Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Γάταρος έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:50
Όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί και σεναριογράφοι ήταν δεξιοί. Οι αριστεροί είναι και ήταν ατάλαντοι μ' εξαίρεση τον Βέγγο.
Δυο παραδειγματα θα σου δωσω.
Στην ταινια Παπαφλεσσας η χορογραφια των μαχων ειναι σαν να βλεπεις να πολεμουν τραβεστι που προσεχαν να μην σπασουν κανενα νυχι.
Η πες μου σε ποσσες ταινιες εκεινης της περιοδου δεν βλεπεις την σκια του μικροφωνου στον τειχο.
Δειγμα τις αταλαντωσυνης των σκηνοθετων.
Ο Παπαφλέσσας είναι πολύ ωραία προσπάθεια .Μην κοιτάς τις μάχες εκείνη την εποχή πάνω κάτω έτσι γυρίζονταν .Δε υπήρχε ο ρεαλισμός που υπάρχει τώρα.
Πάντως από τις αγαπημενες μου της περιόδου είναι του Φώσκολου το χώμα βάφτηκε κόκκινο .Στο πνεύμα των γουέστερ της εποχής για μένα δεν έχει να ζηλέψει τπτ. Ούτε σε ερμηνείες ούτε σε σκηνικά από αντίστοιχα Αμερικάνικα
Τίμια ταινία ο Παπαφλέσσας. Το χώμα βάφτηκε κόκκινο αλησμόνητα, ήταν όμως προδικτατορικη. Επί δικτατορίας έγινε ο Αστραπογιαννος. Ταινία που το ότι γυρίστηκε τότε προσφέρεται για κάποια χρήσιμα αν και πιθανως αιρετικά συμπεράσματα για το τότε καθεστώς.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 18:09
από Maspoli
Ο Καζακος πάντως το 1973 είχε ανεβάσει το μεγάλο μας τσίρκο, παράσταση που διέκοψε η δικτατορία και ο ίδιος συνεληφθη
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53
Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Τα τεχνικα λαθη ηταν θεμα ελλειψεις γνωσεων και ικανοτητων και οχι λογω μπατζετ.Ο καλος σκηνοθετης ξερει να μεγαλουργει και με χαμηλο μπατζετ δεν χρειαζεται τα εκατομμυρια.
Οσο για την αριστερα κατα την γνωμη μου (τοσο το κοινο οσο και οι καλλιτεχνες) καναν τα εξης λαθη.
1.Δεν δημιουργησαν οι καλλιτεχνες ενα κινημα να εκφρασουν την διαφορετικοτητα τους.
2.Οτι θελαν να το πουν το λεγαν με εναν υπαρξιακο τροπο μη εκλαικευμενο με αποτελεσμα να μην αγγιζει τον λαο η τεχνη τους η το μυνημα τους.
3.Χειροκροτησαν ταινιες σαν κουλτουρα που δεν αξιζαν.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 18:15
από Lord Snow
Γάταρος έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:19
Η Βουγιουκλάκη ήταν ταλεντάρα. Θυμάμαι σε μια σκηνή που βουρτσίζει τα μαλλιά της έχει ένα βλέμμα που μιλάει από μόνο του, κάτι που συναντάμε σε ερμηνείες μεγάλων ηθοποιών, όπως αυτή του Αλ Πατσίνο στον Νονό.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 18:17
από Γραφικός
Για τους μεγάλους (δεξιούς) δικαστές του πληκτρολογίου όποιος δεν είπε "φύγετε από 'δω χουντοκαργιόληδες, δε θα κάνω ό,τι μου λέτε, βρείτε αλλού πουτανάκια" ξεγυμνώνοντας το στήθος του για να καλωσορίσει τα κτηνώδη βασανιστήρια, την πείνα και την κοινωνική απομόνωση που επέβαλλε η χούντα σε όσους της πήγαιναν κόντρα, είναι φλώρος. Είμαι σίγουρος ότι εσείς αυτό θα κάνατε πριν την ρίξετε ολόκληρη με το στιλέτο σας.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53
Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53
Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;
Εξαρτάται. Είσαι;
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;
Εξαρτάται. Είσαι;
Μονο οταν η ερωμένη μου λείπει οικογενειακώς διακοπες και δω κατι πολυ έξαλλο στον δρομο/παραλια. Περιμένω την Κριση σας.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53
Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Δεν το πήρε για την Εκδρομή (συγκλονιστικη ταινία) . η Παρένθεση μοιράστηκε το βραβείο με το "Κορίτσια στον ήλιο".
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.
Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.
Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
Όπως γράφει και ο Zteo πιο πάνω υπήρχε και το βίντεο στη
προ-Ίντερνετ εποχή.Επίσης,αναφέρει πολύ σωστά ότι οι περισσότερες
ταινίες που βγήκαν παλιότερα ήταν εμπορικές.Δηλαδή οι ταινίες που
έβγαζαν ο Μουστάκας και ο Ψάλτης το 80 τι ήταν?Η μήπως οι ταινίες
του Δαλιανίδη με τους Γαρδέληδες και τους Μιχαλόπουλους ήταν αριστερές?
Η τηλεόραση στην Ελλάδα ειδικά έχει πάρει πολλά μερίδια αγοράς από τον
κινηματογράφο.Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι μεγάλες φίρμες της υποκριτικής
από το 90 και μετά αναδείχτηκαν ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικών σειρών.
Άμα ρωτήσεις τον κόσμο εκει εξω να σου αναφέρει κάποια έργα του Μπέζου
π.χ θα σου πει τις σειρές που έχει παίξει.
Οι ταινίες που αναφέρεις ήταν εξ αρχής τηλεταινίες. Δεν έπαιζαν στον κινηματογράφο.
Ξέρεςι γιατί η τηλοεόραση και το βίντεο "έφαγαν" τον ελληνικό κινηματογράφο στη Μεταπολίτευση;
Ακριβώς επειδή η μεταπολιτευτική κουλτούρα δεν δεχόταν να παίξουν τέτοιες ταινίες εκεί.
Βιντεοταινίες για την ακρίβεια.Οι παραγωγοί τους σε μερικές
περιπτώσεις ήταν οι ίδιοι με εκείνους του κλασικού ελληνικού
κινηματογράφου.Η Καραγιάννης-Καρατζόπουλος είχε γυρίσει
βιντεοταινίες για παράδειγμα.Δε ζούσα τότε είναι η αλήθεια
αλλά με βάση αυτά που έχω ακούσει από παλιούς ηθοποιούς
ήταν πιο φτηνές και για αυτό έβγαιναν πολλές τότε.Επίσης,
υπήρχε μεγάλη διάδοση του βίντεο τότε.Οι παλιοί αναφέρουν
ότι όλες οι γειτονιές είχαν γεμίσει με ένα βιντεοκλάμπ.
Η τηλεόραση είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο.Επειδή τότε ζούσα,
θυμάμαι ότι η ιδιωτική τηλεόραση αρχικά είχε θεωρηθεί μια
πολύ μεγάλη καινοτομία.Είχε γίνει τρεντ που λένε και στη
γλώσσα του Μάρκετινγκ.
Ο κινηματογράφος όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ακολουθούσε
το ίδιο μοτίβο με σήμερα.Ειδικά στην επαρχία βλέπαμε μόνο
τις εμπορικές ταινίες.Και στην Αθήνα δηλαδή το ίδιο θυμάμαι
όταν κατέβαινα.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;
ποιός σε έβρισε τζάνουμ
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2019, 22:20
από Drexler
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:46
Η Βουγιουκλάκη και ο Βέγγος που αναφέρονται πιο πάνω
ανήκουν στον τρας κινηματογράφο ξεκάθαρα.