Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 14:36
Δεν ξέρω αλλά θα σου πω κανένα. Αλλάζει αυτό ότι υπάρχει κανονισμός και σήμανση που να το απαγορεύει; Αλλάζει το ότι αύριο μεθαύριο ασφαλιστική μπορεί να πατήσει σε αυτό και να μην αποζημιώσει; Δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς. Σε ποιο βενζινάδικο πας και δεν έχεις δει τη σήμανση...
Btw, και στα αεροπλάνα υποτίθεται ότι σε ενημερώνουν και σε πρήζουν να κλείσεις το κινητό ή να το βάλεις σε λειτουργία πτήσης. Έχουν πέσει πολλά αεροπλάνα επειδή ένας επιβάτης είχε ανοιχτό το κινητό του; Αλλάζει αυτό το γεγονός ότι υπάρχει ο κανονισμός;
Αληθεια νομιζεις οτι τα κινητά απαγορεύονται στα βενζινάδικα γιατι εχουν μπαταρία;
μου θυμίσατε την γιαγιά μου παιδια στην τελευταια σελίδα, και εκεινη ιδια σχεση με την τεχνολογία ειχε, συγκίνηση.
Εμένα μου θυμίζεις έναν τύπο που διαβάζει την περίληψη στο πίσω μέρος του βιβλίου και έπειτα ισχυρίζεται ότι έχει διαβάσει όλο το βιβλίο.
Στο ερώτημα σου, πουθενά μα πουθενά κανείς από τους συνομιλητές δεν ισχυρίστηκε ότι η σήμανση για τη μη χρήση κινητού τηλεφώνου σε βενζινάδικο οφείλεται στο ότι έχουν μπαταρία.
to tesla 3 βγαινει και με lfp μπαταρίες, αγνωστο ακόμα πόσο θα αντέξουν στην πράξη, αν φορτίζονται σωστά μπορει να πιασουν πάνω απο ενα εκατομμύριο χιλιόμετρα, υπομονή.
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 18:11
Εμένα μου θυμίζεις έναν τύπο που διαβάζει την περίληψη στο πίσω μέρος του βιβλίου και έπειτα ισχυρίζεται ότι έχει διαβάσει όλο το βιβλίο.
Στο ερώτημα σου, πουθενά μα πουθενά κανείς από τους συνομιλητές δεν ισχυρίστηκε ότι η σήμανση για τη μη χρήση κινητού τηλεφώνου σε βενζινάδικο οφείλεται στο ότι έχουν μπαταρία.
ωραία, αφου καταλαβαινεις οτι οι μπαταρίες δεν εχουν καμια σχέση με τα κινητά και τα βενζινδικα/αεροπλάνα, και απλα το λες να μεγαλώσει το νημα, ολα οκ.
Ερμής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 13:08
ποσα ΜΕΚ έχεις δει να σκάνε απο αυτανάφλεξη βενζίνης;
μηδεν. οσα και ev.
παντα υπαρχει μια αιτια.
παντως ειναι ασημαντο, σημαντικο ειναι το ποσο πιθανο ειναι να συμβει, οχι η οποια αιτια.
Να σε ενημερώσω ότι στα πλοία υπάρχει υπουργική απόφαση τα ev να έχουν φορτισμένη τη μπαταρία τους έως και 40% το πολύ. Επειδή είναι πολύ πιθανό να σε βάλουν να κάνεις βόλτες το λιμάνι με ανοιχτό τέρμα το αιρ κοντίσιον ή να μη σε φορτώσουν καν, μην κάνεις τον έξυπνο και τους πεις ότι δεν είδες πλοίο να φλέγεται από ηλεκτρικό όχημα ή είναι το ίδιο πιθανό να συμβεί και σε μεκ όχημα. Συμβουλή πάντα.
το ξερω, και νομιζω κατι παρομοιο παιζει με υγραεριο.
εκ πρωτης οψεως εξισου μαλακια μου φαινεται, εκτος κι αν υπαρχει επιστημονικη μελετη που να λεει οτι με 40% παιρνει πιο δυσκολα φωτια, η καιγεται λιγοτερο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Εμπεδοκλής έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 18:11
Εμένα μου θυμίζεις έναν τύπο που διαβάζει την περίληψη στο πίσω μέρος του βιβλίου και έπειτα ισχυρίζεται ότι έχει διαβάσει όλο το βιβλίο.
Στο ερώτημα σου, πουθενά μα πουθενά κανείς από τους συνομιλητές δεν ισχυρίστηκε ότι η σήμανση για τη μη χρήση κινητού τηλεφώνου σε βενζινάδικο οφείλεται στο ότι έχουν μπαταρία.
ωραία, αφου καταλαβαινεις οτι οι μπαταρίες δεν εχουν καμια σχέση με τα κινητά και τα βενζινδικα/αεροπλάνα, και απλα το λες να μεγαλώσει το νημα, ολα οκ.
Σοβαρά τώρα. Άλλα γράφουμε άλλα καταλαβαίνεις. Είσαι εκτός θέματος. Ουδέποτε ισχυρίστηκε κανείς ότι η μπαταρία του κινητού τηλεφώνου είναι αυτή που έχει βγει η απαγόρευση/σύσταση για μη χρήση τους κατά τον ανεφοδιασμό σε βενζινάδικο ή κατά την απογείωση. Ή τρολάρεις αποτυχημένα ή έχεις σοβαρό πρόβλημα κατανόησης.
Ασέβαστος έγραψε: 21 Νοέμ 2024, 18:43
εκτος κι αν υπαρχει επιστημονικη μελετη που να λεει οτι με 40% παιρνει πιο δυσκολα φωτια, η καιγεται λιγοτερο.
εχε σοβαρή διαφορά το 100% απο το 40%, στο 100 τα δίπλα αμαξια θα γινουν καρβουνο, στο 40 ισως δεν υπαρξει ορατή φλόγα.
οκ then. δικαιο.
οχι οτι το καταλαβαινω, οταν διπλα του υπαρχει ενα βυτιο με βενζινη, που δεν του λεει κανεις ποση να εχει μεσα, και παραδιπλα ενα αλλο βυτιο με lpg, που αμα σκασει εξαυλωθηκε το παπορι, ενω στο παραπερα αυτοκινητο με αεριο λενε να μην εχει στην 40λιτρη δεξαμενη γεματη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
παντως ειναι ασημαντο, σημαντικο ειναι το ποσο πιθανο ειναι να συμβει, οχι η οποια αιτια.
Να σε ενημερώσω ότι στα πλοία υπάρχει υπουργική απόφαση τα ev να έχουν φορτισμένη τη μπαταρία τους έως και 40% το πολύ. Επειδή είναι πολύ πιθανό να σε βάλουν να κάνεις βόλτες το λιμάνι με ανοιχτό τέρμα το αιρ κοντίσιον ή να μη σε φορτώσουν καν, μην κάνεις τον έξυπνο και τους πεις ότι δεν είδες πλοίο να φλέγεται από ηλεκτρικό όχημα ή είναι το ίδιο πιθανό να συμβεί και σε μεκ όχημα. Συμβουλή πάντα.
το ξερω, και νομιζω κατι παρομοιο παιζει με υγραεριο.
εκ πρωτης οψεως εξισου μαλακια μου φαινεται, εκτος κι αν υπαρχει επιστημονικη μελετη που να λεει οτι με 40% παιρνει πιο δυσκολα φωτια, η καιγεται λιγοτερο.
Δε γνωρίζω. Απλά υπακούω τους κανόνες. Μπορώ να κάνω υποθέσεις, ότι η πλήρης φόρτιση στρεσάρει/θερμαίνει περισσότερο τη μπαταρία, αλλά δεν το έχω ψάξει ώστε να γνωρίζω .
ναι εχει βαση, η ιδέα εινα να μην εχουν ντομινο εκρήξεων απο υπερθερμανση, να περιοριστεί σε θέμα εξαερισμου αν γινει κατι. Ειναι λιγο τραβηγμένο, ισως θορυβήθηκαν με την ειδηση ενός μεγαλου φορτίου ηλεκτρικών που πηρε φωτια, αν και τελικα μαθαμε οτι δεν εφταιγαν τα αμαξια εκει.
παντως οκ, ειμαστε μπανανία με πολλα πλοια και βασιζόμαστε στον τουρισμό, θα καταστραφούμε αν γινει κατι αληθεια, καλα κανουν και προσέχουν παραπάνω νομιζω μεχρι να φτιαξουμε υποδομές.