σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:47Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Μαρ 2023, 15:15 Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
σκεψου οτι εξω, τα εχουν και για ταξι. και εδω εχουν αρχισει..ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 16:00Δηλαδή; Είναι τόσο πολλοί οι κύκλοι φόρτισης που αντέχουν οι μπαταρίες που θα έχει χαλάσει το όχημα έτσι κι αλλιώς; Ελλάδα τουλάχιστον, που κρατάμε τα αυτοκίνητα καμιά 15αριά χρόνια.talaipwros έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:58ΜυθοςST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:57
Ναι, μάλλον. Όμως μεταχειρισμένο σε ηλεκτρικό σημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να μπει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για αλλαγή μπαταρίας.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και θα πληρώσουν ένα σωρό χρήματα για καινούριες μπαταρίες, σαν καλοί μαλάκες που είναι...talaipwros έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:50Θα παρουν μεταχειρισμένοST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 15:47Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι υπάρχουν ενδείξεις πως πραγματοποιείται η μετάβαση. Αυτό που δεν μου είναι ξεκάθαρο μέχρι στιγμής είναι το τι σκέφτονται κατασκευαστές και κυβερνήσεις για όλους αυτούς που βολεύονταν με ένα όχημα στην κατηγορία των 10, 15 χιλιάδων Ευρώ. Πως περιμένουν να μπορέσουν όλοι αυτοί να υπερβούν τις οικονομικές τους δυνατότητες τόσο πολύ ώστε να αγοράσουν ηλεκτρικό; Διαφαίνεται μπροστά μας κάποια δεκαετία καλπάζουσας ανάπτυξης;Dwarven Blacksmith έγραψε: 18 Μαρ 2023, 15:15 Εγώ πιστεύω ότι απλά δεν βλέπετε την εκθετική πρόοδο που συμβαίνει κάτω από τη μύτη σας μερικοί. Το γιατί δεν το έχω καταλάβει, δεν είναι ότι δεν έχουν μπει διαγράμματα.
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.
Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
καυσιμα, συντηρηση, τελη.ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:44Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.
Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.
φρενα τα φθειρες λιγοτερο, κατα πολυ.
λαστιχα περιπου το ιδιο.
τα ηλεκτρονικα τους ειναι παρα πολυ απλουστερα των θερμικων.
τα ασφαλιστρα ειναι ακομη καπως περιεργα..
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Λάστιχα θα φθείρονται αρκετά σε ένα κατά πολύ βαρύτερο όχημα. Ή θα είναι ακριβότερης κατηγορίας και θα στοιχίζει η αλλαγή τους παραπάνω. Ειδικά αν γίνεται και πιο συχνά.Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:51καυσιμα, συντηρηση, τελη.ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:44Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.
Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.
φρενα τα φθειρες λιγοτερο, κατα πολυ.
λαστιχα περιπου το ιδιο.
τα ηλεκτρονικα τους ειναι παρα πολυ απλουστερα των θερμικων.
τα ασφαλιστρα ειναι ακομη καπως περιεργα..
Για τα ηλεκτρονικά μην παίρνεις όρκο. Στο αμάξι για το οποίο ξεκίνησε το νήμα, τελικά δεν βγήκε άκρη για την αιτία του προβλήματος.
Στο τρίκυκλο γνωστού είναι η πηγή των πιο συχνών προβλημάτων. Πχ όταν είναι πλήρως φορτισμένη η μπαταρία δεν ξεκινάει. Πρέπει να κάνει κάτι ενεργοβόρο (πχ να ανοίξει θέρμανση) για να πάρει μπρος.
Όλη η ουσία είναι στην κατανάλωση και την τιμή του ρεύματος. Τα τέλη θα μπουν και σε αυτά μετά από κάποιο διάστημα. Επίσης και η αρχική τιμή δεν είναι κάτι αδιάφορο. Αρκετοί δεν έχουν να δώσουν 25χιλ για αυτοκίνητο ακόμα κι αν αυτό τους κάνει οικονομία 10 χρόνια μετά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Καλά μόλις κάποιος πάει στο μάστορα και του βγάλει το κοστούμι, τότε θα δούμε τι ισχύει.
Προς το παρόν έχει καταρριφθεί η ρήση "μπορείς να φορτίσεις παντού γιατί παντού έχει ρευμα". Μένει να δούμε πόσες άλλες θα καταρριφθουν.
Από τη στιγμή που μια οικογένεια δε μπορεί να έχει ένα και μόνο αυτοκίνητο και αυτό να είναι ηλεκτρικό από εμένα είναι όχι. Αν εσείς έχετε γκαράζ, εγκατάσταση φορτιστή και 2 3 αμάξια να διαλέγετε, τότε πάρτε και ένα ev για να λέτε πως είστε μπροστά και να κινείτε και το χρήμα.
Προς το παρόν έχει καταρριφθεί η ρήση "μπορείς να φορτίσεις παντού γιατί παντού έχει ρευμα". Μένει να δούμε πόσες άλλες θα καταρριφθουν.
Από τη στιγμή που μια οικογένεια δε μπορεί να έχει ένα και μόνο αυτοκίνητο και αυτό να είναι ηλεκτρικό από εμένα είναι όχι. Αν εσείς έχετε γκαράζ, εγκατάσταση φορτιστή και 2 3 αμάξια να διαλέγετε, τότε πάρτε και ένα ev για να λέτε πως είστε μπροστά και να κινείτε και το χρήμα.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Aν γίνει όντως μαζική μετάβαση οι περισσότεροι μάστορες θα κλείσουν Ερμή. Τρόμπες νερού, λάδια, ιμάντες, αλυσίδες, μπουζί, ψυγεία, κυλινδροπίστονα, φλάτζες, κιβώτια κλπ, βασικά όλες οι κοινές βλάβες θα εξαφανιστούν.Ερμής έγραψε: 21 Μαρ 2023, 22:26 Καλά μόλις κάποιος πάει στο μάστορα και του βγάλει το κοστούμι, τότε θα δούμε τι ισχύει.
Στα ηλεκτρικά αλλάζεις φίλτρο καμπίνας, λάστιχα, φρένα και υγρά στον υαλοκαθαριστήρα όταν είναι η ώρα τους, αυτά. Τα ηλεκτρονικά προβλήματα έτσι κι αλλιώς 9 φορές στις 10 είναι θέμα firmware update, τι να σου κάνει ο μάστορας, εκτός αν έχει καεί καμμιά ασφάλεια.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι σε αυτά συμφωνώ.Chilloutbuddy έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:20Aν γίνει όντως μαζική μετάβαση οι περισσότεροι μάστορες θα κλείσουν Ερμή. Τρόμπες νερού, λάδια, ιμάντες, αλυσίδες, μπουζί, ψυγεία, κυλινδροπίστονα, φλάτζες, κιβώτια κλπ, βασικά όλες οι κοινές βλάβες θα εξαφανιστούν.Ερμής έγραψε: 21 Μαρ 2023, 22:26 Καλά μόλις κάποιος πάει στο μάστορα και του βγάλει το κοστούμι, τότε θα δούμε τι ισχύει.
Στα ηλεκτρικά αλλάζεις φίλτρο καμπίνας, λάστιχα, φρένα και υγρά στον υαλοκαθαριστήρα όταν είναι η ώρα τους, αυτά. Τα ηλεκτρονικά προβλήματα έτσι κι αλλιώς 9 φορές στις 10 είναι θέμα firmware update, τι να σου κάνει ο μάστορας, εκτός αν έχει καεί καμμιά ασφάλεια.
Αυτό το update Είναι που φοβάμαι πως θα στο χρεώνουν ο κούκος αηδονι
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
E ναι γι'αυτά θα τσακώνονται στα φόρουμ στο μέλλον. "Α η τογιότα μου έκανε απντέϊτ τζάμπα ενώ η μπεμβέ στο χρέωσε, χαχα μαλάκες που αγοράζετε Γερμανικά"Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:36 Ναι σε αυτά συμφωνώ.
Αυτό το update Είναι που φοβάμαι πως θα στο χρεώνουν ο κούκος αηδονι
Ξενέρωμα
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ερμής έγραψε: 22 Μαρ 2023, 00:50 Και να το σανιδωσεις, η φάση του 0 100 είναι. Στα 180 Νομίζω κρεμάει. Τι ειναι; ιταλικό ατι να βλέπεις το κοντέρ στα 340 και να φεύγουν 5 κουταλιές της σούπας;
Ναι ξέρω μπαίνω μουσείο. Τιμή μου και καμαρι μου![]()
Πάτε Γερμανία και ξεχαρμανιάζετε, ή τα κάνετε αυτά στις Ελληνικές εθνικές οδούς;
- Πτολεμαίος
- Δημοσιεύσεις: 5731
- Εγγραφή: 08 Ιουν 2020, 01:07
- Phorum.gr user: Last Veteran
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Φρένα γιατί;ST48410 έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:44Τόσο λάθος θυμάμαι; Οι υπολογισμοί του ταλαίπωρου στην αρχή του νήματος δεν έδειχναν ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι ισχυρισμοί κατασκευαστών για τις μικρές καταναλώσεις ρεύματος;Ασέβαστος έγραψε: 21 Μαρ 2023, 17:20 σε οριζοντα 5ετιας ηλεκτρικο με 25 αγορα, κοστιζει το ιδιο με θερμικο 15.
Προφανώς εσύ θα αναφέρεσαι στα μειωμένα κόστη συντήρησης. Νομίζω ότι αυτό μένει να το δούμε. Από ό,τι έχει ειπωθεί στο νήμα γλιτώνεις λάδια, φίλτρα κλπ της μηχανής αλλά φθείρεις περισσότερο φρένα και λάστιχα.
Όταν θα υπάρχει μια βλάβη στα ηλεκτρονικά, να δούμε τι και πόσο θα κοστίζει.
Αξία αν είχαν τα σκατά, χαρά, που θα'χαν όλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Μα στων φτωχών τα σώματα, δεν θα υπήρχαν κώλοι
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Σημαντικά μεγαλύτερο βάρος για ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης