δευτερο εντυπωσιακο ποστ σημερα, δωσε!Εσθήρ έγραψε: 22 Σεπ 2018, 09:42Και το λεει ποιος;Εσυ;..ή κατι γραφικοι που γυρνανε απο φορουμ σε φορουμ και θαβουν την ψυχιατρικη/ψυχολογια;Τον ξερουμε δα.Το μελημα των ψυχιατρων ειναι η διατηρηση της κοινωνικης τσξης και η προστασια της απο τους "τρελους". Απο εκει και περα βασιζομενοι σε ατελη επιστημονικα δεδομενα δινουν φαρμακα που ουτε οι ιδιοι ξερουν αν κανουν καλο ή κακο.
Κρατα το σαν προσωπικη σου αποψη,διοτι αυτο ειναι.Και τιποτε αλλο.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Το πειραμα του Ροζενχαμ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Οι πληροφορίες, οι συμβουλές και γενικότερα το υλικό που δημοσιεύεται σε αυτή την ενότητα έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των αρχικών συγγραφέων στα πλαίσια της δημόσιας συζήτησης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιστημονική ιατρική πληροφόρηση. Το Phorum.com.gr δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, ούτε φέρει ευθύνη για το υλικό που δημοσιεύεται εδώ ή σε άλλη ενότητα της κοινότητας, ή μεταφέρεται ως πληροφορία με τη χρήση προσωπικών μηνυμάτων, e-mail και άλλων τρόπων. Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν σωματική / ψυχική βλάβη λόγω εσφαλμένης πληροφόρησης. Συστήνουμε πάντοτε να συμβουλεύεστε γιατρό για θέματα υγείας.
Η ανάγνωση ή/και η συμμετοχή σας στην παρούσα ενότητα συνεπάγεται ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους.
Οι πληροφορίες, οι συμβουλές και γενικότερα το υλικό που δημοσιεύεται σε αυτή την ενότητα έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των αρχικών συγγραφέων στα πλαίσια της δημόσιας συζήτησης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιστημονική ιατρική πληροφόρηση. Το Phorum.com.gr δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, ούτε φέρει ευθύνη για το υλικό που δημοσιεύεται εδώ ή σε άλλη ενότητα της κοινότητας, ή μεταφέρεται ως πληροφορία με τη χρήση προσωπικών μηνυμάτων, e-mail και άλλων τρόπων. Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν σωματική / ψυχική βλάβη λόγω εσφαλμένης πληροφόρησης. Συστήνουμε πάντοτε να συμβουλεύεστε γιατρό για θέματα υγείας.
Η ανάγνωση ή/και η συμμετοχή σας στην παρούσα ενότητα συνεπάγεται ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους.
- blackpaint
- Δημοσιεύσεις: 9596
- Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37
Re: Το πειραμα του Ροζενχαμ
- blackpaint
- Δημοσιεύσεις: 9596
- Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 00:37
Re: Το πειραμα του Ροζενχαμ
με αυτοδιαχειριζομενες συλλογικοτητες ασθενωνΧαοτικός έγραψε: 23 Σεπ 2018, 01:03Για πες μας ρε μάστορα, πως να εφαρμοστεί;Ορέστης 35 έγραψε: 22 Σεπ 2018, 08:43 Θεωρω οτι η ψυχιατρικη επιστημη οπως εφαρμοζεται δε βοηθαει κανεναν ασθενη.
https://en.wikipedia.org/wiki/Socialist ... Collective
Re: Το πειραμα του Ροζενχαμ
Χαοτικός έγραψε: 24 Σεπ 2018, 00:24Δεν καταλαβαίνω τα εξής:ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 23 Σεπ 2018, 23:46
Αν κυρία μου νομίζετε ότι η Ψυχιατρική μπορεί στόν Αιώνα ......να γίνει αληθινά Επιστήμη ......
Πρέπει νά μας πείτε μέ ποιό τρόπο μπορεί νά γνωρίζει τά κίνητρα τών πράξεών μας ......
Γιατί αν δέν γνωρίζεις τά κίνητρα ..... όλα είναι ..... στόν αέρα ......
Πως να τα γνωρίζει η επισημη τα κίνητρα; Με ποιο τρόπο αν δεν ρωτήσει τον ίδιον τον άνθρωπο;
Γιατί είναι τα κίνητρα τπ βασικό κριτήριο για να χαρακτηριστεί μία επίσημη ως τέτοια;
Γιατί η ψυχιατρκή δεν είναι επιστήμη; Τι δεν καλύπτει από τον όρο;
Εγώ πάλι έχω τη θεωρία ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι τα περί υπερκινητικότητας άρχισαν να γίνονται μόδα χρονικά παράλληλα με την απαγόρευση της χρήσης βίας από τους δασκάλους στα σχολεία. Εκεί δηλαδή που προηγουμένως ο ανίκανος/τεμπέλης δάσκαλος έσπαγε στο ξύλο τα παιδιά που δεν είχε την ήξερε πως/βαριόταν να ασχοληθεί για να ελέγξει, τώρα απαιτεί να πηγαίνουν στο σχολείο χαπακωμένα.Ορέστης 35 έγραψε: 23 Σεπ 2018, 01:59
Μπορει να ερμηνευεται αλλιως. Απαγορευθηκε η βια στα σχολεια και ταυτοχρονα η παιδαγωγικη εγινε πιο ενημερη σχετικα με τις μαθησιακες δυσκολιες. Αυτα τα δυο δεν ειναι αποτελεσμα το ενα του αλλου, αλλα και τα δυο αποτελεσματα μιας γενικοτερης κοινωνικης εξελιξης.
Οι δασκαλοι αδυνατωντας πλεο ή μη θελωντας να ελεγξουν τα ανυπακουα παιδια, εκμεταλλευτηκαν τη νεα δυνατοτητα να στελνουν τα παιδια στον ψυχιατρο, πρακτικη που αυξησε τον αριθμο των διαγνωσεων και εκανε πολυ πιο γνωστες τις ασθενειες στους γονεις. Ακουνε οι γονεις η κορη του μπατζανακη μας ειχε αυτο και μολις πηρε το χαπι εγινε αριστη μαθητρια και αρχιζουν να θελουν το ιδιο ακομα και αν το παιδι τους δεν εχει ανησυχητικα συμπτωματα. Οι δε δασκαλοι αν πεσουν σε κανα διαολακι σηκωνουν τα χερια ψηλα και παρουσιαζουν μια κατασταση στους γονεις πολυ χειροτερη απο την πραγματικοτητα.
Εγω θα παω ενα βημα παρακατω απο τη μεταναστρια και θα πω οτι και οι ψυχιατροι υπο την πιεση των γονιων που απαιτουν να παρει το παιδι κατι γιατι υποτιθεται οτι εχει μεγαλο προβλημα και των δασκαλων που δηλωνουν οτι ειναι αδυνατο να προσαρμοστει στην ταξη, υποκυπτουν και γραφουν φαρμακα αερα πατερα.
Ισως και να μην ετσι. Κανω μια υποθεση χωρις αχυρανθρωπους.
Επισης δε μου απαντησες τι ειδους ελεγχο πρεπει να κανω πριν επιλεξω γιατρο. Υπαρχει καποιο μανουαλ να κατεβασω; ή εννοεις το κλασσικο, να παω συστημενος γιατι στην Ελλαδα χωρις βυσμα πας ξεβρακωτος στ αγγουρια;
Οι μαθησιακές δυσκολίες υπάρχουν και έχουν αιτία. Η αιτία πραγματολιγικά υπήρχε πάντα. Απλώς δεν μιλούσαμε πάντα για μαθησιακές δυσκολίες. Δεν υπήρχε πάντα κάποιο σύστημα εκπαίδευσης και δεν ήταν πάντα η μάθηση αυτό που εννοούμε σήμερα. Αν είχαμε πάντα το ίδιο σύστημα θα μιλούσαμε για μαθησιακές δυσκολίες από την αρχαιότητα.
Δεν εδράζονται στο δάσκαλο αλλά στο νευρικό σύστημα του παιδιού. Είναι διαφόρων μορφών και έχουν ταξινομηθεί με εμφανώς λειτουργικά κριτήρια για μη επιστήμονες. Βλέπεις αν ένα παιδί είναι υποτονικό, κινητικά αδέξιο, με ανώριμη άρθρωση, με ελλειματική προσοχή και με διαταραγμένη εργαζόμενη μνήμη (κάτι σαν τη RAM). Υπάρχει
επίσης και μία άλλη γκάμα που αφορά συναισθηματικές λειτουργίες και καταστάσεις και που δεν είναι τόσο εμφανείς όσο οι προαναφερόμενες.
Οπότα καταλαβαίνεις ότι οι όροι και μόνο μας δεσμέυουν ώστε να μη μπορούμε να λειτουργήσουμε με γενικότερο πνεύμα και να βάλουμε και φιλοσιφικές διαστάσεις στην κουβέντα - γιατί όχι;
Αλλά επί του συγκεκριμένου, πραγματικά δεν είναι διαχειρίσιμα αυτά τα παιδιά παρά μόνομε καταπίεση της φύσηε τους. Δηλαδή ξύλο επειδή δεν μπορούν να γίνουν εκείνη τη στιγμή κάτι άλλο από τον εαυτό τους. Σε μία στιγμή που πρέπει να κάνουν ησυχία για παράδειγμα. Η ρπιστήμη γνωρίζει το φαινόμενο αυτό και προτείνει ειδικές συνθήκες εκπαίδευσης, θεραπείας ή όπως αλλιώς θες πες το.
Μη λέμε άκυρα όμως. Κρίμα δηλαδή.
Ηδη τό νίκ σου .......έχει μέσα τήν απάντηση ..... έν αρχή ήν τό Χάος ..... κατά Αρχαίους .....
Ότι είναι στή βάση του τό Πάν...... είναι καί ο Ανθρωπος ...... Χάος ...... μέ " μιά κάποια Τάξη " ...... αλλά Χάος .....
Όχι στήν Βιολογία του ...... πού υπάρχει μία Τάξη καί μπορείς νά αναπτύξεις Επιστήμη..... αλλά στήν "ψυχή"....στό άυλο .....
Τό λές νομίζω μέ άλλα λόγια ....όταν λές ότι δέν υπάρχουν Τέλειοι ανθρωποι.... τό Σύμπαν αντιστέκεται στό Τέλειο .... Τάξη..
Η διαφορά στήν Επιστήμη παραδειγματικά ....καί ο αρχαίος Αιγύπτιος μέ έναν σπάγκο θά μπορούσε νά βρεί ότι η διάμετρος
τού Κύκλου είναι τό 3.14 τής περιφέρειας ..... αλλά Επιστήμη είναι η απόδειξη τών μεταξύ τους σχέσεων μαθηματικά ....
τό γιατί συμβαόνει νά είναι ......έτσι όπως είναι ...... καί όχι μέ σπαγγάτο ......
γιαυτό δέν κάνει νά λέμε ότι καί οι Αιγύπτιοι είχαν Επιστήμη ..... αλλά Πείρα τού πράγματος .....
Τα κίνητρα είναι βασικά γιά τήν Ψυχιατρική Ψυχολογία Δικαιοσύνη ....όχι γιά τήν Επιστήμη γενικά ....
Κι όταν το κίνητρο τών Γιατρών δέν είναι η καλή άσκηση τής Επιστήμης ...... αλλά τό Χρήμα ....τότε όλα μπορούν νά συμβαίνουν ......
Ο Αλεπουδιάρης Ελύτης ήξερε όταν έγραφε : τής Δικαιοσύνης Ηλιε Νοητέ ..... ότι μόνο στή Νόησή μας
Στό μυαλό μας ....υπάρχει η έννοια .....δέν μπορεί ποτέ νά γίνει Επιστήμη ..... είναι Χαοτική θάλεγε κάποιος ....
Καί στό πρώτο σου σκέλος....εκεί έγκειται η Μεγαλοσύνη τού Φρόυντ ....οτι ήταν ό πρώτος πού έκανε αυτό τό άνοιγμα
στόν άνθρωπο.... χάρις αυτόν μπόρεσαν νά πούν άνθρωποι ότι νοιώθουν ΚΑΙ μίσος γιά τούς δικούς τους.....
κόντρα στόν γραπτό "Τίμα τούς γονεις τών 10 Εντολών" καί άγραφο Νόμο τών κοινωνιών......
καί είπε καί αρκετές άλλες κοσμοιστορικές αλήθειες ..... ο Βιεννέζος .....
Ελπίζω νά κάλυψα ....αν όχι ...............εδώ είμαστε ...............
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Το πειραμα του Ροζενχαμ
Συμφωνώ με τα περισσότερα που λες. χι δεν με κάλυψες σε κάτι. Δεν έχω απορίες αυτήν τη στιγκή για κάτι.
Διαφωνώ στο τι πρέπει να κάνει η ψυχιατρική και σε αυτό με το χρήμα. Το χρήμα δεν είναι κακό από μόνο του. Εμείς το κάνουμε όσο πιο πολύ το ζητάμε. Η ψυχή που λες δεν ξέρω αν υπάρψει επειδή βασικά δεν είμαι σίγουρος ότι εννοούμε το ίδιο πράγμα. Για μένα είναι το νευρικό σύστημα αυτό που εξετάζεται μαζί με τις λειτουργίες του. Το περιεχόμενο δεν ενδιαφέρει. Περιεχόμενο δηλαδή αν έχεις εικόνες από τη εμεπρίες σου, ενδιαφέροντα, μνήμες.
Ενδιαφέρουν οι λειτουργίες που παράγουν όλα αυτά. Λειτουργίες λέμε κάτι συγκεκριμένο. Για τον φυσικό, ή τον νομικό μπορεί καν να μην υπάρχουν. Εμείς παρατηρούμε κάτι και το ταξινομούμε. Γι αυτό το λόγο εισάγουμε και στο νου μας τις λειτουργίες.
Ξέρεις; Όλα χαοτικά είναι. Δεν μας κάνεατό να σταματάμε όμως. Ψάχνουμε, γουσστάρουμε, το κάνουμε επιστήμη, ό,τι θέλουμε κάνουμε ρε.
Διαφωνώ στο τι πρέπει να κάνει η ψυχιατρική και σε αυτό με το χρήμα. Το χρήμα δεν είναι κακό από μόνο του. Εμείς το κάνουμε όσο πιο πολύ το ζητάμε. Η ψυχή που λες δεν ξέρω αν υπάρψει επειδή βασικά δεν είμαι σίγουρος ότι εννοούμε το ίδιο πράγμα. Για μένα είναι το νευρικό σύστημα αυτό που εξετάζεται μαζί με τις λειτουργίες του. Το περιεχόμενο δεν ενδιαφέρει. Περιεχόμενο δηλαδή αν έχεις εικόνες από τη εμεπρίες σου, ενδιαφέροντα, μνήμες.
Ενδιαφέρουν οι λειτουργίες που παράγουν όλα αυτά. Λειτουργίες λέμε κάτι συγκεκριμένο. Για τον φυσικό, ή τον νομικό μπορεί καν να μην υπάρχουν. Εμείς παρατηρούμε κάτι και το ταξινομούμε. Γι αυτό το λόγο εισάγουμε και στο νου μας τις λειτουργίες.
Ξέρεις; Όλα χαοτικά είναι. Δεν μας κάνεατό να σταματάμε όμως. Ψάχνουμε, γουσστάρουμε, το κάνουμε επιστήμη, ό,τι θέλουμε κάνουμε ρε.
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
Re: Το πειραμα του Ροζενχαμ
Η ομοφυλοφιλια επαψε να θεωρειται σεξουαλικη παρεκλιση απο το DSM 3. Λογο κοινωνικων αναγκαιοτητων. Υπηρχε ρατσισμος, απαξιωση, κυνηγι των ομοφυλοφιλων, ολα αυτα και ειπαν να λογικευσουν λιγο τον κοσμο. Αλλο παραδειγμα. Ο εθισμος στο διαδικτυο σαν διαγνωση που υπαρχει πλεον στο DSM 5 μου ειχε φανει καπως μαλακια οταν το προωτοειδα και αυτο γιατι δεν υπαρχουν σε αυτου του τυπου τον εθισμο τοσο διακριτα στοιχεια ψυχοπαθολογιας που να τον διαχωριζουν απο αλλες εμμονικες ενασχολησεις. Μετα εμαθα οτι τη διαγνωση "εθισμος στο διαδικτυο" τη ζητησαν καποιες χωρες απο την APA να την συμπεριλαβει, γιατι απ οσο καταλαβα ειχαν χοντρο προβλημα και ηθελαν να λειτουργησουν καποια προγραμματα απεξαρτησης εθισμενων στο διαδικτιο και χρειζονταν να υπαρχει τροπος πιστοποιησης των ατομων αυτων μεσω επισημης διαγνωσης. Και εδω κοινωνικη αναγκαιοτητα.Μετανάστρια έγραψε: 22 Σεπ 2018, 23:50Νομίζω ότι το ερώτημα περί συνωμοσίας το απάντησα παραπάνω. Επίσης, ισχυρίζεσαι ότι η ψυχιατρική δεν έχει επανελλειμένως χρησιμοποιηθεί ως μέσο επίλυσης καθε είδους άλλων ζητημάτων;Εσθήρ έγραψε: 22 Σεπ 2018, 23:42Επιμενεις οτι οι δασκαλοι συνομωτισαν με ψυχιατρους για να χαπακωνονται τα παιδια.Σοβαρα;Με ποια στοιχεια;Κια οι γονεις που ειναι;Ερμαια και αυτοι της σκευωριας ναι;Και τι εκαναν οι δασκαλοι δηλαδη;Πηγε η ΟΛΜΕ και επιασε τους ψυχιατρους και τους ειπε χαπακωστε τα παιδια να εχουμε το κεφαλι μας ησυχος.Μετανάστρια έγραψε: 22 Σεπ 2018, 23:40 Δεν έχω κανένα πρόβλημα να εκτεθώ και επίσης άλλο η λεγόμενη υπερκινητικότητα και άλλο η δυσλεξία. Δεν έχω υπόψιν μου να χαπακώνουν τα δυσλεκτικά. Ας μην τα ακατεύουμε.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που η ομοφυλοφυλία έπαψε να θεωρείται επισήμως ως ψυχική νόσος ξέρεις; Πόσες άλλες συμπεριφορές των οποίων η προβληματικότητα συνίστατο αποκλειστικά και μόνο στο ότι δεν ταίριαζαν με την κατά καιρούς επικρατούσα ηθική έχουν θεωρηθεί και αντιμετωπιστεί ως ψυχικές νόσοι ξέρεις;
Γενικα δε συμφωνω με αυτο, το θεωρω μαλακια ενα επιστημονικο διαγνωστικο εγχειριδιο να εξυπηρετει και σκοπους περα απο την καταγραφη μιας ιατρικης πραγματικοτητας αλλα εν παση περιπτωσει το DSM δεν ειναι και σε θεση ακομα να ταξινομησει της διαταραχες βασιζομενο σε αδιαμφισβητητα επιστημονικα δεδομενα οποτε δε χαλασε κι ο κοσμος. Υπαρχουν ακομα και πραγματα που απτοντε την γενικοτερης οπτικης απο την οποια βλεπεις το θεμα των ψυχικων διαταραχων οπως ας πουμε το πολυαξονικο συστημα το οποιο στο DSM 5 καταργηθηκε. Παντως γενικοτερα για το εγχειριδιο εχω να πω οτι μετα απο τοσα χρονια δουλειας γενικοτερα ειναι ενα φοβερο και πολυ αξιοπιστο επιστημονικο εργαλειο.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Το πειραμα του Ροζενχαμ
Νομίζω ότι όλα αυτά συμβαίνουν κυρίως σε Αμερική και μπορεί να είναι έτσι όπως τα λες αλλά ας μην παραλείπουμε ότι ο μεγαλύτερος συνένοχος στην ακατάσχετη διάγνωση και συνταγογράφηση δεν είναι ούτε οι γιατροί ούτε οι δάσκαλοι. Είναι οι γονείς. Είναι οι πρώτοι και κύριοι υπεύθυνοι. Στο όνομα της ανταγωνιστικότητας και για το "καλό" του παιδιού με τον φόβο μη τυχόν μείνει πίσω και καταλήξει να δουλεύει σε βενζινάδικο.Μετανάστρια έγραψε: 22 Σεπ 2018, 23:05Εγώ πάλι έχω τη θεωρία ότι δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι τα περί υπερκινητικότητας άρχισαν να γίνονται μόδα χρονικά παράλληλα με την απαγόρευση της χρήσης βίας από τους δασκάλους στα σχολεία. Εκεί δηλαδή που προηγουμένως ο ανίκανος/τεμπέλης δάσκαλος έσπαγε στο ξύλο τα παιδιά που δεν είχε την ήξερε πως/βαριόταν να ασχοληθεί για να ελέγξει, τώρα απαιτεί να πηγαίνουν στο σχολείο χαπακωμένα.lolek1 έγραψε: 22 Σεπ 2018, 08:37 ενδιαφερον το αρθρο ομως να ξερεις οτι τα παιδια και οι ενηλικες που εχουν ελλειμματικη προσοχη δεν ειναι απλα διαολου καλτσες αλλα εχουν μαθησιακα προβληματα που σημερα γινονται ευκολα αντιληπτα απο την αρχη της σχολικης εκπαιδευσης.
Τα περί ελλειμματικής προσοχής πιστεύω ισχύουν για πολλά παιδιά αλλά εκεί που θα έπρεπε να προσαρμόσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα στις ανάγκες τους προσπαθούμε να προσαρμόσουμε αυτά στο εκπαιδευτικό σύστημα. Οι γονείς, όταν δεν βαριούνται, μπορούν να κάνουν αρκετά για τέτοια παιδιά χωρίς τη χορήγηση φαρμάκων. Άλλωστε το σημερινό παιδί με πρόβλημα ελλειμματικής προσοχής είναι το αλλοτινό παιδί θαύμα στο κυνήγι του βίσονα και ο πρωταθλητής στο τρέξιμο στην ανοιχτή στέπα.