Σελίδα 282 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 16:29
από enaon
ST48410 έγραψε: 15 Ιουν 2023, 16:23 Δεν θα θελε κι άλλο controller, πλακέτα, κάτι τέλος πάντων; Άραγε έκαναν κάποια μετατροπή ή απλά πρόσθεσαν μια ίδια μπαταρία παράλληλα;
στο επίπεδο που συζητάμε ο κοντρολερ ειναι μεσα στις μπαταρίες, αν ειναι θέμα σοβαρό ο χρόνος φόρτισης ισως να τους ρωτήσει, απλο θα είναι. Ναι μια ακόμα παραλληλία έβαλαν, παλι στο επιπεδο που λεμε ο κεντρικό ελεγκτής ειναι τυφλος, δεν βλεπει πόσα πακακια εχει η πηγή.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 17:42
από OANNHSEA

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 17:52
από enaon
τι σανό ταιζει αυτος ρε γαμώτο; Πόσο καιρό ειναι παρατημένα αυτα και δεν έχουν πιασει σκόνη ακόμα;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 17:57
από Dwarven Blacksmith
Τα ξεσκονιζουν Ουιγούροι σκλάβοι, ξυπνάτε!

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 18:11
από Chilloutbuddy
E σιγά το εύρημα, κάτι χιλιάδες αυτοκίνητα είναι δεκαδικά για την Κίνα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 19:04
από talaipwros
https://www.tesla.com/en_GB/support/model-3-videos

τα βιντεο που διδει η τεσλα

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2023, 22:31
από Ερμής
Bazoomba έγραψε: 15 Ιουν 2023, 15:55 Τι παίζει με την Ριμακ μάγκες; Πως κατάφερε μια Κροάτικη εταιρεία να φτιάξει κάτι τέτοιο:
Έχει φύγει και ο ειδικός να μας πει δυο κουβέντες

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 08:14
από Chilloutbuddy
Για μένα είναι λάθος που προσπαθούνε όλοι οι κατασκευαστές να φτιάξουν ίδιο ηλεκτρικό με τα άλλα τους αυτοκίνητα και παλεύουν με suv και τέτοια. Το ηλεκτρικό κατ'αρχάς πρέπει να μονοπωλήσει την αγορά των αυτοκινήτων πόλης γιατί εκεί είναι στα καλύτερά του: πολύ μικρά τετραθέσια ή και διθέσια ακόμα, απλά και φτηνά, με μικρή μπαταρία για 70-80χλμ ανά φόρτιση, γιατί τόσα κάνει τη μέρα ο κόσμος που κινείται στην πόλη. Kαι όσο πιό γρήγορη φόρτιση γίνεται για αυτούς που δεν έχουν γκαράζ.

Τον άλλον που θέλει 9 διαφορετικά αυτοκίνητα ενσωματωμένα σε ένα SUV που (στην φαντασία του) κάνει τα πάντα δύσκολα θα τον ψήσεις, θα κολλήσει στα ταξίδια, στην τιμή, στο πού να ρίξω μπαλαντέζα στην πολυκατοικία, πού θα βρώ φορτιστή αν χρειαστεί στην Κηφισίας και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει, με τόσα λεφτά παίρνω μπεμβέ κλπ

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 09:28
από micmic
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιουν 2023, 08:14 Για μένα είναι λάθος που προσπαθούνε όλοι οι κατασκευαστές να φτιάξουν ίδιο ηλεκτρικό με τα άλλα τους αυτοκίνητα και παλεύουν με suv και τέτοια. Το ηλεκτρικό κατ'αρχάς πρέπει να μονοπωλήσει την αγορά των αυτοκινήτων πόλης γιατί εκεί είναι στα καλύτερά του: πολύ μικρά τετραθέσια ή και διθέσια ακόμα, απλά και φτηνά, με μικρή μπαταρία για 70-80χλμ ανά φόρτιση, γιατί τόσα κάνει τη μέρα ο κόσμος που κινείται στην πόλη. Kαι όσο πιό γρήγορη φόρτιση γίνεται για αυτούς που δεν έχουν γκαράζ.
Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κυψέλη. Που παρκάρεις στο Παγκράτι και μετά πας σπίτι με τα πόδια και είσαι κι ευχαριστημένος που βρήκες κοντά πάρκινγκ. Πρέπει ή οι μπαταρίες να γίνουν 5 κιλά το πολύ ώστε να τις παίρνεις στο σπίτι ή να γεμίσει ο κόσμος σημεία φόρτισης και να φορτίζουν σε ένα τέταρτο το πολύ. Προς το παρόν είμαστε στα 500 κιλά και στις 7-8 ώρες για φόρτιση στο σπίτι ή 3-4 ώρες σε public charging stations. Οπότε μιλάμε για 50-100 χρόνια ώσπου να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρακτικά ακόμα και για την πόλη. Προς το παρόν είναι μόνο για όσους κυκλοφορούν σε πολύ συγκεκριμένες διαδρομές από γκαράζ σε γκαράζ.

Εντωμεταξύ παρακολουθώ καμμιά 20αριά χρόνια τις διάφορες παπαριές που βγαίνουν στις ειδήσεις κατά καιρούς για δήθεν καινούριες γαμάτες σούπερ γουάου μπαταρίες που έβγαλε το τάδε πανεπιστήμιο και να, τώρα, του χρόνου θα βγούνε στην παραγωγή και θα είναι σαν σπιρτόκουτα και θα παρέχουν ενέργεια για ένα σπίτι για ένα μήνα και λοιπές αρλούμπες, και οι μπαταρίες εξακολουθούν να έχουν μαύρα χάλια.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 10:11
από Ερμής
Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 10:19
από Dwarven Blacksmith
micmic έγραψε: 16 Ιουν 2023, 09:28
Chilloutbuddy έγραψε: 16 Ιουν 2023, 08:14 Για μένα είναι λάθος που προσπαθούνε όλοι οι κατασκευαστές να φτιάξουν ίδιο ηλεκτρικό με τα άλλα τους αυτοκίνητα και παλεύουν με suv και τέτοια. Το ηλεκτρικό κατ'αρχάς πρέπει να μονοπωλήσει την αγορά των αυτοκινήτων πόλης γιατί εκεί είναι στα καλύτερά του: πολύ μικρά τετραθέσια ή και διθέσια ακόμα, απλά και φτηνά, με μικρή μπαταρία για 70-80χλμ ανά φόρτιση, γιατί τόσα κάνει τη μέρα ο κόσμος που κινείται στην πόλη. Kαι όσο πιό γρήγορη φόρτιση γίνεται για αυτούς που δεν έχουν γκαράζ.
Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Κυψέλη. Που παρκάρεις στο Παγκράτι και μετά πας σπίτι με τα πόδια και είσαι κι ευχαριστημένος που βρήκες κοντά πάρκινγκ. Πρέπει ή οι μπαταρίες να γίνουν 5 κιλά το πολύ ώστε να τις παίρνεις στο σπίτι ή να γεμίσει ο κόσμος σημεία φόρτισης και να φορτίζουν σε ένα τέταρτο το πολύ. Προς το παρόν είμαστε στα 500 κιλά και στις 7-8 ώρες για φόρτιση στο σπίτι ή 3-4 ώρες σε public charging stations. Οπότε μιλάμε για 50-100 χρόνια ώσπου να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρακτικά ακόμα και για την πόλη. Προς το παρόν είναι μόνο για όσους κυκλοφορούν σε πολύ συγκεκριμένες διαδρομές από γκαράζ σε γκαράζ.

Εντωμεταξύ παρακολουθώ καμμιά 20αριά χρόνια τις διάφορες παπαριές που βγαίνουν στις ειδήσεις κατά καιρούς για δήθεν καινούριες γαμάτες σούπερ γουάου μπαταρίες που έβγαλε το τάδε πανεπιστήμιο και να, τώρα, του χρόνου θα βγούνε στην παραγωγή και θα είναι σαν σπιρτόκουτα και θα παρέχουν ενέργεια για ένα σπίτι για ένα μήνα και λοιπές αρλούμπες, και οι μπαταρίες εξακολουθούν να έχουν μαύρα χάλια.
Κλισέ, the highlights post.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 10:23
από Dwarven Blacksmith
Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:11 Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
Μα στην Κίνα έτσι είναι. Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 10:38
από EKPLIKTIKOS
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:23
Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.
Στην Ευρώπη το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις το 2022 ήταν το 208. Στην πρώτη δεκάδα 3 μονο είναι suv και ψευτο-suv, τα υπόλοιπα είναι κατά βάση στην κατηγορία του 208 εκτός από το 500 και το golf

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 10:50
από Ερμής
Dwarven Blacksmith έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:23
Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:11 Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
Μα στην Κίνα έτσι είναι. Στη Δύση ο φτωχός είναι μαλακας, θέλει SUV. Τι να κάνουμε τώρα, να τον αλλάξουμε; Ο καθένας θα πάρει αυτό που θέλει.
Μα τα μικρά ηλεκτρικά στην Ελλάδα κάνουν 30Κ

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2023, 10:53
από stergiosbik
Ερμής έγραψε: 16 Ιουν 2023, 10:11 Ρε παιδιά, πράγματα χιλιοειπωμένα χρόνια τώρα
Το ηλεκτρικό θα έπρεπε να είναι το αμάξι του οικονομικά ασθενέστερου και ανταυτού, είναι το αμάξι του πλούσιου.
Nα σημειωθεί εδώ ότι οι πλούσιοι επιδοτούνται από τους φτωχούς μέσω της φορολογιας για να αποκτησουν αυτα τα αυτοκίνητα όπως επιδοτούνται πάλι από τους φτωχούς και για το δωρεάν ρεύμα σε κάποιους φορτιστές!
Πρόοδος ρε!!!