Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.
Το BYD e6
https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες
Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες
Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.
Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.