Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;
Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2020, 18:51
Λελdotcom έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:50Σωστά η Ερμού θα είχε περισσότερη εμπορική κίνηση αν δεν είχε πεζοδρομηθεί.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Λελdotcom έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:50Σωστά η Ερμού θα είχε περισσότερη εμπορική κίνηση αν δεν είχε πεζοδρομηθεί.
τα αθηναϊκά ΜΜΜ αποτελούν προσβολή για την ανθρώπινη αξιοπρέπειαΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51 Αυτό το γράφω γιατί κάποιοι θεωρούν τεράστια ΥΒΡΙ τη χρήση των ΜΜΕ ακόμη και συνδυαστικά με το αυτοκίνητο.![]()
ποιά ενοίκια ;
Το μέτρο και ο ηλεκτρικός μια χαρά είναι....ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:49εγώ προσωπικά πολλές φορές περπατάω πήγαινε-έλα (περί τα 14 χλμ)Highlander έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:43Εγω ζω, εργάζομαι, κυκλοφορώ στο κέντρο, και όσες πεζοδρομήσεις έχουν γίνει το έχουν αλλαξει προς το πολύ καλύτεροΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:40 ε καλά όσοι στηρίζουν είναι στο πούτσο τους επειδή δεν έχουν καμία σχέση
όσοι περνούν καθημερινά είναι αυτοί που θα τη φάνε στο κώλο
και ναι, δεν είναι μόνο όσοι εργάζονται αλλά όσοι περνούν από κέντρο και τώρα θα πρέπει να κάνουν άλλα, μεγαλύτερα δρομολόγια, συμφορίζοντας ακόμη περισσότερο άλλες κεντρικές αρτηρίες
οι υπόλοιποι θα κατέβουν μια φορά, θα πουν τι ωραία που είναι και τέλος
όσοι λέτε για μετρό, πρώτον δεν έχετε ιδέα τι χαμός γίνεται ΗΔΗ στο μετρό, δεύτερον ελάτε να το ξαναπείτε την επόμενη φορά που οι συνδικαλιστές διατάξουν απεργία
η Αθήνα έχει τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο μεγαλύτερο μέρος της
αυτή η κίνηση θα το οδηγήσει στα όριά του
εδώ θα είμαστε
Και για την Απόστολου Παύλου κλπ παλιά λέγανε α ου μην τα πεζοδρομήσετε και τελικα είναι χαρά Θεού.
ΜΜΜ, ποδήλατο, περπάτημα.
άλλο όμως η επιλογή και άλλο ο εξαναγκασμός
ΜΜΜ ξεχάστε το, είναι τόσο κακή η ποιότητα των ΜΜΜ στην Αθήνα (γι'αυτό προτιμώ να περπατήσω χιλιόμετρα από το να μπω στα ΜΜΜ) που δεν μπορώ να φανταστώ πόσο πιο σκατά θα γίνει η κατάσταση όταν αναγκαστεί ακόμη περισσότερος κόσμος να τα χρησιμοποιήσει
και άλλο να πεζοδρομήσεις την Αποστ. Παύλου και άλλο την Πατησίων (μέχρι πλατεία Αιγύπτου) και την Πανεπιστημίου
Athos έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:50Διαμπερής κίνηση λέγεταιΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:40 Επειδή έχω δουλέψει για πολλά χρόνια στο κέντρο, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς πρόβλημα θα δημιουργηθεί με τις πεζοδρομήσεις, ακόμη κι αν αν περιλαμβάνουν την Πανεπιστημίου, Ακαδημίας και Μητροπόλεως.
Από τη στιγμή που υπάρχει σταθμός μετρό στην Ομόνοια και στο Σύνταγμα, το πρόβλημα είναι ήδη λυμένο.
Η μεταξύ τους απόσταση δεν είναι πάνω από δεκάλεπτο.
Ε, για όσους έχουν συνηθίσει να πηγαίνουν καβάλα στην εκκλησιά, καιρός είναι να ξεπεζέψουν.
κάποιοι τη δαιμονοποιούν
αλλά είναι αναγκαία
Δεν έχει αλλού να περάσει.
Έχω απόλυτη επαφή τόσο με την περιοχή Εξαρχείων όσο και με την περιοχή Αθηνάς. Τις συγκεκριμένες περιοχές, τις ξέρω σαν την παλάμη μου.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:46 και ποιος θα εξυπηρετήσει όλους όσους κατεβαίνουν κέντρο; τα αθηναϊκά ΜΜΜ;![]()
έχετε επαφή;
έπειτα, είναι κυρίως αυτοί που πρέπει να περνούν από το κέντρο
που θα ανα-κατευθυνθούν όλοι αυτοί; θα συμφορίσουν τις υπόλοιπες κεντρικές αρτηρίες
όλα αυτά είναι παντελώς αχρείαστα στη προκειμένη συγκυρία
όλα τα 'χε η μαργιορή ο φερεντζές της έλειπε
δεν πήζει η Πανεπιστημίου; μετά την Ιπποκράτους και μέχρι να βγεις πλατεία Ομονοίας γίνεται της πουτάνας τις ώρες αιχμήςdotcom έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:53Athos έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:50Διαμπερής κίνηση λέγεταιΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:40 Επειδή έχω δουλέψει για πολλά χρόνια στο κέντρο, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω ποιο ακριβώς πρόβλημα θα δημιουργηθεί με τις πεζοδρομήσεις, ακόμη κι αν αν περιλαμβάνουν την Πανεπιστημίου, Ακαδημίας και Μητροπόλεως.
Από τη στιγμή που υπάρχει σταθμός μετρό στην Ομόνοια και στο Σύνταγμα, το πρόβλημα είναι ήδη λυμένο.
Η μεταξύ τους απόσταση δεν είναι πάνω από δεκάλεπτο.
Ε, για όσους έχουν συνηθίσει να πηγαίνουν καβάλα στην εκκλησιά, καιρός είναι να ξεπεζέψουν.
κάποιοι τη δαιμονοποιούν
αλλά είναι αναγκαία
Δεν έχει αλλού να περάσει.
Ξαναλέω αυτό που είπα και πιο πάνω.
Η Βασ.Όλγας δεν εξυπηρετεί καμια ανάγκη.
Στο τρίγωνο δεν μπαίνεις μέσα απλά δεν μπαίνεις.Κανείς νοήμων άνθρωπος δεν επιλέγει να χωθεί εκεί μέσα για να περάσει ούτε τώρα.
Η Πανεπιστημίου δεν πήζει.Μπορεί να μικρύνει.
Η Φιλλελήνων πήζει αλλά το πρόβλημά της είναι οι στροφές προς αμαλίας και τα καταραμένα ανοιχτά τουριστικά λεωφορία που κλείνουν τον μισό δρόμο.
δεν αμφιβάλω, επαφή με τα ΜΜΜ δεν ξέρω αν έχειςΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:54Έχω απόλυτη επαφή τόσο με την περιοχή Εξαρχείων όσο και με την περιοχή Αθηνάς. Τις συγκεκριμένες περιοχές, τις ξέρω σαν την παλάμη μου.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:46 και ποιος θα εξυπηρετήσει όλους όσους κατεβαίνουν κέντρο; τα αθηναϊκά ΜΜΜ;![]()
έχετε επαφή;
έπειτα, είναι κυρίως αυτοί που πρέπει να περνούν από το κέντρο
που θα ανα-κατευθυνθούν όλοι αυτοί; θα συμφορίσουν τις υπόλοιπες κεντρικές αρτηρίες
όλα αυτά είναι παντελώς αχρείαστα στη προκειμένη συγκυρία
όλα τα 'χε η μαργιορή ο φερεντζές της έλειπε
Α ωραία, σούπερ, περπάτημα ή λεωφορείο, ηλεκτρικός και μετρό Ομόνοια - αν δε δουλεύεις, καλά είναι, αν δουλεύεις δε γίνεται να πεθάνεις στο commuting από το πρωί, κάτι πάει στραβά. Άσε που όπως σου ανέφερα, οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες που επιλέγουν το αυτοκίνητο, δεν το κάνουν γιατί είναι αντουανέτες. Δεν την παλεύουν διαφορετικά - έχεις κουβαλήσει εργαλεία στο μετρό; Ή έχεις πάει από ραντεβού σε ραντεβού, να πρέπει να είσαι στην πένα και με τον ιδρώτα και το μακιγιάζ (οκ, το τελευταίο δεν σε αφορά. hard luck) να τρέχουν; Έρχονται και σαραντάρια, Παναγιά μου.under έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:46Απο Γαλατσι θα πας μεχρι πατησια,θα παρεις τον ηλεκτρικο και θα κατεβεις ομονοια.stella έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:32 Ναι, ε; Πώς πας Γαλάτσι με το Μετρό; Και μετά Βύρωνα; Ή αν είσαι υδραυλικός και θες να εξυπηρετήσεις εκεί, Πατήσια-Κολιάτσου-μετά να επιστρέψεις Άγιο Ιωάννη και Δάφνη; Να συνέλθουμε, είμαστε ευγνώμονες που δεν είμαστε Σαλονίκη, αλλά μέχρι ένα σημείο.
κάτσε ρε φίλε. Κανένας σταθμός του Μετρό δεν σε βολεύει; Λες οτι εργάζεσαι στο κέντρο της Αθήνας.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51τα αθηναϊκά ΜΜΜ αποτελούν προσβολή για την ανθρώπινη αξιοπρέπειαΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51 Αυτό το γράφω γιατί κάποιοι θεωρούν τεράστια ΥΒΡΙ τη χρήση των ΜΜΕ ακόμη και συνδυαστικά με το αυτοκίνητο.![]()
και δεν υπερβάλω καθόλου
Οκ, τώρα γίνεσαι πιο σαφής.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51τα αθηναϊκά ΜΜΜ αποτελούν προσβολή για την ανθρώπινη αξιοπρέπειαΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51 Αυτό το γράφω γιατί κάποιοι θεωρούν τεράστια ΥΒΡΙ τη χρήση των ΜΜΕ ακόμη και συνδυαστικά με το αυτοκίνητο.![]()
και δεν υπερβάλω καθόλου
η μαλακία του έλληνα, όταν ένα πράγμα πάει καλά φτιάχνει εκατό όμοια.dotcom έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:50Σωστά η Ερμού θα είχε περισσότερη εμπορική κίνηση αν δεν είχε πεζοδρομηθεί.
για να πάρω μετρό πρέπει πρώτα να πάρω ηλεκτρικόmao mao έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:56κάτσε ρε φίλε. Κανένας σταθμός του Μετρό δεν σε βολεύει; Λες οτι εργάζεσαι στο κέντρο της Αθήνας.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51τα αθηναϊκά ΜΜΜ αποτελούν προσβολή για την ανθρώπινη αξιοπρέπειαΓΑΛΗ έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:51 Αυτό το γράφω γιατί κάποιοι θεωρούν τεράστια ΥΒΡΙ τη χρήση των ΜΜΕ ακόμη και συνδυαστικά με το αυτοκίνητο.![]()
και δεν υπερβάλω καθόλου
και νάτανε ...stella έγραψε: 18 Μάιος 2020, 18:55 Αλλά δεν πειράζει, θα είναι όμορφη η Αθήνα μας, μπρος τα κάλλη τι είναι η ταλαιπωρία και το ρίσκο για την υγειούλα μας.