Re: Αγενείς μαγαζάτορες.
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2022, 18:33
Αγις έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:22πολυ ωραιο κειμενακι δικε μου
παω για ξαπλες να στρωσω επιδερμιδα - αν εχεις κ αλλα τετοια ανεβασε τα να τα διαβασω οταν ξυπνησω
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Αγις έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:22πολυ ωραιο κειμενακι δικε μου
παω για ξαπλες να στρωσω επιδερμιδα - αν εχεις κ αλλα τετοια ανεβασε τα να τα διαβασω οταν ξυπνησω
Αυτά δεν είναι αγένεια, είναι μη επαγγελματισμός. Καμία σχέση!Volk έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:32Εχω παραγγελει καινουριο ενα χ αμαξι. Επειδη ξερω το πως τα πλενουν οταν παραλαμβανουν και τα γεμιζουν "αραχνες" στο χρωμα, τους ειπα απο την αρχη οτι δεν θελω να το πλυνουν, ας μου το δωσουν ετσι οπως θα ερθει, θα το πλυνω εγω.Green Dragon έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:18Έχω μπει σε χιλιάδες μαγαζιά στην ζωή μου οπότε το δείγμα είναι μεγάλο, αν ήταν τόσοι πολλοί οι αγενείς θα το είχα καταλάβει. Μήπως εσύ έχεις πολλές απαιτήσεις; Τι θέματα αντιμετωπίζεις συνήθως; Περιέγραψε 2-3 περιπτώσεις να δω από περιέργεια.Volk έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:15
Ξαναδιαβασε τι εγραψα, δεν εγραψα ολοι. Προφανως εχεις πεσει στους υπολοιπους ή ισως εισαι πιο βολικος ως πελατης και δεν σε ενοχλουν καποια πραγματα που ενδεχομενως θα ενοχλησουν εναν αλλον πελατη.
Μετα απο 4 μηνες, ηρθε το αμαξι. Με πηραν τηλεφωνο, πηγα. Το ειχαν ηδη πλυνει και το χαν γεμισει αραχνες, εκαναν μπαμ στο φως του ηλιου. Τους ειπα δεν παραλαμβανω, δεν ηταν αυτη η συμφωνια μας. Μου επιστρεφετε τα χρηματα μου και γεια σας. Μετα απο χ λεπτα, ερχεται ο ιδιοκτητης και μου ζητα τον λογο. Του το εξηγω. Μου λεει νταξει, δεν εγινε κατι, θα το στειλουμε με δικα μας εξοδα για γυαλισμα!
Ξερεις τι ειναι το γυαλισμα; Κατεβαζουν βερνικι με τον αλοιφαδορο για να το επιτυχουν. Του λεω εχω δωσει χ χιλιαδες ευρω ως προκαταβολη και ποσες ακομα ζητατε ως εξοφληση για να μου πειτε αυτο; Σε καινουριο αμαξι με μηδεν χιλιομετρα; Οχι!
Την επομενη, πηρε ο δικηγορος μου τη κατασκευαστρια εταιρια, ζητησαν φωτογραφιες απο το οχημα. Πηγε εκει ανθρωπος μου, τις εβγαλε και τις εστειλε στην κατασκευαστρια εταιρια. Μου ζητησαν συγνωμη για τη ταλαιπωρια και πως μπορω να αγορασω απευθειας απο αυτους αν το θελω. Αυτο και εκανα, ανελαβε ο δικηγορος μου ολα τα υπολοιπα και τελος!
Σε εστιατοριο, ειχα κλεισει τραπεζι μερες πριν. Σκαω την ημερα και την ωρα που ειχα κλεισει, η κοπελα στην υποδοχη μου λεει οτι δεν ειναι διαθεσιμο το τραπεζι που εχω κλεισει. Ζηταω υπευθυνο, ερχεται μου λεει τα δικα του. Μου προτεινει ενα αλλο τραπεζι που δεν ειχε καν θεα, εβλεπε στο παρκινγκ και οχι στο πελαγος οπως ηθελα. Ζητησα τον ιδιοκτητη, μου ειπε οτι λυπαται αλλα δεν μπορει να με εξυπηρετησει με αγενεια.
Σε μαγαζι με αθλητικα παπουτσια. Παιρνω τηλεφωνο, λεω τον κωδικο προιοντος και ρωταω για διαθεσιμα στο καταστημα να ερθω να τα δοκιμασω. Μιλαμε για μια ωρα+ διαδρομη μεσα στη κινηση να πας εως εκει. Μου λεει ναι τα εχουμε. Πηγαινω. Μπαινω μεσα, λεω θελω να δοκιμασω τα ταδε παπουτσια κωδικος ταδε. Αχ, εγινε λαθος δεν τα εχουμε! Τα εχουμε στο αλλο μας καταστημα διαθεσιμα, αν θελετε μπορειτε να πατε εκει. Το αλλο καταστημα ηταν 15+ χιλιομετρα αποσταση. Δεν πηγα ποτε! Τα πηρα μεσω διαδικτυου απο την κατασκευαστρια εταιρια.
Πολλα σκηνικα, αν κατσω να γραψω θα γραφω για μερες!
AlienWay έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:57Μία άλλη φορά ήθελα να αγοράσω ένα μπουκαλάκι νερό.Feindflug έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:53Λογική ανθρώπου που δεν έχει ιδέα από πωλήσεις, μάρκετινγκ και διαχείριση ανθρώπων, τύπε.AlienWay έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:52
Μήπως η λογική λέει να είμαι εγώ όρθιος, αυτός να κάθεται και να μου λέει "έλα ρε εδώ μπροστά μου να σε βλέπω". Ή μήπως να του λέω "μπορώ να κάνω μια ερώτηση" και αυτός να μου λέει "να κάνω εγώ πρώτα μια ερώτηση;".
Τι σόι "λογική" είναι αυτή;.
Αυτός θέλει να κερδίσει το εγώ του και όχι χρήματα και πελάτες.
Μπαίνω σε ένα μπακάλικο και λέω: "Καλημέρα, μπορώ να έχω ένα μικρό μπουκαλάκι νερό;".
Ο μπακάλης. "Αυτό μόνο;"
"Αυτό μόνο", λέω εγώ.
Ξεφύσησε με δυσφορία. "Ζεστό ή κρύο;".
"Κρύο", είπα.
"Α... θες να είναι και κρύο", είπε.
Ο τροπος που φερθηκαν στα οσα τους ελεγα για τα οσα εκαναν, ηταν αγενης!Green Dragon έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:44Αυτά δεν είναι αγένεια, είναι μη επαγγελματισμός. Καμία σχέση!Volk έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:32Εχω παραγγελει καινουριο ενα χ αμαξι. Επειδη ξερω το πως τα πλενουν οταν παραλαμβανουν και τα γεμιζουν "αραχνες" στο χρωμα, τους ειπα απο την αρχη οτι δεν θελω να το πλυνουν, ας μου το δωσουν ετσι οπως θα ερθει, θα το πλυνω εγω.Green Dragon έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:18
Έχω μπει σε χιλιάδες μαγαζιά στην ζωή μου οπότε το δείγμα είναι μεγάλο, αν ήταν τόσοι πολλοί οι αγενείς θα το είχα καταλάβει. Μήπως εσύ έχεις πολλές απαιτήσεις; Τι θέματα αντιμετωπίζεις συνήθως; Περιέγραψε 2-3 περιπτώσεις να δω από περιέργεια.
Μετα απο 4 μηνες, ηρθε το αμαξι. Με πηραν τηλεφωνο, πηγα. Το ειχαν ηδη πλυνει και το χαν γεμισει αραχνες, εκαναν μπαμ στο φως του ηλιου. Τους ειπα δεν παραλαμβανω, δεν ηταν αυτη η συμφωνια μας. Μου επιστρεφετε τα χρηματα μου και γεια σας. Μετα απο χ λεπτα, ερχεται ο ιδιοκτητης και μου ζητα τον λογο. Του το εξηγω. Μου λεει νταξει, δεν εγινε κατι, θα το στειλουμε με δικα μας εξοδα για γυαλισμα!
Ξερεις τι ειναι το γυαλισμα; Κατεβαζουν βερνικι με τον αλοιφαδορο για να το επιτυχουν. Του λεω εχω δωσει χ χιλιαδες ευρω ως προκαταβολη και ποσες ακομα ζητατε ως εξοφληση για να μου πειτε αυτο; Σε καινουριο αμαξι με μηδεν χιλιομετρα; Οχι!
Την επομενη, πηρε ο δικηγορος μου τη κατασκευαστρια εταιρια, ζητησαν φωτογραφιες απο το οχημα. Πηγε εκει ανθρωπος μου, τις εβγαλε και τις εστειλε στην κατασκευαστρια εταιρια. Μου ζητησαν συγνωμη για τη ταλαιπωρια και πως μπορω να αγορασω απευθειας απο αυτους αν το θελω. Αυτο και εκανα, ανελαβε ο δικηγορος μου ολα τα υπολοιπα και τελος!
Σε εστιατοριο, ειχα κλεισει τραπεζι μερες πριν. Σκαω την ημερα και την ωρα που ειχα κλεισει, η κοπελα στην υποδοχη μου λεει οτι δεν ειναι διαθεσιμο το τραπεζι που εχω κλεισει. Ζηταω υπευθυνο, ερχεται μου λεει τα δικα του. Μου προτεινει ενα αλλο τραπεζι που δεν ειχε καν θεα, εβλεπε στο παρκινγκ και οχι στο πελαγος οπως ηθελα. Ζητησα τον ιδιοκτητη, μου ειπε οτι λυπαται αλλα δεν μπορει να με εξυπηρετησει με αγενεια.
Σε μαγαζι με αθλητικα παπουτσια. Παιρνω τηλεφωνο, λεω τον κωδικο προιοντος και ρωταω για διαθεσιμα στο καταστημα να ερθω να τα δοκιμασω. Μιλαμε για μια ωρα+ διαδρομη μεσα στη κινηση να πας εως εκει. Μου λεει ναι τα εχουμε. Πηγαινω. Μπαινω μεσα, λεω θελω να δοκιμασω τα ταδε παπουτσια κωδικος ταδε. Αχ, εγινε λαθος δεν τα εχουμε! Τα εχουμε στο αλλο μας καταστημα διαθεσιμα, αν θελετε μπορειτε να πατε εκει. Το αλλο καταστημα ηταν 15+ χιλιομετρα αποσταση. Δεν πηγα ποτε! Τα πηρα μεσω διαδικτυου απο την κατασκευαστρια εταιρια.
Πολλα σκηνικα, αν κατσω να γραψω θα γραφω για μερες!
Τι είναι οι 'αράχνες';

Και έχεις και πολλά σκηνικά ακόμα,ε ;Volk έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:32Εχω παραγγελει καινουριο ενα χ αμαξι. Επειδη ξερω το πως τα πλενουν οταν παραλαμβανουν και τα γεμιζουν "αραχνες" στο χρωμα, τους ειπα απο την αρχη οτι δεν θελω να το πλυνουν, ας μου το δωσουν ετσι οπως θα ερθει, θα το πλυνω εγω.Green Dragon έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:18
Έχω μπει σε χιλιάδες μαγαζιά στην ζωή μου οπότε το δείγμα είναι μεγάλο, αν ήταν τόσοι πολλοί οι αγενείς θα το είχα καταλάβει. Μήπως εσύ έχεις πολλές απαιτήσεις; Τι θέματα αντιμετωπίζεις συνήθως; Περιέγραψε 2-3 περιπτώσεις να δω από περιέργεια.
Μετα απο 4 μηνες, ηρθε το αμαξι. Με πηραν τηλεφωνο, πηγα. Το ειχαν ηδη πλυνει και το χαν γεμισει αραχνες, εκαναν μπαμ στο φως του ηλιου. Τους ειπα δεν παραλαμβανω, δεν ηταν αυτη η συμφωνια μας. Μου επιστρεφετε τα χρηματα μου και γεια σας. Μετα απο χ λεπτα, ερχεται ο ιδιοκτητης και μου ζητα τον λογο. Του το εξηγω. Μου λεει νταξει, δεν εγινε κατι, θα το στειλουμε με δικα μας εξοδα για γυαλισμα!
Ξερεις τι ειναι το γυαλισμα; Κατεβαζουν βερνικι με τον αλοιφαδορο για να το επιτυχουν. Του λεω εχω δωσει χ χιλιαδες ευρω ως προκαταβολη και ποσες ακομα ζητατε ως εξοφληση για να μου πειτε αυτο; Σε καινουριο αμαξι με μηδεν χιλιομετρα; Οχι!
Την επομενη, πηρε ο δικηγορος μου τη κατασκευαστρια εταιρια, ζητησαν φωτογραφιες απο το οχημα. Πηγε εκει ανθρωπος μου, τις εβγαλε και τις εστειλε στην κατασκευαστρια εταιρια. Μου ζητησαν συγνωμη για τη ταλαιπωρια και πως μπορω να αγορασω απευθειας απο αυτους αν το θελω. Αυτο και εκανα, ανελαβε ο δικηγορος μου ολα τα υπολοιπα και τελος!
Σε εστιατοριο, ειχα κλεισει τραπεζι μερες πριν. Σκαω την ημερα και την ωρα που ειχα κλεισει, η κοπελα στην υποδοχη μου λεει οτι δεν ειναι διαθεσιμο το τραπεζι που εχω κλεισει. Ζηταω υπευθυνο, ερχεται μου λεει τα δικα του. Μου προτεινει ενα αλλο τραπεζι που δεν ειχε καν θεα, εβλεπε στο παρκινγκ και οχι στο πελαγος οπως ηθελα. Ζητησα τον ιδιοκτητη, μου ειπε οτι λυπαται αλλα δεν μπορει να με εξυπηρετησει με αγενεια.
Σε μαγαζι με αθλητικα παπουτσια. Παιρνω τηλεφωνο, λεω τον κωδικο προιοντος και ρωταω για διαθεσιμα στο καταστημα να ερθω να τα δοκιμασω. Μιλαμε για μια ωρα+ διαδρομη μεσα στη κινηση να πας εως εκει. Μου λεει ναι τα εχουμε. Πηγαινω. Μπαινω μεσα, λεω θελω να δοκιμασω τα ταδε παπουτσια κωδικος ταδε. Αχ, εγινε λαθος δεν τα εχουμε! Τα εχουμε στο αλλο μας καταστημα διαθεσιμα, αν θελετε μπορειτε να πατε εκει. Το αλλο καταστημα ηταν 15+ χιλιομετρα αποσταση. Δεν πηγα ποτε! Τα πηρα μεσω διαδικτυου απο την κατασκευαστρια εταιρια.
Πολλα σκηνικα, αν κατσω να γραψω θα γραφω για μερες!
BigChiefWahoo έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:57Και έχεις και πολλά σκηνικά ακόμα,ε ;Volk έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:32Εχω παραγγελει καινουριο ενα χ αμαξι. Επειδη ξερω το πως τα πλενουν οταν παραλαμβανουν και τα γεμιζουν "αραχνες" στο χρωμα, τους ειπα απο την αρχη οτι δεν θελω να το πλυνουν, ας μου το δωσουν ετσι οπως θα ερθει, θα το πλυνω εγω.Green Dragon έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:18
Έχω μπει σε χιλιάδες μαγαζιά στην ζωή μου οπότε το δείγμα είναι μεγάλο, αν ήταν τόσοι πολλοί οι αγενείς θα το είχα καταλάβει. Μήπως εσύ έχεις πολλές απαιτήσεις; Τι θέματα αντιμετωπίζεις συνήθως; Περιέγραψε 2-3 περιπτώσεις να δω από περιέργεια.
Μετα απο 4 μηνες, ηρθε το αμαξι. Με πηραν τηλεφωνο, πηγα. Το ειχαν ηδη πλυνει και το χαν γεμισει αραχνες, εκαναν μπαμ στο φως του ηλιου. Τους ειπα δεν παραλαμβανω, δεν ηταν αυτη η συμφωνια μας. Μου επιστρεφετε τα χρηματα μου και γεια σας. Μετα απο χ λεπτα, ερχεται ο ιδιοκτητης και μου ζητα τον λογο. Του το εξηγω. Μου λεει νταξει, δεν εγινε κατι, θα το στειλουμε με δικα μας εξοδα για γυαλισμα!
Ξερεις τι ειναι το γυαλισμα; Κατεβαζουν βερνικι με τον αλοιφαδορο για να το επιτυχουν. Του λεω εχω δωσει χ χιλιαδες ευρω ως προκαταβολη και ποσες ακομα ζητατε ως εξοφληση για να μου πειτε αυτο; Σε καινουριο αμαξι με μηδεν χιλιομετρα; Οχι!
Την επομενη, πηρε ο δικηγορος μου τη κατασκευαστρια εταιρια, ζητησαν φωτογραφιες απο το οχημα. Πηγε εκει ανθρωπος μου, τις εβγαλε και τις εστειλε στην κατασκευαστρια εταιρια. Μου ζητησαν συγνωμη για τη ταλαιπωρια και πως μπορω να αγορασω απευθειας απο αυτους αν το θελω. Αυτο και εκανα, ανελαβε ο δικηγορος μου ολα τα υπολοιπα και τελος!
Σε εστιατοριο, ειχα κλεισει τραπεζι μερες πριν. Σκαω την ημερα και την ωρα που ειχα κλεισει, η κοπελα στην υποδοχη μου λεει οτι δεν ειναι διαθεσιμο το τραπεζι που εχω κλεισει. Ζηταω υπευθυνο, ερχεται μου λεει τα δικα του. Μου προτεινει ενα αλλο τραπεζι που δεν ειχε καν θεα, εβλεπε στο παρκινγκ και οχι στο πελαγος οπως ηθελα. Ζητησα τον ιδιοκτητη, μου ειπε οτι λυπαται αλλα δεν μπορει να με εξυπηρετησει με αγενεια.
Σε μαγαζι με αθλητικα παπουτσια. Παιρνω τηλεφωνο, λεω τον κωδικο προιοντος και ρωταω για διαθεσιμα στο καταστημα να ερθω να τα δοκιμασω. Μιλαμε για μια ωρα+ διαδρομη μεσα στη κινηση να πας εως εκει. Μου λεει ναι τα εχουμε. Πηγαινω. Μπαινω μεσα, λεω θελω να δοκιμασω τα ταδε παπουτσια κωδικος ταδε. Αχ, εγινε λαθος δεν τα εχουμε! Τα εχουμε στο αλλο μας καταστημα διαθεσιμα, αν θελετε μπορειτε να πατε εκει. Το αλλο καταστημα ηταν 15+ χιλιομετρα αποσταση. Δεν πηγα ποτε! Τα πηρα μεσω διαδικτυου απο την κατασκευαστρια εταιρια.
Πολλα σκηνικα, αν κατσω να γραψω θα γραφω για μερες!
Εμένα μου φαίνεται πως το στραβόξυλο είσαι εσύ,αλλά αυτή είναι η γνώμη που σχηματίζω από τα γραπτά σου..
Μείωσε λίγο τις απαιτήσεις σου,εκτός κι αν είσαι κανένας λόρδος,τότε ΟΚ.
Ισχύει. Ειδικά αν το κατάστημα κλείνει στις 9 και μπαίνεις να ψωνίσεις 9 παρά Πέντε. Όχι εσύ, γενικά το λέω.Cecily Anne έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:47 Σπάνια έχω πετύχει αγενή μαγαζάτορα, κυρίως έχω πετύχει αγενείς υπαλλήλους.
νομιζω ειναι συναρτηση του χρονικου διαστηματος για το οποιο βιοποριζονται ως μαγαζατορες.AlienWay έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:36 Υπάρχουν ένα σωρό μαγαζάτορες που είναι αγενείς προς τον πελάτη, ακόμη και όταν 50 μέτρα παρακάτω υπάρχει μαγαζί που πουλάει ακριβώς τα ίδια.
Μιλάμε είναι απρόκλητο αυτό που κάνουνε. Λες και είναι έτοιμοι να αρπαχτούνε. Μήπως αυτά τα μαγαζιά αποτελούν βιτρίνα για ξέπλυμα; Ετσι κι αλλιώς δεν πατάει κανείς πελάτης σε αυτά.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, αυτό που κάνω είναι να λέω "άλλαξα γνώμη, αντίο σας" και να πηγαίνω εκεί που είναι πιο ευγενικοί οι μαγαζάτορες.
Για παράδειγμα στα μπακάλικα: Εχω εντοπίσει στη συνοικία μου ποιοι είναι οι ευγενικοί μπακάληδες και ψωνίζω από αυτούς.
Το ίδιο και στα μαγαζιά ένδυσης και τεχνολογιών.
αν οι προηγουμενοι 10 σου ειπαν "ακριβα το πουλας, ο παραδιπλα το δινει φτηνοτερα" κατι που ειναι ψεμμα και το ξερεις, τοτε δυστυχως ο εντεκατος θα εισπραξει μουτρα, αδικως βεβαια.AlienWay έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:47Ασφαλώς ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο. Αυτό καλά κάνεις και το επισημαίνεις.Green Dragon έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:40 Και εγώ το ίδιο κάνω, αν ο άλλος είναι μαλάκας δεν με ξαναβλέπει.
Να έχουμε όμως υπόψιν μας και ότι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο. Κανένας μαγαζάτορας δεν είναι υποχρεωμένος ν' ανέχεται την τρέλα του καθενός.
Ωστόσο υπάρχει τρόπος να εντοπίσεις τι περίπου εννοώ. Πηγαίνεις στο μαγαζί και ρωτάς "Καλημέρα σας, μήπως έχετε το τάδε πράγμα;".
Αν ναι, ρωτάς πόσο κοστίζει, αν θες το παίρνεις και γεια σας.
Απλά πράγματα δηλαδή.
Αν το ύφος του άλλου είναι λες και τους σκότωσες τη μάνα και η αντιμετώπιση είναι κάπως, τότε δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που να σε εμποδίσει να πηγαίνεις 50-100 μέτρα παρακάτω όπου ξέρεις πως η αντιμετώπιση είναι ανθρωπινή. Εντάξει δεν λέμε να σου στρώνουν το χαλί όταν μπαίνεις, αλλά απλώς να γίνει η δοσοληψία ομαλά.
Mαγαζιά (και γραφεία στις μέρες μας μετά την κρίση τεχνικά κ.ά. )αυτοαπασχολούμενων που δεν είναι αλυσίδες κλπ για να είναι βιώσιμα στην εποχή μας είναι σχεδόν όλοι με εισοδήματα από έξω συνήθως νοίκια, αλλιώς δεν βγαίνουν και το έχουν για ασφάλεια κοινωνική αποδοχή ότι "δουλεύουν ", σύνταξη, και έχουν τα μούτρα κάτω επειδή δεν έγιναν Κροίσοι όπως τους "άξιζε" για το επιχειρηματικό τους δαιμόνιο. Εξαίρεση μαγαζιά πολυτελείας που σε κόβουν ότι δεν έχεις και σε διώχνουν έμμεσα.AlienWay έγραψε: 07 Ιουν 2022, 17:36 Υπάρχουν ένα σωρό μαγαζάτορες που είναι αγενείς προς τον πελάτη, ακόμη και όταν 50 μέτρα παρακάτω υπάρχει μαγαζί που πουλάει ακριβώς τα ίδια.
Μιλάμε είναι απρόκλητο αυτό που κάνουνε. Λες και είναι έτοιμοι να αρπαχτούνε. Μήπως αυτά τα μαγαζιά αποτελούν βιτρίνα για ξέπλυμα; Ετσι κι αλλιώς δεν πατάει κανείς πελάτης σε αυτά.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, αυτό που κάνω είναι να λέω "άλλαξα γνώμη, αντίο σας" και να πηγαίνω εκεί που είναι πιο ευγενικοί οι μαγαζάτορες.
Για παράδειγμα στα μπακάλικα: Εχω εντοπίσει στη συνοικία μου ποιοι είναι οι ευγενικοί μπακάληδες και ψωνίζω από αυτούς.
Το ίδιο και στα μαγαζιά ένδυσης και τεχνολογιών.
Στο μπολντ, που όντως ήταν αγενής ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, γιατί δεν έστειλες τον δικηγόρο σου;Volk έγραψε: 07 Ιουν 2022, 18:32
Εχω παραγγελει καινουριο ενα χ αμαξι. Επειδη ξερω το πως τα πλενουν οταν παραλαμβανουν και τα γεμιζουν "αραχνες" στο χρωμα, τους ειπα απο την αρχη οτι δεν θελω να το πλυνουν, ας μου το δωσουν ετσι οπως θα ερθει, θα το πλυνω εγω.
Μετα απο 4 μηνες, ηρθε το αμαξι. Με πηραν τηλεφωνο, πηγα. Το ειχαν ηδη πλυνει και το χαν γεμισει αραχνες, εκαναν μπαμ στο φως του ηλιου. Τους ειπα δεν παραλαμβανω, δεν ηταν αυτη η συμφωνια μας. Μου επιστρεφετε τα χρηματα μου και γεια σας. Μετα απο χ λεπτα, ερχεται ο ιδιοκτητης και μου ζητα τον λογο. Του το εξηγω. Μου λεει νταξει, δεν εγινε κατι, θα το στειλουμε με δικα μας εξοδα για γυαλισμα!
Ξερεις τι ειναι το γυαλισμα; Κατεβαζουν βερνικι με τον αλοιφαδορο για να το επιτυχουν. Του λεω εχω δωσει χ χιλιαδες ευρω ως προκαταβολη και ποσες ακομα ζητατε ως εξοφληση για να μου πειτε αυτο; Σε καινουριο αμαξι με μηδεν χιλιομετρα; Οχι!
Την επομενη, πηρε ο δικηγορος μου τη κατασκευαστρια εταιρια, ζητησαν φωτογραφιες απο το οχημα. Πηγε εκει ανθρωπος μου, τις εβγαλε και τις εστειλε στην κατασκευαστρια εταιρια. Μου ζητησαν συγνωμη για τη ταλαιπωρια και πως μπορω να αγορασω απευθειας απο αυτους αν το θελω. Αυτο και εκανα, ανελαβε ο δικηγορος μου ολα τα υπολοιπα και τελος!
Σε εστιατοριο, ειχα κλεισει τραπεζι μερες πριν. Σκαω την ημερα και την ωρα που ειχα κλεισει, η κοπελα στην υποδοχη μου λεει οτι δεν ειναι διαθεσιμο το τραπεζι που εχω κλεισει. Ζηταω υπευθυνο, ερχεται μου λεει τα δικα του. Μου προτεινει ενα αλλο τραπεζι που δεν ειχε καν θεα, εβλεπε στο παρκινγκ και οχι στο πελαγος οπως ηθελα. Ζητησα τον ιδιοκτητη, μου ειπε οτι λυπαται αλλα δεν μπορει να με εξυπηρετησει με αγενεια.
Σε μαγαζι με αθλητικα παπουτσια. Παιρνω τηλεφωνο, λεω τον κωδικο προιοντος και ρωταω για διαθεσιμα στο καταστημα να ερθω να τα δοκιμασω. Μιλαμε για μια ωρα+ διαδρομη μεσα στη κινηση να πας εως εκει. Μου λεει ναι τα εχουμε. Πηγαινω. Μπαινω μεσα, λεω θελω να δοκιμασω τα ταδε παπουτσια κωδικος ταδε. Αχ, εγινε λαθος δεν τα εχουμε! Τα εχουμε στο αλλο μας καταστημα διαθεσιμα, αν θελετε μπορειτε να πατε εκει. Το αλλο καταστημα ηταν 15+ χιλιομετρα αποσταση. Δεν πηγα ποτε! Τα πηρα μεσω διαδικτυου απο την κατασκευαστρια εταιρια.
Πολλα σκηνικα, αν κατσω να γραψω θα γραφω για μερες!
Εδώ οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι ένας μαγαζάτορας που είναι τυπικός και απλώς κανει τα προβλεπόμενα, υπάγεται στους ευγενικούς. Κι ας είναι γυμνόστηθος, αυτό δεν έχει καμία σημασία.Sid Vicious έγραψε: 08 Ιουν 2022, 10:53 Εγω ως μαγαζατορας επιδιωκω πολλες φορες να μην ειμαι εντελως αγενης. Ολο και θα τυχει να πεταχτει καμια σταλα καυτου λιπους οταν κοβεις ή κανα θραυσματακι καρβουνου και εκει δεν ειναι το καλυτερο να εισαι εντελως αγενης. Τις τριχες η φυση δεν μας τις εδωσε μονο για ομορφια τελικα αυτο εχω συμπερανει.