Τίμια ταινία ο Παπαφλέσσας. Το χώμα βάφτηκε κόκκινο αλησμόνητα, ήταν όμως προδικτατορικη. Επί δικτατορίας έγινε ο Αστραπογιαννος. Ταινία που το ότι γυρίστηκε τότε προσφέρεται για κάποια χρήσιμα αν και πιθανως αιρετικά συμπεράσματα για το τότε καθεστώς.hades έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:30Ο Παπαφλέσσας είναι πολύ ωραία προσπάθεια .Μην κοιτάς τις μάχες εκείνη την εποχή πάνω κάτω έτσι γυρίζονταν .Δε υπήρχε ο ρεαλισμός που υπάρχει τώρα.zteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:02Δυο παραδειγματα θα σου δωσω.Γάταρος έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:50 Όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί και σεναριογράφοι ήταν δεξιοί. Οι αριστεροί είναι και ήταν ατάλαντοι μ' εξαίρεση τον Βέγγο.
Στην ταινια Παπαφλεσσας η χορογραφια των μαχων ειναι σαν να βλεπεις να πολεμουν τραβεστι που προσεχαν να μην σπασουν κανενα νυχι.
Η πες μου σε ποσσες ταινιες εκεινης της περιοδου δεν βλεπεις την σκια του μικροφωνου στον τειχο.
Δειγμα τις αταλαντωσυνης των σκηνοθετων.
Πάντως από τις αγαπημενες μου της περιόδου είναι του Φώσκολου το χώμα βάφτηκε κόκκινο .Στο πνεύμα των γουέστερ της εποχής για μένα δεν έχει να ζηλέψει τπτ. Ούτε σε ερμηνείες ούτε σε σκηνικά από αντίστοιχα Αμερικάνικα
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Ο Καζακος πάντως το 1973 είχε ανεβάσει το μεγάλο μας τσίρκο, παράσταση που διέκοψε η δικτατορία και ο ίδιος συνεληφθη
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Τα τεχνικα λαθη ηταν θεμα ελλειψεις γνωσεων και ικανοτητων και οχι λογω μπατζετ.Ο καλος σκηνοθετης ξερει να μεγαλουργει και με χαμηλο μπατζετ δεν χρειαζεται τα εκατομμυρια.Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλοzteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53 Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Οσο για την αριστερα κατα την γνωμη μου (τοσο το κοινο οσο και οι καλλιτεχνες) καναν τα εξης λαθη.
1.Δεν δημιουργησαν οι καλλιτεχνες ενα κινημα να εκφρασουν την διαφορετικοτητα τους.
2.Οτι θελαν να το πουν το λεγαν με εναν υπαρξιακο τροπο μη εκλαικευμενο με αποτελεσμα να μην αγγιζει τον λαο η τεχνη τους η το μυνημα τους.
3.Χειροκροτησαν ταινιες σαν κουλτουρα που δεν αξιζαν.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Γάταρος έγραψε: 02 Οκτ 2019, 10:19 Η Βουγιουκλάκη ήταν ταλεντάρα. Θυμάμαι σε μια σκηνή που βουρτσίζει τα μαλλιά της έχει ένα βλέμμα που μιλάει από μόνο του, κάτι που συναντάμε σε ερμηνείες μεγάλων ηθοποιών, όπως αυτή του Αλ Πατσίνο στον Νονό.
-
Γραφικός
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Για τους μεγάλους (δεξιούς) δικαστές του πληκτρολογίου όποιος δεν είπε "φύγετε από 'δω χουντοκαργιόληδες, δε θα κάνω ό,τι μου λέτε, βρείτε αλλού πουτανάκια" ξεγυμνώνοντας το στήθος του για να καλωσορίσει τα κτηνώδη βασανιστήρια, την πείνα και την κοινωνική απομόνωση που επέβαλλε η χούντα σε όσους της πήγαιναν κόντρα, είναι φλώρος. Είμαι σίγουρος ότι εσείς αυτό θα κάνατε πριν την ρίξετε ολόκληρη με το στιλέτο σας.
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλοzteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53 Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Ντεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2019, 03:17
- Τοποθεσία: https://www.xo.gr/profile/profile-906875676/el/
- Επικοινωνία:
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:35Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλοzteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53 Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
ωραία πύτισσα η ζωή
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Εξαρτάται. Είσαι;Ντεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:40Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:35Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Ντεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2019, 03:17
- Τοποθεσία: https://www.xo.gr/profile/profile-906875676/el/
- Επικοινωνία:
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:41Εξαρτάται. Είσαι;Ντεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:40Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:35
Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Μονο οταν η ερωμένη μου λείπει οικογενειακώς διακοπες και δω κατι πολυ έξαλλο στον δρομο/παραλια. Περιμένω την Κριση σας.
ωραία πύτισσα η ζωή
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Δεν το πήρε για την Εκδρομή (συγκλονιστικη ταινία) . η Παρένθεση μοιράστηκε το βραβείο με το "Κορίτσια στον ήλιο".Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:35Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλοzteo έγραψε: 02 Οκτ 2019, 09:53 Γενικα στην Ελλαδα δεν υπηρξε ποτε καποιο καλλιτεχνικο κινημα οπως Γαλλια-Ιταλλια ωστε να δημιουργησει ποιοτικο κινηματογραφο.Παντα επικρατουσαν αταλαντοι που το βλεπαν απλα σαν ξεπετα.Δειτε ξανα τις ταινιες της υποτιθεμενης Χυσης εποχης του Ελληνικου κινηματογραφου και θα δειται τοσα τεχνικα λαθη που θα χασεται το μετρημα.Επισης μιλαμε για σεναρια της πλακας οπου δεν εβγαζαν κανενα νοημα για σκηνοθεσια ουσιαστικα ανυπαρκτη βασιζομενη στους αυτοσχεδιασμους των ηθοποιων.
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Κινήσου ανεπισήμως τότεΝτεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:45Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:41Εξαρτάται. Είσαι;Ντεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:40
Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;
Μονο οταν η ερωμένη μου λείπει οικογενειακώς διακοπες και δω κατι πολυ έξαλλο στον δρομο/παραλια. Περιμένω την Κριση σας.
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Ντεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2019, 03:17
- Τοποθεσία: https://www.xo.gr/profile/profile-906875676/el/
- Επικοινωνία:
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:45Κινήσου ανεπισήμως τότεΝτεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:45
Μονο οταν η ερωμένη μου λείπει οικογενειακώς διακοπες και δω κατι πολυ έξαλλο στον δρομο/παραλια. Περιμένω την Κριση σας.
Κρίμα
Νόμιζα οτι υπαρχει ενα δείγμα έστω αλληλεγγύης μεταξύ μαλάκων
ωραία πύτισσα η ζωή
- ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
- Δημοσιεύσεις: 7833
- Εγγραφή: 11 Αύγ 2019, 16:23
- Phorum.gr user: ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Βιντεοταινίες για την ακρίβεια.Οι παραγωγοί τους σε μερικέςGolden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:16Οι ταινίες που αναφέρεις ήταν εξ αρχής τηλεταινίες. Δεν έπαιζαν στον κινηματογράφο.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 17:01Όπως γράφει και ο Zteo πιο πάνω υπήρχε και το βίντεο στηGolden Age έγραψε: 02 Οκτ 2019, 16:09
Οι ταινίες στο ίντερνετ έχουνε κυριαρχήσει εδώ και μια δεκαετία, άντε 1,5 το πολύ.
Η δε τηλεόραση πάντα κάνει τις προβολές ένα χρόνο μετά την κινηματογραφική προβολή.
Οι εμπορικές ταινίες στον ελληνικό κινηματογράφο (πολλές απο αυτές μέσα στην αριστερή θεώρηση για την κοινωνία) βγήκαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε καν.
προ-Ίντερνετ εποχή.Επίσης,αναφέρει πολύ σωστά ότι οι περισσότερες
ταινίες που βγήκαν παλιότερα ήταν εμπορικές.Δηλαδή οι ταινίες που
έβγαζαν ο Μουστάκας και ο Ψάλτης το 80 τι ήταν?Η μήπως οι ταινίες
του Δαλιανίδη με τους Γαρδέληδες και τους Μιχαλόπουλους ήταν αριστερές?
Η τηλεόραση στην Ελλάδα ειδικά έχει πάρει πολλά μερίδια αγοράς από τον
κινηματογράφο.Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι μεγάλες φίρμες της υποκριτικής
από το 90 και μετά αναδείχτηκαν ως πρωταγωνιστές τηλεοπτικών σειρών.
Άμα ρωτήσεις τον κόσμο εκει εξω να σου αναφέρει κάποια έργα του Μπέζου
π.χ θα σου πει τις σειρές που έχει παίξει.
Ξέρεςι γιατί η τηλοεόραση και το βίντεο "έφαγαν" τον ελληνικό κινηματογράφο στη Μεταπολίτευση;
Ακριβώς επειδή η μεταπολιτευτική κουλτούρα δεν δεχόταν να παίξουν τέτοιες ταινίες εκεί.
περιπτώσεις ήταν οι ίδιοι με εκείνους του κλασικού ελληνικού
κινηματογράφου.Η Καραγιάννης-Καρατζόπουλος είχε γυρίσει
βιντεοταινίες για παράδειγμα.Δε ζούσα τότε είναι η αλήθεια
αλλά με βάση αυτά που έχω ακούσει από παλιούς ηθοποιούς
ήταν πιο φτηνές και για αυτό έβγαιναν πολλές τότε.Επίσης,
υπήρχε μεγάλη διάδοση του βίντεο τότε.Οι παλιοί αναφέρουν
ότι όλες οι γειτονιές είχαν γεμίσει με ένα βιντεοκλάμπ.
Η τηλεόραση είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο.Επειδή τότε ζούσα,
θυμάμαι ότι η ιδιωτική τηλεόραση αρχικά είχε θεωρηθεί μια
πολύ μεγάλη καινοτομία.Είχε γίνει τρεντ που λένε και στη
γλώσσα του Μάρκετινγκ.
Ο κινηματογράφος όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ακολουθούσε
το ίδιο μοτίβο με σήμερα.Ειδικά στην επαρχία βλέπαμε μόνο
τις εμπορικές ταινίες.Και στην Αθήνα δηλαδή το ίδιο θυμάμαι
όταν κατέβαινα.
-
Who is The 4th man
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 4468
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
ποιός σε έβρισε τζάνουμΝτεμέκ Φερμαδόρος με Φούιτ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:40Πρωιμε με αποκάλεσαν μαλακα. Επιτρέπεται απο τους ορους χρησης ή να κινηθώ επισήμως;Beria έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:35Γιατί λες ότι η κριτική παραγνώρισε τον Τάκη Κανελλόπουλο;Maspoli έγραψε: 02 Οκτ 2019, 18:03
Είσαι λάθος. Τα τεχνικά λάθη ήταν θέμα μπάτζετ και όχι αταλαντοσυνης. Αταλαντοσυνης πχ θα έβρισκα στη μεριά των κριτικών και του κοινού (ειδικά του αριστερού για να τα λέμε όλα) που παραγνωρισε έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη, τον Τάκη Κανελλοπουλο
Πήγε στις Κάννες με τον Ουρανό
Πήρε το βραβείο του Φεστιβάλ το 1966 για την Εκδρομή (εξαιρετική ταινία), αλλά δεν πήγε καθόλου καλά στις αίθουσες
Πήρε 4 βραβεία στη Θεσσαλονίκη για την Παρένθεση
Με το κοινό του '60 δεν τα πήγε καλά, αλλά οι ταινίες του παίζονται ακόμα σε αφιερώματα
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον
Re: Απριλιακό έργο με τον νυν κομμουνιστή Κώστα Καζάκο
Eχεις λαλησει.Μιλαμε για αραβουργηματα!ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 02 Οκτ 2019, 15:46
Η Βουγιουκλάκη και ο Βέγγος που αναφέρονται πιο πάνω
ανήκουν στον τρας κινηματογράφο ξεκάθαρα.
Με λογισμό και μ' όνειρο τσακίζουμε το ημιπρολεταριάτο!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση