Σελίδα 32 από 149
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:41
από Gherschaagk
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:35
τελεια αν αληθεια το καταλαβαινεις. Τα μαθηματικά ειναι εργαλειο, δεν μας νοιαζει τι και πως το ζητάει η ασκηση, αν ενα παιδί τα χρησιμοποιεί σωστά αλλα αλλιως, του αρμόζει έπαινος οχι παρατήρηση, παρατήρηση μόνο αν δεν μπορει να δει και τον δρόμο του βιβλίου.
Ήθελα να το διαγράψω αυτό και δεν σε πρόλαβα.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:43
από enaon
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:31
Τα βλέπεις τα μεγάλα τα γράμματα; Η άσκηση αυτο ζητάει από τα παιδάκια.
Δεν ζητάει τα προηγούμενα. Είναι σωστά τα προηγούμενα; Ναι φυσικά. Δεν είναι όμως αυτά που ζητάει η άσκηση.
ναι αλλα βλεπω και εσένα 3 μέρες.
λοιπον, καταλαβε και αυτό και ολα οκ.
3/8 σε ποσοτητα (απο ολες τις σοκολάτες αλλα δεν το βλέπεις καπου γιατι δεν ειναι ποσοστό), ειναι ισα με 3/8 σε ποσοστό απο μια σοκολάτα, ή 1/8 σε ποσοστό απο ολες τις σοκολάτες.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:45
από Gherschaagk
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:35
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:26
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:22
μετα απο τοση ωρα επρεπε να εχουμε ξεπερασει τα μαθηματικα.
η λεξη "συνολο" σημαινει αυτο που λεω εγω, η μπα;
Το x είναι πάντα το σύνολό σου. Αν x= 1 τότε το σύνολο σου είναι ένα αντικείμενο. Αν το x>1 τότε τα αντικείμενά σου είναι ΠΟΛΛΑ και ο πληθυντικός ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ.
οποτε οταν αναφερεσαι σε 3/8 των σοκολατων, πληθυντικος, αναφερεσει σε 3/8 του συνολου;
Όχι διευκρινίζω πως δεν μοιράζω ένα αντικείμενο αλλά 3.
Τα 3/8 της σοκολάτας σημαίνει πως έχω μια σοκολάτα, την έχω χωρίσει σε 8 και παίρνω τα 3.
Τα 3/8 των σοκολατών σημαίνει πως χωρίζω 3 σοκολάτες σε 8 ίσα κομμάτια.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:45
από panos291
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:59
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:50
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:38
δεν εχει λαθος η ασκηση, απλα ειναι απο φιλόλογο. Βοηθήστε να την καταλαβει η γκερ και ας μας εχει σπασει τα νευρα, για τον μικρό.
αυτο προσπαθω, αλλα εχει μουλαρωσει, νομιζει οτι εχουμε μαχη απο την οποια θα βγει νικητρια η χαμενη.
Η άσκηση είναι για να καταλάβει το παιδί τα κλάσματα.
Αν τα αντικείμενα που θες να χωρίσεις είναι 7 μελομακάρονα και 9 παιδιά δεν λες πως το κλάσμα σου είναι το 1/9 του συνόλου γιατί δεν έχεις 1 μελομακάρονο ούτε πήρες τα 7 μελομακάρονα και τα έκανες 1.
Για αυτό λες 7/9 των μελομακάρονων.
Δεν ειναι 7/9 των μελομακαρονων.
Ειναι διαιρεση 7/9, ή 7:9
7 μελομακαρονα δια 9 παιδια
Σκεψου το
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:49
από Puma
Μήπως η σύγχυση δημιουργείται επειδή οι μεγάλοι έχουν διδαχθεί και την έννοια του ποσοστού;
Ενώ για τα παιδιά είναι πιο απλό και σαφές καθώς μαθαίνουν απλά τον τεμαχισμό κάποιου αντικειμένου σε ίσα μέρη;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:50
από Gherschaagk
panos291 έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:45
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:59
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 10:50
αυτο προσπαθω, αλλα εχει μουλαρωσει, νομιζει οτι εχουμε μαχη απο την οποια θα βγει νικητρια η χαμενη.
Η άσκηση είναι για να καταλάβει το παιδί τα κλάσματα.
Αν τα αντικείμενα που θες να χωρίσεις είναι 7 μελομακάρονα και 9 παιδιά δεν λες πως το κλάσμα σου είναι το 1/9 του συνόλου γιατί δεν έχεις 1 μελομακάρονο ούτε πήρες τα 7 μελομακάρονα και τα έκανες 1.
Για αυτό λες 7/9 των μελομακάρονων.
Δεν ειναι 7/9 των μελομακαρονων.
Ειναι διαιρεση 7/9, ή 7:9
7 μελομακαρονα δια 9 παιδια
Σκεψου το
Δες ακριβώς από πάνω σου.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:53
από stavmanr
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:49
Μήπως η σύγχυση δημιουργείται επειδή οι μεγάλοι έχουν διδαχθεί και την έννοια του ποσοστού;
Ενώ για τα παιδιά είναι πιο απλό και σαφές καθώς μαθαίνουν απλά τον
τεμαχισμό κάποιου αντικειμένου σε ίσα μέρη;
Δεν υπάρχει τέτοια έννοια στα παιδιά.
- Μισό, παιδιά, να κόψω την τούρτα!
- Σλιουρπ!
- Θανάση! Μη βάζεις χέρι στην τούρτα πριν την κόψω!
- Σλιουρπ!
- Μαίρη σταμάτησε τώρα!
- Σλιουρπ!
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:55
από enaon
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:41
Ήθελα να το διαγράψω αυτό και δεν σε πρόλαβα.
γιατί να το διαγράψεις; Το σβήνω εγω αν θες, αλλα γιατί;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:56
από Αγις
το νημα θα φτασει πιο πολλες σελιδες απο τον πολεμο εμβολιαστων - αντιεμβολιαστων κ τον ουκρανορωσσικο μαζι
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:58
από Puma
stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:53
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:49
Μήπως η σύγχυση δημιουργείται επειδή οι μεγάλοι έχουν διδαχθεί και την έννοια του ποσοστού;
Ενώ για τα παιδιά είναι πιο απλό και σαφές καθώς μαθαίνουν απλά τον τεμαχισμό κάποιου αντικειμένου σε ίσα μέρη;
Δεν υπάρχει τέτοια έννοια στα παιδιά.
Τότε, δίνω έμφαση στο 1ο ερώτημα αναφορικά με το ποσοστό.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 11:59
από Ναύτης
Χαμός βλέπω έγινε με τις σοκολάτες!
Νομίζω ότι αφού η άσκηση δίνει στο σχήμα της σοκολάτας, που είναι ήδη μοιρασμένη σε οκτώ κομματάκια, δεν μάς ενδιαφέρουν τα γραμμάρια, αλλά τα τεμάχια. Η λύση, δηλαδή, είναι μάλλον: 3*8/8, δηλαδή 3 κομματάκια σοκολάτας το κάθε παιδί.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 12:03
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:45
Όχι διευκρινίζω πως δεν μοιράζω ένα αντικείμενο αλλά 3.
Τα 3/8 της σοκολάτας σημαίνει πως έχω μια σοκολάτα, την έχω χωρίσει σε 8 και παίρνω τα 3.
Τα 3/8 των σοκολατών σημαίνει πως χωρίζω 3 σοκολάτες σε 8 ίσα κομμάτια.
οκ. εγω εχω καταλαβει την ερμηνεια σου. και ειναι legit, οπως εχω πει πολλες φορες.
εσυ εχεις καταλαβει τη δικη μου ερμηνεια, οπου ο πλυθηντικος σημαινει "το συνολο"; ελπιζω πως ναι. δεν ειναι επισης απολυτως legit, λογικη ερμηνεια, εντελως συμφωνη με το λεξιλογιο που χρησιμοποιηθηκε στην ασκηση;
αν ναι, δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση με 2 ερμηνειες, ενω μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες λεξεις, που να μη δεχονται παρα μονο μια ερμηνεια;
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 12:04
από stavmanr
Αγις έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:56
το νημα θα φτασει πιο πολλες σελιδες απο τον πολεμο εμβολιαστων - αντιεμβολιαστων κ τον ουκρανορωσσικο μαζι
Έχει και το "πάμε πόλεμο" όπου οι έλληνες πατριώτες προελαύνουν καθημερινά, φαντασιακά, εδώ και 2 χρόνια.
Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 12:05
από stavmanr
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:03
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:45
Όχι διευκρινίζω πως δεν μοιράζω ένα αντικείμενο αλλά 3.
Τα 3/8 της σοκολάτας σημαίνει πως έχω μια σοκολάτα, την έχω χωρίσει σε 8 και παίρνω τα 3.
Τα 3/8 των σοκολατών σημαίνει πως χωρίζω 3 σοκολάτες σε 8 ίσα κομμάτια.
οκ. εγω εχω καταλαβει την ερμηνεια σου. και ειναι legit, οπως εχω πει πολλες φορες.
εσυ εχεις καταλαβει τη δικη μου ερμηνεια, οπου ο πλυθηντικος σημαινει "το συνολο"; ελπιζω πως ναι. δεν ειναι επισης απολυτως legit, λογικη ερμηνεια, εντελως συμφωνη με το λεξιλογιο που χρησιμοποιηθηκε στην ασκηση;
αν ναι, δεν ειναι τριβλακας αυτος που εφτιαξε μια ασκηση με 2 ερμηνειες, ενω μπορουσε να χρησιμοποιησει αλλες λεξεις, που να μη δεχονται παρα μονο μια ερμηνεια;
Περίμενε τώρα.
Αν είναι
3-βλακας για μία άσκηση που έχει
2 ερμηνείες, πόση βλακεία χρειάζεται η κάθε ερμηνεία;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού
Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 12:05
από Puma
stavmanr έγραψε: 09 Δεκ 2022, 12:04
Αγις έγραψε: 09 Δεκ 2022, 11:56
το νημα θα φτασει πιο πολλες σελιδες απο τον πολεμο εμβολιαστων - αντιεμβολιαστων κ τον ουκρανορωσσικο μαζι
Έχει και το "πάμε πόλεμο" όπου οι έλληνες πατριώτες προελαύνουν καθημερινά, φαντασιακά, εδώ και 2 χρόνια.
Σκεφτείτε 2 χρόνια μετά και ακόμα να συζητάμε εδώ στο στέκι μας
