Στα μίνι μάρκετς αναφέρομαι και όχι σε όλα τα εμπορικά μαγαζιά. Επειδή έχουν το μεγάλο πλεονέκτημα της μικρής/μηδαμινής απόστασης και τη δυνατότητα να παρέχουν το οτιδήποτε απαραίτητο για μαγειρική, καθάρισμα και τα μικροπραγματάκια που χρειάζεσαι μια δεδομένη στιγμή, φρέσκα ή μη. Ούτως ή άλλως και το πεδίο στο οποίο γίνεται ο πόλεμος τιμών στις αλυσίδες αφορά σε είδη που παίζουν πολύ πιο κάτω από 15 ευρώ. Η διαφορά τους παίζει σε λεπτά.foscilis έγραψε: 19 Δεκ 2018, 17:58Καλά σε αυτό δε μπορώ να τους καταλάβω. Δε λέω βέβαια γα όσους πουλάνε φρέσκα ή πολύ μικρά πράγματα, αλλά ας όποιος πουλάει πράγματα 15+ ευρώ το καθένα, ξερωγω ρουχάδικο ή βαποραϊζεράδικο, έχει κάνει το 95% της δουλειάς από πλευράς στησίματος επιχείρησης και το e-shop θα εκατονταπλασιάσει τη δυνητική πελατεία του με πολύ μικρό κόστος, στις μέρες μας δε υπάρχουν έτοιμες πλατφόρμες που το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να περάσεις τα προϊόντα σου [και δε χρειάζεται καν να το κάνεις για μαζικές ποσότητες στην αρχή, μπορείς να βγάλεις απλά 5 πράγματα σε ένα εικονικό "ράφι"]. Η μόνη εξήγηση είναι ότι προτιμούν να τα κουτσοβολεύουν αφορολόγητα.ΓΑΛΗ έγραψε: 19 Δεκ 2018, 16:50Σου διαφεύγει κάτι σημαντικό. Το ότι τα μαγαζιά γειτονιάς δεν χρειάζονται e-shop.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 19 Δεκ 2018, 16:02 Καω ο Μασουτης κατω ο Σκλαβενιτης κατω ο Βασιλοπουλος κατω τα ΕΛΟΜΑΣ πανω ο Χελις ειναι ο καλυτερος απ ολους
Χελι κανε ενα e-shop βλεπω πολλους πιθανους πελατες![]()
Για τα e-shop γενικότερα, δεν διαφωνώ αλλά ακόμη και αυτά χρειάζονται πολύ μεγαλύτερη οργάνωση απ' ό,τι φαντάζεται κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί και το κόστος που απαιτεί ένα λειτουργικό e-shop, δεν είναι καθόλου μικρό.

