Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Το θέμα είναι πως αντικειμενικά και ανεξάρτητα από το διαθέσιμο εισόδημα, οι πρώτες ύλες αλλά και οι υποδομές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ για κάμποσα χρόνια ακόμα η αξιοπιστία τους, δεν είναι ισοδύναμα με τα συμβατικά.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και της επιστημονικής τεχνικής σε βάθος χρόνου δίνει λύσεις με τον ένα ή άλλο τρόπο, για την ώρα και εφόσον φυσικά το πρόταγμα δεν είναι να μειωθεί σημαντικά ο στόλος των αυτοκινήτων, η ηλεκτροκίνηση δεν μπορεί να καλύψει τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31
Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.
Chilloutbuddy έγραψε: 14 Ιαν 2023, 02:24
Όλες αυτές οι προσπάθειες με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά αξιόλογες, μπράβο στα παιδιά, 10 με τόνο.
Αλλα η σημαντικότερη εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης εξακολουθεί να παραμένει μία:
θυμάμαι το original (BBC2 1998) live.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 18:27
από dna replication
Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31
Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί.
πιο βολικά δεν ξέρω, αλλά πιο φθηνά σίγουρα θα καταλήξουν να είναι
γιατί θα ξεσκίσουν στους φόρους τα ΜΕΚ
Αυτο το μιγμα ειναι ηδη προβληματικο.
Και οσο αυξανονται τα ηλεκτρικα θα γινεται ακομα πιο προβληματικο μεχρι που στο τελος θα σκασει το παραμυθι.
Σ'αυτό δε διαφωνώ.
Όπως έλεγα πριν βλέπω σοβαρό κίνδυνο να σταματήσουν να αυξάνονται τα ηλεκτρικά πριν φτάσει καν το πρόβλημα στις υποδομές για μπαταριάδικα που λες εσυ. Υπάρχει θέμα με τις πρώτες ύλες, νόμιζα μόνο το λίθιο αλλά τώρα διαβάζω πρέπει να διπλασιαστεί/τριπλασιαστεί και η παγκόσμια παραγωγή χαλκού, νικελίου, καδμίου κλπ, το οποίο χλωμό σε τέτοια χρονοδιαγράμματα που έχουν θέσει.
Λες και δεν το ξέραμε εμείς αυτό όταν γράφαμε ότι είναι απλώς γελοία οι χρονολογίες σταματήματος της παραγωγής ΜΕΚ αυτοκινήτων!!!
Μήπως και είδες τους νέους νόμους της Καλιφόρνιας για τα φορτηγά και τις νταλίκες;
Μιλάμε για πολύ γέλιο!!!
ΥΓ
Εκτός των άλλων, δεν αναφέρει κανένας ένα τεράστιο πρόβλημα: το λίθιο τρελαίνει τα ψάρια!!!
Για πείτε μου τι θα γίνει:
α) όταν θα υπάρχει ένας τεράστιος στόλος από οχήματα με μπαταρίες λιθίου
β) όταν σε 40-60 χρόνια αρχίσει να απόσυρση όλων αυτών των μπαταριών;;; Σε ποιανού κώλο θα χώσουμε τόσο λίθιο για να μην καταλήξει στη θάλασσα;
.
.
Επειδή το κάνεις συχνάκις αυτό μεγάλε.....
Πετάς πχ μια πρόταση για τους νέους νόμους της Καλιφόρνια.....
Ε.....πές σε μία πρόταση τα νέα.....με το τσιγκέλι θα στα βγάζουμε ;;; .
dna replication έγραψε: 13 Ιαν 2023, 12:36
Αυτό προυποθέτει αξιόπιστους στανταρισμένους μετρητές στα αυτοκινητα που δε θα επιδέχονται πειραγμα.
Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο.
αν τα bms που εχουν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν ηταν ικανά να μετράνε ροή χωρητικότητα και εσωτερική αντίσταση, δεν θα υπήρχαν ηλεκτρικά οχήματα, θα ειχαν παρει φωτιά όλα. Δεν υπαρχει θέμα πώς γίνει η εποπτεία της μπαταρίας, συμβαίνει ήδη.
Δεν το λέει για αυτό, το λέει για να γλιτώνεις το κλέψιμο από πειραγμένα bms στο αυτοκίνητο. Ξεχωριστή μέτρηση και στις δύο άκρες, επικοινωνία μεταξύ τους για να είναι σύμφωνα όλα και το πρόβλημα λύθηκε.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 22:52
από ST48410
Ασέβαστος έγραψε: 14 Ιαν 2023, 09:00
φυσικα και υπαρχει. εδω και πανω απο 5ετια, δεν νομιζω να εχω μπριζωσει τηλεφωνο.
ασυρματη φορτιση ftw.
Έχεις και στο αυτοκίνητο τέτοιο φορτιστή; Όταν κάνεις ταξίδια και χρησιμοποιείς για ώρες GPS τι γίνεται;
Έγραψα νομίζω ότι δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στα κινητά.
Awesomatic έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:00
Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο.
αν τα bms που εχουν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν ηταν ικανά να μετράνε ροή χωρητικότητα και εσωτερική αντίσταση, δεν θα υπήρχαν ηλεκτρικά οχήματα, θα ειχαν παρει φωτιά όλα. Δεν υπαρχει θέμα πώς γίνει η εποπτεία της μπαταρίας, συμβαίνει ήδη.
Δεν το λέει για αυτό, το λέει για να γλιτώνεις το κλέψιμο από πειραγμένα bms στο αυτοκίνητο. Ξεχωριστή μέτρηση και στις δύο άκρες, επικοινωνία μεταξύ τους για να είναι σύμφωνα όλα και το πρόβλημα λύθηκε.
εμ δε λυθηκε...
λύνεται μονο αν η μπαταρία είναι δική σου οποτε γινεται μετρηση στις 2 ακρες και εφόσον υπάρχει συμφωνία ολα ΟΚ, τόσο ρευμα σου έδωσα, τοσο θα πληρώσεις. Ποση απο αυτή την ενεργεια κατάφερε να αποθηκευσει η μπαταρία σου και πόση θα καταφέρει να σου δώσει πίσω είναι δικό σου προβλημα. Ας είχες καλύτερη μπαταρία.
Αν η μπαταρία είναι "ενοικιαζόμενη" (περιπτωση συζητησης αλλαγή σε μπαταριάδικο) δεν είναι δικαιο να χρεώνεσαι με βαση την ενεργεια που έστειλε ο φορτιστής οσο επιβεβαιωμένη και αν είναι.
Το δικαιο είναι να πληρώνεις με βάση την ενέργεια που καταφέρνει να αποδώσει η ενοικιαζόμενη μπαταρία κατα τη χρήση. Μπορεί να σου κανουν αλλαγή με ψοφια μπαταρία, στο τελος της ζωής της που θα σου κοψει 100χλμ διαδρομή...
Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31
Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.
Το 36% αφορά και τα plug in hybrid. 20% είναι τα ηλεκτρικά και κρίνοντας από τα best sellers είναι μάλλον δευτερο όχημα (το e-up ειναι πρωτο αν θυμαμαι καλα).
Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31
Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.
Το 36% αφορά και τα plug in hybrid. 20% είναι τα ηλεκτρικά και κρίνοντας από τα best sellers είναι μάλλον δευτερο όχημα (το e-up ειναι πρωτο αν θυμαμαι καλα).
Το νούμερο που είπα αφορούσε το διάγραμμα που είχα ποστάρει προ ημερών και έγραψα από μνήμης. Θυμήθηκα λάθος και ήταν 33%, όχι 36%, ωστόσο είναι καθαρά ηλεκτρικά. Μαζί με τα PHEV που λες, είναι 55%.
Βεβαία να σημειωθεί ότι όπως είχαν πει στα σχόλια, ο Δεκέμβριος ήταν ο τελευταίος μήνας κάποιων κινήτρων που μειώνονται.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Ιαν 2023, 14:48
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.
Το 36% αφορά και τα plug in hybrid. 20% είναι τα ηλεκτρικά και κρίνοντας από τα best sellers είναι μάλλον δευτερο όχημα (το e-up ειναι πρωτο αν θυμαμαι καλα).
Το νούμερο που είπα αφορούσε το διάγραμμα που είχα ποστάρει προ ημερών και έγραψα από μνήμης. Θυμήθηκα λάθος και ήταν 33%, όχι 36%, ωστόσο είναι καθαρά ηλεκτρικά. Μαζί με τα PHEV που λες, είναι 55%.
Βεβαία να σημειωθεί ότι όπως είχαν πει στα σχόλια, ο Δεκέμβριος ήταν ο τελευταίος μήνας κάποιων κινήτρων που μειώνονται.
36% ήταν για το 2021, γι αυτό μπερδεύτηκα. Υπέθεσα ότι αναφερόσουν σε αυτό
Εν πάση περιπτώσει σίγουρα το 30% δεν είναι μεγαλοαστοι or something κ είναι εντυπωσιακή επίδοση για τα ηλεκτρικά. Δεν έχω δει τα στατιστικά του Δεκεμβρίου του 2022 αλλά υποψιάζομαι ότι θα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα Tesla που έχουν καταπιεί την premium κατηγορία. Παρ όλα αυτά επειδή μιλάμε για ταξινομήσεις καλό είναι να δούμε τις ετήσιες και όχι τις μηνιαίες γιατί πολλές φορές δίνουν περίεργη εικόνα για διάφορους λόγους που σχετίζονται με τις παραγγελίες
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2023, 23:35
από EKPLIKTIKOS
Overall, 2022 proved to be a successful year for EVs, which made up 31% of all new-car registrations in the year – the equivalent of around 833,000 units. Among these, 470,600 were BEVs and 362,100 were PHEVs.
However, the EV market in 2023 could see a certain level of stagnation as rising electricity prices and lower subsidies are expected to impact interest among consumers who might now think twice about buying a new electric car.
Όπως το είπα. Ο Δεκέμβρης ήταν τυπική ανωμαλία. 30% τα ηλεκτρικά, εκ των οποίων τα μισά PHEV.
Συμβαίνει συχνά αυτό, εγώ παρακολουθώ τις ταξινομήσεις δικυκλων στην Ελλάδα. Πολλές φορές εμφανίζονται διάφορες ανωμαλίες στις μηνιαίες, αλλά πάντοτε εξισορροπούνται στις ετήσιες
Overall, 2022 proved to be a successful year for EVs, which made up 31% of all new-car registrations in the year – the equivalent of around 833,000 units. Among these, 470,600 were BEVs and 362,100 were PHEVs.
However, the EV market in 2023 could see a certain level of stagnation as rising electricity prices and lower subsidies are expected to impact interest among consumers who might now think twice about buying a new electric car.
Όπως το είπα. Ο Δεκέμβρης ήταν τυπική ανωμαλία. 30% τα ηλεκτρικά, εκ των οποίων τα μισά PHEV.
Συμβαίνει συχνά αυτό, εγώ παρακολουθώ τις ταξινομήσεις δικυκλων στην Ελλάδα. Πολλές φορές εμφανίζονται διάφορες ανωμαλίες στις μηνιαίες, αλλά πάντοτε εξισορροπούνται στις ετήσιες
Απ' ότι φαίνεται είναι ανωμαλία μεν, αλλά συμβαίνει κάθε Δεκέμβρη. Εννοείται ότι έχεις δίκιο ότι για όλο το έτος είναι πιο αντιπροσωπευτικό. Ορίστε και αναλυτικά στοιχεία για το έτος.
Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2023, 13:31
Τα πράγματα είναι απλά. Όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν σε σημείο να εξυπηρετούν πιο φτηνά και πιο βολικά από το μέσο ΜΕΚ τότε θα στραφούμε προς εκεί. Προς το παρόν είναι ένα παιχνιδάκι για τη μεγαλοαστική τάξη και μόνο ή για αυτούς που τους αρέσει να πουλάνε μόστρα, πως να το κάνουμε, ένα και ένα κάνουν δύο.
Ο καθένας ατομικά θα στραφεί όποτε μπορεί και θέλει. Ωστόσο δεν μπορείς να λες ότι το 36% των Γερμανών ή αγοραστών ή το 26% των κινέζων είναι η μεγαλοαστική τάξη. Αυτά είναι άρνηση της πραγματικότητας.
Μιλάω πάντα για Ελλάδα.
Ναι αλλά έχετε πιάσει όμως τα δύο άκρα, ο Νάνος τη Β Ευρώπη που είναι η 3% εξαίρεση του πλανήτη κι εσύ την Ελλάδα που είναι πάντα η πιό απρόβλεπτη χώρα του κόσμου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2023, 00:45
από Dwarven Blacksmith
Τη Γερμανία τη θεωρώ μια μεσαία ευρωπαϊκή κατάσταση, δεν είναι ούτε τίποτα φοβερά ευαισθητοποιημένοι όπως οι Σουηδοί ούτε πολύ πλούσιοι όπως οι Νορβηγοί, ούτε πολύ μικροί στυλ Λουξεμβούργο. Και έχει και κουλτούρα αυτοκινήτων οπότε οι κάτοικοι έχουν άποψη, δεν το βλέπουν μόνο λειτουργικά το πραγμα.
Αλλά οκ αυτό είναι δική μου άποψη, δεν είναι γεγονός.
Από την άλλη το τι θα γίνει με τις χώρες που καθυστερούν είναι μια συζήτηση. Αλλά δεν είναι συζήτηση για το πού πάει το πράγμα, είναι συζήτηση για το πόσο θα πάρει.
Ας το θέσω αλλιώς, στο χωριό σου μπορεί να έχουν ακόμα ADSL. Αυτό δεν σημαίνει ότι στο χωριό σου έχει περισσότερους πελάτες το βιντεοκλαμπ απ'ότι το Νετφλιξ. Σημαίνει απλά ότι το βιντεοκλαμπ έκλεισε και στο χωριό σου θα βλέπουν Νετφλιξ βλαστημώντας για ένα διάστημα.