ξερει τι του αρεσει. και εφοσον του αρεσει, θα το μαθει καλυτερα. οποτε ναι, ξερει ποια περιπου κατευθυνση θα ακολουθησει.sharp έγραψε: 23 Απρ 2021, 13:57
Και ξέρει από 10 χρονών εάν θα γίνει φιλόλογος, μαθηματικός, καπετάνιος ή υδραυλικός ώστε να αποκλείσει την "άχρηστη" κατ' εσέ γνώση από τόσο νωρίς;
η γνωση ειναι απειρη. ο χρονος μαθησης, περιορισμενος. υποχρεωτικα επιλεγουμε ποια γωνση θα διδαξουμε στα παιδια και ποια οχι.
ε, κατα τη γνωμη μου, η επιλογη να τα διδαξουμε αρχαια ειναι λαθος, γιατι τους στερει καποια αλλη, πιο χρησιμη γνωση που θα λαμβαναν στη θεση τους. και δεν εννοω μονο οτι θα μπορουσαμε να τα διδαξουμε θετικες επιστημες. μπορουμε απλως να τα διδαξουμε νεα ελληνικα, που ειναι πολυ χρησιμοτερα απο τα αρχαια.μπορουμε αρχαια κειμενα, σε μεταφραση.
