Re: Ο πρώτος νεκρός
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 17:50
Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.
Η μάνα του είναι εκπαιδευτικός. Μια ερώτηση να 'κανε θα χε γλιτώσει τη γελοιοποίηση. Αν υποθέσουμε ότι δεν θυμάται από τη δική του εμπειρία.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:49Μπορείς να δεις τα 2 σχήματα και την ανάλυση στο λογαριασμό του https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinisethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:36Χαίρομαι που ήδη σου δημιουργήθηκαν οι βασικές απορίες.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:34
Είναι σίγουρα σωστό; Έχει στα σχολεία τόσο μακρόστενες σειρές με βάθος 8 θρανίων;
Αυτός λέει κάτι για πράσινα βελάκια
https://www.amna.gr/home/article/483622 ... ton-taxeon
Όταν κάθεσαι δίπλα σ' έναν Χαρδαλιά, μέχρι και διώροφα θρανία μπορείς να παρουσιάσεις.
Κατάλαβα τι μετράει και τι εννοεί. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Φαίνεται να έχουν μεγάλη τριβή και εμπιστοσύνη στα μαθηματικά μοντέλα. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα μοντέλο μπορεί να περιγράψει σωστά τις πραγματικές συνθήκες γιατί τα παιδιά δεν είναι καρέκλες. Κινούνται.
Υποθέτω ότι αν έβαζε 3 σειρές με βάθος 5 θρανίων τα νούμερά του θα του έβγαιναν ακόμα καλύτερα αν κατόρθωνε από σειρά σε σειρά να έχει απόσταση μεγαλύτερη του 1,5 μέτρου. Μήπως διάλεξε το χειρότερο σενάρια για τους υπολογισμούς του;ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:51Η μάνα του είναι εκπαιδευτικός. Μια ερώτηση να 'κανε θα χε γλιτώσει τη γελοιοποίηση. Αν υποθέσουμε ότι δεν θυμάται από τη δική του εμπειρία.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:49Μπορείς να δεις τα 2 σχήματα και την ανάλυση στο λογαριασμό του https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinisethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:36
Χαίρομαι που ήδη σου δημιουργήθηκαν οι βασικές απορίες.
Όταν κάθεσαι δίπλα σ' έναν Χαρδαλιά, μέχρι και διώροφα θρανία μπορείς να παρουσιάσεις.
Κατάλαβα τι μετράει και τι εννοεί. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Φαίνεται να έχουν μεγάλη τριβή και εμπιστοσύνη στα μαθηματικά μοντέλα. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα μοντέλο μπορεί να περιγράψει σωστά τις πραγματικές συνθήκες γιατί τα παιδιά δεν είναι καρέκλες. Κινούνται.
Αλλά, είπαμε.
Επιτροπή...
Ειδικός...
Επιστήμονας...
Μήπως ν' αρχίσεις να έχεις περισσότερες επιφυλάξεις για τις βεβαιότητές σου;ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:53Υποθέτω ότι αν έβαζε 3 σειρές με βάθος 5 θρανίων τα νούμερά του θα του έβγαιναν ακόμα καλύτερα αν κατόρθωνε από σειρά σε σειρά να έχει απόσταση μεγαλύτερη του 1,5 μέτρου. Μήπως διάλεξε το χειρότερο σενάρια για τους υπολογισμούς του;ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:51Η μάνα του είναι εκπαιδευτικός. Μια ερώτηση να 'κανε θα χε γλιτώσει τη γελοιοποίηση. Αν υποθέσουμε ότι δεν θυμάται από τη δική του εμπειρία.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:49
Μπορείς να δεις τα 2 σχήματα και την ανάλυση στο λογαριασμό του https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinis
Κατάλαβα τι μετράει και τι εννοεί. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Φαίνεται να έχουν μεγάλη τριβή και εμπιστοσύνη στα μαθηματικά μοντέλα. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα μοντέλο μπορεί να περιγράψει σωστά τις πραγματικές συνθήκες γιατί τα παιδιά δεν είναι καρέκλες. Κινούνται.
Αλλά, είπαμε.
Επιτροπή...
Ειδικός...
Επιστήμονας...
Οι προβληματικές αποστάσεις είναι αυτές που έχεις με το διπλανό σου και με αυτόν που κάθεται στο μπροστά και το πίσω θρανίο. Με 3 σειρές αυτές είναι λιγότερες αφού έχει κατ αρχή 3 πρώτα θρανία που δεν έχουν άλλο μπροστά τους. Τέλος πάντων δεν έχει νόημα να πω κάτι παραπάνω σε αυτό. Είναι φανερό ότι προσπαθεί να υπολογίσει κέρδος ή ζημιά από τον αριθμό των μαθητών με βάση τις μεταξύ τους αποστάσεις. Μου φαίνεται πολύ μονοδιάστατο αυτό.ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:55 Μήπως ν' αρχίσεις να έχεις περισσότερες επιφυλάξεις για τις βεβαιότητές σου;
Αυτό είναι όντως πρόβλημα.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:50Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.
Τι θα κέρδιζες έτσι; Θα "ξεκουράζονταν" αυτά που δεν φοράνε τη μια ώρα και τη βάζουν μετά;ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:01Αυτό είναι όντως πρόβλημα.
Κι επειδή ο καθένας λέει τα δικά του, λέω κι εγώ τη δική μου εξυπνάδα.
Αν στις αίθουσες με μεγάλο αριθμό μαθητών, τα μισά παιδιά φορούσαν μάσκες αλλάζοντας ανά διδακτική ώρα, δεν θα υπήρχε μια εξισορρόπηση στη φάση;
Όχι, ο βασικός λόγος είναι ότι θα υπήρχε εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη απόσταση, μεταξύ των "απροστάτευτων".ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:03Τι θα κέρδιζες έτσι; Θα "ξεκουράζονταν" αυτά που δεν φοράνε τη μια ώρα και τη βάζουν μετά;ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:01Αυτό είναι όντως πρόβλημα.ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:50
Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.
Κι επειδή ο καθένας λέει τα δικά του, λέω κι εγώ τη δική μου εξυπνάδα.
Αν στις αίθουσες με μεγάλο αριθμό μαθητών, τα μισά παιδιά φορούσαν μάσκες αλλάζοντας ανά διδακτική ώρα, δεν θα υπήρχε μια εξισορρόπηση στη φάση;
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:06 Ας παραθέσουμε και αυτό αν δεν έχει μπει
Δ. ΒΛΕΠΑΚΗ: Και εγώ για τα σχολεία θα ήθελα να ρωτήσω. Με δεδομένο ότι συνεχώς και μόνο το να επαναλαμβάνεται όλοι οι επιστήμονες ότι το μέτρο της απόστασης είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι και σημαντικότερο, από τη μάσκα που είναι συμπληρωματικό μέσο, όπως μας λέτε όλο αυτό τον καιρό. Μήπως θα έπρεπε να υπάρξει κάποια εισήγηση να είναι περισσότερες οι σχολικές αίθουσες, έτσι ώστε να κρατούνται οι αποστάσεις ή ακόμα να δούμε και μαθητές που να είναι ένας μαθητής στο θρανίο, όχι δύο μαζί;
ΓΚ. ΜΑΓΙΟΡΚΙΝΗΣ: Αυτό εξηγώ, ότι διπλασιάζοντας τις αίθουσες αυτό που γίνεται είναι ότι δεν μειώνονται όλες οι αποστάσεις, μειώνεται η απόσταση που έχεις με τον διπλανό σου μόνο. Όλες οι άλλες αποστάσεις μένουν ίδιες.
Τα επιδημιολογικά μοντέλα δείχνουν ότι δεν έχεις δραματική αλλαγή όσον αφορά τη μετάδοση των σταγονιδίων που αφορά το 1,5 μέτρο. Κάθε παιδί έχει μόνο ένα σε μικρότερη από αυτή την απόσταση και όλα τα άλλα έχουν μεγαλύτερη απόσταση.
Το υπόλοιπο που μένει, που είναι η αερογενής μετάδοση, δεν αλλάζει με αυτό το μέγεθος. Είτε έχεις 15, είτε έχεις 25, το μόνο μέτρο που έχεις είναι η μάσκα.
Άρα, λοιπόν, τα επιδημιολογικά μοντέλα που γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή και αυτά που αντιλαμβάνομαι εγώ, δεν δείχνουν τεράστια διαφορά ή σημαντική διαφορά, να το πω έτσι, από το να αυξήσουμε τις τάξεις.
Το άλλο που δείχνουν αυτά τα επιδημιολογικά μοντέλα είναι ότι διπλασιάζοντας τον αριθμό των εκπαιδευτικών, βάζουμε άλλους τόσους ανθρώπους στο ίδιο επιδημικό μοντέλο, το οποίο λογικά θα αύξανε την επιδημικότητα.
Θέλω να πω με πολύ απλά λόγια, δεν είναι απλό το σενάριο του αυξάνω τον αριθμό των τάξεων, μειώνω τον αριθμό των ατόμων, άρα αλλάζω. Δεν αλλάζει έτσι γραμμικά και είναι τελείως διαφορετική η κατανομή και το πώς ανταποκρίνεται το επιδημιολογικό μοντέλο.
Όχι, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να αρνείσαι τα επίσημα στοιχεία. Συνιστά παραπληροφόρηση και είναι ποινικό αδίκημα. Οι νεκροί της γρίπης, πάντα σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, έχουν ξεπεράσει και τις 4 χιλιάδες κάποιες χρονιές. Το τι σ' αρέσει να πιστεύεις είναι αδιάφορο.nik_killthemall έγραψε: 29 Αύγ 2020, 15:48 1) Έχω δικαίωμα να αμφισβητώ πως η συγκριση που κάνεις (στατιστική εκτίμηση βιες εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα) είναι αντιεπιστημονική και πως ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΟΔΥ και φορέας υγείας στον κόσμο !
2) Οι νεκροί της γρίπης το 2016 δεν φτάνουν τις 3 χιλιάδες, σου είχα εξηγήσει τι λέει και τι δείχνει το πινακάκι της έκθεσης του ΕΟΔΥ και μου είχες ανταπαντήσει μπαρμπούτσαλα.
3) ΠΑΝΤΑ η στατιστική εκτίμηση είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ από τους εργαστηριακά επιβεβαιωμένους θανάτους, ΠΑΝΤΑ ! Το θέμα είναι ΠΟΣΟ ! Αυτό το πόσο ΔΕΝ θα το πει ο καθε καφενειογενης στα πχορουμ, αλλά ο ΕΟΔΥ ΟΤΑΝ καταρτίσει την στατιστική μελέτη για τον κορονοϊο !