Σελίδα 341 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:17
από talaipwros
Βεβαια αν το αμαξι ειναι της προκοπης και δεν ειναι Τεσλα...
BMW declares ‘tipping point’ in shift from gas-powered cars to EVs as sales heat up
BMW brand EVs were in high demand, with over 330,500 models delivered last year. The BMW iX1 and BMW i4 were the top sales drivers. Meanwhile, with the launch of the i5 last year, BMW now has an all-electric option in each of its main segments.
The fully electric BMW i4 M50 remained the top-selling BMW M car for the second straight year.
https://electrek.co/2024/01/15/bmw-tipp ... -cars-evs/
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:18
από Chilloutbuddy
Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:19
από ST48410
OANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:14
Δομές δεν υπάρχουν, έχουν πει τα ψέματα της αρκούδας σχετικά με την εμβέλεια τους και την λειτουργία τους σε ακραίες κρύου ή ζέστης, αξία μεταπώλησης δεν έχουν, προβληματική συντήρηση (μέχρι και πέταμα) εάν θα έχουν κάποιο ατύχημα μέχρι και πολύ μικρό, και όλα αυτά για υπερβολική τιμή πώλησης... Χώρια βέβαια το ότι το κόστος του ηλεκτρισμού πλησιάζει πλέον αρκετά σε αυτό της βενζίνης...
Ε κάποια στιγμή, ότι και να κάνουν, θα γυρίσει εναντίον τους...
Δεν διαφωνώ. Όμως φίλος με τρίκυκλο ηλεκτρικό κάνει την ημερήσια μετακίνηση προς τη δουλειά του με 1 Ευρώ. Απλά έχει χώρο, έχει κι άλλα οχήματα και το συγκεκριμένο μπορεί να φορτίσει ακόμα και σε περίπτερο. Δεν είναι το τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Θέλω να πω ότι θα υπάρξουν χρήσεις για τις οποίες τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατάλληλα. Απλά όπως έδειξε η περιπέτεια του Ερμή δεν είναι για να βάλεις οικογένεια και να πας ταξίδι. Όχι σε αυτή τη φάση τουλάχιστον.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:21
από talaipwros
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:18
Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...
α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβες
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:22
από ST48410
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:18
Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...
16.000 $ τα δίνει η Hertz. Κάτω από τα μισά λεφτά. Δεν είναι κι άσχημα...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:24
από OANNHSEA
ST48410 έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:19
OANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:14
Δομές δεν υπάρχουν, έχουν πει τα ψέματα της αρκούδας σχετικά με την εμβέλεια τους και την λειτουργία τους σε ακραίες κρύου ή ζέστης, αξία μεταπώλησης δεν έχουν, προβληματική συντήρηση (μέχρι και πέταμα) εάν θα έχουν κάποιο ατύχημα μέχρι και πολύ μικρό, και όλα αυτά για υπερβολική τιμή πώλησης... Χώρια βέβαια το ότι το κόστος του ηλεκτρισμού πλησιάζει πλέον αρκετά σε αυτό της βενζίνης...
Ε κάποια στιγμή, ότι και να κάνουν, θα γυρίσει εναντίον τους...
Δεν διαφωνώ. Όμως φίλος με τρίκυκλο ηλεκτρικό κάνει την ημερήσια μετακίνηση προς τη δουλειά του με 1 Ευρώ. Απλά έχει χώρο, έχει κι άλλα οχήματα και το συγκεκριμένο μπορεί να φορτίσει ακόμα και σε περίπτερο. Δεν είναι το τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Θέλω να πω ότι θα υπάρξουν χρήσεις για τις οποίες τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατάλληλα. Απλά όπως έδειξε η περιπέτεια του Ερμή δεν είναι για να βάλεις οικογένεια και να πας ταξίδι. Όχι σε αυτή τη φάση τουλάχιστον.
Εάν δεις σε αυτό το θέμα, από την αρχή υποστηρίζω το ηλεκτρικό αυτοκίνητο - και όχι μόνο.
Το κακό είναι ότι έχουν κάνει θρησκεία το όλο θέμα, με τεράστια προπαγάνδα και δυστυχώς η όλη τεχνολογία είναι πολύ πίσω σε σύγκριση με αυτό που μας πουλάνε με την προπαγάνδα.
Π.χ. το microlino κάνει 17.000 ευρώ το βασικό μοντέλο - αυτή η κουράδα. Ποιός θα δώσει τόσα χρήματα, όταν για ένα μεταχειρισμένο 16έτιας Ρ107/C1/Toyota Aygo δίνεις περίπου 5.000 ευρώ;
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:26
από Chilloutbuddy
talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:21
α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβες
εκεί εστιάζομαι κι εγώ, ότι δεν έχουν συντήρηση, αφού εκτός απ'τις ρόδες δεν έχουν ούτε ζουμιά ούτε κινούμενα μέρη ούτε τίποτα, θεωρητικά δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει... κι όμως χαλάνε ακόμα τα ηλεκτρονικά τους συνέχεια. Bασικά οτιδήποτε δεν είναι τέσλα είναι ακόμα σκέτος εφιάλτης σ'αυτό το θέμα. Teething problems.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:27
από OANNHSEA
ST48410 έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:22
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:18
Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...
16.000 $ τα δίνει η Hertz. Κάτω από τα μισά λεφτά. Δεν είναι κι άσχημα...
Πουλάει τα πιο παλιά, με τα περισσότερα μίλια.
Δεν είναι τόσο κακή η τιμή δεδομένης της κατάστασης της μπαταρίας... Όμως...
Εάν είναι να πουλάς ένα αμάξι στη μισή και πλέον τιμή σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, δεν φαίνεται λογικό - γιατί το κάνει λοιπόν;
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:29
από ST48410
OANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:24
Εάν δεις σε αυτό το θέμα, από την αρχή υποστηρίζω το ηλεκτρικό αυτοκίνητο - και όχι μόνο.
Το κακό είναι ότι έχουν κάνει θρησκεία το όλο θέμα, με τεράστια προπαγάνδα και δυστυχώς η όλη τεχνολογία είναι πολύ πίσω σε σύγκριση με αυτό που μας πουλάνε με την προπαγάνδα.
Π.χ. το microlino κάνει 17.000 ευρώ το βασικό μοντέλο - αυτή η κουράδα. Ποιός θα δώσει τόσα χρήματα, όταν για ένα μεταχειρισμένο 16έτιας Ρ107/C1/Toyota Aygo δίνεις περίπου 5.000 ευρώ;
Μην τα δώσει. Εγώ δεν τα δίνω πάντως. Αν με τα ίδια λεφτά δεν μπορέσω να πάρω ηλεκτρικό αντίστοιχης κλάσης με συμβατικό, δεν το σκέπτομαι. Αν και όταν φτηνύνουν τόσο, βλέπουμε. Αυτή τη στιγμή δεν έχω καν που να το φορτίσω ακόμα κι αν μου το χαρίζανε.
Αλλά δεν είμαι αρνητικός στο να πάρουν άλλοι που έχουν και χώρο και λεφτά για πέταμα. Δεν προχωράει η τεχνολογία αν κάποιοι δεν ξοδευτούν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:32
από ST48410
OANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:27
Πουλάει τα πιο παλιά, με τα περισσότερα μίλια.
Δεν είναι τόσο κακή η τιμή δεδομένης της κατάστασης της μπαταρίας... Όμως...
Εάν είναι να πουλάς ένα αμάξι στη μισή και πλέον τιμή σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, δεν φαίνεται λογικό - γιατί το κάνει λοιπόν;
Πιθανολογώ πως σε κάποιες περιοχές δεν βόλεψαν. Δεν υπήρχαν πολλοί φορτιστές, είχες συχνά χαμηλές θερμοκρασίες και έμεναν κλπ
Και θέλει να έχει πελάτες που δεν παραπονούνται.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:32
από talaipwros
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:26
talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:21
α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβες
εκεί εστιάζομαι κι εγώ, ότι δεν έχουν συντήρηση, αφού εκτός απ'τις ρόδες δεν έχουν ούτε ζουμιά ούτε κινούμενα μέρη ούτε τίποτα, θεωρητικά δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει... κι όμως χαλάνε ακόμα τα ηλεκτρονικά τους συνέχεια. Bασικά οτιδήποτε δεν είναι τέσλα είναι ακόμα σκέτος εφιάλτης σ'αυτό το θέμα. Teething problems.
Κυρίως τεσλα πουλαει η Hertz, αυτο που με προβληματισε ειναι το:
To balance ‘a disproportionate number of lower margin rentals and reduce damage expense associated with EVs,’
Hertz’s problem is a bit unique. Of the 100,000 Teslas acquired by Hertz, half were to be allocated to Uber drivers as part of a deal with the ridehail company. And while drivers said they loved the Teslas, they also tend to drive their vehicles into the ground. This higher rate of utilization can lead to a lot of damage — certainly more than Hertz was anticipating.
https://www.theverge.com/2024/1/11/2403 ... estar-used
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:45
από Chilloutbuddy
talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:32
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:26
talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:21
α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβες
εκεί εστιάζομαι κι εγώ, ότι δεν έχουν συντήρηση, αφού εκτός απ'τις ρόδες δεν έχουν ούτε ζουμιά ούτε κινούμενα μέρη ούτε τίποτα, θεωρητικά δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει... κι όμως χαλάνε ακόμα τα ηλεκτρονικά τους συνέχεια. Bασικά οτιδήποτε δεν είναι τέσλα είναι ακόμα σκέτος εφιάλτης σ'αυτό το θέμα. Teething problems.
Κυρίως τεσλα πουλαει η Hertz, αυτο που με προβληματισε ειναι το:
To balance ‘a disproportionate number of lower margin rentals and reduce damage expense associated with EVs,’
Hertz’s problem is a bit unique. Of the 100,000 Teslas acquired by Hertz, half were to be allocated to Uber drivers as part of a deal with the ridehail company. And while drivers said they loved the Teslas, they also tend to drive their vehicles into the ground. This higher rate of utilization can lead to a lot of damage — certainly more than Hertz was anticipating.
https://www.theverge.com/2024/1/11/2403 ... estar-used
για τις μπαταρίες θα λένε, δε μπορεί να είναι τίποτα άλλο. Αυτοί θα ξέρουν στην πράξη πόσο ακριβώς κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας, εμείς μόνο θεωρητικά ξέρουμε. Έχω ακούσει ιστορίες τρόμου αλλά ποντάρω ότι γενικά δεν οδηγάω πάρα πολύ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιαν 2024, 11:49
από enaon
μέχρι πριν λίγα χρονια η τεσλα ειχε μπαταριες με 1500 (600 στα αλήθεια) κύκλους φορτισης, ίσως ειναι απο τα παλια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 17:28
από vagabondo
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2024, 20:30
από Ερμής
Άμα έχεις πρίζα έχεις και ηλεκτρικό
