Σελίδα 5 από 7

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 16:13
από vagabondo
Σε όλη την Ευρώπη το όριο είναι 50 Km/h πλην Ρωσίας - Λευκορωσίας - Αζερμπαϊτζάν που είναι 60 Km/h και Ανδόρας - Αλβανίας, που είναι 40Km/h.

https://de.wikipedia.org/wiki/Zul%C3%A4 ... windigkeit

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 16:17
από enterprise-psi
EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:11
enterprise-psi έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:10 Και εγώ αν είχα οδηγό και πήγαινα παντού χωρίς να οδηγάω , τέτοια μέτρα θα έπαιρνα , ούτε έχω δουλέψει ποτέ , ούτε οδηγήσει , ας νομοθετησω 😁
Άλλο εμεις που έχουμε δίτροχο, εμείς εξαιρουμαστε :g030:
Έλα ντε με πρώτη μόνο μπορεί το μηχανάκι να κρατήσει 30 χλμ / Ω , θα το κάψουμε το μοτέρ γιατί είναι καθηστερημενοι 👍

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 16:21
από vagabondo
enterprise-psi έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:17
EKPLIKTIKOS έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:11
enterprise-psi έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:10 Και εγώ αν είχα οδηγό και πήγαινα παντού χωρίς να οδηγάω , τέτοια μέτρα θα έπαιρνα , ούτε έχω δουλέψει ποτέ , ούτε οδηγήσει , ας νομοθετησω 😁
Άλλο εμεις που έχουμε δίτροχο, εμείς εξαιρουμαστε :g030:
Έλα ντε με πρώτη μόνο μπορεί το μηχανάκι να κρατήσει 30 χλμ / Ω , θα το κάψουμε το μοτέρ γιατί είναι καθηστερημενοι 👍
Την σπατάλη καυσίμου και αύξηση καυσαερίων που την πας;

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 16:25
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
vagabondo έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:13 Σε όλη την Ευρώπη το όριο είναι 50 Km/h πλην Ρωσίας - Λευκορωσίας - Αζερμπαϊτζάν που είναι 60 Km/h και Ανδόρας - Αλβανίας, που είναι 40Km/h.

https://de.wikipedia.org/wiki/Zul%C3%A4 ... windigkeit
.

Σε Βελγιο Ολλανδία είχαμε 50 στούς μεγάλους δρόμους και 20-30 στά στενά.....

Φυσικά στα στενά υπήρχαν καί τεχνητα σαμαράκια......

.

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 16:28
από enterprise-psi
Άλλο βασικό το οποίο ακούστηκε είναι πως κανείς δεν ελέγχει τα ΚΤΕΟ. Στην Ελλάδα κόβονται 4,5% των οχημάτων και στην Γερμανία το 35% που είναι ένας δείκτης μακριά από την πραγματικότητα
https://www.motomag.gr/news/epikairotit ... les-odigon

:smt005:

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 16:33
από Kauldron
enterprise-psi έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:28
Άλλο βασικό το οποίο ακούστηκε είναι πως κανείς δεν ελέγχει τα ΚΤΕΟ. Στην Ελλάδα κόβονται 4,5% των οχημάτων και στην Γερμανία το 35% που είναι ένας δείκτης μακριά από την πραγματικότητα
https://www.motomag.gr/news/epikairotit ... les-odigon

:smt005:
Αυτόν που το έγραψε αυτό, να τον κόβουν στο ΚΤΕΟ μέχρι να φτάσουμε κι εμείς το πολυπόθητο 35% που τόσο πολύ πρέπει να πετύχουμε για να ξεβλαχέψουμε. Κι αν δε φτάνει το δικό του αμάξι για να φτάσουμε εκεί, να κόβουν και τ' αμάξι της μάνας του.

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 16:36
από enterprise-psi
Νιώσε ρε άνθρωπε . Κάθε τρία τέσσερα χρόνια τα αλλάζουν τα αυτοκίνητα στην Γερμανία, έρχονται εδώ και τα αγοράζουν οι γιωταδες μόνο βαγκ. Οι δρόμοι είναι αλφάδι . Και πάλι κόβονται στο ΚΤΕΟ . Γιατί γίνεται σωστός ποιοτικός έλεγχος και το χαρτί έχει αξία .

Εδώ το είκοσι χρονών αυτοκίνητο περνάει αέρα Πατέρα , και αν σκοτώσει κανέναν στο δρόμο πακέτο .

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 17:02
από Awesomatic
enterprise-psi έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:36 Εδώ το είκοσι χρονών αυτοκίνητο περνάει αέρα Πατέρα , και αν σκοτώσει κανέναν στο δρόμο πακέτο .
Αν είναι εντάξει γιατί να μην περάσει; Με το ζόρι να κόβουμε για να βγαίνει 35%? Οι περισσότεροι πριν το περάσουμε ΚΤΕΟ άλλωστε κάνουμε και ένα γενικό σέρβις.

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 17:08
από Σέλευκας
Κάποτε είχαν εμφανιστεί δίτροχα ταξί και οι κανονικοί ταξιτζηδες διαμαρτυρήθηκαν οτι είναι πιο αργοί απο τα δίτροχα. Ούτε οτι ο πελάτης είναι στο κρύο ούτε αν πέσει ούτε οτι χωράει μόνο ένας δεν σκέφτηκαν.
Αυτοί οι πανέξυπνοι αδικούνται πάλι;

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 17:43
από EKPLIKTIKOS
Awesomatic έγραψε: 04 Φεβ 2021, 17:02
enterprise-psi έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:36 Εδώ το είκοσι χρονών αυτοκίνητο περνάει αέρα Πατέρα , και αν σκοτώσει κανέναν στο δρόμο πακέτο .
Αν είναι εντάξει γιατί να μην περάσει; Με το ζόρι να κόβουμε για να βγαίνει 35%? Οι περισσότεροι πριν το περάσουμε ΚΤΕΟ άλλωστε κάνουμε και ένα γενικό σέρβις.
Συμφωνώ ότι ένα καλοσυντηρημενο 20ετιας άνετα περνάει, αλλά η αλήθεια είναι οτι περνάνε κ πολλά σαπακια με λάδι :g030:

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 18:48
από Nandros
vagabondo έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:21
enterprise-psi έγραψε: 04 Φεβ 2021, 16:17 Έλα ντε με πρώτη μόνο μπορεί το μηχανάκι να κρατήσει 30 χλμ / Ω , θα το κάψουμε το μοτέρ γιατί είναι καθηστερημενοι 👍
Την σπατάλη καυσίμου και αύξηση καυσαερίων που την πας;
Θα πάρουμε ηλεκτρικά και θα αυξήσουμε την εμβέλεια της φόρτισης της μπαταρίας! :wink
.

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 18:53
από giorgos mpekos
αυτή είναι η χειρότερη κυβέρνηση μητσοτακις αδωνις θέλουν να καταστρέψουν τον κόσμο.

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 19:08
από hellegennes
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Φεβ 2021, 15:57 δε ξέρω τι παίζει στη Θεσ/νικη αλλά στους δρόμους της Αθήνας κυριαρχεί η ανομία όσον αφορά την οδική συμπεριφορά τουλάχιστον
δηλαδή, το πρόβλημά μας εδώ δεν είναι οι κανόνες του κοκ, αλλά το γεγονός ότι ΌΛΟΙ και όταν λέω όλοι εννοώ ΌΛΟΙ έχουνε(έχουμε) τον ΚΟΚ γραμμένο στα παπάρια μας
όλοι όσοι οδηγούν κάνουν καθημερινά τουλάχιστον μικροπαρανομίες μέχρι και βαρύτερα (πχ αν είσαι πεζός προσπαθώντας να περάσεις κεντρική αρτηρία και δεις το κόκκινό σου να γίνεται πράσινο, μην τυχόν και περάσεις αμέσως, πολύ πιθανό να σκοτωθείς)
Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει κάποια ποιοτική διαφορά ανάμεσα στις δυο πόλεις. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ η Αττική έχει περισσότερα ατυχήματα συνολικά (σε αναλογία πληθυσμού) αλλά η Θεσσαλονίκη έχει αναλογικά περισσότερα θανατηφόρα και λιγότερα τραυματισμών.

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 19:10
από stavmanr
hellegennes έγραψε: 04 Φεβ 2021, 19:08
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Φεβ 2021, 15:57 δε ξέρω τι παίζει στη Θεσ/νικη αλλά στους δρόμους της Αθήνας κυριαρχεί η ανομία όσον αφορά την οδική συμπεριφορά τουλάχιστον
δηλαδή, το πρόβλημά μας εδώ δεν είναι οι κανόνες του κοκ, αλλά το γεγονός ότι ΌΛΟΙ και όταν λέω όλοι εννοώ ΌΛΟΙ έχουνε(έχουμε) τον ΚΟΚ γραμμένο στα παπάρια μας
όλοι όσοι οδηγούν κάνουν καθημερινά τουλάχιστον μικροπαρανομίες μέχρι και βαρύτερα (πχ αν είσαι πεζός προσπαθώντας να περάσεις κεντρική αρτηρία και δεις το κόκκινό σου να γίνεται πράσινο, μην τυχόν και περάσεις αμέσως, πολύ πιθανό να σκοτωθείς)
Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει κάποια ποιοτική διαφορά ανάμεσα στις δυο πόλεις. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ η Αττική έχει περισσότερα ατυχήματα συνολικά (σε αναλογία πληθυσμού) αλλά η Θεσσαλονίκη έχει αναλογικά περισσότερα θανατηφόρα και λιγότερα τραυματισμών.
Στη Θεσσαλονίκη δεν αστειεύονται. Ή σε παίρνει ο χάρος ή τη βγάζεις καθαρή...

Re: Ταφόπλακα για τα ΤΑΞΙ ο νέος Κ.Ο.Κ

Δημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2021, 19:20
από Σέλευκας
Στη θεσσαλονίκη οι μεγάλοι δρόμοι έχουν τόσα παρκαρισμένα δεξιά αριστερά που τελικά ο μεγαλύτερος είναι μιας λωρίδας. Δεν υπάρχει σύγκριση στις συνθήκες οδήγησης της μιας πόλης με την άλλη.
Και βασικά η θεσσαλονίκη είναι επικίνδυνη επειδή συνεχώς ξαπαρκάρουν και παρκάρουν.
Στην Αθήνα έχει κατι τύπους που περνάνε με κόκκινα στην ψύχρα και όποιον πάρει ο χάρος. Στη Θεσσαλονίκη στάνταρ περνάνε τρία- τέσσερα αμάξια μετά το κόκκινο οπότε ξέρεις πότε να περάσεις με ασφάλεια.