Το έχουμε κάνει σε διάφορα νήματα αλλά και εδώ. Δες σελίδα 14 και έπειτα όλη τη συζήτησή μου με τον hellegennes. Αλλιώς δεν θα βγάλεις νόημα για αυτά που συζητάμε εδώ.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Το σκάκι δεν είναι παιχνίδι στρατηγικής, είναι παιχνίδι μνήμης.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:18 Ε ας πάνε τότε οι καλύτεροι παίχτες του σιβιλαιζέισιον να παίξουν ένα άλλο παιχνίδι στρατηγικής με τον Μάγκνους Κάρλσεν. Διάλεξε τους καλύτερους ε; Έλα μετά να μου πεις τι έγινε.
Αφού σου έδωσα ήδη την καλύτερη αναλογία: οι υπολογιστές μπορούσαν να νικήσουν τους καλύτερους σκακιστές πριν 25 χρόνια. 25 χρόνια εκθετικής ανάπτυξης των υπολογιστών δεν ήταν αρκετά για να μπορούν να νικήσουν σήμερα οι υπολογιστές τους παίκτες CIV.
Εξήγησα μόλις και τον λόγο. Το σκάκι είναι παιχνίδι μνήμης, όπου τα πάει καλύτερα αυτός που μπορεί να διαβάσει περισσότερες κινήσεις μπροστά και αυτό είναι εφικτό γιατί είναι άκρως γραμμικό παιχνίδι, όσο κι αν ο αριθμός των κουτιών αυξάνει τον αριθμό των κινήσεων. Το CIV είναι πολύπλοκο παιχνίδι στρατηγικής και δεν μπορείς να διαβάσεις μπροστά με την ίδια ευκολία γιατί ΔΕΝ ξέρεις ποια από τις 100.000 διαφορετικές τακτικές μπορεί να ακολουθήσει ο αντίπαλός σου (συν ότι μπορεί να έχεις πολλαπλούς αντιπάλους). Μπορείς να καταφύγεις σε συμμαχίες, να προδώσεις αυτές τις συμμαχίες, να πας για πολιτιστική ή θρησκευτική ή επιστημονική νίκη. Οι επιλογές είναι αναρίθμητες.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Δεν συμφωνώ. Οι ορισμοί που παρατέθηκαν καλύπτουν την αντιμετώπιση του τι θεωρήθηκε αξιόλογο σε μεγάλο ιστορικό εύρος (από τότε που έχουμε σχετικές μαρτυρίες). Χοντρικά ισχύουν διαχρονικά κάποια πράγματα σταθερά (στην έντεχνη σοβαρή δημιουργία γιατί στην παραδοσιακή τέχνη ισχύουν και άλλα πράγματα):stavmanr έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 20:41 Το λάθος του νήματος είναι ότι προσπαθεί να ορίσει την τέχνη με δυικούς όρους 1/0.
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Η τέχνη είναι ποιότητα, που συμμετέχει σε κάθε τι. Αυτό που μπορούμε να εκτιμήσουμε είναι ο βαθμός συμμετοχής του έντεχνου στοιχείου μέσα στη συνολική δραστηριότητα.
Και φυσικά, η δική μας εκτίμηση δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Μπορεί άλλοι, 200 χρόνια αργότερα να ανακαλύψουν πολλά περισσότερα ή πολλά λιγότερα στην τέχνη από όσα εμείς της αποδώσαμε.
* Θαυμάζουμε το πνευματικό επίτευγμα
* Δεν θαυμάζουμε τις ευκολίες, την αντιγραφή και γενικά ό,τι μπορεί να κάνει ο καθένας
* Θαυμάζουμε την σπανιότητα
* Θαυμάζουμε αυτούς που κάνουν πράγματα πριν από τους γύρω τους
* Θαυμάζουμε το θάρρος να κάνει κάποιος κάτι όταν όλοι οι γύρω του που δεν το καταλαβαίνουν εκφράζονται αρνητικά και αφοριστικά
* Θαυμάζουμε την ύπαρξη προσωπικής σφραγίδας στο έργο. Το να βλέπεις ένα πίνακα του Θεοτοκόπουλου και να αναγνωρίζεις χωρίς πολλά πολλά ότι πρόκειται για δικό του έργο
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Όχι. Αναφέρεσαι σε κάτι άλλο. Στο τι θεωρείται αποδεκτό κάθε εποχή. Δηλαδή ένας αφηρημένος πίνακας του 20ου αιώνα αν υποθετικά υπήρχε ποτέ περίπτωση να τον δει κάποιος 200 χρόνια πριν, θα θεωρούσε ότι δεν είναι έργο τέχνης. Και λογικά. Καμία από τις "γλώσσες" και το συντακτικό εκείνης της εποχής δεν μπορεί να παράξει τέτοιο αποτέλεσμα ως αποδεκτό. Άλλο πράγμα όμως αυτό και άλλο κάποια κριτήρια με τα οποία προσεγγίζουμε την τέχνη διαφόρων εποχών. Αυτά δεν αλλάζουν. Η αξιολόγηση πάντα προκύπτει από σύγκριση με τα σύγχρονα και τα ομοειδή.
Μην πούμε ότι όλα είναι σχετικά για να αποφύγουμε να κάνουμε κουβέντα επί της ουσίας.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Τι γράφεις ρε χελιγκενί; Κάποια λίγα ρε φίλεhellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:28Το σκάκι δεν είναι παιχνίδι στρατηγικής, είναι παιχνίδι μνήμης.Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:18 Ε ας πάνε τότε οι καλύτεροι παίχτες του σιβιλαιζέισιον να παίξουν ένα άλλο παιχνίδι στρατηγικής με τον Μάγκνους Κάρλσεν. Διάλεξε τους καλύτερους ε; Έλα μετά να μου πεις τι έγινε.
Αφού σου έδωσα ήδη την καλύτερη αναλογία: οι υπολογιστές μπορούσαν να νικήσουν τους καλύτερους σκακιστές πριν 25 χρόνια. 25 χρόνια εκθετικής ανάπτυξης των υπολογιστών δεν ήταν αρκετά για να μπορούν να νικήσουν σήμερα οι υπολογιστές τους παίκτες CIV.
Εξήγησα μόλις και τον λόγο. Το σκάκι είναι παιχνίδι μνήμης, όπου τα πάει καλύτερα αυτός που μπορεί να διαβάσει περισσότερες κινήσεις μπροστά και αυτό είναι εφικτό γιατί είναι άκρως γραμμικό παιχνίδι, όσο κι αν ο αριθμός των κουτιών αυξάνει τον αριθμό των κινήσεων. Το CIV είναι πολύπλοκο παιχνίδι στρατηγικής και δεν μπορείς να διαβάσεις μπροστά με την ίδια ευκολία γιατί ΔΕΝ ξέρεις ποια από τις 100.000 διαφορετικές τακτικές μπορεί να ακολουθήσει ο αντίπαλός σου (συν ότι μπορεί να έχεις πολλαπλούς αντιπάλους). Μπορείς να καταφύγεις σε συμμαχίες, να προδώσεις αυτές τις συμμαχίες, να πας για πολιτιστική ή θρησκευτική ή επιστημονική νίκη. Οι επιλογές είναι αναρίθμητες.
Improves cognitive skills (including concentration, pattern recognition, decision making, algebraic and geometric thinking, problem-solving, spatial reasoning, and critical thinking) Improves self-confidence and self-worth. Increases attention span. Increases memory capacity.
Να μη λέμε ίσως ότι μαλακία μας έρθει;
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Μικρό ρόλο και προσωρινό. Να βγάλει κάποιος παραπάνω χρήμα και δόξα από όση δικαιούται. Αλλά αυτά κρατάνε λίγο. Η αποτίμηση γίνεται σε μεγάλο βάθος χρόνου και τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους.paul25 έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 21:06Γι'αυτό άλλωστε επιπλέον ρόλο παίζουν και οι θεσμοί του χώρου της Τέχνης για την οριοθέτηση της, κάτι το οποίο δεν έχει συζητηθεί πολύ εδώ.stavmanr έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 20:41 Το λάθος του νήματος είναι ότι προσπαθεί να ορίσει την τέχνη με δυικούς όρους 1/0.
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Η τέχνη είναι ποιότητα, που συμμετέχει σε κάθε τι. Αυτό που μπορούμε να εκτιμήσουμε είναι ο βαθμός συμμετοχής του έντεχνου στοιχείου μέσα στη συνολική δραστηριότητα.
Και φυσικά, η δική μας εκτίμηση δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Μπορεί άλλοι, 200 χρόνια αργότερα να ανακαλύψουν πολλά περισσότερα ή πολλά λιγότερα στην τέχνη από όσα εμείς της αποδώσαμε.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Ένα μάτσο παπαριές. Τίποτα απ' αυτά δεν κάνει. Τι critical thinking και αρχιδιές; Σε βοηθάει να αντιμετωπίζεις πιο σφαιρικά την κάθε πληροφορία το αν θα κουνήσεις το πρώτο ή το δεύτερο πιόνι σου μπροστά; Θα τρελαθούμε τελείως τώρα; Για να μην πω για την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση. Με ποιον τρόπο τα κατορθώνει αυτά το σκάκι;Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:39 Τι γράφεις ρε χελιγκενί; Κάποια λίγα ρε φίλε
Improves cognitive skills (including concentration, pattern recognition, decision making, algebraic and geometric thinking, problem-solving, spatial reasoning, and critical thinking) Improves self-confidence and self-worth. Increases attention span. Increases memory capacity.
Το μόνο απ' αυτά που παίζει είναι το attention span, γιατί είναι τόσο αργό σε εξέλιξη παιχνίδι που πρέπει να έχεις τρομερή υπομονή και attention span για να μην πεθάνεις από αφόρητη πλήξη.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
ok ότι πειςhellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:45Ένα μάτσο παπαριές. Τίποτα απ' αυτά δεν κάνει. Τι critical thinking και αρχιδιές; Σε βοηθάει να αντιμετωπίζεις πιο σφαιρικά την κάθε πληροφορία το αν θα κουνήσεις το πρώτο ή το δεύτερο πιόνι σου μπροστά; Θα τρελαθούμε τελείως τώρα; Για να μην πω για την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση. Με ποιον τρόπο τα κατορθώνει αυτά το σκάκι;Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:39 Τι γράφεις ρε χελιγκενί; Κάποια λίγα ρε φίλε
Improves cognitive skills (including concentration, pattern recognition, decision making, algebraic and geometric thinking, problem-solving, spatial reasoning, and critical thinking) Improves self-confidence and self-worth. Increases attention span. Increases memory capacity.
Το μόνο απ' αυτά που παίζει είναι το attention span, γιατί είναι τόσο αργό σε εξέλιξη παιχνίδι που πρέπει να έχεις τρομερή υπομονή και attention span για να μην πεθάνεις από αφόρητη πλήξη.
https://www.chess.com/game/live/51228656991
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Όχι, ό,τι πει η επιστήμη, που έχει εκτιμήσει την επίδραση του σκακιού σε όλα αυτά και την βρήκε μηδέν:
https://educationendowmentfoundation.or ... chools.pdf
Children take 30 hours of chess lessons delivered by a tutor who is an experienced chess player, and the school is given the option to set up a chess club as a lunchtime or after-school activity. Chess classes are delivered during the school day and are expected to replace subjects such as music or PE. The intervention was evaluated using a two-armed randomised controlled trial. The trial took place over the 2013/2014 academic year and assessed the impact of one year of Chess in Primary Schools on the mathematics attainment of pupils in Year 5. It was an effectiveness trial, with the intervention tested under realistic conditions in a large number of schools. This study looks at whether the intervention had an impact on attainment one year after the intervention had ended in June 2015. One hundred schools across 11 local education authorities (LEAs) in England participated in the trial, a total of 4,009 pupils.
Conclusions:
1. There is no evidence that the intervention had a positive impact on mathematics attainment for the children in the trial, as measured by Key Stage 2 scores one year after the intervention ended. The same is true for science and reading.
2. There is no evidence that the intervention had a positive impact on mathematics attainment for the children in the trial, as measured by Key Stage 2 scores one year after the intervention ended. The same is true for science and reading.
3. There is no evidence that the intervention had a positive impact on Key Stage 2 scores for children eligible for free school meals (FSM).
https://educationendowmentfoundation.or ... chools.pdf
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Καλά.hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:52 Όχι, ό,τι πει η επιστήμη, που έχει εκτιμήσει την επίδραση του σκακιού σε όλα αυτά και την βρήκε μηδέν:
Children take 30 hours of chess lessons delivered by a tutor who is an experienced chess player, and the school is given the option to set up a chess club as a lunchtime or after-school activity. Chess classes are delivered during the school day and are expected to replace subjects such as music or PE. The intervention was evaluated using a two-armed randomised controlled trial. The trial took place over the 2013/2014 academic year and assessed the impact of one year of Chess in Primary Schools on the mathematics attainment of pupils in Year 5. It was an effectiveness trial, with the intervention tested under realistic conditions in a large number of schools. This study looks at whether the intervention had an impact on attainment one year after the intervention had ended in June 2015. One hundred schools across 11 local education authorities (LEAs) in England participated in the trial, a total of 4,009 pupils.
Conclusions:
1. There is no evidence that the intervention had a positive impact on mathematics attainment for the children in the trial, as measured by Key Stage 2 scores one year after the intervention ended. The same is true for science and reading.
2. There is no evidence that the intervention had a positive impact on mathematics attainment for the children in the trial, as measured by Key Stage 2 scores one year after the intervention ended. The same is true for science and reading.
3. There is no evidence that the intervention had a positive impact on Key Stage 2 scores for children eligible for free school meals (FSM).
https://educationendowmentfoundation.or ... chools.pdf
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 8X16300112
Φέρε τώρα τις επιστημονικές έρευνες για το σιβιλαιζέιδσιον. Ήμαρτον θα με πεθάνετε πριν την 'ώρα μου. Που είναι οι αα παίκτες του σιβιλαιζείσιον να παίηξουν με τον Κάρλσεν; Θα σου πω εγώ που. Παίζουν βίντεο γκειμς.
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Ισως ειναι τεχνη βαση του τι θεωρουνταν εκεινη την εποχη τεχνη. Στην σημερινη εποχη το να σκαλισεις μια περικεφαλαια ή ενα καπελο δεν ειναι τεχνη, ειναι διακοσμηση.ST48410 έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 19:41Τέχνη είναι. Ξεκάθαρα. Έχει γίνει κάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί ως ωραίο ή άσχημο, να συγκριθεί με παρεμφερή (μία δεύτερη περικεφαλαία που θα διακοσμούσε ο ίδιος ή άλλος) και να δούμε ποιος έκανε καλύτερη αξιοποίηση του χώρου, ποιος μπόρεσε να σκαλίσει καλύτερα το υλικό, ποιος είχε μια καλύτερα ιδέα για το τι φιγούρα θα απεικονίσει, ποιος μπόρεσε να την απεικονίσει καλύτερα (ό,τι σημαίνει αυτό σε κάθε εποχή).paul25 έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 19:16Έχει στοιχεία τέχνης ή είναι τέχνη? Τα στοιχεία τέχνης δεν το εντάσσουν στο σύνολο δημιουργιών που αδρά "περιγράφονται" από την λέξη τέχνη, αλλά στα τεχνουργήματα.ST48410 έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 01:41
Κάθε τι που φτιάχνει ο άνθρωπος και μπορεί να γίνει πιο όμορφο ή πιο άσχημο, να γίνεται δηλαδή αναφορά στα στοιχεία που συνιστούν την εξωτερική του εμφάνιση, την μορφή του, το σχήμα του, έχει στοιχεία τέχνης.
Περικεφαλαίες έφτιαχναν για να πάνε στη μάχη να χτυπηθούν, να τρυπηθούν ή και να σπάσουν. Και τις διακοσμούσαν. Τι θα πούμε; Ότι δεν υπάρχει τέχνη εκεί επειδή δεν είναι στις καθορισμένες;
![]()
Αντιθετως, στην εποχη μας κατι που δεν απαιτει καμια απολυτως τεχνικη μπορει να ειναι τεχνη.
Προσεξε ομως, αν ο καλλιτεχνης σκαλισει το καπελο και αντι να το φορεσει, το εκθεσει σε μια γκαλερι ως εργο, τοτε εχουμε τεχνη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gassim την 11 Ιούλ 2022, 01:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Για να δούμε όμως τι πραγματικά προσφέρουν τα βίντεο γκειμ. Που άλλωστε το γνωρίζουμε όλοι.
Dopamine addiction
Reduction in Motivation
Alexithymia and emotional suppression
Repetitive stress injuries and other health risks
Poor mental health
Relationship issues
Social disconnection
Exposure to toxic gaming environments
Poor academic or professional performance
Escapism and getting stuck in life
When you play video games, your brain releases a constant dopamine supply, with occasional random bursts. Over time, your brain gets used to this steady supply of dopamine, and the nucleus accumbens requires even more dopamine release for gaming to feel fun. That prevents you from enjoying anything that is not as stimulating as a video game.
Even if you try to give up gaming, your mind will attract you to other forms of stimulation, such as browsing YouTube or scrolling through social media. Simple activities will seem completely unappealing, and you will not be motivated to do anything that isn’t exciting. That is the height of dopamine addiction. If you let your gaming habit get out of control, this is a real possibility.
Unlike the nucleus accumbens, we cannot map the triumph circuit onto the brain as easily. It does not localize to one part of the brain — it’s just a general pattern of psychology and cognition integral to human beings.
The triumph circuit makes us feel good when we overcome a challenge. In evolutionary biology, there’s a strong story about venturing into the unknown, finding something valuable, overcoming some kind of problem, and then bringing it back to society. That has shaped social psychology — we as human beings value people who overcome odds.
Video games have hacked this circuit. They have found a way to deliver all the psychological rewards that we often seek to gain from the real world. What we want from video games is often very similar to what we want from life. We want excitement, adventures, friendships, victories, and status. Games have found a way to serve that to us with little effort on our end. As a result, a person’s ability to engage the triumph circuit suffers when they can just engage it with video games.
When we experience fear, worry, shame, or other negative emotions, the amygdala becomes active. The amygdala is the part of that brain that governs these negative emotions. It is also integral to our learning circuitry since it creates connections to the hippocampus, the center for learning in our brain.
However, fMRI studies have shown that if we start to play video games when our amygdala is active, it calms down. The effects of this are two-fold:
Constant suppression of negative emotions can lead to a condition called alexithymia. If a person is alexithymic, then that means that they have trouble determining their internal emotional state. Alexithymic people find it hard to pinpoint the emotions that they are feeling. However, that does not mean that those emotions do not affect their behavior.
The amygdala is a core part of our learning circuitry. Painful experiences get imprinted onto our memory, and we learn from them. However, people find it hard to quit playing video games because their amygdala does not make connections with their hippocampus as smoothly. They don’t learn from the painful experiences of not doing well in school or at work. Their learning circuitry gets sabotaged, and it becomes difficult for them to quit gaming.
Playing video games is not an unhealthy activity on its own. However, if done for hours on end, it can quickly become detrimental to one’s physical health. Here are some health issues that can arise due to video game addiction.
Repetitive Stress Injuries
Repetitive Stress Injuries (RSIs) are relatively common among gamers. Gaming requires strenuous, repetitive motion on the hands and wrists (sometimes for hours on end). These motions can cause inflammation and injury. Here are some RSIs that you can develop from gaming:
Gamer’s thumb is a nickname given to a condition called de Quervain’s Tenosynovitis. It is a condition in which the tendons that move our thumb become inflamed, which leads to pain and limited movement.
Trigger finger, also known as Stenosing Tenosynovitis, is a condition in which a finger gets stuck in a bent position. It may bend or straighten with a snap, like a trigger being pulled or released, hence the name.
Tennis elbow (Lateral Epicondylitis) is also a potential RSI that you can develop by gaming too much. It is a painful condition in which the tendons in the elbow get overloaded, usually due to repetitive movement of the wrist and arms.
Carpal Tunnel Syndrome is another RSI that can be caused by gaming too much. Its characteristic symptoms are numbness, tingling, or weakness in the hand. It occurs due to pressure on the median nerve. This nerve runs from your forearm into your hand through a part of your wrist called the carpal tunnel.
Other Physical Health Issues
We all know the feeling of getting lost for hours in a game, often forgetting to eat, or snacking on unhealthy foods. It should not be a surprise then, that obesity and malnutrition are risk factors from gaming too much. There is also some preliminary evidence that excessively playing video games can lead to obesity in teens.
Eyestrain is a pervasive issue among gamers. Staring at a screen for hours on end. The eyes focus much differently on a video screen than any other flat surface, such as a notebook. It is less strenuous to stare at a notebook because the distance is constant, and the eyes know where to focus. However, on a video screen, the focus is continually changing, leading to eye fatigue. It becomes difficult for the eyes to focus on other objects, even after the gaming session is over.
A study done on Australian adolescents found that prolonged periods of sitting at a computer could alter their developing neuromusculoskeletal system. Posture problems are incredibly common among gamers. The body tries to obtain the least energy-demanding position when it finds itself in one spot for prolonged periods. As a result, rounded shoulders, head leaned forward, a curved lower back, and back and neck problems later in life are common among gamers.
Video games do not necessarily lead to mental health problems. However, you can be at high risk for video game addiction if you already suffer from depression, anxiety, or other mental illness. This is due to the way video games affect your brain.
A study that looked at the effect of gaming on mental health found that problematic gaming habits correlated with maladaptive coping strategies, negative emotions, low self-esteem, a preference for solitude, and poor school performance.
While one of the benefits of gaming is an increase in the ability to concentrate, excessive gaming may lead to the opposite. A study done on 3000 children and adolescents from 12 different schools in Singapore found a bidirectional causality in play between video games and attention deficit disorders. While excessive gaming could contribute to a lack of long-term concentration ability, it is also likely that children who already show signs of attention deficit disorders would be more attracted to video games, due to the variety of experiences they can provide.
Η λίστα συνεχίζεται. Και μην πει κανένας ότι όλα αυτά του είναι άγνωστα. Τέχνη λένε τα ζούδια.
Dopamine addiction
Reduction in Motivation
Alexithymia and emotional suppression
Repetitive stress injuries and other health risks
Poor mental health
Relationship issues
Social disconnection
Exposure to toxic gaming environments
Poor academic or professional performance
Escapism and getting stuck in life
When you play video games, your brain releases a constant dopamine supply, with occasional random bursts. Over time, your brain gets used to this steady supply of dopamine, and the nucleus accumbens requires even more dopamine release for gaming to feel fun. That prevents you from enjoying anything that is not as stimulating as a video game.
Even if you try to give up gaming, your mind will attract you to other forms of stimulation, such as browsing YouTube or scrolling through social media. Simple activities will seem completely unappealing, and you will not be motivated to do anything that isn’t exciting. That is the height of dopamine addiction. If you let your gaming habit get out of control, this is a real possibility.
Unlike the nucleus accumbens, we cannot map the triumph circuit onto the brain as easily. It does not localize to one part of the brain — it’s just a general pattern of psychology and cognition integral to human beings.
The triumph circuit makes us feel good when we overcome a challenge. In evolutionary biology, there’s a strong story about venturing into the unknown, finding something valuable, overcoming some kind of problem, and then bringing it back to society. That has shaped social psychology — we as human beings value people who overcome odds.
Video games have hacked this circuit. They have found a way to deliver all the psychological rewards that we often seek to gain from the real world. What we want from video games is often very similar to what we want from life. We want excitement, adventures, friendships, victories, and status. Games have found a way to serve that to us with little effort on our end. As a result, a person’s ability to engage the triumph circuit suffers when they can just engage it with video games.
When we experience fear, worry, shame, or other negative emotions, the amygdala becomes active. The amygdala is the part of that brain that governs these negative emotions. It is also integral to our learning circuitry since it creates connections to the hippocampus, the center for learning in our brain.
However, fMRI studies have shown that if we start to play video games when our amygdala is active, it calms down. The effects of this are two-fold:
Constant suppression of negative emotions can lead to a condition called alexithymia. If a person is alexithymic, then that means that they have trouble determining their internal emotional state. Alexithymic people find it hard to pinpoint the emotions that they are feeling. However, that does not mean that those emotions do not affect their behavior.
The amygdala is a core part of our learning circuitry. Painful experiences get imprinted onto our memory, and we learn from them. However, people find it hard to quit playing video games because their amygdala does not make connections with their hippocampus as smoothly. They don’t learn from the painful experiences of not doing well in school or at work. Their learning circuitry gets sabotaged, and it becomes difficult for them to quit gaming.
Playing video games is not an unhealthy activity on its own. However, if done for hours on end, it can quickly become detrimental to one’s physical health. Here are some health issues that can arise due to video game addiction.
Repetitive Stress Injuries
Repetitive Stress Injuries (RSIs) are relatively common among gamers. Gaming requires strenuous, repetitive motion on the hands and wrists (sometimes for hours on end). These motions can cause inflammation and injury. Here are some RSIs that you can develop from gaming:
Gamer’s thumb is a nickname given to a condition called de Quervain’s Tenosynovitis. It is a condition in which the tendons that move our thumb become inflamed, which leads to pain and limited movement.
Trigger finger, also known as Stenosing Tenosynovitis, is a condition in which a finger gets stuck in a bent position. It may bend or straighten with a snap, like a trigger being pulled or released, hence the name.
Tennis elbow (Lateral Epicondylitis) is also a potential RSI that you can develop by gaming too much. It is a painful condition in which the tendons in the elbow get overloaded, usually due to repetitive movement of the wrist and arms.
Carpal Tunnel Syndrome is another RSI that can be caused by gaming too much. Its characteristic symptoms are numbness, tingling, or weakness in the hand. It occurs due to pressure on the median nerve. This nerve runs from your forearm into your hand through a part of your wrist called the carpal tunnel.
Other Physical Health Issues
We all know the feeling of getting lost for hours in a game, often forgetting to eat, or snacking on unhealthy foods. It should not be a surprise then, that obesity and malnutrition are risk factors from gaming too much. There is also some preliminary evidence that excessively playing video games can lead to obesity in teens.
Eyestrain is a pervasive issue among gamers. Staring at a screen for hours on end. The eyes focus much differently on a video screen than any other flat surface, such as a notebook. It is less strenuous to stare at a notebook because the distance is constant, and the eyes know where to focus. However, on a video screen, the focus is continually changing, leading to eye fatigue. It becomes difficult for the eyes to focus on other objects, even after the gaming session is over.
A study done on Australian adolescents found that prolonged periods of sitting at a computer could alter their developing neuromusculoskeletal system. Posture problems are incredibly common among gamers. The body tries to obtain the least energy-demanding position when it finds itself in one spot for prolonged periods. As a result, rounded shoulders, head leaned forward, a curved lower back, and back and neck problems later in life are common among gamers.
Video games do not necessarily lead to mental health problems. However, you can be at high risk for video game addiction if you already suffer from depression, anxiety, or other mental illness. This is due to the way video games affect your brain.
A study that looked at the effect of gaming on mental health found that problematic gaming habits correlated with maladaptive coping strategies, negative emotions, low self-esteem, a preference for solitude, and poor school performance.
While one of the benefits of gaming is an increase in the ability to concentrate, excessive gaming may lead to the opposite. A study done on 3000 children and adolescents from 12 different schools in Singapore found a bidirectional causality in play between video games and attention deficit disorders. While excessive gaming could contribute to a lack of long-term concentration ability, it is also likely that children who already show signs of attention deficit disorders would be more attracted to video games, due to the variety of experiences they can provide.
Η λίστα συνεχίζεται. Και μην πει κανένας ότι όλα αυτά του είναι άγνωστα. Τέχνη λένε τα ζούδια.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Αυτό που έβαλες επίσης λέει ότι δεν υπάρχει καμμιά ουσιαστική επίδραση. Έψαξες πολύ ώρα να το βρεις;Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 01:02Καλά.hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:52 Όχι, ό,τι πει η επιστήμη, που έχει εκτιμήσει την επίδραση του σκακιού σε όλα αυτά και την βρήκε μηδέν:
Children take 30 hours of chess lessons delivered by a tutor who is an experienced chess player, and the school is given the option to set up a chess club as a lunchtime or after-school activity. Chess classes are delivered during the school day and are expected to replace subjects such as music or PE. The intervention was evaluated using a two-armed randomised controlled trial. The trial took place over the 2013/2014 academic year and assessed the impact of one year of Chess in Primary Schools on the mathematics attainment of pupils in Year 5. It was an effectiveness trial, with the intervention tested under realistic conditions in a large number of schools. This study looks at whether the intervention had an impact on attainment one year after the intervention had ended in June 2015. One hundred schools across 11 local education authorities (LEAs) in England participated in the trial, a total of 4,009 pupils.
Conclusions:
1. There is no evidence that the intervention had a positive impact on mathematics attainment for the children in the trial, as measured by Key Stage 2 scores one year after the intervention ended. The same is true for science and reading.
2. There is no evidence that the intervention had a positive impact on mathematics attainment for the children in the trial, as measured by Key Stage 2 scores one year after the intervention ended. The same is true for science and reading.
3. There is no evidence that the intervention had a positive impact on Key Stage 2 scores for children eligible for free school meals (FSM).
https://educationendowmentfoundation.or ... chools.pdf
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 8X16300112
Φέρε τώρα τις επιστημονικές έρευνες για το σιβιλαιζέιδσιον. Ήμαρτον θα με πεθάνετε πριν την 'ώρα μου. Που είναι οι αα παίκτες του σιβιλαιζείσιον να παίηξουν με τον Κάρλσεν; Θα σου πω εγώ που. Παίζουν βίντεο γκειμς.
Όσον αφορά μελέτες για βιντεοπαιχνίδια, υπάρχει πληθώρα μελετών που δείχνουν θετικές συσχετίσεις με όλα αυτά που έβαλες για το σκάκι και που καμμιά έρευνα δεν τα δείχνει, απλά τα λένε οι σκακιστές.
Όσο για την εμμονή με τον τρομερό σκακιστή σου, δεν ξέρω αν υπάρχουν παίκτες του CIV που θα είχαν όρεξη να παίξουν αυτό το αφόρητα βαρετό παιχνίδι, ξέρω όμως ότι οποιαδήποτε AI απέναντι στην οποία δεν μπορεί να σταυρώσει μισή νίκη ο σκακιστής σου, τρώει την σκόνη των παικτών του CIV, που δείχνει την αβυσσαλέα διαφορά ανάμεσα στα δύο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 23:18Spoiler
Καλά, αυτό είναι μια μπούρδα που λένε μόνο οι κριτικοί και δάσκαλοι καλών τεχνών, οι οποίοι δεν ξέρουν την τύφλα τους όσον αφορά έργα που είναι σύγχρονα μ' αυτούς. Όλοι αυτοί έχουν έγκυρη γνώμη μόνο για το παρελθόν. Για το παρόν είναι ανίκανοι να μιλήσουν.ST48410 έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 13:38Δες παρακάτω που έγραψα ξανά για τις κατηγορίες σοβαρής/ελαφράς. Εκεί βρίσκεται το μυστικό. Είναι άλλες οι απαιτήσεις στον ένα χώρο και άλλες στον άλλο.hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 13:26 Ναι, αλλά αυτό ΔΕΝ είναι καλή τέχνη. Η διακόσμηση σε οτιδήποτε δεν είναι καλή τέχνη, είναι άσκηση αισθητικής. Τα πάντα διακοσμούμε. Τα ΠΑΝΤΑ. Άρα όλα είναι καλή τέχνη. Από την οθόνη του υπολογιστή μου, στο ποντίκι, στο ποτήρι που πίνω καφέ, στην καρέκλα που κάθομαι, σε οποιοδήποτε αντικείμενο έφτιαξε ποτέ άνθρωπος. Άρα ό,τι έχει κατασκευάσει ποτέ άνθρωπος είναι καλή τέχνη.
Σόρι που βρίσκω αυτόν τον ορισμό χωρίς νόημα, αλλά είναι.
Ναι, ακριβώς έτσι είναι. Τότε ήταν αντικείμενα, τώρα έχει μείνει μόνο το κομμάτι που αφορά την καλλιτεχνική τους αξία. Το ίδιο θα συμβεί κάποτε με σημερινά αντικείμενα.ST48410 έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 13:38Κακώς επιμένεις.hellegennes έγραψε: 10 Ιούλ 2022, 13:26 Όπως είπα, είναι άλλο αν όταν χάσει πλέον την πρακτική του χρήση και μείνει μόνο σαν τεχνούργημα το θεωρούμε πλέον έργο τέχνης. Γιατί πλέον δεν έχει καμμιά χρησιμότητα, έχει μείνει μόνο το καλλιτεχνικό περιτύλιγμα.
Αυτά λοιπόν αν τότε ήταν χρηστικά αντικείμενα θα πεις ότι δεν έχουν τέχνη; Και την απέκτησαν σήμερα που πάψαμε να φοράμε το στεφάνι και να αποθηκεύουμε κάτι μέσα στη χρυσή λάρνακα; Αφού έχουμε συνεννοηθεί τι απαιτεί τεχνική και τι υπάγεται στην τέχνη γιατί να βάζουμε ένα ορισμό τόσο περιοριστικό που θα αφήσει πράγματα απέξω;
Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε αυτή τη διαφωνία.
Ο μόνος λόγος που είναι αυτά σε μουσεία και όχι μια παρόμοια κασέλα του 21ου αιώνα είναι ότι αυτά είναι αρχαία και αντικατοπτρίζουν για μας την αισθητική της εποχής τους. Έχουν δηλαδή ιστορική καλλιτεχνική αξία. Αλλιώς δεν έχουν καμμιά άλλη αξία. Ούτε σε κάνουν να σκεφτείς ούτε να προβληματιστείς ούτε σου φτιάχνουν την μέρα και την διάθεση ούτε σε εμπνέουν ούτε σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο ούτε σου δίνουν ιδέες ούτε οτιδήποτε άλλο που εξυψώνει το ανθρώπινο πνεύμα.
Το ότι βάζεις σε ένα αντικείμενο μια πινελιά για να το κάνει λιγότερο άχαρο στο ανθρώπινο μάτι, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι είναι έργο τέχνης.
Από την μια ανοίγεις τόσο πολύ τον ορισμό της καλής τέχνης που βάζεις μέσα από το μπριάμ μέχρι το παπούτσι, από την άλλην θεσπίζεις ένα ειδικό κριτήριο για το τι είναι "ελαφριά" και τι "σοβαρή" τέχνη, που κυριολεκτικά υποβιβάζει τα πάντα σε επίπεδο "φθηνής τέχνης" εκτός από -ξανά κυριολεκτικά- αηδιαστικά αριθμημένα πράγματα που προαποφάσισαν κάποιοι ότι είναι "σοβαρή τέχνη", -ξαναματά κυριολεκτικά- γιατί έτσι το αποφάσισαν, χωρίς κανένα αντικειμενικό κριτήριο που να έχει συνέπεια.
Φίλε δεν πρόκειται για ορισμούς κάποιων δασκάλων που δεν ξέρουν την τύφλα τους για τα σύγχρονα έργα. Υπάρχουν κριτήρια για την κατηγοριοποίηση μεταξύ σοβαρής και ελαφράς(δημοφιλούς) τέχνης και την συζήτηση αυτή την έχουμε επαναλάβει 2-3 φορές. Για όσους δεν θέλουν να ανατρέξουν σε άλλα νήματα ας πούμε ότι το κυριότερο κριτήριο είναι ο βαθμός τυποποίησης. Η μεγάλη τυποποίηση (δομικών και εκφραστικών σχημάτων) είναι αυτή που επιτρέπει στα έργα ελαφράς τέχνης να γίνονται προσπελάσιμα από πολύ μεγάλο κοινό. Στον άλλο χώρο που προσπαθείς να έχεις το μέγιστο του πνευματικού επιτεύγματος, αυτό κάνει ζημιά. Δεν είναι αποδεκτό. Δεν σκέφτεσαι όταν ξεπατικώνεις, όταν αντιγράφεις, όταν επαναλαμβάνεις τρόπους έκφρασης άλλων. Μέχρι και μια σαχλαμάρα σου έφτιαξα στο στυλ του Καβάφη για να στο δείξω σε προηγούμενη σελίδα. Η πεπατημένη είναι εχθρός της (σοβαρής) τέχνης αλλά απαραίτητη στην ελαφρά. Για αυτό ένα χ έργο που μπορεί να ανήκει στην πρωτοπορία σε μια χρονική στιγμή αν επαναληφθεί το ίδιο μερικές δεκαετίες αργότερα, ανήκει στην ελαφρά τέχνη. Γιατί πλέον απουσιάζει το μεγαλύτερο μέρος του πνευματικού επιτεύγματος αφού άλλοι έχουν δείξει τον δρόμο πριν. Ο οποιοσδήποτε σήμερα μπορεί να μιμηθεί το στυλ του Καβάφη. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες πνευματικές ικανότητες. Θα είναι ελαφρά τέχνη. Το να γράψει όμως κάποιος κάτι τόσο πρωτότυπο και πρωτοποριακό όσο ήταν ο Καβάφης στην εποχή του θέλει μοναδικά και σπάνια χαρίσματα.
Για τα άλλα που λες για τα μουσειακά αντικείμενα δεν θέλω να ξαναγράφω τα ίδια. Θα σου παραθέσω όμως ένα σπάνιο καλλιτεχνικό αντικείμενο, ένα εμβληματικό έργο από κάθε άποψη, μοναδικό στο είδος του για την γνώση που μας παρέχει, για το οποίο έχουμε επίσης συζητήσει σε 2-3 νήματα και στο παλιό και εδώ:

Στον αμφορέα αυτόν έργο ενός από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες της εποχής του, του Ευθυμίδη υπάρχει μεταξύ άλλων και η επιγραφή που λέει ότι το ζωγράφισε ο Ευθυμίδης ο γιος του Πολλία, όπως ποτέ δεν θα μπορούσε να το κάνει ο Ευφρόνιος (ανταγωνιστής του εκείνη την εποχή).
Αν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι εφόσον αυτό ήταν χρηστικό αντικείμενο δεν υπάρχει τέχνη, δεν θα ήθελα να το συζητήσω περαιτέρω.
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Θεωρείτε ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι μια μορφή τέχνης;
Τώρα η καμία διαφορά έγινε όχι ουσιαστική διαφορά ε; Κάτσε ψάξε για τη διαφορά που κάνει το σιβιλαιζέισιον τότε και φέρε μας παραδείγματα. Και τι γράφεις. Ποιος σκακιστής μου δεν μπορεί να κάνει τι ρε φίλε; Είπες ότι το σιβιλαιζέισιον είναι ανώτερο στρατηγικά παιχνίδι από το σκάκι. Και σου λέω βάλε τους ΑΑ παίχτες σου να παίξουν ένα όχι τόσο καλό στρατηγικό παιχνίδι, το σκάκι δηλαδή, με κάποιον καλό παίχτη. Βάλτους να παίξουν όλοι μαζί ή ένας ένας. Δοκίμασε κι εσύ που μάλλον είσαι καλός στο βίντεο γκέιμ ένα παιχνίδι σκακιού πάνω από 1200 βαθμολογία κι έλα να μου πεις τι έγινε. Δηλαδή δε χρειάζεται. Ξέρω τι έγινε. Αυτό φίλε μου μου το έχει προσφέρει η πολυετή ενασχόληση μου με το σκάκι. Μυρίζω την μπαρούφα από μακριά.hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 01:26Αυτό που έβαλες επίσης λέει ότι δεν υπάρχει καμμιά ουσιαστική επίδραση. Έψαξες πολύ ώρα να το βρεις;Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 01:02Καλά.hellegennes έγραψε: 11 Ιούλ 2022, 00:52 Όχι, ό,τι πει η επιστήμη, που έχει εκτιμήσει την επίδραση του σκακιού σε όλα αυτά και την βρήκε μηδέν:
https://educationendowmentfoundation.or ... chools.pdf
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 8X16300112
Φέρε τώρα τις επιστημονικές έρευνες για το σιβιλαιζέιδσιον. Ήμαρτον θα με πεθάνετε πριν την 'ώρα μου. Που είναι οι αα παίκτες του σιβιλαιζείσιον να παίηξουν με τον Κάρλσεν; Θα σου πω εγώ που. Παίζουν βίντεο γκειμς.
Όσον αφορά μελέτες για βιντεοπαιχνίδια, υπάρχει πληθώρα μελετών που δείχνουν θετικές συσχετίσεις με όλα αυτά που έβαλες για το σκάκι και που καμμιά έρευνα δεν τα δείχνει, απλά τα λένε οι σκακιστές.
Όσο για την εμμονή με τον τρομερό σκακιστή σου, δεν ξέρω αν υπάρχουν παίκτες του CIV που θα είχαν όρεξη να παίξουν αυτό το αφόρητα βαρετό παιχνίδι, ξέρω όμως ότι οποιαδήποτε AI απέναντι στην οποία δεν μπορεί να σταυρώσει μισή νίκη ο σκακιστής σου, τρώει την σκόνη των παικτών του CIV, που δείχνει την αβυσσαλέα διαφορά ανάμεσα στα δύο.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 56 Απαντήσεις
- 1462 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
-
- 7 Απαντήσεις
- 1364 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα
-
- 56 Απαντήσεις
- 1322 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aitwlos
-
- 8 Απαντήσεις
- 613 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay
