Σελίδα 4 από 18

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 12:51
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Μπορείς δηλαδή να κάνεις ότι θέλεις, να κοιμάσαι, να κάνεις κωλοχερα, να βρίζεις, να την παίζεις με την καθηγήτρια σου. Ωραίο, το wet dream κάθε μαθητή που σέβεται τον εαυτό του.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 12:53
από Ασέβαστος
dna replication έγραψε: 09 Μάιος 2020, 12:31
Dorian έγραψε: 09 Μάιος 2020, 11:58
Στύγιος έγραψε: 09 Μάιος 2020, 10:57
Κάποιος νομικός στο φόρουμ να μας διαφωτίσει για τις δέουσες ενέργειες από δω και πέρα.
Τι νομικούς και πράσινα άλογα, κυβερνηση είναι ότι θέλουν κάνουν. Αφού της χάρισε ο πιο φλώρικος κλάδος που υπάρχει, την μεγάλη πολιτική επικοινωνιακή νίκη με την πρόχειρη τσάτραπατρα απάτη εξαποστάσεως έτρεξαν σαν τα ζώα τεράστιο ποσοστό εκπαιδευτικών να το υλοποιήσουν σχεδόν μετα χαράς ενώ δεν ήταν καν υποχρεωτικό, κάτσε τώρα να κάνεις τον παίκτη ριάλιτυ. Θα κάθετε η κάθε αμόρφωτη θείτσα να σχολιάζει το μάθημά σου από το σπίτι τη δουλειά σου τα μεταπτυχιακά σου. Ποιος άλλος κλάδος ανέχεται τέτοια; γιατροί; δικηγοροι; στρατιωτικοί; αστυνομικοί; Άντε και υποψήφιος για αποχώρηση με sms.
" Επί 23 χρόνια που ήμουν διευθυντής γυμνασίου στη Σχολή Μωραΐτη αντιστάθηκα πολύ έντονα στις φωτογραφήσεις και τις μαγνητοσκοπήσεις κάθε είδους, με εξαίρεση για τις σχολικές γιορτές και τις θεατρικές παραστάσεις και πάντα με αυστηρές προδιαγραφές.
Είχα ακούσει πολλές φορές αιτήματα γονέων για παρακολούθηση των κοινόχρηστων χώρων του Σχολείου με κάμερα για λόγους ασφάλειας. Μου είχε ζητηθεί να τοποθετηθεί κάμερα ακόμη και στα αποδυτήρια και στους προθάλαμους των τουαλετών, αλλά, παρά τα τόσο παράλογα αιτήματα από μια πολύ μικρή μερίδα γονέων ευτυχώς, κανείς δεν μου ζήτησε να μπει κάμερα και μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας. Και όταν η γενική διεύθυνση του Σχολείου μου ζήτησε να μπαίνω στις τάξεις, για να παρακολουθώ την ποιότητα του μαθήματος αρνήθηκα κατηγορηματικά σε αυτό το παιχνίδι εξουσίας. Η αίθουσα διδασκαλίας και το μάθημα δεν πρέπει να παραβιάζονται από κανένα μάτι, κανένα αυτί, καμιά παρουσία τρίτου προσώπου. Και μπορώ να διαβεβαιώσω ότι τα μάτια και τα αυτιά των τρίτων είναι στην πλειοψηφία τους κακόβουλα.
(...)
Το σχολικό μάθημα δεν είναι ακαδημαϊκή διάλεξη, δεν είναι δημόσια διάλεξη, δεν είναι ανακοίνωση σε επιστημονικό συνέδριο. Το σχολικό μάθημα δεν παράγεται από μια επιστημονική αυθεντία, αλλά από όλη την τάξη. Δεν παράγεται μόνο από τον εκπαιδευτικό, αλλά και από όλα τα παιδιά. Ο/η εκπαιδευτικός δεν απευθύνεται σε ένα απρόσωπο και ανώνυμο ακροατήριο από ένα χειρόγραφο που έχει μπροστά του. Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά μαζί, αλλά και σε καθένα χωριστά, κάνει το μάθημα μαζί με όλα τα παιδιά, αλλά και με το καθένα χωριστά. Και κυρίως η σχολική αίθουσα είναι κατεξοχήν ο χώρος όπου γίνονται λάθη, πολλά λάθη, γιατί τα παιδιά μαθαίνουν κυρίως από τα λάθη τους. Λάθη που προσπερνιούνται, που ξεχνιούνται, λάθη που δεν στιγματίζουν. Μέσα στη σχολική αίθουσα τα παιδιά που μιλάνε πολύ θα συγκρατηθούν, για να μιλήσουν και τα παιδιά που μιλάνε λίγο ή καθόλου. Τα παιδιά που έχουν απορίες θα ενθαρρυνθούν να διατυπώσουν τις απορίες τους και τα παιδιά που έχουν καταλάβει το μάθημα θα μάθουν να είναι υπομονετικά με τα παιδιά που έχουν κενά στις γνώσεις τους. Τα παιδιά μέσα στην τάξη δεν μιλάνε μόνο για να ελεγχθούν οι γνώσεις τους. Κυρίως μιλάνε, για να προχωρήσει το μάθημα παρακάτω. Με τη συμμετοχή των παιδιών προχωράει το μάθημα, όχι με τον μονόλογο του εκπαιδευτικού.
Αλλά μέσα στην τάξη μπορεί να γίνουν κι άλλα πράγματα. Δεν ήταν λίγες οι φορές που κάποιο παιδί το έπαιρνε ο ύπνος κι εγώ έκανα νόημα στα άλλα παιδιά να κάνουν ησυχία κι εγώ μιλούσα χαμηλόφωνα, για να μην ξυπνήσει το παιδί που κοιμόταν. Γιατί συχνά οι έφηβοι υποφέρουν από αϋπνία κι αν το παιδί κοιμόταν δέκα-δεκαπέντε λεπτά θα μπορούσε να συνεχίσει με πιο καθαρό μυαλό την υπόλοιπη μέρα. Κι άλλοτε πάλι που τα έβλεπα αγχωμένα, γιατί είχαν τεστ την επόμενη ώρα, τα άφηνα το τελευταίο δεκαπεντάλεπτο να συζητήσουν μεταξύ τους τις απορίες τους και να κάνουν μια τελευταία επανάληψη. Και τα άφηνα να γελούν και τα έκανα να γελούν. Γιατί το γέλιο είναι ιερή στιγμή για το παιδί, εφόσον δεν γελάει εις βάρος κάποιου άλλου.
Πριν από λίγες ημέρες μια παλιά μου μαθήτρια μου έστειλε ένα μήνυμα: «Σας αγαπώ πάντα… Ήμουν μαθήτριά σας δεκαετία 80… Μας κάνατε πλάκα τσα πίσω από την κουρτίνα…»
Γιατί η σχολική τάξη είναι μια μεγάλη αγκαλιά. Και μέσα στην αγκαλιά χωράει πολύ κλάμα και πολύ γέλιο. Αυτό που δεν χωράει είναι η κάμερα, φανερή ή κρυφή.
Ο Νίτσε έλεγε ότι ο δάσκαλος είναι ο κατεξοχήν πατέρας. Εγώ, λοιπόν, σας λέω πως ο δάσκαλος πρέπει να είναι η κατεξοχήν μητέρα. Και πρέπει να παραμείνει μητέρα που δεν υποκαθίσταται, ούτε αντικαθίσταται από την τεχνολογία.
Το μισό χαρτοφυλάκιο της κυρίας Κεραμέως μαγνητοσκοπείται και προβάλλονται από την τηλεόραση λειτουργίες και ακολουθίες. Ας μείνει το άλλο μισό χαρτοφυλάκιο στην ησυχία του. Με την μαγνητοσκόπηση του μαθήματος δεν εξυπηρετείται η παιδεία. Η πολιτική του υπουργείου παιδείας εξυπηρετείται. Κανένας και καμιά εκπαιδευτικός με στοιχειώδη αυτοσεβασμό δεν πρέπει να ενδώσει σε αυτήν την πολιτική. Με το όχι στη μαγνητοσκόπηση διαφυλάσσουμε τις θεμελιώδεις αξίες της δημοκρατικής παιδείας και της ανθρωπιάς μας."

Γιώργος Θαλάσσης (πρώην Διευθυντής στο Γυμνάσιο της Σχολής Μωραΐτη)
πολυ τραβηγμενο, αλλα εχει ενα καλο point.

τα παιδια, τα λαθη τους, δεν ειναι σωστο να βγαινουν στη φορα.

εξακολουθει να ειναι απολυτα σωστο να μαγνητοσκοπουνται οι αιθουσες διδασκαλιας, αλλα πρεπει να προσεχθει πολυ το τι θα αναρτηθει δημοσια.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 13:00
από Στύγιος
Στύγιος έγραψε: 09 Μάιος 2020, 12:35
Dorian έγραψε: 09 Μάιος 2020, 12:26
Στύγιος έγραψε: 09 Μάιος 2020, 12:22 Γω "γράφω" καλά :vp6: στην κάμερα. Μου το είπαν κι οι μαθητές.
Δεν έχεις όμως το πακέτο, εγώ σου βάζω τγία.
Καλά, κι εγώ θα κάνω μάθημα με full face κράνος για προστασία. :lol: Μπορεί να μην έχω μηχανάκι πλέον, αλλά διαθέτω ακόμα το κράνος.
Έτοιμος λέμε :smt023 :smt023

https://imgur.com/HlZRALw :lol: :003:

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 13:01
από nowhere
:roll:


Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 13:05
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Σίγουρα θα υπάρξουν και διαμαρτυρίες από γονείς. Άλλοι καθηγητές θα είναι πολύ αυταρχικόι για τα γούστα τους, άλλοι πολύ χαλαροί, κλπ.. Γενικά να μπει κάμερα στα σχολεία και να χαζεύει οποίος θέλει το μάθημα φαίνεται ηλιθια ιδέα και παιδαγωγικά σίγουρα θα υπάρχουν μύριαδες επιχειρήματα εναντίον. Τίποτα πιο έξυπνο δεν υπάρχει; να κάνουν προσλήψεις, με τους νέους καθηγητές να έχουν επικοινωνία με όσους είναι στο σχολείο, η να υπάρχουν υπερωρίες για μάθημα μέσω διαδικτύου;

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 13:06
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Επίσης όσοι καθηγητές είναι 60 και άνω, έχουν χεστει απάνω τους ήδη. Οι απουσίες και οι αιτήσεις για σύνταξη θα πέσουν βροχη.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 13:09
από Ασέβαστος
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 09 Μάιος 2020, 13:05 Σίγουρα θα υπάρξουν και διαμαρτυρίες από γονείς. Άλλοι καθηγητές θα είναι πολύ αυταρχικόι για τα γούστα τους, άλλοι πολύ χαλαροί, κλπ.. Γενικά να μπει κάμερα στα σχολεία και να χαζεύει οποίος θέλει το μάθημα φαίνεται ηλιθια ιδέα και παιδαγωγικά σίγουρα θα υπάρχουν μύριαδες επιχειρήματα εναντίον. Τίποτα πιο έξυπνο δεν υπάρχει; να κάνουν προσλήψεις, με τους νέους καθηγητές να έχουν επικοινωνία με όσους είναι στο σχολείο, η να υπάρχουν υπερωρίες για μάθημα μέσω διαδικτύου;
να χαζευει οποιος θελει, οχι.

να ειναι ομως ολα καταγεγραμμενα ωστε οσοι ειναι μεσα να ξερουν οτι αν κανουν κατι στραβο, δεν θα μεινει κρυφο, ναι.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 13:16
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Ασέβαστος έγραψε: 09 Μάιος 2020, 13:09
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 09 Μάιος 2020, 13:05 Σίγουρα θα υπάρξουν και διαμαρτυρίες από γονείς. Άλλοι καθηγητές θα είναι πολύ αυταρχικόι για τα γούστα τους, άλλοι πολύ χαλαροί, κλπ.. Γενικά να μπει κάμερα στα σχολεία και να χαζεύει οποίος θέλει το μάθημα φαίνεται ηλιθια ιδέα και παιδαγωγικά σίγουρα θα υπάρχουν μύριαδες επιχειρήματα εναντίον. Τίποτα πιο έξυπνο δεν υπάρχει; να κάνουν προσλήψεις, με τους νέους καθηγητές να έχουν επικοινωνία με όσους είναι στο σχολείο, η να υπάρχουν υπερωρίες για μάθημα μέσω διαδικτύου;
να χαζευει οποιος θελει, οχι.

να ειναι ομως ολα καταγεγραμμενα ωστε οσοι ειναι μεσα να ξερουν οτι αν κανουν κατι στραβο, δεν θα μεινει κρυφο, ναι.
Αυτό πως θα γίνει; λαιβστριμ θα είναι το μάθημα. Στη θέση του κάθε μαθητή θα υπάρχει ένα λαπτοπ όπου θα φαίνεται η φάτσα του με ακουστικά και θα παρακολουθεί το μάθημα; αυτό θα είχε ενδιαφέρον αλλά δε μας κόβω για τόσο προχω. :D

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 13:59
από antaras
Αν εφαρμοστεί θα γίνει της πόπης....
θα καλεί η κάθε Πόπη τις φιλενάδες της για καφέ το πρωί
ελάτε κορίτσια σήμερα ο Γιαννάκης εχει μαθηματικά
ο δάσκαλος (καθηγητής) είναι "καλός"
Του οποίου βέβαια θα φαίνεται η πίσω όψι...όταν θα γράφει στον πίνακα
Ίσως και οι μπαμπάδες που θα έχουν άδεια ειδικού σκοπού η δεν δουλεύουν να "παρακολουθουν" αγγλικά ,αρχαία καλλιτεχνικά κλπ
ανοιχτό πανεπιστημιο λέμε... :lol: :lol: :lol:

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 14:03
από Στύγιος
antaras έγραψε: 09 Μάιος 2020, 13:59 Αν εφαρμοστεί θα γίνει της πόπης....
θα καλεί η κάθε Πόπη τις φιλενάδες της για καφέ το πρωί
ελάτε κορίτσια σήμερα ο Γιαννάκης εχει μαθηματικά
ο δάσκαλος (καθηγητής) είναι "καλός"
Του οποίου βέβαια θα φαίνεται η πίσω όψι...όταν θα γράφει στον πίνακα
Ίσως και οι μπαμπάδες που θα έχουν άδεια ειδικού σκοπού η δεν δουλεύουν να "παρακολουθουν" αγγλικά ,αρχαία καλλιτεχνικά κλπ
ανοιχτό πανεπιστημιο λέμε... :lol: :lol: :lol:
Κρίμα και δεν έχω πια ωραίο κώλο :011: , απ' ό,τι μου λέει η Στύγαινα.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 14:08
από nowhere
είναι κι αυτό.αν φανεί ότι έχουν κωλοράκι θα μειωθεί το κύρος τους

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 14:11
από Στύγιος
nowhere έγραψε: 09 Μάιος 2020, 14:08 είναι κι αυτό.αν φανεί ότι έχουν κωλοράκι θα μειωθεί το κύρος τους
Ναι ωρέ ,είχαμε κάποτε αξιοπρεπή γκώλο και κύρος. Τώρα καταντήσαμε σαν τον Μέτζη του Νεούκτη.

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 14:19
από nowhere
πάντα πίστευα ότι οι τυρόπιτες που τρώγαν οι δάσκαλοι στα διαλείμματα μετουσιωνόντουσαν σε πνευματική ενέργεια δεν είχα φανταστει ότι είχαν κώλο πεπτικο σύστημα κλπ.ίσως έχουν κάποια λογική οι αντιδράσεις τελικά

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 14:22
από Στύγιος
nowhere έγραψε: 09 Μάιος 2020, 14:19 πάντα πίστευα ότι οι τυρόπιτες που τρώγαν οι δάσκαλοι στα διαλείμματα μετουσιωνόντουσαν σε πνευματική ενέργεια δεν είχα φανταστει ότι είχαν κώλο πεπτικο σύστημα κλπ.ίσως έχουν κάποια λογική οι αντιδράσεις τελικά
Ε πσστ να σου πω :a108: κι οι ποιητές κορίτσι μου χέζουν*

* απ' το βιβλίο του μακαρίτη Σκούρτη "Ιστορίες με πολλά στρας"

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2020, 14:33
από Στύγιος
Τεμπέληδες ,ανεπρόκοποι εκπαιδευτικοί

Εικόνα