στο επίπεδο που συζητάμε ο κοντρολερ ειναι μεσα στις μπαταρίες, αν ειναι θέμα σοβαρό ο χρόνος φόρτισης ισως να τους ρωτήσει, απλο θα είναι. Ναι μια ακόμα παραλληλία έβαλαν, παλι στο επιπεδο που λεμε ο κεντρικό ελεγκτής ειναι τυφλος, δεν βλεπει πόσα πακακια εχει η πηγή.ST48410 έγραψε: 15 Ιουν 2023, 16:23 Δεν θα θελε κι άλλο controller, πλακέτα, κάτι τέλος πάντων; Άραγε έκαναν κάποια μετατροπή ή απλά πρόσθεσαν μια ίδια μπαταρία παράλληλα;
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
τι σανό ταιζει αυτος ρε γαμώτο; Πόσο καιρό ειναι παρατημένα αυτα και δεν έχουν πιασει σκόνη ακόμα;
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τα ξεσκονιζουν Ουιγούροι σκλάβοι, ξυπνάτε!
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
E σιγά το εύρημα, κάτι χιλιάδες αυτοκίνητα είναι δεκαδικά για την Κίνα
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έχει φύγει και ο ειδικός να μας πει δυο κουβέντεςBazoomba έγραψε: 15 Ιουν 2023, 15:55 Τι παίζει με την Ριμακ μάγκες; Πως κατάφερε μια Κροάτικη εταιρεία να φτιάξει κάτι τέτοιο:
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για μένα είναι λάθος που προσπαθούνε όλοι οι κατασκευαστές να φτιάξουν ίδιο ηλεκτρικό με τα άλλα τους αυτοκίνητα και παλεύουν με suv και τέτοια. Το ηλεκτρικό κατ'αρχάς πρέπει να μονοπωλήσει την αγορά των αυτοκινήτων πόλης γιατί εκεί είναι στα καλύτερά του: πολύ μικρά τετραθέσια ή και διθέσια ακόμα, απλά και φτηνά, με μικρή μπαταρία για 70-80χλμ ανά φόρτιση, γιατί τόσα κάνει τη μέρα ο κόσμος που κινείται στην πόλη. Kαι όσο πιό γρήγορη φόρτιση γίνεται για αυτούς που δεν έχουν γκαράζ.
Τον άλλον που θέλει 9 διαφορετικά αυτοκίνητα ενσωματωμένα σε ένα SUV που (στην φαντασία του) κάνει τα πάντα δύσκολα θα τον ψήσεις, θα κολλήσει στα ταξίδια, στην τιμή, στο πού να ρίξω μπαλαντέζα στην πολυκατοικία, πού θα βρώ φορτιστή αν χρειαστεί στην Κηφισίας και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει, με τόσα λεφτά παίρνω μπεμβέ κλπ
Τον άλλον που θέλει 9 διαφορετικά αυτοκίνητα ενσωματωμένα σε ένα SUV που (στην φαντασία του) κάνει τα πάντα δύσκολα θα τον ψήσεις, θα κολλήσει στα ταξίδια, στην τιμή, στο πού να ρίξω μπαλαντέζα στην πολυκατοικία, πού θα βρώ φορτιστή αν χρειαστεί στην Κηφισίας και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει, με τόσα λεφτά παίρνω μπεμβέ κλπ
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κυψέλη. Που παρκάρεις στο Παγκράτι και μετά πας σπίτι με τα πόδια και είσαι κι ευχαριστημένος που βρήκες κοντά πάρκινγκ. Πρέπει ή οι μπαταρίες να γίνουν 5 κιλά το πολύ ώστε να τις παίρνεις στο σπίτι ή να γεμίσει ο κόσμος σημεία φόρτισης και να φορτίζουν σε ένα τέταρτο το πολύ. Προς το παρόν είμαστε στα 500 κιλά και στις 7-8 ώρες για φόρτιση στο σπίτι ή 3-4 ώρες σε public charging stations. Οπότε μιλάμε για 50-100 χρόνια ώσπου να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρακτικά ακόμα και για την πόλη. Προς το παρόν είναι μόνο για όσους κυκλοφορούν σε πολύ συγκεκριμένες διαδρομές από γκαράζ σε γκαράζ.Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιουν 2023, 08:14 Για μένα είναι λάθος που προσπαθούνε όλοι οι κατασκευαστές να φτιάξουν ίδιο ηλεκτρικό με τα άλλα τους αυτοκίνητα και παλεύουν με suv και τέτοια. Το ηλεκτρικό κατ'αρχάς πρέπει να μονοπωλήσει την αγορά των αυτοκινήτων πόλης γιατί εκεί είναι στα καλύτερά του: πολύ μικρά τετραθέσια ή και διθέσια ακόμα, απλά και φτηνά, με μικρή μπαταρία για 70-80χλμ ανά φόρτιση, γιατί τόσα κάνει τη μέρα ο κόσμος που κινείται στην πόλη. Kαι όσο πιό γρήγορη φόρτιση γίνεται για αυτούς που δεν έχουν γκαράζ.
Εντωμεταξύ παρακολουθώ καμμιά 20αριά χρόνια τις διάφορες παπαριές που βγαίνουν στις ειδήσεις κατά καιρούς για δήθεν καινούριες γαμάτες σούπερ γουάου μπαταρίες που έβγαλε το τάδε πανεπιστήμιο και να, τώρα, του χρόνου θα βγούνε στην παραγωγή και θα είναι σαν σπιρτόκουτα και θα παρέχουν ενέργεια για ένα σπίτι για ένα μήνα και λοιπές αρλούμπες, και οι μπαταρίες εξακολουθούν να έχουν μαύρα χάλια.
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Κλισέ, the highlights post.micmic έγραψε: 16 Ιουν 2023, 09:28Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κυψέλη. Που παρκάρεις στο Παγκράτι και μετά πας σπίτι με τα πόδια και είσαι κι ευχαριστημένος που βρήκες κοντά πάρκινγκ. Πρέπει ή οι μπαταρίες να γίνουν 5 κιλά το πολύ ώστε να τις παίρνεις στο σπίτι ή να γεμίσει ο κόσμος σημεία φόρτισης και να φορτίζουν σε ένα τέταρτο το πολύ. Προς το παρόν είμαστε στα 500 κιλά και στις 7-8 ώρες για φόρτιση στο σπίτι ή 3-4 ώρες σε public charging stations. Οπότε μιλάμε για 50-100 χρόνια ώσπου να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρακτικά ακόμα και για την πόλη. Προς το παρόν είναι μόνο για όσους κυκλοφορούν σε πολύ συγκεκριμένες διαδρομές από γκαράζ σε γκαράζ.Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιουν 2023, 08:14 Για μένα είναι λάθος που προσπαθούνε όλοι οι κατασκευαστές να φτιάξουν ίδιο ηλεκτρικό με τα άλλα τους αυτοκίνητα και παλεύουν με suv και τέτοια. Το ηλεκτρικό κατ'αρχάς πρέπει να μονοπωλήσει την αγορά των αυτοκινήτων πόλης γιατί εκεί είναι στα καλύτερά του: πολύ μικρά τετραθέσια ή και διθέσια ακόμα, απλά και φτηνά, με μικρή μπαταρία για 70-80χλμ ανά φόρτιση, γιατί τόσα κάνει τη μέρα ο κόσμος που κινείται στην πόλη. Kαι όσο πιό γρήγορη φόρτιση γίνεται για αυτούς που δεν έχουν γκαράζ.
Εντωμεταξύ παρακολουθώ καμμιά 20αριά χρόνια τις διάφορες παπαριές που βγαίνουν στις ειδήσεις κατά καιρούς για δήθεν καινούριες γαμάτες σούπερ γουάου μπαταρίες που έβγαλε το τάδε πανεπιστήμιο και να, τώρα, του χρόνου θα βγούνε στην παραγωγή και θα είναι σαν σπιρτόκουτα και θα παρέχουν ενέργεια για ένα σπίτι για ένα μήνα και λοιπές αρλούμπες, και οι μπαταρίες εξακολουθούν να έχουν μαύρα χάλια.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μα στην Κίνα έτσι είναι. Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:11 Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Στην Ευρώπη το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις το 2022 ήταν το 208. Στην πρώτη δεκάδα 3 μονο είναι suv και ψευτο-suv, τα υπόλοιπα είναι κατά βάση στην κατηγορία του 208 εκτός από το 500 και το golfDwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:23
Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μα τα μικρά ηλεκτρικά στην Ελλάδα κάνουν 30ΚDwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:23Μα στην Κίνα έτσι είναι. Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:11 Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Nα σημειωθεί εδώ ότι οι πλούσιοι επιδοτούνται από τους φτωχούς μέσω της φορολογιας για να αποκτησουν αυτα τα αυτοκίνητα όπως επιδοτούνται πάλι από τους φτωχούς και για το δωρεάν ρεύμα σε κάποιους φορτιστές!Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:11 Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
Πρόοδος ρε!!!
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης