Μπράβο ρε. Ελπιδοφόρο να βλέπεις δεξιούμπες με λογική. Θα πάμε μπροστάhellegennes έγραψε: 03 Σεπ 2020, 14:02Ναι, αλλά είναι άδικο να τεστάρονται αυτά τα πράγματα στην εφηβεία σου, που στην πραγματικότητα δεν αποκαλύπτουν την δική σου επιμέλεια και θέληση, αλλά την επιμονή και θέληση των γονιών σου. Κι αυτό δεν είναι απλώς μια παράμετρος, είναι πρακτικά ο μοναδικός λόγος.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 03 Σεπ 2020, 12:33 ο βαθμός μπορεί να μην αποκαλύπτει ευφυία, αποκαλύπτει όμως επιμέλεια, θέληση και δυνατότητες εξέλιξης.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Ακόμη κι αν θεωρείς ότι είμαι κλασικός δεξιός, είχες τίποτα αμφιβολίες για την λογική μου;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα. Απο τους αλλους 440+ που ήρθαν με μετεγγραφή όμως είδα βλακες ενα σωρόΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 03 Σεπ 2020, 12:33όλοι καταλαβαίνουμε το πώς λειτουργούν οι βάσειςBillSeism έγραψε: 03 Σεπ 2020, 11:54 Κοιτάξετε η βάση σε μια σχολή δεν σημαίνει τίποτα για τη σχολή. Είναι καθαρά θέμα ζήτησης. Οι πανελλήνιες είναι ένα πρωτάθλημα ανταγωνισμός. Αν είναι εύκολα τα θέματα ανεβαίνουν οι βάσεις αν είναι δύσκολα λογικό είναι να πέσουν. Αν σε ένα μάθημα π.χ. Μαθηματικά (εγώ είμαι του παλιού συστήματος με τα 9 μαθήματα) βάλουν πολύ δύσκολα θέματα και γράψει το 70 % κάτω από τη βάση, αυτός που θα γράψει 12 - 13 θα είναι πολύ καλός. Ο βαθμός στις πανελλήνιες δεν είναι απόλυτος αλλά σχετικός, όχι τι θα γράψεις εσύ αλλά τι θα γράψουν και οι άλλοι. Αν σε ένα μάθημα μπουν εύκολα θέματα ή είναι γενικά εύκολο δωράκι για να χτυπήσεις βαθμό, και η πλειοψηφία γράψει 18 -20 και εσύ γράψεις 17, το 17 δεν είναι καλό στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορείς να μείνεις έξω.
Έτσι και αλλιώς αυτός που θα μπει σε μια σχολή θα καταλάβει την αξία του μέσα στη σχολή, και με 7 να μπει αν του αρέσει, διαβάζει, και την τελειώσει δεν σημαίνει ότι αξίζει;
Θα σας πως και εγώ αργότερα σε άλλο ποστ την δικιά μου εμπειρία.
το θέμα είναι ότι εγώ τουλάχιστον το θεωρώ λάθος, οι βάσεις να διαμορφώνονται μόνο στη ζήτηση
πχ, αν αύριο για τον Χ λόγο κανείς δεν θέλει να μπει Ιατρική, το θεωρείς σωστό να πέσει η βάση της Ιατρικής στα 5-6 χιλ. μόρια; γιατί; επειδή δεν έχει ζήτηση; και αυτοί που θα μπουν με τέτοιο βαθμό θα τη τελειώσουν ή θα ξοδεύει το ελ δημόσιο τζάμπα χρήματα;
γι'αυτό γράφω πως κάθε σχολή θα πρέπει να ορίσει μια ελάχιστη βάση και όποιος δεν την πιάνει να μην μπορεί να εισαχθεί, ακόμη και αν μένουν κενές θέσεις (ή τουλάχιστον αυτό να ισχύει για συκγκριμένες σχολές όπως ιατρική, κάποιες των πολυτεχνίων, κοκ)
ο βαθμός μπορεί να μην αποκαλύπτει ευφυία, αποκαλύπτει όμως επιμέλεια, θέληση και δυνατότητες εξέλιξης.
Γενικα ενάντια στις πανελλήνιες είναι οσοι απετυχαν σε αυτές
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δεν χρειάζεται να εξετάσεις το αντικείμενο όταν το πλαίσιο είναι σαθρόhellegennes έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:14 Ακόμη κι αν θεωρείς ότι είμαι κλασικός δεξιός, είχες τίποτα αμφιβολίες για την λογική μου;
Σαν σκουπίδια τυχαία χυμένα ο πιο όμορφος κόσμος.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
μεταγραφή από ιδιωτικά του εξωτερικού;talaipwros έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:20
Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα. Απο τους αλλους 440+ που ήρθαν με μετεγγραφή όμως είδα βλακες ενα σωρό
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
ΝαιΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:26μεταγραφή από ιδιωτικά του εξωτερικού;talaipwros έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:20
Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα. Απο τους αλλους 440+ που ήρθαν με μετεγγραφή όμως είδα βλακες ενα σωρό
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Αν ο μαθητής δεν θέλει να διαβάσει, τότε δεν μπορεί ο γονέας να τον αναγκάσει να το κάνει. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια επιμονή και θέληση. Μήπως να απαγορέψουμε τον αθλητισμό στα παιδιά γι' αυτό το λόγο;
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Dunning–Kruger effect.talaipwros έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:20 Και ευφυΐα μετράει . Από τους 220 που μπήκαμε με πανελλήνιες δεν είδα κανένα βλακα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Από ποιο σύμπαν μάς έρχεσαι;Bipsco έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:31 Αν ο μαθητής δεν θέλει να διαβάσει, τότε δεν μπορεί ο γονέας να τον αναγκάσει να το κάνει.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Προέρχομαι από ένα σύμπαν, στο οποίο ο Hellegenes μπορεί να αποδείξει ότι δεν ισχύει η αβιογένεση, κάνοντας ένα πείραμα στο σπίτι του.hellegennes έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:39Από ποιο σύμπαν μάς έρχεσαι;Bipsco έγραψε: 03 Σεπ 2020, 23:31 Αν ο μαθητής δεν θέλει να διαβάσει, τότε δεν μπορεί ο γονέας να τον αναγκάσει να το κάνει.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Φυσικά, εφόσον μιλάμε για την θεωρία αβιογένεσης του Αριστοτέλη, κατά την οποία διάφορα πλάσματα παράγονται όχι από έμβια ύλη και ανταλλαγή γενετικού υλικού αλλά κατευθείαν από άβια ύλη. Αυτό αποδείχτηκε οριστικά λανθασμένο από τον Παστέρ και τον Τίνταλ και μπορείς να διαπιστώσεις την ισχύ του με ένα απλό πείραμα στο σπίτι σου.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Τί είδους μετρήσεις;Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Σεπ 2020, 19:22Για όλα αυτά χρειάζονται μετρήσεις.stavmanr έγραψε: 03 Σεπ 2020, 18:41Αυτό είναι ένα σημαντικό ηθικό ή κοινωνικό πρόβλημα σχετικά με το αν έχει το δικαίωμα ο κάθε Πρύτανης (επιτροπή) να επιλέγει τους φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος ή αν το "τυφλό" σύστημα φιλτραρίσματος μέσα από εξετάσεις παράγει τα επιθυμητά αποτελέσματα.Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Σεπ 2020, 15:38
Καλά ας αφήσουμε το αν έχει επιστημονικό ενδιαφέρον.
Μία από τις επίσημες απόψεις που ακούγονται στους διαδρόμους του υπουργείου Εθνικής Παιδείας είναι το να ορίζει η κάθε σχολή/τμήμα τον κατώτατο βαθμό εισαγωγής.
Πώς ακριβώς θα μπορούσε να γίνει αυτό; Θα υπάρξει κάποια μελέτη που να ορίζει αυτόν τον αριθμό ή θα επαφίεται στο ψώνιο μιας επιτροπής;
Με το "γράμμα του νόμου", κάθε απόφοιτος Λυκείου έχει εξεταστεί και κριθεί επιτυχών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που σημαίνει ότι έχει τα προαπαιτούμενα για να σπουδάσει σε ΑΕΙ (κατέχει τις απαιτούμενες γνώσεις για τη συμμετοχή του σε ΑΕΙ).
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:54Τί είδους μετρήσεις;Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Σεπ 2020, 19:22Για όλα αυτά χρειάζονται μετρήσεις.stavmanr έγραψε: 03 Σεπ 2020, 18:41
Αυτό είναι ένα σημαντικό ηθικό ή κοινωνικό πρόβλημα σχετικά με το αν έχει το δικαίωμα ο κάθε Πρύτανης (επιτροπή) να επιλέγει τους φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος ή αν το "τυφλό" σύστημα φιλτραρίσματος μέσα από εξετάσεις παράγει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Με το "γράμμα του νόμου", κάθε απόφοιτος Λυκείου έχει εξεταστεί και κριθεί επιτυχών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που σημαίνει ότι έχει τα προαπαιτούμενα για να σπουδάσει σε ΑΕΙ (κατέχει τις απαιτούμενες γνώσεις για τη συμμετοχή του σε ΑΕΙ).![]()
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:58Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:54Τί είδους μετρήσεις;![]()
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.
Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Πατάς σε λάθος θεώρηση.stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 09:08Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:58Ναι είναι δυνατόν. Μην κάνεις ότι πέφτεις από τα σύννεφα. Είναι πολύ απλό...stavmanr έγραψε: 04 Σεπ 2020, 08:54
Τί είδους μετρήσεις;![]()
Είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι ένας απόφοιτος δευτεροβάθμιας δεν μπορεί να προχωρήσει στην αμέσως επόμενη βαθμίδα που είναι η τριτοβάθμια;
Θα ήταν σα να λέμε ότι κάποιος με απολυτήριο Δημοτικού πρέπει να δώσει επιπλέον εξετάσεις για να μπει στο Γυμνάσιο...
Το γεγονός ότι επιτυγχάνεις σε μία βαθμίδα της εκπαίδευσης σημαίνει αυτόματα ότι είσαι ικανός για να προχωρήσεις στην επόμενη.![]()
Δεν βλέπω κάπου την απλότητα της επιχειρηματολογίας.
Επαναλαμβάνω: σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης θεωρείσαι ικανός να εισέλθεις στην επόμενη όταν έχεις επιτυχώς φοιτήσει στην προηγούμενη. Αυτό είναι το νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Κάθε απόφοιτος Λυκείου είναι εκ των πραγμάτων ικανός να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο εκπαίδευσης, δεδομένου ότι έχει επιτυχώς διδαχτεί κι εξεταστεί στα μαθήματα της προηγούμενης βαθμίδας.
Το αν θα καταφέρει να επιτύχει καί στη νέα βαθμίδα είναι ζήτημα καθαρά δικό του.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 52 Απαντήσεις
- 1406 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 27 Απαντήσεις
- 943 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 23 Απαντήσεις
- 1062 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από sharp
-
- 27 Απαντήσεις
- 777 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Otto Weininger