https://electrek.co/2024/01/15/bmw-tipp ... -cars-evs/BMW declares ‘tipping point’ in shift from gas-powered cars to EVs as sales heat up
BMW brand EVs were in high demand, with over 330,500 models delivered last year. The BMW iX1 and BMW i4 were the top sales drivers. Meanwhile, with the launch of the i5 last year, BMW now has an all-electric option in each of its main segments.
The fully electric BMW i4 M50 remained the top-selling BMW M car for the second straight year.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Βεβαια αν το αμαξι ειναι της προκοπης και δεν ειναι Τεσλα...
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...

αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Chilloutbuddy την 16 Ιαν 2024, 11:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δεν διαφωνώ. Όμως φίλος με τρίκυκλο ηλεκτρικό κάνει την ημερήσια μετακίνηση προς τη δουλειά του με 1 Ευρώ. Απλά έχει χώρο, έχει κι άλλα οχήματα και το συγκεκριμένο μπορεί να φορτίσει ακόμα και σε περίπτερο. Δεν είναι το τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.OANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:14 Δομές δεν υπάρχουν, έχουν πει τα ψέματα της αρκούδας σχετικά με την εμβέλεια τους και την λειτουργία τους σε ακραίες κρύου ή ζέστης, αξία μεταπώλησης δεν έχουν, προβληματική συντήρηση (μέχρι και πέταμα) εάν θα έχουν κάποιο ατύχημα μέχρι και πολύ μικρό, και όλα αυτά για υπερβολική τιμή πώλησης... Χώρια βέβαια το ότι το κόστος του ηλεκτρισμού πλησιάζει πλέον αρκετά σε αυτό της βενζίνης...
Ε κάποια στιγμή, ότι και να κάνουν, θα γυρίσει εναντίον τους...
Θέλω να πω ότι θα υπάρξουν χρήσεις για τις οποίες τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατάλληλα. Απλά όπως έδειξε η περιπέτεια του Ερμή δεν είναι για να βάλεις οικογένεια και να πας ταξίδι. Όχι σε αυτή τη φάση τουλάχιστον.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβεςChilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:18 Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...
![]()
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
16.000 $ τα δίνει η Hertz. Κάτω από τα μισά λεφτά. Δεν είναι κι άσχημα...Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:18 Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...
![]()
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ST48410 έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:19Δεν διαφωνώ. Όμως φίλος με τρίκυκλο ηλεκτρικό κάνει την ημερήσια μετακίνηση προς τη δουλειά του με 1 Ευρώ. Απλά έχει χώρο, έχει κι άλλα οχήματα και το συγκεκριμένο μπορεί να φορτίσει ακόμα και σε περίπτερο. Δεν είναι το τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.OANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:14 Δομές δεν υπάρχουν, έχουν πει τα ψέματα της αρκούδας σχετικά με την εμβέλεια τους και την λειτουργία τους σε ακραίες κρύου ή ζέστης, αξία μεταπώλησης δεν έχουν, προβληματική συντήρηση (μέχρι και πέταμα) εάν θα έχουν κάποιο ατύχημα μέχρι και πολύ μικρό, και όλα αυτά για υπερβολική τιμή πώλησης... Χώρια βέβαια το ότι το κόστος του ηλεκτρισμού πλησιάζει πλέον αρκετά σε αυτό της βενζίνης...
Ε κάποια στιγμή, ότι και να κάνουν, θα γυρίσει εναντίον τους...
Θέλω να πω ότι θα υπάρξουν χρήσεις για τις οποίες τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατάλληλα. Απλά όπως έδειξε η περιπέτεια του Ερμή δεν είναι για να βάλεις οικογένεια και να πας ταξίδι. Όχι σε αυτή τη φάση τουλάχιστον.
Εάν δεις σε αυτό το θέμα, από την αρχή υποστηρίζω το ηλεκτρικό αυτοκίνητο - και όχι μόνο.
Το κακό είναι ότι έχουν κάνει θρησκεία το όλο θέμα, με τεράστια προπαγάνδα και δυστυχώς η όλη τεχνολογία είναι πολύ πίσω σε σύγκριση με αυτό που μας πουλάνε με την προπαγάνδα.
Π.χ. το microlino κάνει 17.000 ευρώ το βασικό μοντέλο - αυτή η κουράδα. Ποιός θα δώσει τόσα χρήματα, όταν για ένα μεταχειρισμένο 16έτιας Ρ107/C1/Toyota Aygo δίνεις περίπου 5.000 ευρώ;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
εκεί εστιάζομαι κι εγώ, ότι δεν έχουν συντήρηση, αφού εκτός απ'τις ρόδες δεν έχουν ούτε ζουμιά ούτε κινούμενα μέρη ούτε τίποτα, θεωρητικά δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει... κι όμως χαλάνε ακόμα τα ηλεκτρονικά τους συνέχεια. Bασικά οτιδήποτε δεν είναι τέσλα είναι ακόμα σκέτος εφιάλτης σ'αυτό το θέμα. Teething problems.talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:21 α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβες
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ST48410 έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:2216.000 $ τα δίνει η Hertz. Κάτω από τα μισά λεφτά. Δεν είναι κι άσχημα...Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:18 Να σου πώ τώρα...
αν αρχίσουν να τα πετάνε δεξιά κι αριστερά οι ζελατινάκηδες που απογοητεύτηκαν....
ένα μεταχειρισμένο 4ετίας στην κατάλληλη τιμή...
![]()
Πουλάει τα πιο παλιά, με τα περισσότερα μίλια.
Δεν είναι τόσο κακή η τιμή δεδομένης της κατάστασης της μπαταρίας... Όμως...
Εάν είναι να πουλάς ένα αμάξι στη μισή και πλέον τιμή σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, δεν φαίνεται λογικό - γιατί το κάνει λοιπόν;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μην τα δώσει. Εγώ δεν τα δίνω πάντως. Αν με τα ίδια λεφτά δεν μπορέσω να πάρω ηλεκτρικό αντίστοιχης κλάσης με συμβατικό, δεν το σκέπτομαι. Αν και όταν φτηνύνουν τόσο, βλέπουμε. Αυτή τη στιγμή δεν έχω καν που να το φορτίσω ακόμα κι αν μου το χαρίζανε.OANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:24 Εάν δεις σε αυτό το θέμα, από την αρχή υποστηρίζω το ηλεκτρικό αυτοκίνητο - και όχι μόνο.
Το κακό είναι ότι έχουν κάνει θρησκεία το όλο θέμα, με τεράστια προπαγάνδα και δυστυχώς η όλη τεχνολογία είναι πολύ πίσω σε σύγκριση με αυτό που μας πουλάνε με την προπαγάνδα.
Π.χ. το microlino κάνει 17.000 ευρώ το βασικό μοντέλο - αυτή η κουράδα. Ποιός θα δώσει τόσα χρήματα, όταν για ένα μεταχειρισμένο 16έτιας Ρ107/C1/Toyota Aygo δίνεις περίπου 5.000 ευρώ;
Αλλά δεν είμαι αρνητικός στο να πάρουν άλλοι που έχουν και χώρο και λεφτά για πέταμα. Δεν προχωράει η τεχνολογία αν κάποιοι δεν ξοδευτούν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Πιθανολογώ πως σε κάποιες περιοχές δεν βόλεψαν. Δεν υπήρχαν πολλοί φορτιστές, είχες συχνά χαμηλές θερμοκρασίες και έμεναν κλπOANNHSEA έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:27 Πουλάει τα πιο παλιά, με τα περισσότερα μίλια.
Δεν είναι τόσο κακή η τιμή δεδομένης της κατάστασης της μπαταρίας... Όμως...
Εάν είναι να πουλάς ένα αμάξι στη μισή και πλέον τιμή σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, δεν φαίνεται λογικό - γιατί το κάνει λοιπόν;
Και θέλει να έχει πελάτες που δεν παραπονούνται.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κυρίως τεσλα πουλαει η Hertz, αυτο που με προβληματισε ειναι το:Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:26εκεί εστιάζομαι κι εγώ, ότι δεν έχουν συντήρηση, αφού εκτός απ'τις ρόδες δεν έχουν ούτε ζουμιά ούτε κινούμενα μέρη ούτε τίποτα, θεωρητικά δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει... κι όμως χαλάνε ακόμα τα ηλεκτρονικά τους συνέχεια. Bασικά οτιδήποτε δεν είναι τέσλα είναι ακόμα σκέτος εφιάλτης σ'αυτό το θέμα. Teething problems.talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:21 α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβες
To balance ‘a disproportionate number of lower margin rentals and reduce damage expense associated with EVs,’
https://www.theverge.com/2024/1/11/2403 ... estar-usedHertz’s problem is a bit unique. Of the 100,000 Teslas acquired by Hertz, half were to be allocated to Uber drivers as part of a deal with the ridehail company. And while drivers said they loved the Teslas, they also tend to drive their vehicles into the ground. This higher rate of utilization can lead to a lot of damage — certainly more than Hertz was anticipating.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
για τις μπαταρίες θα λένε, δε μπορεί να είναι τίποτα άλλο. Αυτοί θα ξέρουν στην πράξη πόσο ακριβώς κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας, εμείς μόνο θεωρητικά ξέρουμε. Έχω ακούσει ιστορίες τρόμου αλλά ποντάρω ότι γενικά δεν οδηγάω πάρα πολύ.talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:32Κυρίως τεσλα πουλαει η Hertz, αυτο που με προβληματισε ειναι το:Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:26εκεί εστιάζομαι κι εγώ, ότι δεν έχουν συντήρηση, αφού εκτός απ'τις ρόδες δεν έχουν ούτε ζουμιά ούτε κινούμενα μέρη ούτε τίποτα, θεωρητικά δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει... κι όμως χαλάνε ακόμα τα ηλεκτρονικά τους συνέχεια. Bασικά οτιδήποτε δεν είναι τέσλα είναι ακόμα σκέτος εφιάλτης σ'αυτό το θέμα. Teething problems.talaipwros έγραψε: 16 Ιαν 2024, 11:21 α ναι, τα ηλεκτρικα συμφερει να τα παρεις μεταχειρισμενα, χανουν τη μιση αξια σχεδον σε ενα χρονο διοτι ηταν early adopters και δε βγαζουν μηχανικες βλαβες
To balance ‘a disproportionate number of lower margin rentals and reduce damage expense associated with EVs,’https://www.theverge.com/2024/1/11/2403 ... estar-usedHertz’s problem is a bit unique. Of the 100,000 Teslas acquired by Hertz, half were to be allocated to Uber drivers as part of a deal with the ridehail company. And while drivers said they loved the Teslas, they also tend to drive their vehicles into the ground. This higher rate of utilization can lead to a lot of damage — certainly more than Hertz was anticipating.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μέχρι πριν λίγα χρονια η τεσλα ειχε μπαταριες με 1500 (600 στα αλήθεια) κύκλους φορτισης, ίσως ειναι απο τα παλια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Άμα έχεις πρίζα έχεις και ηλεκτρικό 
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης