!!! DEVELOPMENT MODE !!!

η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Μηχανικός έγραψε: 23 Οκτ 2018, 15:11 Καλά απορώ πως δεν έχει σκεφτεί μερικά βασικά πράγματα που τα ανακάλυψα εγώ τώρα που άρχισε να με απασχολεί το θέμα.
τι εννοείς, πάντα σε απασχολούσε αλλά μεχρι το 12 μετρούσαν στα τετραγωνικά και είχες τα χέρια δεμένα :)

πλάκα κάνω, ναι πες ιδέες, πες και έτοιμες λύσεις αν έχεις πετύχει γενικά για ρετροφιτ.
Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός »

Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.


Το BYD e6 https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες :smt005: :smt005:

Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες

Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.

Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ :smt005: :smt005:
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.
Άβαταρ μέλους
Πάνας
Δημοσιεύσεις: 13769
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:08

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πάνας »

Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 02:48 Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.


Το BYD e6 https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες :smt005: :smt005:

Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες

Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.

Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ :smt005: :smt005:
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.
Τα ισοπέδωσες όλα ρισπέκτ! :sal5:

Καλύτερα να μη μιλήσουμε και για την τιμή του ρεύματος.
the end
Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός »

Πρακτικά για να μπορείς να φορτίζεις σε λογικούς χρόνους το καλό σου ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα πρέπει η ΔΕΗ να σου φέρει νέα παροχή πολύ πιο ισχυρή από του σπιτιού σου.
Και αν θέλεις να το φορτίζεις γρήγορα ή έχει και άλλα αυτοκίνητα η οικογένεια, θέλεις δικό σου υποσταθμό. :smt005:

Μόνο ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης (όχι δύο) με μικρές μπαταρίες που θα φορτίζει όλο το βράδυ θα μπορείς εύκολα να έχεις, αν βέβαια έχεις δικό σου γκαράζ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μηχανικός την 24 Οκτ 2018, 03:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Πάνας
Δημοσιεύσεις: 13769
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:08

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πάνας »

Προς το παρών μόνο η ρόδα του enaon συμφέρει.
the end
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 02:48 Είναι πρακτικά αδύνατον να φορτίσεις
ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από μία απλή πρίζα.


Το BYD e6 https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_e6 με αυτονομία 300 χιλιόμετρα έχει μπαταρίες 61 kWh
που σημαίνει ότι υπολογίζοντας και απώλειες 20% κατά την φόρτιση
για να φορτιστή από μια ενισχυμένη πρίζα των 16 αμπέρ (πλυντηρίου) χρειάζεται:
1,20Χ61000 / 220Χ16 = 20,80 ώρες :smt005: :smt005:

Αν πάρεις όλο το ρεύμα της μονοφασικής παροχής
που σου δίνει η ΔΕΗ και είναι 35 αμπέρ θα χρειάζεσαι:
1,20Χ61.000 / 220Χ35 = 9,50 ώρες

Και βάλτε ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστούν-τριπλασιαστούν οι χωρητικότητες των μπαταριών για να πιάσουμε αυτονομίες των 600-900 χιλιομέτρων, οπότε θα πολλαπλασιαστούν και οι πιό πάνω χρόνοι.

Πάμε τώρα στο ότι αυτές οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζονται και γρήγορα.
Ας υποθέσουμε ότι το μελλοντικό αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 600 χιλιόμετρα οπότε θα έχει μπαταρίες κάπου 120 kWh και θα μπορεί να φορτίζεται σε 1 ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να τροφοδοτηθεί με 1,20Χ120.000 / 220Χ1 = 655 αμπέρ :smt005: :smt005:
Παροχή για 655 αμπέρ μόνο εργοστάσια έχουν.
αν κανεις 300 χλμ καθε μερα εχεις δικιο. αν κανεις λιγοτερα απο 150 και το βαζεις καθε βραδυ στην πριζα, καθε πρωι θα εισαι γεματος. ακομη κι αν μια μερα κανεις 300, παλι την επομενη θα εισαι αρκετα φορτισμενος για να κανεις τη δουλεια σου, και σε 2-3 μερες με ολονυχτια φορτιση θα εισαι παλι ετοιμος για 300αρα.

στο μελλον δεν προβλεπεται μονο να ανεβει η χωρητικοτητα, αλλα και να μειωθει η καταναλωση.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Ο περισσότερος κόσμος στην Ευρώπη κάνει 300 χιλιόμετρα την εβδομάδα, όχι τη μέρα.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός »

Άμα πάω Καλαμάτα-Αθήνα, δεν θα μπορώ να γυρίσω ούτε την άλλη μέρα γιατί δεν θα έχει φορτίσει το αυτοκίνητο. :D

Δεύτερο αυτοκίνητο πόλης, τίποτα άλλο για τα επόμενα χρόνια τα ηλεκτρικά.
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Ναι, κάπως έτσι.

Πιστεύω για πολλά χρόνια θα παίρνουν ηλεκτρικό αυτοί που μπορούν, δηλαδή κυρίως αυτοί που έχουν γκαράζ και δεύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια, επείγοντα κλπ. Και θα λιώνουν στα χιλιόμετρα το ηλεκτρικό όλο και περισσότερο, μέχρι κάποια στιγμή να σιγουρευτούν ότι στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται το άλλο και θα το καταργήσουν. Όλα αυτά τα "ταξίδια με το αυτοκίνητο" στην πραγματικότητα είναι κάτι σαν το SUV όπου όλοι λένε ότι "το χρειάζονται" για κάτι φαντασιακες περιπέτειες σε χωματόδρομους αλλά στην πραγματικότητα λίγοι τα κάνουν.

Και στην πορεία θα αρχίσουν σιγά σιγά να βγαίνουν λύσεις για φόρτισμα σε πολυκατοικίες και διάφορους άλλους που δεν έχουν γκαράζ, με μηχανάκια που το πιθανότερο θα μοιάζουν σαν παρκόμετρα. Αλλά στην Ελλάδα αυτό θα πρέπει να πάει βήμα-βήμα με κάποια γενικότερη λύση στο πρόβλημα του παρκαρίσματος και θα πάρει πιστεύω πολλά χρόνια.

Και στο τέλος τα βενζινοκίνητα θα γίνουν κάτι σαν τα βινύλια και τις φωτογραφικές μηχανές με φιλμ: θα έχουν πολλοί λίγοι για συναισθηματικούς κυρίως λόγους αλλά δε θα καταργηθούν εντελώς ποτέ. Απλά θα γίνονται όλο και ακριβότερα, κυρίως στη συντήρηση και την ενέργεια.

Αλλά γκόμενα δε θα βγάζεις πια με βενζινοκίνητο, θα σε κοιτάνε στραβά και μόνο για το θόρυβο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Chilloutbuddy την 24 Οκτ 2018, 10:16, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός »

Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.

Εδώ στις πόλεις δεν έχουμε νόμιμες θέσεις παρκαρίσματος για όλα τα αυτοκίνητα
θα φτιάξουμε θέσεις και με παροχές μερικών εκατοντάδων αμπέρ για κάθε αυτοκίνητο. :smt005:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μηχανικός την 24 Οκτ 2018, 10:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 27798
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής »

Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:14 Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.
Απο τη στιγμή που υπάρχουν τύποι να σκάνε κατοστάρικα και βάλε για το σουβ της τεσλα, μην εισαι σίγουρος για τίποτα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Ορέστης 35

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης 35 »

Ειμαι σιγουρος οτι καποιες κυβερνησεις θα αρχισουν να απαγορευουν τα βενζινοκινητα μεσα στις πολεις.
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 12206
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy »

Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:14 Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.

Εδώ στις πόλεις δεν έχουμε νόμιμες θέσεις παρκαρίσματος για όλα τα αυτοκίνητα
θα φτιάξουμε θέσεις και με παροχές μερικών εκατοντάδων αμπέρ για κάθε αυτοκίνητο. :smt005:
Με συγχωρείς.

Πες ότι είσαι εξωγήϊνος και μας βλέπεις από ψηλά αυτή τη στιγμή.

Αυτό που θα δεις είναι κάτι ανθρωπάκια που πάνε και στήνουνε πλωτές πλατφόρμες στον ωκεανό, από τις οποίες βγαίνει ένα τεράστιο τρυπάνι που πάει και τρυπάει το βυθό του ωκεανού, και βγάζει από τα έγκατα της γης ένα μαύρο ζουμί και το φέρνει πάνω στην πλατφόρμα. Μετά έρχεται ένα καράβι και το παίρνει και το πάει σε κάτι τεράστιες δεξαμενές όπου το καθαρίζουμε και το τροποποιούμε με διάφορες χημικές διαδικασίες, και από εκεί το παίρνουμε και το μοιράζουμε σε εκατομμύρια μικρές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο που λέγονται βενζινάδικα. Από εκεί το βάζουμε με κάτι αντλίες σε ένα σωρό από σίδερα και πλαστικά το οποίο έχει μπροστά μια μηχανή που το καίει, και κάνει μικρές ελεγχόμενες εκρηξούλες που τις μετατρέπει σε κίνηση με κάτι ελαστικούς φουσκωμένους τροχούς. Και μετά καθόμαστε μέσα στο σωρό από σίδερα και πλαστικά, και κάνουμε απ'την καρέκλα μας με κάτι χειριστήρια διάφορους χειρισμούς που απαιτούν μήνες εκπαίδευση να τους μάθεις, ώστε να κατευθύνουμε το σωρό μας προς τα εκεί που θέλουμε χωρίς να χτυπάμε πάνω στους σωρούς των άλλων.

Όλα αυτά προκειμένου να μπορούμε πάμε στη δουλειά μας κάθε πρωί.

Και εσένα αυτό σου φαίνεται νορμάλ, αλλά σου φαίνεται αστείο να φτιάξουμε θέσεις πάρκινγκ με μπρίζα :lol:
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. :blm:
Άβαταρ μέλους
Recondite
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 21:33

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Recondite »

Κάποιος ρώτησε πόσο κρατάνε οι μπαταρίες της Τέσλα. Κατά μέσο όρο, είναι στα 92% μετά από 240000 χιλιόμετρα με βάση τα στοιχεία ως τώρα.


Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός »

Chilloutbuddy έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:32
Μηχανικός έγραψε: 24 Οκτ 2018, 10:14 Αυτό το τέλος θα αργήσει πολλά χρόνια, δεν θα ζω ούτε να το δω να πλησιάζει.

Εδώ στις πόλεις δεν έχουμε νόμιμες θέσεις παρκαρίσματος για όλα τα αυτοκίνητα
θα φτιάξουμε θέσεις και με παροχές μερικών εκατοντάδων αμπέρ για κάθε αυτοκίνητο. :smt005:
Με συγχωρείς.

Πες ότι είσαι εξωγήϊνος και μας βλέπεις από ψηλά αυτή τη στιγμή.

Αυτό που θα δεις είναι κάτι ανθρωπάκια που πάνε και στήνουνε πλωτές πλατφόρμες στον ωκεανό, από τις οποίες βγαίνει ένα τεράστιο τρυπάνι που πάει και τρυπάει το βυθό του ωκεανού, και βγάζει από τα έγκατα της γης ένα μαύρο ζουμί και το φέρνει πάνω στην πλατφόρμα. Μετά έρχεται ένα καράβι και το παίρνει και το πάει σε κάτι τεράστιες δεξαμενές όπου το καθαρίζουμε και το τροποποιούμε με διάφορες χημικές διαδικασίες, και από εκεί το παίρνουμε και το μοιράζουμε σε εκατομμύρια μικρές εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο που λέγονται βενζινάδικα. Από εκεί το βάζουμε με κάτι αντλίες σε ένα σωρό από σίδερα και πλαστικά το οποίο έχει μπροστά μια μηχανή που το καίει, και κάνει μικρές ελεγχόμενες εκρηξούλες που τις μετατρέπει σε κίνηση με κάτι ελαστικούς φουσκωμένους τροχούς. Και μετά καθόμαστε μέσα στο σωρό από σίδερα και πλαστικά, και κάνουμε απ'την καρέκλα μας με κάτι χειριστήρια διάφορους χειρισμούς που απαιτούν μήνες εκπαίδευση να τους μάθεις, ώστε να κατευθύνουμε το σωρό μας προς τα εκεί που θέλουμε χωρίς να χτυπάμε πάνω στους σωρούς των άλλων.

Όλα αυτά προκειμένου να μπορούμε πάμε στη δουλειά μας κάθε πρωί.

Και εσένα αυτό σου φαίνεται νορμάλ, αλλά σου φαίνεται αστείο να φτιάξουμε θέσεις πάρκινγκ με μπρίζα :lol:
Γιατί δεν λες ότι πήγαμε στο φεγγάρι πριν 50 χρόνια.
Αλλά ακόμη δεν έχουμε ούτε ιπτάμενα αλλά ούτε ταπεινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. :smt005:
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”