Σελίδα 264 από 408

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 17:20
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:47
Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Μαρ 2023, 15:15 Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;
σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 17:22
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 16:00
talaipwros έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:58
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:57

Ναι, μάλλον. Όμως μεταχειρισμένο σε ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για αλλαγή μπαταρίας.
Μυθος
Δηλαδή; Είναι τόσο πολλοί οι κύκλοι φόρτισης που αντέχουν οι μπαταρίες που θα έχει χαλάσει το όχημα έτσι κι αλλιώς; Ελλάδα τουλάχιστον, που κρατάμε τα αυτοκίνητα καμιά 15αριά χρόνια.
σκεψου οτι εξω, τα εχουν και για ταξι. και εδω εχουν αρχισει..

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 17:27
από OANNHSEA
talaipwros έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:50
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:47
Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Μαρ 2023, 15:15 Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;
Θα παρουν μεταχειρισμένο
Και θα πληρώσουν ένα σωρό χρήματα για καινούριες μπαταρίες, σαν καλοί μαλάκες που είναι...

.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 17:44
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;

Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.

Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 17:51
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:44
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;

Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.

Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.
καυσιμα, συντηρηση, τελη.
φρενα τα φθειρες λιγοτερο, κατα πολυ.

λαστιχα περιπου το ιδιο.

τα ηλεκτρονικα τους ειναι παρα πολυ απλουστερα των θερμικων.

τα ασφαλιστρα ειναι ακομη καπως περιεργα..

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 18:02
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:51
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:44
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;

Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.

Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.
καυσιμα, συντηρηση, τελη.
φρενα τα φθειρες λιγοτερο, κατα πολυ.

λαστιχα περιπου το ιδιο.

τα ηλεκτρονικα τους ειναι παρα πολυ απλουστερα των θερμικων.

τα ασφαλιστρα ειναι ακομη καπως περιεργα..
Λάστιχα θα φθείρονται αρκετά σε ένα κατά πολύ βαρύτερο όχημα. Ή θα είναι ακριβότερης κατηγορίας και θα στοιχίζει η αλλαγή τους παραπάνω. Ειδικά αν γίνεται και πιο συχνά.

Για τα ηλεκτρονικά μην παίρνεις όρκο. Στο αμάξι για το οποίο ξεκίνησε το νήμα, τελικά δεν βγήκε άκρη για την αιτία του προβλήματος.

Στο τρίκυκλο γνωστού είναι η πηγή των πιο συχνών προβλημάτων. Πχ όταν είναι πλήρως φορτισμένη η μπαταρία δεν ξεκινάει. Πρέπει να κάνει κάτι ενεργοβόρο (πχ να ανοίξει θέρμανση) για να πάρει μπρος.

Όλη η ουσία είναι στην κατανάλωση και την τιμή του ρεύματος. Τα τέλη θα μπουν και σε αυτά μετά από κάποιο διάστημα. Επίσης και η αρχική τιμή δεν είναι κάτι αδιάφορο. Αρκετοί δεν έχουν να δώσουν 25χιλ για αυτοκίνητο ακόμα κι αν αυτό τους κάνει οικονομία 10 χρόνια μετά.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 18:05
από enaon
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:51 τα ηλεκτρονικα τους ειναι παρα πολυ απλουστερα των θερμικων.
:lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2023, 22:26
από Ερμής
Καλά μόλις κάποιος πάει στο μάστορα και του βγάλει το κοστούμι, τότε θα δούμε τι ισχύει.
Προς το παρόν έχει καταρριφθεί η ρήση "μπορείς να φορτίσεις παντού γιατί παντού έχει ρευμα". Μένει να δούμε πόσες άλλες θα καταρριφθουν.
Από τη στιγμή που μια οικογένεια δε μπορεί να έχει ένα και μόνο αυτοκίνητο και αυτό να είναι ηλεκτρικό από εμένα είναι όχι. Αν εσείς έχετε γκαράζ, εγκατάσταση φορτιστή και 2 3 αμάξια να διαλέγετε, τότε πάρτε και ένα ev για να λέτε πως είστε μπροστά και να κινείτε και το χρήμα.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:20
από Chilloutbuddy
Ερμής έγραψε: 21 Μαρ 2023, 22:26 Καλά μόλις κάποιος πάει στο μάστορα και του βγάλει το κοστούμι, τότε θα δούμε τι ισχύει.
Aν γίνει όντως μαζική μετάβαση οι περισσότεροι μάστορες θα κλείσουν Ερμή. Τρόμπες νερού, λάδια, ιμάντες, αλυσίδες, μπουζί, ψυγεία, κυλινδροπίστονα, φλάτζες, κιβώτια κλπ, βασικά όλες οι κοινές βλάβες θα εξαφανιστούν.
Στα ηλεκτρικά αλλάζεις φίλτρο καμπίνας, λάστιχα, φρένα και υγρά στον υαλοκαθαριστήρα όταν είναι η ώρα τους, αυτά. Τα ηλεκτρονικά προβλήματα έτσι κι αλλιώς 9 φορές στις 10 είναι θέμα firmware update, τι να σου κάνει ο μάστορας, εκτός αν έχει καεί καμμιά ασφάλεια.

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:36
από Ερμής
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:20
Ερμής έγραψε: 21 Μαρ 2023, 22:26 Καλά μόλις κάποιος πάει στο μάστορα και του βγάλει το κοστούμι, τότε θα δούμε τι ισχύει.
Aν γίνει όντως μαζική μετάβαση οι περισσότεροι μάστορες θα κλείσουν Ερμή. Τρόμπες νερού, λάδια, ιμάντες, αλυσίδες, μπουζί, ψυγεία, κυλινδροπίστονα, φλάτζες, κιβώτια κλπ, βασικά όλες οι κοινές βλάβες θα εξαφανιστούν.
Στα ηλεκτρικά αλλάζεις φίλτρο καμπίνας, λάστιχα, φρένα και υγρά στον υαλοκαθαριστήρα όταν είναι η ώρα τους, αυτά. Τα ηλεκτρονικά προβλήματα έτσι κι αλλιώς 9 φορές στις 10 είναι θέμα firmware update, τι να σου κάνει ο μάστορας, εκτός αν έχει καεί καμμιά ασφάλεια.
Ναι σε αυτά συμφωνώ.
Αυτό το update Είναι που φοβάμαι πως θα στο χρεώνουν ο κούκος αηδονι

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:48
από Chilloutbuddy
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:36 Ναι σε αυτά συμφωνώ.
Αυτό το update Είναι που φοβάμαι πως θα στο χρεώνουν ο κούκος αηδονι
E ναι γι'αυτά θα τσακώνονται στα φόρουμ στο μέλλον. "Α η τογιότα μου έκανε απντέϊτ τζάμπα ενώ η μπεμβέ στο χρέωσε, χαχα μαλάκες που αγοράζετε Γερμανικά"
Ξενέρωμα :a040:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:50
από Ερμής
Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:52
από Dwarven Blacksmith
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου :lol:
:xena:
Πάτε Γερμανία και ξεχαρμανιάζετε, ή τα κάνετε αυτά στις Ελληνικές εθνικές οδούς;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:55
από Πτολεμαίος
ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:44
Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;

Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.

Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.
Φρένα γιατί;

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2023, 00:58
από ST48410
Πτολεμαίος έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:55 Φρένα γιατί;
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.