. Ποιες κοσμογονικές αλλαγές. Λες και το φορτηγό που κουβαλάει 1 κοντέινερ μπορεί να αντικαταστήσει το πλοίο που φέρει 13.000. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι ακόμη και μερικά φορτηγά είναι αρκετά για να καλύψουν τις εισαγωγές/εξαγωγές μεταξύ Ινδίας-Ρωσίας.


Oι χωρες που συμμετεχουν στο προτζεκτ δεν ειναι μονο Ρωσια και Ινδια αλλα οι κατωθι:

The following are member states in the NSTC project:

Ιndia
Iran
Russia
Turkey,
Azerbaijan
Kazakhstan
Armenia
Belarus
Τajikistan
Kyrgyzstan
Oman
Ukraine
Syria
Observer member — Bulgaria.[15]



Και εννοειται οτι θα το χρησιμοποιησουν και οι υπολοιπες ασιατικες χωρες, πιχι η Κινα.

.
Ε βέβαια. Η Κίνα που έχει τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου θέλει να εγκαταλείψει τις θαλάσσιες μεταφορές για να στέλνει τα προϊόντα με το κάρο.

Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2022, 14:47
από Αρίστος
Dwarven Blacksmith έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 14:26
foscilis έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 09:45
Chilloutbuddy έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 08:05

Eγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι φτηνότερο να πας από δρόμο αντί για θάλασσα.
Προφανώς και δεν είναι, τα νούμερα για φθηνότερο κόστος είναι εντελώς κίβδηλα. Ιδιαίτερα αν σκεφτείς ότι μεσολαβούν δύο φορτοεκφορτώσεις.

Ενδεχομένως έχει κάποια αξία σαν διαδρομή για φρέσκα προϊόντα αφού μειώνει πολύ το χρονο.
Σωστό. Εγώ πιστεύω η Κίνα προωθεί αυτά τα έργα γιατί για μερικές landlocked χωρες τις Κεντρικής Ασίας, δίνουν μια προοπτική ενσωμάτωσης στο παγκόσμιο εμπόριο. Αλλά δεν μπορούν να είναι ευθέως ανταγωνιστικά με τη θάλασσα.


Ειπαμε οτι ο INSTC ειναι βασικος βραχιονας του OBOR και σαν ενα γιγαντιαιο συνολικο προτζεκτ πρεπει να αξιολογηθει.

Ενα προτζεκτ που διασχιζει την Ασια καθετα μεσω του INSTC και οριζοντια μεσω του OBOR καταληγοντας μετα σε λιμανια της Αφρικης και της Ευρωπης.

Εννοειται οτι προκειται για το μεγαλυτερο εμπορικο προτζεκτ απο καταβολης ιστοριας.

Η αξια του δεν ειναι μονο οτι απογειωνει τα εμπορικα κερδη των χωρων που συμμετεχουν αλλα επισης οτι προκαλει γενικοτερη αναπτυξη καθως στους κομβους του προτζεκτ χτιζονται (συνηθως με κινεζικα κεφαλαια) σημαντικοτατες υποδομες ακομη και σε λοτζιστικς.

.