Σελίδα 34 από 70
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 17:08
από Λευκός Λύκος
hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 16:45
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 15:02
hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 00:56
Δεν εξυπηρετεί. Γεμίζει γιατί είναι εξαιρετικά μικρό και γιατί ο κόσμος έχει περιέργεια. Αλλά δεν είναι χρήσιμο έργο. Δεν βοηθάει σε κάτι η πανάκριβη μεταφορά μερικών ατόμων στο κέντρο.
Το ίδιο πράγμα είναι αυτά τα δυο. Νιώσε.
Μεγάλη υπόθεση δεν είναι. Από 20 λεπτά η διαδρομή γίνεται 10 λεπτά. Big deal. Μερικούς σίγουρα θα τους βολεύει αλλά δεν είναι και τίποτα τρομερό ακόμη και γι' αυτούς. Το θέμα είναι πως είναι ένα έργο που εξυπηρετεί πάρα πολύ λίγο κόσμο και για το οποίο ξοδέψαμε πολύ χρήμα και δημιούργησε τεράστια ζημιά στην οικονομία της πόλης για πάνω από 15 χρόνια.
Δεν έχω θέμα που είναι πήχτρα, λέω ότι δεν είναι δύσκολο να γεμίσει.
20 λεπτά Μαρτίου Βενιζέλου; Σε ώρα αιχμής; Που το έχεις δει αυτό;
Καταλαβαίνω ότι από την Σταυρούπολη δεν πρέπει να βγαίνεις παρά έξω,λόγω της δουλειάς σου,γιατί οι διαδρομές έχουν αλλάξει κατά πολύ. Όχι μόνο του δρόμου που φτιάχνουν,αλλά λόγω των πάρα πολλών αυτοκινήτων που μπαίνουν στην πόλη.
Τις προάλλες το συζητούσα με έναν, ας πούμε, ξάδερφό μου, που πριν κατέβαινε αυτοκίνητο και πλέον παίρνει μετρό.
Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.
Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 17:46
από Mel
Ενα ακομα θετικο που εχω βρει στο λιγο καιρο που χρησιμοποιω το μετρο ειναι οτι σε αντιθεση με τον ΟΑΣΘ δεν εχει γερους.Οι γεροι -γριες ειναι καπως κοινωνικα απαιδευτοι.Δεν μπορουν να περιμενουν να κατεβει ο κοσμος και μετα να ανεβουν αυτοι,τσαμπουκαλευονται και κανουν φασαρια χωρις λογο,συχνα μιλανε με αγενεια.Οι γριες θα σε ποδοπατησουν προκειμενου να ανεβουν πρωτες και να πιασουν μια θεση-συχνα πετανε και την τσαντα τους απο μακρυα στο καθισμα για να το κατοχυρωσουν.Παλια πριν παρω το ΙΧ μου,ειχα φαει τσαντια στο κεφαλι.Για καποιο λογο ομως αποφευγουν το μετρο οπως ο διαολος το λιβανι-το φοβουνται αραγε? Η εμπειρια χρησης ειναι σαφως ανωτερη διχως γερους.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 17:47
από mao mao
Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.
Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 18:05
από SeaHawk
mao mao έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:47
Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.
Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 22:53
από Λευκός Λύκος
mao mao έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:47
Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.
Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.
Μην τα λες αυτά, γιατί χαλάς την σούπα σε ορισμένους.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:12
από hellegennes
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:08
Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.
Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Γιατί, ρε φίλε, είναι ένα μέσο που στοίχισε έναν πακτωλό χρήμα και γάμησε την οικονομία του κέντρου για πολλά χρόνια (πάνω από 15). Ναι, οκέι, και χειράμαξες να έβαζαν θα ήταν ένα ακόμη μέσο που κάποιους θα βόλευε. Το θέμα είναι όταν σχεδιάζεις ένα σύστημα μεταφοράς να έχει ένα λογικό αναλογικό όφελος. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαιρετικά μικρής σημασίας έργο και ήταν καταδικασμένο απ' την αρχή. Χίλιες φορές να φτιάχνανε γέφυρα στον θερμαϊκό.
Δεν ξέρω γιατί το αντιμετωπίζεις σαν γκρίνια. Είναι ένα πράγμα που λέμε πριν καν δρομολογηθεί. Ε, τώρα, που άνοιξε τελικά,
12 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία εγκαινίων, κάποιοι εδώ μέσα κάνουν λες και είναι η διώρυγα του Παναμά (η οποία btw, ξεκίνησε εργασίες επέκτασης μετά το μετρό Θεσσαλονίκης και ολοκληρώθηκε 8 χρόνια πριν). Για κάποιον λόγο, δε, εκθειάζουν την παρούσα κυβέρνηση, λες και αυτοί το έφτιαξαν και λες και δεν άλλαζαν κάθε έξι μήνες την ημερομηνία εγκαινίων για να δείξουν ότι κάνουν έργο.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:13
από SeaHawk
τρελο πηξιμο
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:14
από Libre arbitre
Στο τέλος της καινούργιας χρονιάς θα φτάνει μέχρι την Μίκρα; Υπάρχει πιθανότητα να βρεθούν αρχαία και να καθυστερήσει;
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:18
από Libre arbitre
Κακά τα ψέματα, τόσο μεγάλη συχνότητα των δρομολογίων μόνο με το μετρό θα ήταν εφικτή. Επίσης βρέθηκαν του... κόσμου τα αρχαία. ΤΕΛΕΙΟ!!!
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:18
από Iced Earth
Κόψτε κάτι για τον πληθυσμό της φτωχομάνας. Βάζετε μέσα και περιοχές που δεν ανήκουν στον αστικό ιστό. Έτυχε απλά με τον Καλλικράτη να γίνουν Σαλλλλονίκη.
Ένα 800άρι έχει η φτωχομάνα καθαρό.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:24
από Οργισμένος
mao mao έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:47
Το χρησιμοποίησα τις προηγούμενες μέρες. Τελείως διαφορετική εμπειρία να περιμένεις 3-4 λεπτά στη στάση και σε 15λεπτα να είσαι στο κέντρο. Στην επιστροφή από κέντρο σταμάτησα ανάληψη να αγοράσω κάτι, και ξαναμπήκα για να πάω Νέα Ελβετία. Με το αστικό αυτό θα ήταν αδύνατο γιατί θα έκανα δύο ώρες.
Βολεύει πολύ επίσης η νέα γραμμή λεωφορείου 2Χ Νέα Ελβετία -Αεροδρομιο που δεν κάνει καμία στάση. Σαν ταξί.
Αποκλειεται, λες ψεμματα. Ο Χελης ξερει καλυτερα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:25
από Λευκός Λύκος
hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:12
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:08
Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.
Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Γιατί, ρε φίλε, είναι ένα μέσο που στοίχισε έναν πακτωλό χρήμα και γάμησε την οικονομία του κέντρου για πολλά χρόνια (πάνω από 15). Ναι, οκέι, και χειράμαξες να έβαζαν θα ήταν ένα ακόμη μέσο που κάποιους θα βόλευε. Το θέμα είναι όταν σχεδιάζεις ένα σύστημα μεταφοράς να έχει ένα λογικό αναλογικό όφελος. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαιρετικά μικρής σημασίας έργο και ήταν καταδικασμένο απ' την αρχή. Χίλιες φορές να φτιάχνανε γέφυρα στον θερμαϊκό.
Δεν ξέρω γιατί το αντιμετωπίζεις σαν γκρίνια. Είναι ένα πράγμα που λέμε πριν καν δρομολογηθεί. Ε, τώρα, που άνοιξε τελικά,
12 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία εγκαινίων, κάποιοι εδώ μέσα κάνουν λες και είναι η διώρυγα του Παναμά (η οποία btw, ξεκίνησε εργασίες επέκτασης μετά το μετρό Θεσσαλονίκης και ολοκληρώθηκε 8 χρόνια πριν). Για κάποιον λόγο, δε, εκθειάζουν την παρούσα κυβέρνηση, λες και αυτοί το έφτιαξαν και λες και δεν άλλαζαν κάθε έξι μήνες την ημερομηνία εγκαινίων για να δείξουν ότι κάνουν έργο.
Ναι ρήμαξε πολύ κόσμο,πολλές επιχειρήσεις.
Φάγανε τα ατελείωτα εκατομμύρια σε αναθέσεις,σε μίζες κτλ.
Αλλά πλέον υπάρχει. Βλέπεις και στην Αθήνα που είναι η πρωτεύουσα,όταν φτιάχτηκε η αρχική γραμμή πριν 25 χρόνια,ήταν κάτι λίγα χιλιόμετρα,και εξυπηρετούσε συγκεκριμένο κόσμο. Βλέπεις όμως σήμερα ότι πάει σε πολλές περιοχές,και εξυπηρετεί πολύ κόσμο.
Κάποια στιγμή θα γίνει και εδώ. Το θέμα ήταν να παραδοθεί η κεντρική γραμμή. Να ξεκινήσει να δουλεύει.Με όλα τα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια.
Σε βάθος χρόνου,θα έχει εξέλιξη όλο αυτό.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:26
από Οργισμένος
Iced Earth έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:18
Κόψτε κάτι για τον πληθυσμό της φτωχομάνας. Βάζετε μέσα και περιοχές που δεν ανήκουν στον αστικό ιστό. Έτυχε απλά με τον Καλλικράτη να γίνουν Σαλλλλονίκη.
Ένα 800άρι έχει η φτωχομάνα καθαρό.
Ο πατος σας το ξερει.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:27
από Οργισμένος
hellegennes έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:12
Λευκός Λύκος έγραψε: 30 Δεκ 2024, 17:08
Και έτσι να είναι,που δεν είναι. Γιατί τέτοια γκρίνια;
Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί τα αστικά. Είναι ένα ακόμα μέσο μεταφοράς,έστω και περιορισμένο,αλλά υπάρχει.
Θα εξυπηρετεί έναν σεβαστό αριθμό πολιτών που θα το χρησιμοποιούν για την δουλειά τους ή την βόλτα τους.
Θεωρητικά,σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα θα βελτιωθεί η κίνηση στο κέντρο.
Γιατί, ρε φίλε, είναι ένα μέσο που στοίχισε έναν πακτωλό χρήμα και γάμησε την οικονομία του κέντρου για πολλά χρόνια (πάνω από 15). Ναι, οκέι, και χειράμαξες να έβαζαν θα ήταν ένα ακόμη μέσο που κάποιους θα βόλευε. Το θέμα είναι όταν σχεδιάζεις ένα σύστημα μεταφοράς να έχει ένα λογικό αναλογικό όφελος. Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαιρετικά μικρής σημασίας έργο και ήταν καταδικασμένο απ' την αρχή. Χίλιες φορές να φτιάχνανε γέφυρα στον θερμαϊκό.
Δεν ξέρω γιατί το αντιμετωπίζεις σαν γκρίνια. Είναι ένα πράγμα που λέμε πριν καν δρομολογηθεί. Ε, τώρα, που άνοιξε τελικά,
12 χρόνια μετά την αρχική ημερομηνία εγκαινίων, κάποιοι εδώ μέσα κάνουν λες και είναι η διώρυγα του Παναμά (η οποία btw, ξεκίνησε εργασίες επέκτασης μετά το μετρό Θεσσαλονίκης και ολοκληρώθηκε 8 χρόνια πριν). Για κάποιον λόγο, δε, εκθειάζουν την παρούσα κυβέρνηση, λες και αυτοί το έφτιαξαν και λες και δεν άλλαζαν κάθε έξι μήνες την ημερομηνία εγκαινίων για να δείξουν ότι κάνουν έργο.
Νιωθω μια θετικοτητα, μια ευεξια , οταν σας βλεπω να πονατε τοσο εντονα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2024, 23:28
από Λευκός Λύκος
Iced Earth έγραψε: 30 Δεκ 2024, 23:18
Κόψτε κάτι για τον πληθυσμό της φτωχομάνας. Βάζετε μέσα και περιοχές που δεν ανήκουν στον αστικό ιστό. Έτυχε απλά με τον Καλλικράτη να γίνουν Σαλλλλονίκη.
Ένα 800άρι έχει η φτωχομάνα καθαρό.
Ποιες είναι η περιοχές που δεν ανήκουν στο αστικό ιστό; Γιατί Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο ο δήμος Θεσσαλονίκης.