!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60844
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:01
Naida έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:50
Δηλαδή θα πιάσεις την σερβιτόρα στο καφέ και θα σου πει "α ξέρεις τι; ο εργοδότης μου μου θέτει υψηλούς στόχους και μωρέ να δε τους πιάνω και γι'αυτό μας κρατάει τα μπουρμπουάρ."
Άσε μας βρε Ασέβαστε.
ειπα παραπανω, μιλαμε για επιχειρησεις καποιου μεγεθους, οχι για καφε.

μολις χτες μου ειπε κοπελλα, οτι την υποχρεωσε ο καφετζης να πληρωσει απο την τσεπη της τα ρουχα με την επωνυμια του μαγαζιου. ε, εχασε απο πελατη εμενα, οποιον ξερω, και οποιον ξερει η κοπελλα. δε θα αργησει να παει για φουντο, οπως το 90% των καφε που ανοιγουν.
φυσικα και υπαρχει η νοοτροπια, αλλα οδηγει στο γκρεμο. οτι επιχειρηση μενει ζωντανη και αναπτυσσεται, πολυ δυσκολο να δουλευει ετσι.
Βρε συ δεν με απασχολεί αν η επιχείρηση αυτή θα πάει για φούντο επειδή εσύ θα σταματήσεις να παίρνεις καφέ. Μιλάμε για την νοοτροπία που κυριαρχεί. Και όταν αυτό το καφέ θα πάρει κι άλλο καφέ πιο πέρα και πιο πέρα και γίνει αλυσίδα, εσύ θα βλέπεις μια αλυσίδα και θα την έχει ο ίδιος μπάμιας που εσύ τον έκοψες επειδή φέρθηκε έτσι. Και σε μεγάλες επιχερήσεις Ελληνικές η νοοτροπία είναι η ίδια με του καφετζή σου. Λίγοι είναι που έχουν ξεφύγει. Ίσως ή που έχουν δουλέψει και οι ίδιοι ή που έχουν ανοίξει λίγο περισσότερο το μυαλό τους και έχουν ξεφύει από την νοοτροπία.
Και αυτό συμβαίνει γιατί το να είναι κάποιος ιδιοκτήτης επιχείρησης κάποτε σήμαινε πλούτος. Άρα σεβασμός από τους γύρω.Τα βλέπεις και από τις ελληνικές ταινίες τις παλιές τι καρπαζιά, προσβολές κτλ έπεφταν στον υπάλληλο.
Έτσι επικράτησε και η νοοτροπία "αφεντικό".
Έχουμε αντιμετωπίσει τέρατα στο εργασιακό περιβάλλον, τι μου λες τώρα.
Τον άλλον επειδή ήταν μελαμψός και έπιασε 2η δουλειά σαν ντελίβερι του έλεγε ο εργοδότης χαριτολογώντας "μοιάζεις με πακιστανό, θα σε πληρώνω σαν πακιστανό." του το είπε μια, δυο,τρεις δεν έδινε σημασία και όταν τα πήρε κάποια στιγμή και τον ρώτησε δηλαδή πως θα με πληρώνεις;
του απάντησε "σαν ζώο, με νερό και φαγητό."
πραγματικά το ωραιότερο,ικανοποιητικότερο ξύλο που έχω δει στη ζωή μου.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...
Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60844
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida »

ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:00 Αυτό πάντως που έχω παρατηρήσει εγώ, τόσο ως πελάτης όσο και ως επαγγελματίας είναι ότι το καθεστώς της δια βίου -ή έστω πολυετούς- παραμονής σε μία εταιρία είναι φαινόμενο του παρελθόντος, που πλέον έχει εκλείψει. Υπήρχε περισσότερος σεβασμός στους παλιότερους εργαζόμενους και σε πολλές εταιρίες (ανεξαρτήτως μεγέθους) υπήρχε μια άτυπη γραμμή να μην γίνονται απολύσεις σ' αυτήν την κατηγορία, αν και υπήρχε μεγαλύτερο μισθολογικό κόστος λόγω πολυετιών. Και δεν αναφέρομαι στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η κρίση των τελευταίων 10 χρόνων.

Και αυτό που λέω είναι γεγονός και όχι υπόθεση γιατί δεν είναι δυνατόν να έπεφτα πάντα σε εξαιρέσεις και αφορούσε σε εργασιακά πεδία που είχαν δεχθεί επίθεση και από την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας. Ούτως ή άλλως, αυτό προκύπτει και από τα στατιστικά των συνταξιοδοτικών ταμείων.

Γιατί πιστεύετε ότι συνέβη αυτό;

Έχω μια πιθανή εξήγηση αλλά θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας απόψεις.
Μισθολογικό κόστος, εφάπαξ και η ίδια εξέλιξη των επιχειρήσεων και εκτός τεχνολογικού ,που ίσως να μην μπορούν ν' ακολουθήσουν οι κάπως μεγαλύτεροι σε ηλικία αλλά και σε εμπειρία.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:18
ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:15 Σωστά το λες. Απλά ο ψυχολογικός καταναγκασμός που μπορεί να σου προκαλέσει ο πελάτης που δεν θα αγοράσει είναι πολύ μικρότερος του προϊσταμένου που θα σε απολύσει.
Και ο πελάτης μπορεί να σε απολύσει.
Καταλαβαίνεις την διαφορά. Το κόστος του να διώξεις 5-6 προβληματικούς πελάτες δεν συγκρίνεται με την υποβολή παραίτησης ή την απόλυση.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Naida έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:20

Βρε συ δεν με απασχολεί αν η επιχείρηση αυτή θα πάει για φούντο επειδή εσύ θα σταματήσεις να παίρνεις καφέ. Μιλάμε για την νοοτροπία που κυριαρχεί. Και όταν αυτό το καφέ θα πάρει κι άλλο καφέ πιο πέρα και πιο πέρα και γίνει αλυσίδα, εσύ θα βλέπεις μια αλυσίδα και θα την έχει ο ίδιος μπάμιας που εσύ τον έκοψες επειδή φέρθηκε έτσι. Και σε μεγάλες επιχερήσεις Ελληνικές η νοοτροπία είναι η ίδια με του καφετζή σου. Λίγοι είναι που έχουν ξεφύγει. Ίσως ή που έχουν δουλέψει και οι ίδιοι ή που έχουν ανοίξει λίγο περισσότερο το μυαλό τους και έχουν ξεφύει από την νοοτροπία.
Και αυτό συμβαίνει γιατί το να είναι κάποιος ιδιοκτήτης επιχείρησης κάποτε σήμαινε πλούτος. Άρα σεβασμός από τους γύρω.Τα βλέπεις και από τις ελληνικές ταινίες τις παλιές τι καρπαζιά, προσβολές κτλ έπεφταν στον υπάλληλο.
Έτσι επικράτησε και η νοοτροπία "αφεντικό".
Έχουμε αντιμετωπίσει τέρατα στο εργασιακό περιβάλλον, τι μου λες τώρα.
Τον άλλον επειδή ήταν μελαμψός και έπιασε 2η δουλειά σαν ντελίβερι του έλεγε ο εργοδότης χαριτολογώντας "μοιάζεις με πακιστανό, θα σε πληρώνω σαν πακιστανό." του το είπε μια, δυο,τρεις δεν έδινε σημασία και όταν τα πήρε κάποια στιγμή και τον ρώτησε δηλαδή πως θα με πληρώνεις;
του απάντησε "σαν ζώο, με νερό και φαγητό."
πραγματικά το ωραιότερο,ικανοποιητικότερο ξύλο που έχω δει στη ζωή μου.
αμα παει για φουντο, δε θα γινει αλυσιδα :102:

η νοοτροπια αυτη πεθαινει, γιατι πεθαινουν οι επιχειρησεις που την εφαρμοζουν.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:27
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:18
ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:15 Σωστά το λες. Απλά ο ψυχολογικός καταναγκασμός που μπορεί να σου προκαλέσει ο πελάτης που δεν θα αγοράσει είναι πολύ μικρότερος του προϊσταμένου που θα σε απολύσει.
Και ο πελάτης μπορεί να σε απολύσει.
Καταλαβαίνεις την διαφορά. Το κόστος του να διώξεις 5-6 προβληματικούς πελάτες δεν συγκρίνεται με την υποβολή παραίτησης ή την απόλυση.
οταν οι προβληματικοι ειναι 50% για να μην πω παραπανω;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
the_black_planet
Δημοσιεύσεις: 1170
Εγγραφή: 24 Μάιος 2018, 13:54
Phorum.gr user: the_black_planet

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από the_black_planet »

Naida έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:20 Τον άλλον επειδή ήταν μελαμψός και έπιασε 2η δουλειά σαν ντελίβερι του έλεγε ο εργοδότης χαριτολογώντας "μοιάζεις με πακιστανό, θα σε πληρώνω σαν πακιστανό." του το είπε μια, δυο,τρεις δεν έδινε σημασία και όταν τα πήρε κάποια στιγμή και τον ρώτησε δηλαδή πως θα με πληρώνεις;
του απάντησε "σαν ζώο, με νερό και φαγητό."
πραγματικά το ωραιότερο,ικανοποιητικότερο ξύλο που έχω δει στη ζωή μου.
:g094: Πες μας περισσότερα ρε Νάιδα!!! Σαλόνικα το σκηνικό έτσι;; Είχε γραφτεί τίποτα στον τύπο;;
Ζωγράφισε έναν ήλιο στο ταβάνι, μίλησε με τ’ αγέρι της νυχτιάς
και χόρεψε μαζί με τη σκιά σου στους ήχους μιας αδύναμης καρδιάς.
Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου ή βγες ξανά στον δρόμο της φωτιάς
πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου ή βγες ξανά στον δρόμο της φωτιάς
Άβαταρ μέλους
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 31010
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ »

hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 01:41 Καταφανώς δεν ξέρεις πώς δουλεύουν τα σούπερ μάρκετ αν θεωρείς ότι το να είσαι περιφερειακός διευθυντής έχει την παραμικρή σχέση με την οικονομική επίδοση των καταστημάτων.
Δλδ τώρα εσύ υπάρχεις; Υφίστασαι;
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8423
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares »

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 06 Μαρ 2019, 11:06 Όπως σωστά έγραψε ο γάταρος, όταν οι τιμές λόγω ανταγωνισμού είναι σχεδόν οι ίδιες (όπως συμβαίνει με τα σούπερ) ο καταναλωτής σε βάθος χρόνου θα προσελκύεται από το σημείο πώλησης όπου περνάει πιο ευχάριστα ο χρόνος εντός. (Και αυτό γίνεται συνειδητά και υποσυνείδητα). Σε αυτό συνεισφέρουν η τάξη και καθαριότητα και η συμπεριφορά των υπαλλήλων. Στη λιανική τροφίμων από μεγάλες αλυσίδες οι μικρές διαφορές έχουν μεγάλες επιπτώσεις. Λίγες μονάδες βάσης (μπορεί ακόμα και 10 με 20) διαφορά σε μεικτό περιθώριο κέρδους ή τράφικ ή κονβέρσιον ρέιτ ξεχωρίζουν τους νικητές από τους χαμένους. Τα δύο τελευταία οδηγούνται και από τη συμπεριφορά των υπαλλήλωνε
Εγώ παραγγέλνω από διαδικτυακό. Είτε με χαμόγελο, είτε χωρίς δεν τα αντέχω τα σούπερ μάρκετ.
Επίσης και διάφορα άλλα είδη είναι φθηνότερα διαδικτυακά.
Στον φούρνο της γειτονιάς, στο κρεοπωλείο, πηγαίνω.
Μήπως ο κόσμος τελικά κουραστεί από τους σύγχρονους ναούς της κατανάλωσης;
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:27
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:18
ST48410 έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:15 Σωστά το λες. Απλά ο ψυχολογικός καταναγκασμός που μπορεί να σου προκαλέσει ο πελάτης που δεν θα αγοράσει είναι πολύ μικρότερος του προϊσταμένου που θα σε απολύσει.
Και ο πελάτης μπορεί να σε απολύσει.
Καταλαβαίνεις την διαφορά. Το κόστος του να διώξεις 5-6 προβληματικούς πελάτες δεν συγκρίνεται με την υποβολή παραίτησης ή την απόλυση.
Όχι, ο πελάτης μπορεί να σου κάνει πολύ μεγαλύτερη ζημιά. Ανάλογα με το πώς και ποιον θα διώξεις, μπορεί να καταστρέψεις το όνομα της επιχείρησής σου. Απόλυση για έναν υπάλληλο σημαίνει ότι πρέπει να βρει αλλού δουλειά. Δεν έχει πλήρη εξάρτηση από την εργασία του. Αλλά ο ΕΕ έχει πλήρη εξάρτηση από την επιχείρησή του. Αν είναι κάποιο ελεύθερο επάγγελμα όπως μηχανικός, υδραυλικός, δικηγόρος, κακή φήμη μπορεί να σημαίνει το τέλος της καριέρας του και θα πρέπει να μάθει να κάνει κάτι άλλο στην ζωή του. Για μια επιχείρηση που έχει φυσική παρουσία είναι ακόμη χειρότερα, γιατί μπορεί να υπάρχει υλική, δανειακή και πιστωτική εξάρτηση. Η επαγγελματική εξάρτηση που έχω εγώ από την επιχείρησή μου είναι πολύ πιο βαθιά από μια σχέση εργοδότη-εργαζομένου. Έχω επενδύσει σ' αυτήν, έχω τρέχοντα έξοδα, υποχρεώσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hellegennes την 09 Μαρ 2019, 12:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ »

ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:26

Αρα φανταζεσαι οτι δεν εγινε... Περιεργο γατι εγραψες με σιγουρια "αλλη μια περιπτωση που ο επιχειρηματιας εργοδοτης πεφτει θυμα καποιου κακου υπαλληλου"

Mπερδευτηκες
Εγω κρινω με βαση το τι εγινε
Επιχειρησε απελυσε υπαλληλο για λαθος που επληξε την εικονα της επιχειρησης
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60844
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:32
Naida έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:20

Βρε συ δεν με απασχολεί αν η επιχείρηση αυτή θα πάει για φούντο επειδή εσύ θα σταματήσεις να παίρνεις καφέ. Μιλάμε για την νοοτροπία που κυριαρχεί. Και όταν αυτό το καφέ θα πάρει κι άλλο καφέ πιο πέρα και πιο πέρα και γίνει αλυσίδα, εσύ θα βλέπεις μια αλυσίδα και θα την έχει ο ίδιος μπάμιας που εσύ τον έκοψες επειδή φέρθηκε έτσι. Και σε μεγάλες επιχερήσεις Ελληνικές η νοοτροπία είναι η ίδια με του καφετζή σου. Λίγοι είναι που έχουν ξεφύγει. Ίσως ή που έχουν δουλέψει και οι ίδιοι ή που έχουν ανοίξει λίγο περισσότερο το μυαλό τους και έχουν ξεφύει από την νοοτροπία.
Και αυτό συμβαίνει γιατί το να είναι κάποιος ιδιοκτήτης επιχείρησης κάποτε σήμαινε πλούτος. Άρα σεβασμός από τους γύρω.Τα βλέπεις και από τις ελληνικές ταινίες τις παλιές τι καρπαζιά, προσβολές κτλ έπεφταν στον υπάλληλο.
Έτσι επικράτησε και η νοοτροπία "αφεντικό".
Έχουμε αντιμετωπίσει τέρατα στο εργασιακό περιβάλλον, τι μου λες τώρα.
Τον άλλον επειδή ήταν μελαμψός και έπιασε 2η δουλειά σαν ντελίβερι του έλεγε ο εργοδότης χαριτολογώντας "μοιάζεις με πακιστανό, θα σε πληρώνω σαν πακιστανό." του το είπε μια, δυο,τρεις δεν έδινε σημασία και όταν τα πήρε κάποια στιγμή και τον ρώτησε δηλαδή πως θα με πληρώνεις;
του απάντησε "σαν ζώο, με νερό και φαγητό."
πραγματικά το ωραιότερο,ικανοποιητικότερο ξύλο που έχω δει στη ζωή μου.
αμα παει για φουντο, δε θα γινει αλυσιδα :102:

η νοοτροπια αυτη πεθαινει, γιατι πεθαινουν οι επιχειρησεις που την εφαρμοζουν.
Παπάρια που πάνε για φούντο. Μια χαρά ζει και βασιλεύει η νοοτροπία και ενισχύεται. Και όσο δεν παραδέχεστε ότι επικρατεί τόσο θα βρίσκουν και θα κάνουν αυτά και χειρότερα.
the_black_planet έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:40
Naida έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:20 Τον άλλον επειδή ήταν μελαμψός και έπιασε 2η δουλειά σαν ντελίβερι του έλεγε ο εργοδότης χαριτολογώντας "μοιάζεις με πακιστανό, θα σε πληρώνω σαν πακιστανό." του το είπε μια, δυο,τρεις δεν έδινε σημασία και όταν τα πήρε κάποια στιγμή και τον ρώτησε δηλαδή πως θα με πληρώνεις;
του απάντησε "σαν ζώο, με νερό και φαγητό."
πραγματικά το ωραιότερο,ικανοποιητικότερο ξύλο που έχω δει στη ζωή μου.
:g094: Πες μας περισσότερα ρε Νάιδα!!! Σαλόνικα το σκηνικό έτσι;; Είχε γραφτεί τίποτα στον τύπο;;
Αθήνα σε εστιατορίο γνωστής αλυσίδας και το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν Franchise. Δε γράφτηκε τίποτα, δε κίνησε περαιτέρω διαδικασίες κανένας από τους δυο. Το αφεντικό τον είχε μαύρα :102:
Άσε σου λέω σαν να παρακολουθούσες αρχαία τραγωδία με την λύτρωση στο τέλος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Naida την 09 Μαρ 2019, 13:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...
Άβαταρ μέλους
hellegennes
Δημοσιεύσεις: 45100
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από hellegennes »

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:50
ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 11:26

Αρα φανταζεσαι οτι δεν εγινε... Περιεργο γατι εγραψες με σιγουρια "αλλη μια περιπτωση που ο επιχειρηματιας εργοδοτης πεφτει θυμα καποιου κακου υπαλληλου"

Mπερδευτηκες
Εγω κρινω με βαση το τι εγινε
Επιχειρησε απελυσε υπαλληλο για λαθος που επληξε την εικονα της επιχειρησης
Η επιχείρηση την προσέλαβε, άρα δικό της το λάθος και θα πρέπει να πληρώσει γι' αυτό. Αν κάποιος πρέπει να το πληρώσει είναι η ίδια η επιχείρηση.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:49 Όχι, ο πελάτης μπορεί να σου κάνει πολύ μεγαλύτερη ζημιά. Ανάλογα με το πώς και ποιον θα διώξεις, μπορεί να καταστρέψεις το όνομα της επιχείρησής σου. Απόλυση για έναν υπάλληλο σημαίνει ότι πρέπει να βρει αλλού δουλειά. Δεν έχει πλήρη εξάρτηση από την εργασία του. Αλλά ο ΕΕ έχει πλήρη εξάρτηση από την επιχείρησή του. Αν είναι κάποιο ελεύθερο επάγγελμα όπως μηχανικός, υδραυλικός, δικηγόρος, κακή φήμη μπορεί να σημαίνει το τέλος της καριέρας του και θα πρέπει να μάθει να κάνει κάτι άλλο στην ζωή του. Για μια επιχείρηση που έχει φυσική παρουσία είναι ακόμη χειρότερα, γιατί μπορεί να υπάρχει υλική, δανειακή και πιστωτική εξάρτηση. Η επαγγελματική εξάρτηση που έχω εγώ από την επιχείρησή μου είναι πολύ πιο βαθιά από μια σχέση εργοδότη-εργαζομένου. Έχω επενδύσει σ' αυτήν, έχω τρέχοντα έξοδα, υποχρεώσεις.
Καταλαβαίνω αυτά που λες αλλά η πράξη με κάνει να μην συμφωνώ μαζί σου. Και εσύ και ο Ασέβαστος έχετε διώξει πελάτες χωρίς να κλείσετε. Αν πάρω τους πιο κοντινούς μου γνωστούς και φίλους σε περίπτωση που χάσουν την δουλειά τους οι περισσότεροι δεν θα ξαναβρούν στην παρούσα κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημοσιεύσεις: 17016
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:44

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ »

hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:52
Η επιχείρηση την προσέλαβε, άρα δικό της το λάθος και θα πρέπει να πληρώσει γι' αυτό. Αν κάποιος πρέπει να το πληρώσει είναι η ίδια η επιχείρηση.

Την προσελαβε να κανει μια δουλεια
Εκανε λαθος που επληξε την επιχειρηση και την απολυει
Τι πιο φυσιολογικο
Αρίστος for Tsirpas
Eχουμε ΔΙΠΛΗ πολιτειακη εκτροπη
Μια γιατι ο πρωθυπουργος επραξε αντιθετα στο ΟΧΙ του δημοψηφισματος...
Και δευτερη γιατι μεσω του Ταμειου Ξεπουληματος Χωρας παρεδωσε την εθνικη κυριαρχια και τον εθνικο πλουτο στους δανειστες
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Χαμογελάτε είναι..υποχρεωτικό.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:57
hellegennes έγραψε: 09 Μαρ 2019, 12:52
Η επιχείρηση την προσέλαβε, άρα δικό της το λάθος και θα πρέπει να πληρώσει γι' αυτό. Αν κάποιος πρέπει να το πληρώσει είναι η ίδια η επιχείρηση.

Την προσελαβε να κανει μια δουλεια
Εκανε λαθος που επληξε την επιχειρηση και την απολυει
Τι πιο φυσιολογικο
Τσάμπα το κουράζουμε το θέμα. Δεν έχουμε επαρκή στοιχεία να ξέρουμε ότι αν η επιστολή ήταν δικής της επινόησης ή μετά την προτροπή και πίεση των από πάνω. Αν ισχύει το δεύτερο αυτή μάλλον σαν εξιλαστήριο θύμα μου φαίνεται.
Σε κάθε περίπτωση βέβαια εκτίθεται αυτή αν αυτή την έστειλε.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”