Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2024, 17:32
δεν ειναι γνώση λιμεναρχη αυτό!
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
δεν ειναι γνώση λιμεναρχη αυτό!
Λάστιχα κάθε χρόνο και αναρτήσεις από κοντά.Garcia έγραψε: 10 Αύγ 2024, 18:30 Μα δεν χρειαζονται εφορου ζωης σερβις,μια μπαταρια εχετε να κοιτατε μονο και ειστε οκ.
λαστιχα και αναρτησεις στο ιδιο χρονικο διαστημα με καθε αλλο αυτοκινητο ιδιου βαρους και ιπποδυναμης.
Αυτό λέμε. Πως αναλογικά με τα χρήματα που κοστίζει αυτά τα έξοδα είναι πολύ συχνότερα. Συν τις οποίες άλλες βλάβες που δε ξέρουμε τι κοστίζουν συν το κόστος μπαταρίας. Ληζινγκ μόνο.Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2024, 21:24λαστιχα και αναρτησεις στο ιδιο χρονικο διαστημα με καθε αλλο αυτοκινητο ιδιου βαρους και ιπποδυναμης.
ουτε τα λαστιχα, ουτε οι αναρτησεςι "ξερουν" τι ειδους κινητηρα φοραει το αυτοκινητο.
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2200 kg
Max. Payload 439 kg
Καλά σε λέει ο γιάννννης.Ασέβαστος έγραψε: 10 Αύγ 2024, 10:11α, ενας δημοσιογραφος.Tεκμηριωνας έγραψε: 10 Αύγ 2024, 01:39https://www.rthess.gr/thessaloniki/troc ... ereiaki-2/08.08.2024
Τροχαίο στην Περιφερειακή
Εκτροπή και ανατροπή οχήματος στο ρεύμα προς Ανατολικά στο ύψος της Τριανδρίας.
Στο αυτοκίνητο επέβαιναν δύο άτομα τραυματίστηκαν ελαφρά.
Επι τόπου έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και Πυροσβεστικό όχημα και γερανός ωστόσο το αυτοκίνητο Tesla χρειάζετια ειδικό γερανο για την μετακίνηση του.
Η κίνηση διεξάγεται από μια λωρίδα κυκλοφορία
ενταξει τοτε.![]()
![]()
κοίτα όμως και λίγο την απόδοση παραγωγής τού ρεύματος που καίει το ηλεκτρικό.Πτολεμαίος έγραψε: 09 Αύγ 2024, 16:39 Παιδιά, μπορεί να λέτε ότι θέλετε απλά να ξέρετε πως ότι λέτε αναφέρεται στο τώρα.
Το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και στην ηλεκτροκινηση γενικότερα δεν είναι άλλο από την πηγή ενέργειας.
Οι ηλεκτροκινητήρες (σε αντίθεση με τους - επί 130 συναπτων ετών εξελισσομενους - ΜΕΚ) είναι σχεδόν τέλειοι.
Σπαταλωντας πόρους για περαιτέρω εξέλιξη των ΜΕΚ είναι αυτό που λέμε στο χωριό μου "τους διαόλους λιβανιζουμε".
Πεταμένα λεφτά.
35% απόδοση ότι και να κάνουν.
To distribution καυσίμου θα μείνει το ίδιο και μεις θα γκρινιάζουμε για την τιμή της βενζίνης εσαει.
Spoiler
Το δε υδρογόνο είναι μια χαμένη υπόθεση.
Ότι και να λεμε/λετε/λένε, το υδρογόνο δεν κάνει για μικρές εφαρμογές. Μονο για βαριές, τρένα, καράβια, βαρέα μηχανήματα.
Θέλετε να εξακολουθείτε να πηγαίνετε καπου για να σας δώσουν αυτή την ενέργεια; Από 150 χρόνια βενζινάδικα σε 150 χρόνια υδρογοναδικα;
Α πα πα πα.
Θα χαλάμε ενέργεια να το παραξουμε, θα χαλάμε ενέργεια να το πρεσαρουμε, να το αποθηκεύουμε, να το μεταφέρουμε;
Είναι ενεργειακά ασύμφορο και οι κυψέλες (αν θέλεις να φύγεις από την εσωτερική καύση) υδρογόνου παρουσιάζουν σοβαρό degradation και τα μεταλλα/στοιχεία που χρειάζονται δεν είναι και από τα πιο φτηνά.
Τι μένει;
Ο "τέλειος" ηλεκτρικός κινητήρας και η όχι και τόσο τέλεια πηγή ενέργειας του.
Πιστεύετε πραγματικά και όντως ότι δεν θα γίνει κάποιο τεχνολογικό breakthrough τα επόμενα χρόνια που θα δώσει την μεγάλη λύση όσον αφορά την πηγή ενέργειας του;
Οι ΜΕΚ δεν θα ξαναέχουν άλλο breakthrough, δεν έχουν να δώσουν κάτι άλλο.
Η ηλεκτρική τεχνολογία όμως, θα έχει και θα δώσει.
Το μέλλον σε 30-40 χρόνια δεν θα είναι άλλο από solid state και υπεραγωγοι.
Αυτό που κάνετε τους δύσκολους, είναι το ίδιο με όσους έκαναν τους δύσκολους στα πρώτα χρόνια του ατμού, της τηλεόρασης, του CD και της όποιας νέας τεχνολογίας ερχόταν για να πάρει τη θέση της αγκομαχουσας παλιάς.
Γκρινιαζετε και βγάζετε σαν είδηση οποιοδήποτε malfuction συμβαίνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λες και πρέπει να γίνεται είδηση αν πχ σπάσει ο στρόφαλος ενός bmw ας πούμε.
Μόνο τα αεροπλάνα θα μείνουν ανεπηρέαστα για το μεσοπροθεσμο μέλλον.
Ίσως κάποτε και αυτά να γίνουν relics μιας παλιάς εποχής και ο κόσμος να ταξιδεύει όπως πραγματικά αρμόζει σε ένα νοήμον και τεχνολογικό ον.
Με (maglev και υψηλοτάτης ταχύτητας προφανώς) τρένα.
Οι ΜΕΚ καταναλώνουν απευθείας ένα καύσιμο που για να φτάσει στα ντεπόζιτα για να συμβεί αυτό έχουν περάσει από χίλια μύρια κύματα. Έρευνες για κοιτάσματα, γεωτρήσεις, εξορύξεις από πανάκριβες πλατφόρμες, μεταφορά σε καράβια, διυλιστήρια και διανομή με βυτια σε κάθε άκρη της γης.Bill Hicks έγραψε: 19 Αύγ 2024, 08:13κοίτα όμως και λίγο την απόδοση παραγωγής τού ρεύματος που καίει το ηλεκτρικό.Πτολεμαίος έγραψε: 09 Αύγ 2024, 16:39 Παιδιά, μπορεί να λέτε ότι θέλετε απλά να ξέρετε πως ότι λέτε αναφέρεται στο τώρα.
Το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και στην ηλεκτροκινηση γενικότερα δεν είναι άλλο από την πηγή ενέργειας.
Οι ηλεκτροκινητήρες (σε αντίθεση με τους - επί 130 συναπτων ετών εξελισσομενους - ΜΕΚ) είναι σχεδόν τέλειοι.
Σπαταλωντας πόρους για περαιτέρω εξέλιξη των ΜΕΚ είναι αυτό που λέμε στο χωριό μου "τους διαόλους λιβανιζουμε".
Πεταμένα λεφτά.
35% απόδοση ότι και να κάνουν.
To distribution καυσίμου θα μείνει το ίδιο και μεις θα γκρινιάζουμε για την τιμή της βενζίνης εσαει.
Spoiler
Το δε υδρογόνο είναι μια χαμένη υπόθεση.
Ότι και να λεμε/λετε/λένε, το υδρογόνο δεν κάνει για μικρές εφαρμογές. Μονο για βαριές, τρένα, καράβια, βαρέα μηχανήματα.
Θέλετε να εξακολουθείτε να πηγαίνετε καπου για να σας δώσουν αυτή την ενέργεια; Από 150 χρόνια βενζινάδικα σε 150 χρόνια υδρογοναδικα;
Α πα πα πα.
Θα χαλάμε ενέργεια να το παραξουμε, θα χαλάμε ενέργεια να το πρεσαρουμε, να το αποθηκεύουμε, να το μεταφέρουμε;
Είναι ενεργειακά ασύμφορο και οι κυψέλες (αν θέλεις να φύγεις από την εσωτερική καύση) υδρογόνου παρουσιάζουν σοβαρό degradation και τα μεταλλα/στοιχεία που χρειάζονται δεν είναι και από τα πιο φτηνά.
Τι μένει;
Ο "τέλειος" ηλεκτρικός κινητήρας και η όχι και τόσο τέλεια πηγή ενέργειας του.
Πιστεύετε πραγματικά και όντως ότι δεν θα γίνει κάποιο τεχνολογικό breakthrough τα επόμενα χρόνια που θα δώσει την μεγάλη λύση όσον αφορά την πηγή ενέργειας του;
Οι ΜΕΚ δεν θα ξαναέχουν άλλο breakthrough, δεν έχουν να δώσουν κάτι άλλο.
Η ηλεκτρική τεχνολογία όμως, θα έχει και θα δώσει.
Το μέλλον σε 30-40 χρόνια δεν θα είναι άλλο από solid state και υπεραγωγοι.
Αυτό που κάνετε τους δύσκολους, είναι το ίδιο με όσους έκαναν τους δύσκολους στα πρώτα χρόνια του ατμού, της τηλεόρασης, του CD και της όποιας νέας τεχνολογίας ερχόταν για να πάρει τη θέση της αγκομαχουσας παλιάς.
Γκρινιαζετε και βγάζετε σαν είδηση οποιοδήποτε malfuction συμβαίνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λες και πρέπει να γίνεται είδηση αν πχ σπάσει ο στρόφαλος ενός bmw ας πούμε.
Μόνο τα αεροπλάνα θα μείνουν ανεπηρέαστα για το μεσοπροθεσμο μέλλον.
Ίσως κάποτε και αυτά να γίνουν relics μιας παλιάς εποχής και ο κόσμος να ταξιδεύει όπως πραγματικά αρμόζει σε ένα νοήμον και τεχνολογικό ον.
Με (maglev και υψηλοτάτης ταχύτητας προφανώς) τρένα.![]()
viewtopic.php?p=3116054#p3116054
Πτολεμαίος έγραψε: 19 Αύγ 2024, 10:50 Παιδιά, μπορεί να λέτε ότι θέλετε απλά να ξέρετε πως ότι λέτε αναφέρεται στο τώρα.
Το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και στην ηλεκτροκινηση γενικότερα δεν είναι άλλο από την πηγή ενέργειας.
Οι ηλεκτροκινητήρες (σε αντίθεση με τους - επί 130 συναπτων ετών εξελισσομενους - ΜΕΚ) είναι σχεδόν τέλειοι.


Άλλο πότε εφευρεθηκαν και άλλο πότε άρχισαν να εξελίσσονται.Chilloutbuddy έγραψε: 19 Αύγ 2024, 11:41Πτολεμαίος έγραψε: 19 Αύγ 2024, 10:50 Παιδιά, μπορεί να λέτε ότι θέλετε απλά να ξέρετε πως ότι λέτε αναφέρεται στο τώρα.
Το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και στην ηλεκτροκινηση γενικότερα δεν είναι άλλο από την πηγή ενέργειας.
Οι ηλεκτροκινητήρες (σε αντίθεση με τους - επί 130 συναπτων ετών εξελισσομενους - ΜΕΚ) είναι σχεδόν τέλειοι.
όxι μόνο είχαμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν 130 χρόνια αλλά κάναμε 2 παγκόσμιους πόλεμους με ηλεκτρικά υποβρύχια![]()
βασικά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο εφευρέθηκε πριν το ΜΕΚ και από τότε εξελίσσεται ποοοοολυυυυυύ αργά.
Φόρτιση στο σπίτι:
Δεν ξέρω γιατί νομίζουν όλοι ότι έγινε κάποια τρομερή ανακάλυψη πρόσφατα και άρα πρέπει ν'αλλάξουμε αμέσως τα πάντα.
Oι μπαταρίες λιθίου εφευρέθηκαν πριν από 50 χρόνια.
Aπό τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου κάποια νέα σχέδια βρίσκονται στα σκαριά και κάθε 5 λεπτά κάποια τρομερή νέα τεχνολογία μπαταρίας ανακοινώνεται. Εγώ δεν είμαι άπιστος, πιστεύω.Πτολεμαίος έγραψε: 19 Αύγ 2024, 13:52 Κάποια νέα σχέδια βρίσκονται στα σκαριά.
Ουσιαστικά, η μάχη για τις μπαταρίες μόλις τώρα ξεκινάει.