Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:11
Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
Μα στην Κίνα έτσι είναι. Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.
Μα τα μικρά ηλεκτρικά στην Ελλάδα κάνουν 30Κ
Ναι, γιατί όμως; Γιατί υπάρχουν μικρά, φθηνά, με χαμηλό range ηλεκτρικά και δεν τα φέρνουν γιατί δεν πιστεύουν ότι θα πουληθούν.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:23
Μα στην Κίνα έτσι είναι. Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.
Μα τα μικρά ηλεκτρικά στην Ελλάδα κάνουν 30Κ
Ναι, γιατί όμως; Γιατί υπάρχουν μικρά, φθηνά, με χαμηλό range ηλεκτρικά και δεν τα φέρνουν γιατί δεν πιστεύουν ότι θα πουληθούν.
Αυτό είναι άλλη κουβέντα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 11:08
από micmic
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:57
Ναι, γιατί όμως; Γιατί υπάρχουν μικρά, φθηνά, με χαμηλό range ηλεκτρικά και δεν τα φέρνουν γιατί δεν πιστεύουν ότι θα πουληθούν.
Υπάρχουν κάποια μικρά, φθηνά, ηλεκτρικά όπως το Citroen AMI. Αλλά η Citroen ζητάει 9000 για ένα αμάξι με τελική 45km/h (ούτε Αττική οδό δεν μπαίνεις) και αυτονομία 70km με πλήρη φόρτιση. Δηλαδή λίγο καλύτερο από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν τα τετράχρονα για να παίζουν στην πλατεία. (Είναι και limited edition, τρομάρα τους).
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:57
Ναι, γιατί όμως; Γιατί υπάρχουν μικρά, φθηνά, με χαμηλό range ηλεκτρικά και δεν τα φέρνουν γιατί δεν πιστεύουν ότι θα πουληθούν.
Υπάρχουν κάποια μικρά, φθηνά, ηλεκτρικά όπως το Citroen AMI. Αλλά η Citroen ζητάει 9000 για ένα αμάξι με τελική 45km/h (ούτε Αττική οδό δεν μπαίνεις) και αυτονομία 70km με πλήρη φόρτιση. Δηλαδή λίγο καλύτερο από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν τα τετράχρονα για να παίζουν στην πλατεία. (Είναι και limited edition, τρομάρα τους).
To Ami νομικά δεν είναι αυτοκίνητο, είναι μια άλλη κατηγορία που σε κάποια μέρη επιτρέπεται να το οδηγούν και 14χρονοι, γι'αυτό η τελική είναι κλειδωμένη.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:57
Ναι, γιατί όμως; Γιατί υπάρχουν μικρά, φθηνά, με χαμηλό range ηλεκτρικά και δεν τα φέρνουν γιατί δεν πιστεύουν ότι θα πουληθούν.
Υπάρχουν κάποια μικρά, φθηνά, ηλεκτρικά όπως το Citroen AMI. Αλλά η Citroen ζητάει 9000 για ένα αμάξι με τελική 45km/h (ούτε Αττική οδό δεν μπαίνεις) και αυτονομία 70km με πλήρη φόρτιση. Δηλαδή λίγο καλύτερο από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν τα τετράχρονα για να παίζουν στην πλατεία. (Είναι και limited edition, τρομάρα τους).
To Ami νομικά δεν είναι αυτοκίνητο, είναι μια άλλη κατηγορία που σε κάποια μέρη επιτρέπεται να το οδηγούν και 14χρονοι, γι'αυτό η τελική είναι κλειδωμένη.
Πολύ ακριβό. ΝΑ δώσεις 9000 για ένα παπί που σε προστατεύει απο τη βροχή;
Υπάρχουν κάποια μικρά, φθηνά, ηλεκτρικά όπως το Citroen AMI. Αλλά η Citroen ζητάει 9000 για ένα αμάξι με τελική 45km/h (ούτε Αττική οδό δεν μπαίνεις) και αυτονομία 70km με πλήρη φόρτιση. Δηλαδή λίγο καλύτερο από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν τα τετράχρονα για να παίζουν στην πλατεία. (Είναι και limited edition, τρομάρα τους).
To Ami νομικά δεν είναι αυτοκίνητο, είναι μια άλλη κατηγορία που σε κάποια μέρη επιτρέπεται να το οδηγούν και 14χρονοι, γι'αυτό η τελική είναι κλειδωμένη.
Πολύ ακριβό. ΝΑ δώσεις 9000 για ένα παπί που σε προστατεύει απο τη βροχή;
Όχι αλλά μεταχειρισμένο 4000 με ξεκλείδωτη τελική 80 για να ανεβοκατεβαίνεις κηφισίας και να παρκάρεις σε χώρο μοτοσυκλέτας γιατί όχι; Ειδικά αν έχει χαμηλή ασφάλεια και τέλη, κι αν βρούνε ένα τρόπο να φορτίζει γρήγορα. Δε θα με χάλαγε να είναι το κέντρο γεμάτο τέτοια, έτσι κι αλλιώς στο αμάξι ένας-ένας μπαίνουμε, άντε δύο.
Και δε θέλει και σέρβις.
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιουν 2023, 11:22
To Ami νομικά δεν είναι αυτοκίνητο, είναι μια άλλη κατηγορία που σε κάποια μέρη επιτρέπεται να το οδηγούν και 14χρονοι, γι'αυτό η τελική είναι κλειδωμένη.
Πολύ ακριβό. ΝΑ δώσεις 9000 για ένα παπί που σε προστατεύει απο τη βροχή;
Όχι αλλά μεταχειρισμένο *4000 με ξεκλείδωτη τελική *80 για να ανεβοκατεβαίνεις κηφισίας και να παρκάρεις σε χώρο μοτοσυκλέτας γιατί όχι; Ειδικά αν έχει χαμηλή ασφάλεια και τέλη, κι *αν βρούνε ένα τρόπο να φορτίζει γρήγορα. Δε θα με χάλαγε να είναι το κέντρο γεμάτο τέτοια, έτσι κι αλλιώς στο αμάξι ένας-ένας μπαίνουμε, άντε δύο.
Και δε θέλει και σέρβις.
Με βάση όμως αυτους τους τρείς αστερίσκους μιλάμε για ένα άλλο όχημα με το μέγεθος του αμι.
Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 11:25
Πολύ ακριβό. ΝΑ δώσεις 9000 για ένα παπί που σε προστατεύει απο τη βροχή;
Όχι αλλά μεταχειρισμένο *4000 με ξεκλείδωτη τελική *80 για να ανεβοκατεβαίνεις κηφισίας και να παρκάρεις σε χώρο μοτοσυκλέτας γιατί όχι; Ειδικά αν έχει χαμηλή ασφάλεια και τέλη, κι *αν βρούνε ένα τρόπο να φορτίζει γρήγορα. Δε θα με χάλαγε να είναι το κέντρο γεμάτο τέτοια, έτσι κι αλλιώς στο αμάξι ένας-ένας μπαίνουμε, άντε δύο.
Και δε θέλει και σέρβις.
Με βάση όμως αυτους τους τρείς αστερίσκους μιλάμε για ένα άλλο όχημα με το μέγεθος του αμι.
Nαι
Αυτό το άλλο έπρεπε να βγάζουνε
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 11:53
από micmic
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιουν 2023, 11:31
Όχι αλλά μεταχειρισμένο 4000 με ξεκλείδωτη τελική 80 για να ανεβοκατεβαίνεις κηφισίας και να παρκάρεις σε χώρο μοτοσυκλέτας γιατί όχι; Ειδικά αν έχει χαμηλή ασφάλεια και τέλη, κι αν βρούνε ένα τρόπο να φορτίζει γρήγορα.
Αυτό είναι το βασικό. Αν δεν φορτίζει κατά 50% σε ένα τέταρτο το πολύ, τα 70km αυτονομίας δεν είναι πρακτικά ούτε καν για την πόλη. Αν φύγεις από κάποιο βόρειο ή νότιο προάστειο για κέντρο και πίσω, είσαι οριακά ακόμα και αν ξεκινήσεις με φουλ μπαταρία.
Ας μην σκεφτούμε τί θα γίνεται αν κάνεις τη μαλακία και ξεμείνεις από μπαταρία. Ποιός θα έρχεται να στην φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει;
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:57
Ναι, γιατί όμως; Γιατί υπάρχουν μικρά, φθηνά, με χαμηλό range ηλεκτρικά και δεν τα φέρνουν γιατί δεν πιστεύουν ότι θα πουληθούν.
Αυτό είναι άλλη κουβέντα.
Το είδα προχτές. Ότι πρέπει είναι αυτή η σκατούλα για το κέντρο του Πειραιά
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:57
Ναι, γιατί όμως; Γιατί υπάρχουν μικρά, φθηνά, με χαμηλό range ηλεκτρικά και δεν τα φέρνουν γιατί δεν πιστεύουν ότι θα πουληθούν.
Υπάρχουν κάποια μικρά, φθηνά, ηλεκτρικά όπως το Citroen AMI. Αλλά η Citroen ζητάει 9000 για ένα αμάξι με τελική 45km/h (ούτε Αττική οδό δεν μπαίνεις) και αυτονομία 70km με πλήρη φόρτιση. Δηλαδή λίγο καλύτερο από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν τα τετράχρονα για να παίζουν στην πλατεία. (Είναι και limited edition, τρομάρα τους).
To Ami νομικά δεν είναι αυτοκίνητο, είναι μια άλλη κατηγορία που σε κάποια μέρη επιτρέπεται να το οδηγούν και 14χρονοι, γι'αυτό η τελική είναι κλειδωμένη.
Σωστά. Και στην Ελλάδα μοτοποδήλατο είναι τυπικά, οδηγείται από τα 16. Ανήκει στην κατηγορία των παλιών δίτροχων μέχρι 49 κυβικά δηλαδή. Τα οποία είναι επικίνδυνα στους κεντρικούς άξονες (Συγγρού, Ποσειδώνος κτλ) όπου η νόμιμη ταχύτητα είναι διπλάσια, η πραγματική πολλές φορές πάνω από διπλάσια.
Το ami είναι προς τη σωστή κατεύθυνση όμως. Θυμίζω και το multipla ήταν ένα εμετικό σχεδιαστικά όχημα με χαμηλές πωλήσεις αλλά ενέπνευσε μια ολόκληρη κατηγορία πρακτικών αυτοκινήτων
Το είδα προχτές. Ότι πρέπει είναι αυτή η σκατούλα για το κέντρο του Πειραιά
Ναι αλλά όχι με 9000€ και όχι με 70χλμ αυτονομία.
Έχω μπει και μέσα. Επίσης, έχω μπει και σε διαγωνισμό να το κερδίσω. Μετά αγχώθηκα τί θα το έκανα αν το κέρδιζα. Η τελική του ταχύτητα είναι 45χλμ/ω. Οκ για το κέντρο του Πειραιά καλά είναι. Αλλά αν είναι να ανέβεις Κηφισό ή Ποσειδώνος την πάτησες. Η παθητική ασφάλεια είναι ένα θέμα. Επίσης, αν έχεις σκυλιά, παιδιά, γατιά να μεταφέρεις είναι άχρηστο. Πατίνι με κουβούκλιο...