Σελίδα 38 από 109

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 17:50
από ST48410
Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:48
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:45 Υπάρχει κάποια στατιστική για το ποσοστό των τάξεων που έχουν 25 μαθητές;
Το 75% των τάξεων στα αστικά κέντρα και κωμοπόλεις έχουν από 20 -24 μαθητές. Γω πέρυσι σε κωμόπολη είχα 27άρια ,22άρια και 19άρια.
Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 17:51
από ethereal
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:49
ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:36
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:34

Είναι σίγουρα σωστό; Έχει στα σχολεία τόσο μακρόστενες σειρές με βάθος 8 θρανίων;

Αυτός λέει κάτι για πράσινα βελάκια

https://www.amna.gr/home/article/483622 ... ton-taxeon
Χαίρομαι που ήδη σου δημιουργήθηκαν οι βασικές απορίες.
Όταν κάθεσαι δίπλα σ' έναν Χαρδαλιά, μέχρι και διώροφα θρανία μπορείς να παρουσιάσεις.
Μπορείς να δεις τα 2 σχήματα και την ανάλυση στο λογαριασμό του https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinis

Κατάλαβα τι μετράει και τι εννοεί. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Φαίνεται να έχουν μεγάλη τριβή και εμπιστοσύνη στα μαθηματικά μοντέλα. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα μοντέλο μπορεί να περιγράψει σωστά τις πραγματικές συνθήκες γιατί τα παιδιά δεν είναι καρέκλες. Κινούνται.
Η μάνα του είναι εκπαιδευτικός. Μια ερώτηση να 'κανε θα χε γλιτώσει τη γελοιοποίηση. Αν υποθέσουμε ότι δεν θυμάται από τη δική του εμπειρία.
Αλλά, είπαμε.
Επιτροπή...
Ειδικός...
Επιστήμονας...

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 17:53
από ST48410
ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:51
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:49
ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:36

Χαίρομαι που ήδη σου δημιουργήθηκαν οι βασικές απορίες.
Όταν κάθεσαι δίπλα σ' έναν Χαρδαλιά, μέχρι και διώροφα θρανία μπορείς να παρουσιάσεις.
Μπορείς να δεις τα 2 σχήματα και την ανάλυση στο λογαριασμό του https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinis

Κατάλαβα τι μετράει και τι εννοεί. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Φαίνεται να έχουν μεγάλη τριβή και εμπιστοσύνη στα μαθηματικά μοντέλα. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα μοντέλο μπορεί να περιγράψει σωστά τις πραγματικές συνθήκες γιατί τα παιδιά δεν είναι καρέκλες. Κινούνται.
Η μάνα του είναι εκπαιδευτικός. Μια ερώτηση να 'κανε θα χε γλιτώσει τη γελοιοποίηση. Αν υποθέσουμε ότι δεν θυμάται από τη δική του εμπειρία.
Αλλά, είπαμε.
Επιτροπή...
Ειδικός...
Επιστήμονας...
Υποθέτω ότι αν έβαζε 3 σειρές με βάθος 5 θρανίων τα νούμερά του θα του έβγαιναν ακόμα καλύτερα αν κατόρθωνε από σειρά σε σειρά να έχει απόσταση μεγαλύτερη του 1,5 μέτρου. Μήπως διάλεξε το χειρότερο σενάρια για τους υπολογισμούς του;

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 17:55
από ethereal
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:53
ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:51
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:49

Μπορείς να δεις τα 2 σχήματα και την ανάλυση στο λογαριασμό του https://www.facebook.com/gkikas.magiorkinis

Κατάλαβα τι μετράει και τι εννοεί. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Φαίνεται να έχουν μεγάλη τριβή και εμπιστοσύνη στα μαθηματικά μοντέλα. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα μοντέλο μπορεί να περιγράψει σωστά τις πραγματικές συνθήκες γιατί τα παιδιά δεν είναι καρέκλες. Κινούνται.
Η μάνα του είναι εκπαιδευτικός. Μια ερώτηση να 'κανε θα χε γλιτώσει τη γελοιοποίηση. Αν υποθέσουμε ότι δεν θυμάται από τη δική του εμπειρία.
Αλλά, είπαμε.
Επιτροπή...
Ειδικός...
Επιστήμονας...
Υποθέτω ότι αν έβαζε 3 σειρές με βάθος 5 θρανίων τα νούμερά του θα του έβγαιναν ακόμα καλύτερα αν κατόρθωνε από σειρά σε σειρά να έχει απόσταση μεγαλύτερη του 1,5 μέτρου. Μήπως διάλεξε το χειρότερο σενάρια για τους υπολογισμούς του;
Μήπως ν' αρχίσεις να έχεις περισσότερες επιφυλάξεις για τις βεβαιότητές σου;

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:00
από ST48410
ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:55 Μήπως ν' αρχίσεις να έχεις περισσότερες επιφυλάξεις για τις βεβαιότητές σου;
Οι προβληματικές αποστάσεις είναι αυτές που έχεις με το διπλανό σου και με αυτόν που κάθεται στο μπροστά και το πίσω θρανίο. Με 3 σειρές αυτές είναι λιγότερες αφού έχει κατ αρχή 3 πρώτα θρανία που δεν έχουν άλλο μπροστά τους. Τέλος πάντων δεν έχει νόημα να πω κάτι παραπάνω σε αυτό. Είναι φανερό ότι προσπαθεί να υπολογίσει κέρδος ή ζημιά από τον αριθμό των μαθητών με βάση τις μεταξύ τους αποστάσεις. Μου φαίνεται πολύ μονοδιάστατο αυτό.

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:01
από ΓΑΛΗ
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:50
Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:48
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:45 Υπάρχει κάποια στατιστική για το ποσοστό των τάξεων που έχουν 25 μαθητές;
Το 75% των τάξεων στα αστικά κέντρα και κωμοπόλεις έχουν από 20 -24 μαθητές. Γω πέρυσι σε κωμόπολη είχα 27άρια ,22άρια και 19άρια.
Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.
Αυτό είναι όντως πρόβλημα.

Κι επειδή ο καθένας λέει τα δικά του, λέω κι εγώ τη δική μου εξυπνάδα.

Αν στις αίθουσες με μεγάλο αριθμό μαθητών, τα μισά παιδιά φορούσαν μάσκες αλλάζοντας ανά διδακτική ώρα, δεν θα υπήρχε μια εξισορρόπηση στη φάση;

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:03
από ST48410
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:01
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:50
Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:48

Το 75% των τάξεων στα αστικά κέντρα και κωμοπόλεις έχουν από 20 -24 μαθητές. Γω πέρυσι σε κωμόπολη είχα 27άρια ,22άρια και 19άρια.
Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.
Αυτό είναι όντως πρόβλημα.

Κι επειδή ο καθένας λέει τα δικά του, λέω κι εγώ τη δική μου εξυπνάδα.

Αν στις αίθουσες με μεγάλο αριθμό μαθητών, τα μισά παιδιά φορούσαν μάσκες αλλάζοντας ανά διδακτική ώρα, δεν θα υπήρχε μια εξισορρόπηση στη φάση;
Τι θα κέρδιζες έτσι; Θα "ξεκουράζονταν" αυτά που δεν φοράνε τη μια ώρα και τη βάζουν μετά;

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:06
από ST48410
Ας παραθέσουμε και αυτό αν δεν έχει μπει

Δ. ΒΛΕΠΑΚΗ: Και εγώ για τα σχολεία θα ήθελα να ρωτήσω. Με δεδομένο ότι συνεχώς και μόνο το να επαναλαμβάνεται όλοι οι επιστήμονες ότι το μέτρο της απόστασης είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι και σημαντικότερο, από τη μάσκα που είναι συμπληρωματικό μέσο, όπως μας λέτε όλο αυτό τον καιρό. Μήπως θα έπρεπε να υπάρξει κάποια εισήγηση να είναι περισσότερες οι σχολικές αίθουσες, έτσι ώστε να κρατούνται οι αποστάσεις ή ακόμα να δούμε και μαθητές που να είναι ένας μαθητής στο θρανίο, όχι δύο μαζί;

ΓΚ. ΜΑΓΙΟΡΚΙΝΗΣ: Αυτό εξηγώ, ότι διπλασιάζοντας τις αίθουσες αυτό που γίνεται είναι ότι δεν μειώνονται όλες οι αποστάσεις, μειώνεται η απόσταση που έχεις με τον διπλανό σου μόνο. Όλες οι άλλες αποστάσεις μένουν ίδιες.

Τα επιδημιολογικά μοντέλα δείχνουν ότι δεν έχεις δραματική αλλαγή όσον αφορά τη μετάδοση των σταγονιδίων που αφορά το 1,5 μέτρο. Κάθε παιδί έχει μόνο ένα σε μικρότερη από αυτή την απόσταση και όλα τα άλλα έχουν μεγαλύτερη απόσταση.

Το υπόλοιπο που μένει, που είναι η αερογενής μετάδοση, δεν αλλάζει με αυτό το μέγεθος. Είτε έχεις 15, είτε έχεις 25, το μόνο μέτρο που έχεις είναι η μάσκα.

Άρα, λοιπόν, τα επιδημιολογικά μοντέλα που γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή και αυτά που αντιλαμβάνομαι εγώ, δεν δείχνουν τεράστια διαφορά ή σημαντική διαφορά, να το πω έτσι, από το να αυξήσουμε τις τάξεις.

Το άλλο που δείχνουν αυτά τα επιδημιολογικά μοντέλα είναι ότι διπλασιάζοντας τον αριθμό των εκπαιδευτικών, βάζουμε άλλους τόσους ανθρώπους στο ίδιο επιδημικό μοντέλο, το οποίο λογικά θα αύξανε την επιδημικότητα.

Θέλω να πω με πολύ απλά λόγια, δεν είναι απλό το σενάριο του αυξάνω τον αριθμό των τάξεων, μειώνω τον αριθμό των ατόμων, άρα αλλάζω. Δεν αλλάζει έτσι γραμμικά και είναι τελείως διαφορετική η κατανομή και το πώς ανταποκρίνεται το επιδημιολογικό μοντέλο.

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:06
από ΓΑΛΗ
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:03
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:01
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 17:50

Σωθήκαμε... Γιαυτό ίσως δεν είναι εύκολη η εξεύρεση έξτρα αιθουσών.
Αυτό είναι όντως πρόβλημα.

Κι επειδή ο καθένας λέει τα δικά του, λέω κι εγώ τη δική μου εξυπνάδα.

Αν στις αίθουσες με μεγάλο αριθμό μαθητών, τα μισά παιδιά φορούσαν μάσκες αλλάζοντας ανά διδακτική ώρα, δεν θα υπήρχε μια εξισορρόπηση στη φάση;
Τι θα κέρδιζες έτσι; Θα "ξεκουράζονταν" αυτά που δεν φοράνε τη μια ώρα και τη βάζουν μετά;
Όχι, ο βασικός λόγος είναι ότι θα υπήρχε εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη απόσταση, μεταξύ των "απροστάτευτων".

Και φυσικά αυτό που αναφέρεις γιατί δεν έχουν όλα τα παιδιά το ίδιο πρόβλημα με τη μάσκα.

Στην τελική, όσα δεν την ανέχονται καθόλου, απλώς θα άλλαζαν θέσεις.

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:12
από ethereal
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 18:06 Ας παραθέσουμε και αυτό αν δεν έχει μπει

Δ. ΒΛΕΠΑΚΗ: Και εγώ για τα σχολεία θα ήθελα να ρωτήσω. Με δεδομένο ότι συνεχώς και μόνο το να επαναλαμβάνεται όλοι οι επιστήμονες ότι το μέτρο της απόστασης είναι εξίσου σημαντικό, αν όχι και σημαντικότερο, από τη μάσκα που είναι συμπληρωματικό μέσο, όπως μας λέτε όλο αυτό τον καιρό. Μήπως θα έπρεπε να υπάρξει κάποια εισήγηση να είναι περισσότερες οι σχολικές αίθουσες, έτσι ώστε να κρατούνται οι αποστάσεις ή ακόμα να δούμε και μαθητές που να είναι ένας μαθητής στο θρανίο, όχι δύο μαζί;

ΓΚ. ΜΑΓΙΟΡΚΙΝΗΣ: Αυτό εξηγώ, ότι διπλασιάζοντας τις αίθουσες αυτό που γίνεται είναι ότι δεν μειώνονται όλες οι αποστάσεις, μειώνεται η απόσταση που έχεις με τον διπλανό σου μόνο. Όλες οι άλλες αποστάσεις μένουν ίδιες.

Τα επιδημιολογικά μοντέλα δείχνουν ότι δεν έχεις δραματική αλλαγή όσον αφορά τη μετάδοση των σταγονιδίων που αφορά το 1,5 μέτρο. Κάθε παιδί έχει μόνο ένα σε μικρότερη από αυτή την απόσταση και όλα τα άλλα έχουν μεγαλύτερη απόσταση.

Το υπόλοιπο που μένει, που είναι η αερογενής μετάδοση, δεν αλλάζει με αυτό το μέγεθος. Είτε έχεις 15, είτε έχεις 25, το μόνο μέτρο που έχεις είναι η μάσκα.

Άρα, λοιπόν, τα επιδημιολογικά μοντέλα που γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή και αυτά που αντιλαμβάνομαι εγώ, δεν δείχνουν τεράστια διαφορά ή σημαντική διαφορά, να το πω έτσι, από το να αυξήσουμε τις τάξεις.

Το άλλο που δείχνουν αυτά τα επιδημιολογικά μοντέλα είναι ότι διπλασιάζοντας τον αριθμό των εκπαιδευτικών, βάζουμε άλλους τόσους ανθρώπους στο ίδιο επιδημικό μοντέλο, το οποίο λογικά θα αύξανε την επιδημικότητα.

Θέλω να πω με πολύ απλά λόγια, δεν είναι απλό το σενάριο του αυξάνω τον αριθμό των τάξεων, μειώνω τον αριθμό των ατόμων, άρα αλλάζω. Δεν αλλάζει έτσι γραμμικά και είναι τελείως διαφορετική η κατανομή και το πώς ανταποκρίνεται το επιδημιολογικό μοντέλο.

Δηλαδή εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι μόλις ακούστηκε "εισήγηση για περισσότερες αίθουσες" ο ρόλος του επιτροπάρχη είναι να αραδιάσει ένα σωρό "επιστημοσύνες" για να σου χρυσώσει το ήδη αποφασισμένο;

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:45
από ST48410
Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα 177 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων τα 20 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 9977, εκ των οποίων το 55.6% άνδρες.

2033 (20.4%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 4402 (44.1%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

36 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 ετών. 11 (30.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 47.2% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 148 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, έχουμε 1 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 260 θανάτους συνολικά στη χώρα. 92 (35.4%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 77 έτη και το 93.8% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:49
από ST48410
Στο Περού γιατί τέτοια σφαγή;

Είναι περίπου 3 φορές ο πληθυσμός της Ελλάδας και έχουν πάνω από 28.000 νεκρούς

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 18:57
από ΜπλεΜπουμπυς

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 19:00
από nik_killthemall
177 κρουσματα / 13750 τεστ = 1.29%

Re: Ο πρώτος νεκρός

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 19:01
από hellegennes
nik_killthemall έγραψε: 29 Αύγ 2020, 15:48 1) Έχω δικαίωμα να αμφισβητώ πως η συγκριση που κάνεις (στατιστική εκτίμηση βιες εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα) είναι αντιεπιστημονική και πως ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΟΔΥ και φορέας υγείας στον κόσμο !

2) Οι νεκροί της γρίπης το 2016 δεν φτάνουν τις 3 χιλιάδες, σου είχα εξηγήσει τι λέει και τι δείχνει το πινακάκι της έκθεσης του ΕΟΔΥ και μου είχες ανταπαντήσει μπαρμπούτσαλα.

3) ΠΑΝΤΑ η στατιστική εκτίμηση είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ από τους εργαστηριακά επιβεβαιωμένους θανάτους, ΠΑΝΤΑ ! Το θέμα είναι ΠΟΣΟ ! Αυτό το πόσο ΔΕΝ θα το πει ο καθε καφενειογενης στα πχορουμ, αλλά ο ΕΟΔΥ ΟΤΑΝ καταρτίσει την στατιστική μελέτη για τον κορονοϊο !
Όχι, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να αρνείσαι τα επίσημα στοιχεία. Συνιστά παραπληροφόρηση και είναι ποινικό αδίκημα. Οι νεκροί της γρίπης, πάντα σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, έχουν ξεπεράσει και τις 4 χιλιάδες κάποιες χρονιές. Το τι σ' αρέσει να πιστεύεις είναι αδιάφορο.

Όσο για την στατιστική εκτίμηση, ναι, μέχρι να βγούνε επίσημα στοιχεία, αν βγούνε, θα σ'το πω εγώ, βάσει των στοιχείων που υπάρχουν. Και τα στοιχεία που υπάρχουν δείχνουν απολύτως μηδενική υπερβάλλουσα θνησιμότητα.