Σαφώς, κάτι τέτοιο εννοώ και εγώ.independent44 έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 01:22Η Κινα μπορεί να το κάνει αυτό. Να του πει ρε Μπανγκλαντες πόσα βγάζεις απ' αυτό το εργοστάσιο; 100;ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 00:23Εν τω μεταξύ, μέρος της παραγωγής του πουκάμισου παράγεται σε χώρες που φαινομενικά είναι διπλωματικά και οικονομικά υποδέεστερες άλλων.μως Άρα αν κάτσει και το καλοσκεφτεί κάποιος, τι θα συνέβαινε με βάση τα παρόντα δεδομένα εάν αυτές οι "υποδέεστερες" χώρες αποφάσιζαν για τονindependent44 έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 00:16
Το ΑΕΠ δεν λέει τα πάντα.
Ένα πουκάμισο που γράφει στην ταμπελίτσα 100€ δεν αξίζει το ίδιο με 1 βαρέλι πετρέλαιο
τάδε λόγο να κλείσουν τα εργοστάσια της τάδε πολυεθνικής φίρμας? Η παγκοσμιοποίηση μα κυριότερα η αποαποικιοποίηση δημιουργούν συνδέσεις και
εξαρτήσεις που παλαιότερα δεν υπήρχαν.
Σου δίνω εγώ 150 να το κλείσεις
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Μιλάμε για μία πραγματική κοσμογονία στο διεθνές εμπόριο, που η Δύση προφανώς δεν έχει συνειδητοποιήσει. Μέσω της συγκεκριμένης διαδρομής, η Ρωσία αλλά και η Ινδία παρακάμπτουν το Σουέζ και την Ευρώπη για το διμερές εμπόριο, ενώ αναβαθμίζεται ο ρόλος του Ιράν.
Ακολουθεί μια οπτική σύγκριση μεταξύ του νέου διαδρόμου «INSTC» (~7.200 km) και της τυπικής διαδρομής μεταξύ Βομβάης και Αγίας Πετρούπολης που διέρχεται από τη Διώρυγα του Σουέζ (~16.112 km).

Η Ρωσία και η Ινδία παρακάμπτουν την Ευρώπη και το Σουέζ
Με βάση τα στοιχεία ο INSTC αναμένεται να μειώσει το κόστος μεταφοράς κατά 30% και τον χρόνο ταξιδιού κατά 40%.
Αυτό όμως που είναι πραγματικά ανεκτίμητο, είναι το γεωπολιτικό όφελος για την Ρωσία, το Ιράν και την Ινδία. Εις βάρος φυσικά της Δύσης.
https://www.newsbreak.gr/kosmos/342378/ ... meso-iran/
.
Ακολουθεί μια οπτική σύγκριση μεταξύ του νέου διαδρόμου «INSTC» (~7.200 km) και της τυπικής διαδρομής μεταξύ Βομβάης και Αγίας Πετρούπολης που διέρχεται από τη Διώρυγα του Σουέζ (~16.112 km).

Η Ρωσία και η Ινδία παρακάμπτουν την Ευρώπη και το Σουέζ
Με βάση τα στοιχεία ο INSTC αναμένεται να μειώσει το κόστος μεταφοράς κατά 30% και τον χρόνο ταξιδιού κατά 40%.
Αυτό όμως που είναι πραγματικά ανεκτίμητο, είναι το γεωπολιτικό όφελος για την Ρωσία, το Ιράν και την Ινδία. Εις βάρος φυσικά της Δύσης.
https://www.newsbreak.gr/kosmos/342378/ ... meso-iran/
.
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Η αποθήκη όπως γράφεις και εσύ βρίσκεται στο εργοστάσιο ή τουλάχιστον μία από τις αποθήκες βρίσκεται στο εργοστάσιο. Αν το εργοστάσιο κλείσειΗ φωνή της Αληθειας έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 06:03Ούτε η παραγωγή έχει κάποιο νόημα άμα ένα προιόν δεν μπορεί να πάει παραπέρα από την αποθήκη του εργοστασίου ή έχει μηδενικό ενδιαφέρον για τους δυνητικούς αγοραστές.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 00:51Όλα αυτά που γράφεις προσθέτουν αξία σε κάποιον προϊόν, δεδομένου του γεγονότος ότι τελικά κάπου σε κάποια εργοστάσια μπαίνουνΗ φωνή της Αληθειας έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 00:37
Πιστεύω να καταλαβαίνεις ότι από τα 100Ε που κάνει αυτό το πουκάμισο σε ένα μαγαζί, η εργασία στο εργοστάσιο στο Μπαγκλαντές ζήτημα είναι αν αφορά 10Ε της αξίας του, έτσι; Η αξία είναι στην σχεδίαση, στο μπραντ, στο μαρκετινγκ, στα μεταφορικά, στην βιτρίνα, στο κόστος του σημείου πώλησης κτλ. Η αξία του φυσικού προϊόντος είναι ελάχιστη.
μπροστά οι μηχανές και ιδρώνουν κάποια ζευγάρια χεριών. Μπορεί οι συνθήκες της αγοράς να κατανέμουν το χρήμα με έναν άνισο τρόπο
ανάμεσα στην παραγωγή και το design αλλά τελικά, αν δεν υπάρξει η παραγωγή, τι νόημα έχει το design?
με το ζόρι από την τάδε κυβέρνηση, για τον ένα ή τον άλλο λόγο, διαταράσσεται και η εφοδιαστική αλυσίδα. Από εκεί και πέρα, το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι πράγματι η κινητήρια δύναμη της παραγωγής αλλά από τη στιγμή που ο κόσμος μας γίνεται λιγότερο ευρωκεντρικός , ανοίγουν πλέον και άλλες αγορές πλην της ευρωπαικής. Όταν μία χώρα σαν το Πακιστάν ή το Μπαγκλαντές έχει 100,200 ή 300 εκατομμύρια κατοίκους έχει και έναν σημαντικό αριθμό μεσοαστών που θα αγοράσουν πουκάμισα αλλά και αυτοί να μην υπάρχουν μπορεί απλώς το τάδε εργοστάσιο να ακολουθήσει τη συνταγή Ελληνικών βιομηχανιών του '60. Βιομηχανιών δηλαδή που παρήγαγαν φτηνά προϊόντα για να καταναλωθούν από ανθρώπους χαμηλών εισοδημάτων, κάτι μου λέει πως ήδη υπάρχουν τέτοιες επιχειρήσεις σε χώρες του άλλοτε επονομαζόμενου Τρίτου Κόσμου.
Αλλά το ζήτημα δεν είναι να αναλωθούμε στις λεπτομέρειες. Η ουσία είναι πως σημαντικό κομμάτι της παραγωγής ενός πουκάμισου είναι εργοστασιακό. Αν αυτό το κομμάτι, αλληλένδετο πάντοτε με όσα γράφεις, δε λειτουργεί καλά, θα δυσκολευτούν πολύ οι τελικοί καταναλωτές να ικανοποιήσουν τα ενδιαφέροντά τους. Στο βαθμό λοιπόν που εργοστάσια-παραγωγοί ευρωπαικών προϊόντων βρίσκονται εκτός Ευρώπης, τότε αυτή
σε κάποιο βαθμό εξαρτάται οικονομικά άρα και πολιτικά από τις κυβερνήσεις τρίτων χωρών. Αν ζούσαμε τον καιρό της αποικιοκρατίας, η εξάρτηση
αυτή θα ήταν σίγουρα μικρότερη αφού οι διάφορες χώρες της Ασίας, της Αφρικής ή της Λ.Αμερικής ελέγχονταν άμεσα ή έμμεσα από τις ευρωπαϊκές.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Ναι, αλλά γιατί πανηγυρίζεις τώρα γιά κάτι που συμφωνήθηκε το 2000 και λειτουργεί από το 2017;Αρίστος έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 16:00 Μιλάμε για μία πραγματική κοσμογονία στο διεθνές εμπόριο, που η Δύση προφανώς δεν έχει συνειδητοποιήσει. Μέσω της συγκεκριμένης διαδρομής, η Ρωσία αλλά και η Ινδία παρακάμπτουν το Σουέζ και την Ευρώπη για το διμερές εμπόριο, ενώ αναβαθμίζεται ο ρόλος του Ιράν.
Ακολουθεί μια οπτική σύγκριση μεταξύ του νέου διαδρόμου «INSTC» (~7.200 km) και της τυπικής διαδρομής μεταξύ Βομβάης και Αγίας Πετρούπολης που διέρχεται από τη Διώρυγα του Σουέζ (~16.112 km).
Η Ρωσία και η Ινδία παρακάμπτουν την Ευρώπη και το Σουέζ
Με βάση τα στοιχεία ο INSTC αναμένεται να μειώσει το κόστος μεταφοράς κατά 30% και τον χρόνο ταξιδιού κατά 40%.
Αυτό όμως που είναι πραγματικά ανεκτίμητο, είναι το γεωπολιτικό όφελος για την Ρωσία, το Ιράν και την Ινδία. Εις βάρος φυσικά της Δύσης.
https://www.newsbreak.gr/kosmos/342378/ ... meso-iran/
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Γιατι εγκαινιαστηκε αυτες τις μερες και ηταν κεντρικο σημειο αναφορας στη Συνοδο της Τεχερανης.
Οι δύο ηγέτες επίσης έπλεξαν από κοινού το εγκώμιο του νέου, στρατηγικής σημασίας χερσαίου διαδρόμου μεταφοράς εμπορικών φορτίων International North-South Trade Corridor (INSTC), που μέσα από ένα δίκτυο συρμών -και περνώντας από το Καζακστάν και το Τουρκμενιστάν (ή εναλλακτικά από το Αζερμπαϊτζάν), είτε με πλωτά μέσα διά της Κασπίας Θάλασσας- εγκαινιάστηκε αυτές τις μέρες με επιτυχία, μεταφέροντας 39 βαγόνια με ρωσικά οικοδομικά υλικά από τη Βόρεια Θάλασσα ώς τον Περσικό Κόλπο και από εκεί με πλοία στον τελικό αγοραστή, στο Μουμπάι της Ινδίας! Πρόκειται για ένα εμπορικό «κανάλι» 3.800 χιλιομέτρων που σύμφωνα με τους δύο ηγέτες μπορεί να ανταγωνιστεί με επιτυχία το κανάλι του Σουέζ, αφού η μεταφορά ενός φορτίου είναι, λένε, κατά 40% συντομότερη (~25 μέρες έναντι ~40) και έως και 30% φτηνότερη…
https://www.efsyn.gr/kosmos/352854_poio ... nose-poion
.
Οι δύο ηγέτες επίσης έπλεξαν από κοινού το εγκώμιο του νέου, στρατηγικής σημασίας χερσαίου διαδρόμου μεταφοράς εμπορικών φορτίων International North-South Trade Corridor (INSTC), που μέσα από ένα δίκτυο συρμών -και περνώντας από το Καζακστάν και το Τουρκμενιστάν (ή εναλλακτικά από το Αζερμπαϊτζάν), είτε με πλωτά μέσα διά της Κασπίας Θάλασσας- εγκαινιάστηκε αυτές τις μέρες με επιτυχία, μεταφέροντας 39 βαγόνια με ρωσικά οικοδομικά υλικά από τη Βόρεια Θάλασσα ώς τον Περσικό Κόλπο και από εκεί με πλοία στον τελικό αγοραστή, στο Μουμπάι της Ινδίας! Πρόκειται για ένα εμπορικό «κανάλι» 3.800 χιλιομέτρων που σύμφωνα με τους δύο ηγέτες μπορεί να ανταγωνιστεί με επιτυχία το κανάλι του Σουέζ, αφού η μεταφορά ενός φορτίου είναι, λένε, κατά 40% συντομότερη (~25 μέρες έναντι ~40) και έως και 30% φτηνότερη…
https://www.efsyn.gr/kosmos/352854_poio ... nose-poion
.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Βλέπω ότι θεωρείς απίθανο το να αποδυναμωθεί η Ρωσία.
Ας κάνουμε όμως μια υπόθεση εργασίας και ας πούμε ότι σε ένα χρόνο τελικά η Ρωσία κερδίζει ένα σημαντικό μέρος της Ουκρανίας (το 1/4) με ότι πλουτοπαραγωγικές πηγές συνεπάγεται αυτό. Ωστόσο έχει ξοδέψει πολύ μεγάλο μέρος των αποθεμάτων των συμβατικών όπλων της και έχει χάσει και μεγάλο αριθμό δυνάμεων τεθωρακισμένα, πυροβολικό, πλοία κλπ.
Οι μεν Ευρωπαίοι έχουν περιορίσει σημαντικά την εξάρτησή τους σε αέριο, οι τιμές κατρακυλούν και οι εναλλακτικοί πελάτες έχουν κλείσει συμφωνίες την ώρα που η Ρωσία τους είχε ανάγκη και τα κέρδη πλέον είναι μικρά έως πενιχρά. Οι κυρώσεις αποστερούν από αρκετούς βιομηχανικούς κλάδους πολύτιμα εξαρτήματα και γενικά η παραγωγή σέρνεται.
Τι θα σημάνει για τους άλλους παίκτες η πρόσδεσή τους στο άρμα του Πούτιν; Και καλά πες ο Κινέζος δεν θα σκάσει και πολύ αν ψαλιδιστεί η δύναμη της Ρωσίας. Οι υπόλοιποι όμως που θα αντιμετωπίζουν τις συνέπειες της καχυποψίας και των όποιων κυρώσεων της δύσης τι προβλέπεις ότι θα κάνουν;
Αυτή τη στιγμή περνάει ο εκβιασμός του Πούτιν. Ωστόσο καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν θα μπορέσει να διαρκέσει πολύ. 1-2 χρόνια πιστεύω. Μετά τι;
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
ST48410 έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 20:07Βλέπω ότι θεωρείς απίθανο το να αποδυναμωθεί η Ρωσία.
Ας κάνουμε όμως μια υπόθεση εργασίας και ας πούμε ότι σε ένα χρόνο τελικά η Ρωσία κερδίζει ένα σημαντικό μέρος της Ουκρανίας (το 1/4) με ότι πλουτοπαραγωγικές πηγές συνεπάγεται αυτό.
Το εχει ηδη αποκτησει αυτο.
Ωστόσο έχει ξοδέψει πολύ μεγάλο μέρος των αποθεμάτων των συμβατικών όπλων της και έχει χάσει και μεγάλο αριθμό δυνάμεων τεθωρακισμένα, πυροβολικό, πλοία κλπ.
Η Ρωσια παραγει καθε μηνα περισσοτερα οπλικα συστηματα απο οσα καταναλισκει στον πολεμο και σκεψου οτι τα σοβαρα ΔΕΝ τα εχει χρησιμοποιησει. Ουτε οι ανθρωπινες απωλειες μπορουν να σταματησουν τη Ρωσια γιατι καθημερινα κατατασσονται στο στρατο της πολλαπλασιοι Ρωσοι της Ουκρανιας (αυτονομιστες του Ντονμπας). Και υποψιν οτι χρησιμοποιει μονο το 1/5 του στρατου της στην Ουκρανια ενω αν θελησει θα εχει διπλα της και τους Λευκορωσους.
Οι μεν Ευρωπαίοι έχουν περιορίσει σημαντικά την εξάρτησή τους σε αέριο, οι τιμές κατρακυλούν και οι εναλλακτικοί πελάτες έχουν κλείσει συμφωνίες την ώρα που η Ρωσία τους είχε ανάγκη και τα κέρδη πλέον είναι μικρά έως πενιχρά. Οι κυρώσεις αποστερούν από αρκετούς βιομηχανικούς κλάδους πολύτιμα εξαρτήματα και γενικά η παραγωγή σέρνεται.
Δεν μπορουν να απαλλαγουν απο την εξαρτηση τους σε φυσικο αεριο οι μεγαλες βιομηχανικες χωρες της Ευρωπης ουτε σε 5 χρονια. Υποψιν οτι οι Αμερικανοι ακυρωσαν την υποσχεση για 15% προμηθεια σχιστολιθικου αεριου στην Ευρωπη γιατι καταστραφηκε μεγαλη μοναδα τους. Επιστροφη λοιπον στα καρβουνα κυριολεκτικα, στους ξυλανθρακες και στους λιγνιτες και καιριο πληγμα για τη βιομηχανια και τα οικονομικα των νοικοκυριων.
Αυτή τη στιγμή περνάει ο εκβιασμός του Πούτιν. Ωστόσο καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν θα μπορέσει να διαρκέσει πολύ. 1-2 χρόνια πιστεύω. Μετά τι;
Το ματς δεν ειναι Πουτιν-Δυση αλλα Brics ικαι αναπτυσσομενες χωρες με Δυση. Κι αυτο γιατι οι αναπτυσσομενες χωρες που παραγουν δεν αντεχουν αλλα νταβατζιλικια απο αυτους που τυπωνουν αεροπλανικο χρημα. Θεωρουν και δικαιολογημενα οτι ηρθε η ωρα τους να αντικαταστησουν τις μεγαλες δυτικες χωρες που εχουν βυθιστει στην παρακμη. Κατα συνεπεια Κινα-Ινδια-Σαουδικη Αραβια-Ιραν και πολλες ακομη χωρες θα ειναι στο πλευρο της Ρωσιας οχι μεχρι να κατακτησει τη μιση Ουκρανια (αυτο ειναι δεδομενο) αλλα μεχρι η Ανατολη να θεσει στη Δυση τους ορους για ενα νεο οικονομικο και νομισματικο συστημα που θα ευνοουνται οσοι παραγουν.
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αρίστος την 25 Ιούλ 2022, 21:25, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
- Τζιτζιμιτζιχότζιρας
- Δημοσιεύσεις: 13039
- Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
- Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
- Τοποθεσία: Ίδρυμα
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
talaipwros έγραψε: 24 Ιούλ 2022, 20:57Παρε τον καλυτερα να τις ψεκαζειBipsco έγραψε: 24 Ιούλ 2022, 20:26 Αρίστο, αν θέλεις να κάνεις κάτι παραγωγικό για μια φορά στην ζωή σου, σε προσλαμβάνω να μαζεύεις ελιές.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Σορυ αλλα εσας ψεκαζουν.
Διαταγμα στη Γαλλια να κλεινουν οι φωτεινες επιγραφες των καταστηματων τα βραδυα για λογους οικονομιας.
Το Παρισι απο πολη του φωτος γινεται πολη του σκοτους.
Για το Ζελενσκι και τους Νεοναζι του ρε γμτ.
.
Διαταγμα στη Γαλλια να κλεινουν οι φωτεινες επιγραφες των καταστηματων τα βραδυα για λογους οικονομιας.
Το Παρισι απο πολη του φωτος γινεται πολη του σκοτους.
Για το Ζελενσκι και τους Νεοναζι του ρε γμτ.
.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Να ξέρεις ότι όσο χαζούς ή ανεπαρκείς κι αν θεωρείς τους Ευρωπαίους, είναι μεθοδικοί. Μπορεί να αργούν αλλά εφόσον έρθουν αντιμέτωποι με το πρόβλημα, θα βρουν λύση.Αρίστος έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 21:27 Σορυ αλλα εσας ψεκαζουν.
Διαταγμα στη Γαλλια να κλεινουν οι φωτεινες επιγραφες των καταστηματων τα βραδυα για λογους οικονομιας.
Το Παρισι απο πολη του φωτος γινεται πολη του σκοτους.
Και δεν κατάλαβα γιατί είναι κακό να σβήσουν μερικά φώτα προκειμένου να εξοικονομηθεί ενέργεια. Πόλεμος γίνεται. Στην παρούσα φάση ενεργειακός. Μια χαρά απόφαση μου φαίνεται. Θα χρειαστούν θυσίες και θα γίνουν αλλά δεν μπορεί να σύρεται ολόκληρη Ευρώπη από τις ορέξεις του Πούτιν.
Καλά να είμαστε και θα το δεις. Η Ρωσία είναι ισχυρή πυρηνική δύναμη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε οικονομικές κυρώσεις για χρόνια και σε ένα πόλεμο που ο αντίπαλός της τροφοδοτείται από άλλες 10-15 μεγάλες δυνάμεις. Άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο.
Και δεν πάνε πολλές δεκαετίες που έγιναν πολλών ειδών θυσίες από τους λαούς της Ευρώπης. Αν χρειαστεί θα ξαναγίνουν. Δεν θα κρέμονται όλοι από το αν ξύπνησε από την καλή του μεριά ο Πούτιν και άνοιξε ή έκλεισε η βάνα.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Ε, και τι έγινε; Αλλαξε ο κόσμος αυτά τα 5 χρόνια ή όχι;Αρίστος έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 18:30Γιατι εγκαινιαστηκε αυτες τις μερες και ηταν κεντρικο σημειο αναφορας στη Συνοδο της Τεχερανης.
Οι δύο ηγέτες επίσης έπλεξαν από κοινού το εγκώμιο του νέου, στρατηγικής σημασίας χερσαίου διαδρόμου μεταφοράς εμπορικών φορτίων International North-South Trade Corridor (INSTC), που μέσα από ένα δίκτυο συρμών -και περνώντας από το Καζακστάν και το Τουρκμενιστάν (ή εναλλακτικά από το Αζερμπαϊτζάν), είτε με πλωτά μέσα διά της Κασπίας Θάλασσας- εγκαινιάστηκε αυτές τις μέρες με επιτυχία, μεταφέροντας 39 βαγόνια με ρωσικά οικοδομικά υλικά από τη Βόρεια Θάλασσα ώς τον Περσικό Κόλπο και από εκεί με πλοία στον τελικό αγοραστή, στο Μουμπάι της Ινδίας! Πρόκειται για ένα εμπορικό «κανάλι» 3.800 χιλιομέτρων που σύμφωνα με τους δύο ηγέτες μπορεί να ανταγωνιστεί με επιτυχία το κανάλι του Σουέζ, αφού η μεταφορά ενός φορτίου είναι, λένε, κατά 40% συντομότερη (~25 μέρες έναντι ~40) και έως και 30% φτηνότερη…
https://www.efsyn.gr/kosmos/352854_poio ... nose-poion
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Τίποτα δεν αλλάζει...Αρίστος έγραψε: 24 Ιούλ 2022, 17:18 Τα δυτικα μιντια υποβαθμισαν τις αποφασεις που εληφθησαν μεταξυ Ρωσιας-Ιραν-Τουρκιας στην Τεχερανη...
α) Ρωσια και Ιραν επεισαν την Τουρκια να ΜΗΝ επιτεθει στη Συρια.
β) Η Ρωσια μεσω της Gazprom εκλεισε ενεργειακα deals 40 δις με το Ιραν και κυριως αποφασιστηκε η ενταξη του Ιραν στα Brics!!!!
γ) Η συνοδος της Τεχερανης συνεπεσε με τα εγκαινια του νεου εμπορικου δρομου της Ευρασιας: του χερσαίου διαδρόμου μεταφοράς εμπορικών φορτίων International North-South Trade Corridor (INSTC), απο τη Βορεια Θαλασσα στην Κασπια, απο εκει στον Περσικο και απο εκει στο Μουμπάι της Ινδίας! Εναν νεο εμπορικο δρομο που ανεξαρτητοποιει τις αναπτυσσομενες ασιατικες χωρες απο τη διαδρομη του καναλιου του Σουεζ που μια ζωη διευκολυνε τα ατλαντικα συμφεροντα! Και που προσδενει ακομη περισσοτερο την Ινδια στο πλευρο της Ρωσιας και της Κινας.
https://www.efsyn.gr/kosmos/352854_poio ... nose-poion
Διαβαστε για τη σημασια του νεου εμπορικου δρομου INSTC και σκεφτειτε οτι Ρωσια και Κινα θελουν να τον ενωσουν με το Μια Ζωνη Ενας Δρομος, καθιστωντας την ολη δομη το μεγαλυτερο παγκοσμιο εμπορικο δικτυο.
Ο INSTC ιδρύθηκε το 2000 για την εμπορική διασύνδεση του Ινδικού Ωκεανού και του Περσικού Κόλπου με την Κασπία Θάλασσα μέσω Ιράν και στη συνέχεια με τη Ρωσία μέχρι την Αγ. Πετρούπολη. Με την υλοποίηση του το κόστος και ο χρόνος της εμπορικής διασύνδεσης μεταξύ Βομβάης (Ινδία) και Αγ. Πετρούπολης (Ρωσία) μειώνονται κατά 30% και 40% αντίστοιχα σε σχέση με την παραδοσιακή διαδρομή μέσω Σουέζ. Επίσης υλοποιείται σε σύμπλευση με την Κινεζική Πρωτοβουλία Ζώνη και Δρόμος (BRI), ενώ για τις συναλλαγές των συμμετεχόντων χωρών προκρίνονται τα εθνικά τους νομίσματα. Επακόλουθα η επιτάχυνση της οικοδόμησης του, όπως καταγράφεται και με την πρώτη ολοκληρωμένη διακομιδή εμπορευμάτων από τη Ρωσία στην Ινδία στις 7 Ιούλη μέσω της Κασπίας και του Ιρανικού λιμένα Bandar Anzali, είναι μεγάλης σημασίας εξέλιξη.
Καταρχάς θίγονται οι Ευρωατλαντικοί σχεδιασμοί καπιταλιστικής ενοποίησης της Ευρασίας. Μειώνεται η σημασία πρωτοβουλιών, όπως η “Οικοδομείστε Πίσω Έναν Καλύτερο Κόσμο (B3W)”, με πυρήνα συμμάχους ή εταίρους των ΗΠΑ στην περίμετρο της υπερηπείρου (Ινδία, Ιαπωνία) και πρωταγωνιστή το Αμερικανικό κεφάλαιο. Ενισχύεται ο ρόλος και το κύρος της Ευρασιατικής Οικονομικής Ένωσης (ΕΑΟΕ) που ηγείται η Ρωσία απέναντι στην ΕΕ. Συνεπώς σημαντικοί πυλώνες υποστήριξης των Ευρωατλαντικών συμμαχιών/συνεργασιών στην περιοχή υπονομεύονται.
Αντίθετα ευνοούνται τα σχέδια καπιταλιστικής ενοποίησης της υπερηπείρου που προωθούν από κοινού Κίνα, Ινδία και Ρωσία. Κατ’ επέκταση ωθείται η πολιτική τους συνεργασία για τη διευθέτηση μεταξύ τους ζητημάτων, τη διαχείριση κρίσεων και συμβάντων που σχετίζονται με την ασφάλεια και την προώθηση του εγχειρήματος. Ως εκ τούτου μορφοποιείται περεταίρω μία Ευρασιατική γεωπολιτική συνεννόηση.
Αντίστοιχα υλοποιείται ένα εναλλακτικό πλαίσιο οικονομικής δραστηριότητας. Δημιουργείται μία περιφερειακή δομή απαλλαγμένη από το δολάριο και τις πολιτικές και οικονομικές δεσμεύσεις που επιβάλλει το κυρίαρχο διεθνώς πλαίσιο που εγκατέστησαν και χρησιμοποιούν οι ΗΠΑ για να διαιωνίζουν την πρωτοκαθεδρία τους στο διεθνές ιμπεριαλιστικό σύστημα. Διασφαλίζοντας μέσω της συνεργασίας τους τα απαραίτητα κεφάλαια, οι Ευρασιατικές δυνάμεις συνθέτουν μία νέα διεθνή πρακτική, η οποία ευνοεί την περεταίρω οικονομική ανεξαρτησία και την «ελεύθερη» μεγέθυνση της οικονομικής ισχύος των κεφαλαιοκρατικών τους τάξεων, έλκοντας σε αυτή και άλλες ανερχόμενες δυνάμεις (Τουρκία, Σαουδική Αραβία). Έτσι πλήττεται ένα σημαντικό εργαλείο για την άσκηση επιρροής που διαθέτουν η Δύση και οι ΗΠΑ.
Πρόσθετα αποδεσμεύεται περεταίρω το εμπόριο της Ευρασίας από τις Ωκεάνιες θαλάσσιες μάζες και τα στενά περάσματα, όπως το Σουέζ, όπου οι ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ διατηρούν ναυτική υπεροχή. Σε αυτό συμβάλλει και η διάνοιξη του βόρειο-Αρκτικού διαδρόμου για όλο και περισσότερους μήνες το χρόνο, εξαιτίας της τήξης των πάγων. Συνεπώς οι εισαγωγές και εξαγωγές των Ευρασιατικών δυνάμεων διαχωρίζονται όλο και περισσότερο από τη διάθεση της Ουάσιγκτον να «εγγυάται ή όχι την ελεύθερη διεθνή ναυσιπλοΐα». Το αποτέλεσμα είναι η μείωση της σημασίας της ναυτικής ισχύος των ΗΠΑ, γεγονός με έντονο αντίκτυπο στο βαθμό παγκόσμιας επιρροής τους.
Επιπλέον εξασθενεί η ικανότητα των Αμερικανών να ασκούν πιέσεις στο Ιράν. Η Τεχεράνη εντάσσεται σε έναν τεράστιο και πλήρη γεωοικονομικό χώρο, ελαττώνοντας κατακόρυφα το εύρος των επιπτώσεων των Αμερικανικών κυρώσεων εναντίον της. Ταυτόχρονα αναδεικνύεται σε κρίσιμο διαμετακομιστικό κόμβο, καθιστάμενη πιο ελκυστικός εταίρος για τις δυνάμεις της περιοχής. Αυτός είναι ένας λόγος που περιορίζει τη διάθεση υποχωρήσεων εκ μέρους της στις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ για τη νεκρανάσταση της συμφωνίας για το πυρηνικό της πρόγραμμα (JCPoA).
Τέλος σηματοδοτεί τη μη πρόσδεση της Ινδίας στο άρμα των ΗΠΑ. Καταδεικνύει την απόφαση του Νέου Δελχί να ακολουθήσει το δικό του δρόμο ανάδυσης σε μεγάλη δύναμη. Σε αυτή την κατεύθυνση προκρίνει την εμβάθυνση των σχέσεων του με τη Ρωσία, η οποία επιταχύνεται μετά την εισβολή της τελευταίας στην Ουκρανία, ενώ δείχνει να επιδιώκει για την ώρα τη μείωση της έντασης στον ανταγωνισμό του με την Κίνα, διαφυλάττοντας το πολύτιμο θετικό οικονομικό momentum που απολαμβάνει. Αυτή η επιλογή δεν αποκλείει ούτε μάλλον θα διακόψει την αξιοποίηση εκ μέρους του του σινοαμερικανικού ανταγωνισμού, τη βελτίωση των σχέσεων του με τις ΗΠΑ και τη συμμετοχή του στο σχήμα Quad, παράγοντες που περιορίζουν την Κίνα. Δηλώνει όμως ότι σε αυτές τις διαδικασίες κατέρχεται με τη δική του ατζέντα, η οποία διαφοροποιείται απ’ αυτή των ΗΠΑ σε μεγάλο βαθμό.
https://www.militaire.gr/o-metaforikos- ... m-anatoli/
.
Το Γυφτοστάν όσα χρόνια και να περάσουν, και ένα τρις να γίνουν οι γύφτοι του, Γυφτοστάν θα παραμείνει...
Όσο για το Ιράν, εαν καταφέρουν να εξάγουν βοντκες εκεί, θα τους παραδεχτώ!
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
ST48410 έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 21:48Να ξέρεις ότι όσο χαζούς ή ανεπαρκείς κι αν θεωρείς τους Ευρωπαίους, είναι μεθοδικοί. Μπορεί να αργούν αλλά εφόσον έρθουν αντιμέτωποι με το πρόβλημα, θα βρουν λύση.Αρίστος έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 21:27 Σορυ αλλα εσας ψεκαζουν.
Διαταγμα στη Γαλλια να κλεινουν οι φωτεινες επιγραφες των καταστηματων τα βραδυα για λογους οικονομιας.
Το Παρισι απο πολη του φωτος γινεται πολη του σκοτους.
Και δεν κατάλαβα γιατί είναι κακό να σβήσουν μερικά φώτα προκειμένου να εξοικονομηθεί ενέργεια. Πόλεμος γίνεται. Στην παρούσα φάση ενεργειακός. Μια χαρά απόφαση μου φαίνεται. Θα χρειαστούν θυσίες και θα γίνουν αλλά δεν μπορεί να σύρεται ολόκληρη Ευρώπη από τις ορέξεις του Πούτιν.
Καλά να είμαστε και θα το δεις. Η Ρωσία είναι ισχυρή πυρηνική δύναμη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε οικονομικές κυρώσεις για χρόνια και σε ένα πόλεμο που ο αντίπαλός της τροφοδοτείται από άλλες 10-15 μεγάλες δυνάμεις. Άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο.
Και δεν πάνε πολλές δεκαετίες που έγιναν πολλών ειδών θυσίες από τους λαούς της Ευρώπης. Αν χρειαστεί θα ξαναγίνουν. Δεν θα κρέμονται όλοι από το αν ξύπνησε από την καλή του μεριά ο Πούτιν και άνοιξε ή έκλεισε η βάνα.
Η πραγματικοτητα λεει πως με τις κυρωσεις πλουτιζει ο Πουτιν και φτωχαινει η Ευρωπη, συνεπως θυσιαζομαστε για να τροφοδοτουμε τον πολεμο του Πουτιν και επομενως θεωρω οτι οι δυτικες κυβερνησεις εχουν χασει καθε επαφη με την πραγματικοτητα κι ακολουθουν ολες τον ανοικο Μπαιντεν στον γκρεμο. Αυτο με το κλεισιμο των φωτων των μαγαζιων μην το δεις μονο οικονομικο, οτι δηλαδη θα σημανει το τελος πολλων επιχειρησεων, δεστο και συμβολικο, ενας πολιτισμος βυθιζεται στο σκοταδι και πεθαινει.
΄.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Leporello έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 21:57Ε, και τι έγινε; Αλλαξε ο κόσμος αυτά τα 5 χρόνια ή όχι;Αρίστος έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 18:30Γιατι εγκαινιαστηκε αυτες τις μερες και ηταν κεντρικο σημειο αναφορας στη Συνοδο της Τεχερανης.
Οι δύο ηγέτες επίσης έπλεξαν από κοινού το εγκώμιο του νέου, στρατηγικής σημασίας χερσαίου διαδρόμου μεταφοράς εμπορικών φορτίων International North-South Trade Corridor (INSTC), που μέσα από ένα δίκτυο συρμών -και περνώντας από το Καζακστάν και το Τουρκμενιστάν (ή εναλλακτικά από το Αζερμπαϊτζάν), είτε με πλωτά μέσα διά της Κασπίας Θάλασσας- εγκαινιάστηκε αυτές τις μέρες με επιτυχία, μεταφέροντας 39 βαγόνια με ρωσικά οικοδομικά υλικά από τη Βόρεια Θάλασσα ώς τον Περσικό Κόλπο και από εκεί με πλοία στον τελικό αγοραστή, στο Μουμπάι της Ινδίας! Πρόκειται για ένα εμπορικό «κανάλι» 3.800 χιλιομέτρων που σύμφωνα με τους δύο ηγέτες μπορεί να ανταγωνιστεί με επιτυχία το κανάλι του Σουέζ, αφού η μεταφορά ενός φορτίου είναι, λένε, κατά 40% συντομότερη (~25 μέρες έναντι ~40) και έως και 30% φτηνότερη…
https://www.efsyn.gr/kosmos/352854_poio ... nose-poion
Τα 5 χρονια ειναι στη φαντασια σου, τα βαγονια απο την Αγια Πετρουπολη μεχρι την Ινδια ηταν το πρωτο δοκιμαστικο φορτιο. O εμπορικος διαδρομος υποτιθεται οτι θα γινοταν λειτουργικος το 2017, μετα εγινε σαν στοχος το 2020 αλλα χρειαστηκαν και αλλες βελτιωσεις (καθως και επι μερους συμφωνιες, διατυπωσεις) για να ξεκινησει η μεταφορα των μεγαλων φορτιων.
Iran’s state-run shipping company has successfully completed the first transit of Russian goods to India using the International North-South Transportation Corridor (INSTC).
Last month, a test cargo of 41 tonnes of wooden laminate sheets left St Petersburg for the Russian port of Astrakhan and from there, it was shipped to Iran’s Anzali Caspian port. It was then taken by road across Iran to Bandar Abbas from where the cargo was shipped to Mumbai. The entire journey took 24 days and is likely to become quicker once the trans-Iranian railway is completed.
https://www.eurasiareview.com/08072022- ... nstc-oped/
Δες οτι το Φεβρουαριο του 2022 ο διαδρομος δεν ηταν ακομη λειτουργικος.
Although the agreement to establish the multimodal International North–South Transport Corridor (INSTC) was signed 20 years ago, the corridor is still not operational. However, there are now a number of factors that will support the INSTC’s successful operation. These include the EAEU’s increased engagement with India, Iran, and other South Asian and Gulf countries; the substantial potential for linking the INSTC with latitudinal transport routes; accelerated digitalisation processes, and a dramatic strengthening of the climate agenda. In this context, the study estimates the INSTC’s cargo potential to be between 14.6 and 24.7 million tonnes by 2030.
https://valdaiclub.com/a/highlights/rus ... rnational/
.
Re: O εμπορικός δρόμος Αγίας Πετρούπολης-Μουμπάι Ινδίας αλλάζει τα πάντα στην Ευρασία και τον πλανήτη
Αρα, στην καλύτερη περίπτωση, το 2030 το κανάλι αυτό θα είναι σε θέση να μεταφέρει περί το ... 2% του φορτίου που μεταφέρεται σε ένα έτος μέσα από την διώρυγα του Σουέζ:Αρίστος έγραψε: 26 Ιούλ 2022, 03:14Τα 5 χρονια ειναι στη φαντασια σου, τα βαγονια απο την Αγια Πετρουπολη μεχρι την Ινδια ηταν το πρωτο δοκιμαστικο φορτιο. O εμπορικος διαδρομος υποτιθεται οτι θα γινοταν λειτουργικος το 2017, μετα εγινε σαν στοχος το 2020 αλλα χρειαστηκαν και αλλες βελτιωσεις (καθως και επι μερους συμφωνιες, διατυπωσεις) για να ξεκινησει η μεταφορα των μεγαλων φορτιων.Leporello έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 21:57Ε, και τι έγινε; Αλλαξε ο κόσμος αυτά τα 5 χρόνια ή όχι;Αρίστος έγραψε: 25 Ιούλ 2022, 18:30Γιατι εγκαινιαστηκε αυτες τις μερες και ηταν κεντρικο σημειο αναφορας στη Συνοδο της Τεχερανης.
Οι δύο ηγέτες επίσης έπλεξαν από κοινού το εγκώμιο του νέου, στρατηγικής σημασίας χερσαίου διαδρόμου μεταφοράς εμπορικών φορτίων International North-South Trade Corridor (INSTC), που μέσα από ένα δίκτυο συρμών -και περνώντας από το Καζακστάν και το Τουρκμενιστάν (ή εναλλακτικά από το Αζερμπαϊτζάν), είτε με πλωτά μέσα διά της Κασπίας Θάλασσας- εγκαινιάστηκε αυτές τις μέρες με επιτυχία, μεταφέροντας 39 βαγόνια με ρωσικά οικοδομικά υλικά από τη Βόρεια Θάλασσα ώς τον Περσικό Κόλπο και από εκεί με πλοία στον τελικό αγοραστή, στο Μουμπάι της Ινδίας! Πρόκειται για ένα εμπορικό «κανάλι» 3.800 χιλιομέτρων που σύμφωνα με τους δύο ηγέτες μπορεί να ανταγωνιστεί με επιτυχία το κανάλι του Σουέζ, αφού η μεταφορά ενός φορτίου είναι, λένε, κατά 40% συντομότερη (~25 μέρες έναντι ~40) και έως και 30% φτηνότερη…
https://www.efsyn.gr/kosmos/352854_poio ... nose-poion
Iran’s state-run shipping company has successfully completed the first transit of Russian goods to India using the International North-South Transportation Corridor (INSTC).
Last month, a test cargo of 41 tonnes of wooden laminate sheets left St Petersburg for the Russian port of Astrakhan and from there, it was shipped to Iran’s Anzali Caspian port. It was then taken by road across Iran to Bandar Abbas from where the cargo was shipped to Mumbai. The entire journey took 24 days and is likely to become quicker once the trans-Iranian railway is completed.
https://www.eurasiareview.com/08072022- ... nstc-oped/
Δες οτι το Φεβρουαριο του 2022 ο διαδρομος δεν ηταν ακομη λειτουργικος.
Although the agreement to establish the multimodal International North–South Transport Corridor (INSTC) was signed 20 years ago, the corridor is still not operational. However, there are now a number of factors that will support the INSTC’s successful operation. These include the EAEU’s increased engagement with India, Iran, and other South Asian and Gulf countries; the substantial potential for linking the INSTC with latitudinal transport routes; accelerated digitalisation processes, and a dramatic strengthening of the climate agenda. In this context, the study estimates the INSTC’s cargo potential to be between 14.6 and 24.7 million tonnes by 2030.
https://valdaiclub.com/a/highlights/rus ... rnational/
https://www.voanews.com/a/record-cargo- ... 78629.html
Αυτό είναι που θα αλλάξει τον κόσμο; Δεν ειρωνεύομαι το έργο, που είναι σημαντικό. Ειρωνεύομαι την δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας.
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 7 Απαντήσεις
- 320 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΓΑΛΗ
-
- 18 Απαντήσεις
- 779 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από πατησιωτης
-
- 5 Απαντήσεις
- 262 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 3 Απαντήσεις
- 125 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Dwarven Blacksmith

