Ούτεdna replication έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:48τι ηταν? γυναικα του Daimler?EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:35Καλή προσπάθεια αλλά η Mercedes δεν ήταν κόρη του Benzdna replication έγραψε: 13 Ιαν 2023, 12:52 εσεις μάλλον δεν έχετε ιδέα απο την ιστορία της αυτοκινησης...
η κορη του Benz η Mercedes όταν έκανε βολτες στις πολεις και τα χωριά της Γερμανίας με το αυτοκινητο που έφτιαξε ο πατέρας της ,
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ωχου.., η Μπέρθα Μπεντζ τελοσπάντων, δεν είναι αυτό το ποιντ .sharp έγραψε: 13 Ιαν 2023, 15:47Ούτε![]()
είναι οτι μεσα σε 40-50 χρόνια χρόνια στηθηκε απο το μηδέν ένα τεράστιο παγκοσμιο δικτυο διανομής υγρών καυσίμων σε καθε γωνιά του ανεπτυγμένου κοσμου
viewtopic.php?f=39&t=3211&p=2842403#p2842385
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μισο λεπτό να φτιάσω μια οικονομοτεχνική μελέτη:Ερμής έγραψε: 13 Ιαν 2023, 14:05
Με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες, τι κόστος υπολογίζεις να πιάσει ένα τέτοιο μπαταριαδικο που συναλλάσσεται 150 μπαταρίες την ημέρα;
αν αλλάζεις 150 μπαταρίες τη μέρα και χρεώνεις 12€ την αλλαγή και απο αυτά το καθαρό κέρδος είναι 4€
μειον τα λειτουργικά έξοδα,
τι ποσο αρχικής επένδυσης έχει νοημα?
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το πρώτο νόημα, εκτος και αν νομίζεις πως η τέσλα, η νιο και η κάθε νίο θα σου βάλουν καμια κατοστή τέτοια μπαταριάδικα στην Ελλάδα (πλην Αττικής).dna replication έγραψε: 13 Ιαν 2023, 17:05μισο λεπτό να φτιάσω μια οικονομοτεχνική μελέτη:Ερμής έγραψε: 13 Ιαν 2023, 14:05
Με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες, τι κόστος υπολογίζεις να πιάσει ένα τέτοιο μπαταριαδικο που συναλλάσσεται 150 μπαταρίες την ημέρα;
αν αλλάζεις 150 μπαταρίες τη μέρα και χρεώνεις 12€ την αλλαγή και απο αυτά το καθαρό κέρδος είναι 4€
μειον τα λειτουργικά έξοδα,
τι ποσο αρχικής επένδυσης έχει νοημα?
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ρε παιδιά αφου το κάνει η ΝΙΟ. Οκ να λέμε οτι ξερουμε καλύτερα και θα κλείσουν κλπ, αλλα μην λέμε οτι δεν γινεται , ειναι αστείο λιγο.
Δωρεάν το κανουν για την ώρα, δεν χρεώνουν την αλλαγή ή το ρευμα.
Δωρεάν το κανουν για την ώρα, δεν χρεώνουν την αλλαγή ή το ρευμα.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αν τυποποιηθούν οι διαστασεις τα βολτ τα κουμπώματα και τα βυσματα, τι θα εμποδίζει να εξυπηρετήσει ο σταθμός και αυτοκινητα άλλων κατασκευαστών?Chilloutbuddy έγραψε: 13 Ιαν 2023, 14:37 Έχετε φαγωθεί με το μπαταριάδικο
Αφού είπαμε δεν έχει σχέση, όπου γίνονται τέτοιοι σταθμοί τους φτιάχνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου, όχι ο κυρ θωμάς.
Και δεν τους φτιάχνει για να κάνει κέρδος απ'το σταθμό αλλά για να αγοράσεις το αυτοκίνητο. Οι σταθμοί δε χρειάζεται να είναι κερδοφόροι.
Οπως δεν έχουμε ειδικές αντλιες με ειδικό καυσιμο για Peugeot με 105 οκτάνια και ειδικό καυσιμο για ΚΙΑ με 30% αιθανόλη
αλλα όλοι βάζουν απο τα ιδια τυποποιημένα καυσιμα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
απο την νιο παντως εχουν πεί οτι αν καθε σταθμός κανει 50 αλλαγές πιανουν βρεακ εβεν, εχουν 4 χιλ σταθμούς τώρα με μέσο όρο 33 αλλαγές την μερα/σταθμό. Ο σταθμός κοστίζει 500 χιλ περίπου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για πρόσθεσε λίγο στον συλλογισμό σου, δίτροχα, φορτηγά και νταλίκες και θα σου βγει ένα κοστούμι...stergiosbik έγραψε: 13 Ιαν 2023, 11:21 Αντε και κατεληξαν οι κατασκευαστες και ολα τα αμαξια θα φορανε εναλλαξιμες μπαταριες.
Εχετε αντιληφθει,περαν του αστρονομικου κοστους που θα απαιτηθει για τις υποδομες,ποσος χωρος χρειαζεται για να μπορει ενα μπαταριαδικο να εξυπηρετει αντιστοιχα αυτοκινητα με οσα εξυπηρετει σημερα ενα βενζιναδικο;
Το βενζιναδικο μεσα σε λιγα τετραγωνικα μπορει να ανεφοδιασει ταυτοχρονα 3-5 αυτοκινητα και εχει επαρκεια καποιων δεκαδων χιλιαδων λιτρων καυσιμου για εκατονταδες αυτοκινητα.
Ολα αυτα ακομη και σε πυκνοκατοικημενες περιοχες με βενζιναδικα ανα λιγες εκατονταδες ή και δεκαδες μετρα.
Εσεις τωρα νομιζετε οτι με καποιον μαγικο τροπο θα βρεθει χωρος να χτιστουν με την αντιστοιχη πυκνοτητα αντιστοιχα μπαταριαδικα,προφανως εκατονταδων τ.μ.,που θα εχουν αποθηκευμενες καποιες εκατονταδες μπαταριες και μαλιστα θα φορτιζουν οσες εχουν αλλαξει και ειναι αδειες!
Ρε,σκεφτεστε καθολου ή αμολατε οτι σας κατεβει;
Επίσης θα προέκτεινε το λίγο: πόση ενέργεια θα θέλει ένα τέτοιο κατάστημα;
Πόση ενέργεια όλα τα οχήματα κάθε μέρα;;;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Έχεις ιδέα πως ήταν τα πρώτα βενζινάδικα;dna replication έγραψε: 13 Ιαν 2023, 12:52 εσεις μάλλον δεν έχετε ιδέα απο την ιστορία της αυτοκινησης...
η κορη του Benz η Mercedes όταν έκανε βολτες στις πολεις και τα χωριά της Γερμανίας με το αυτοκινητο που έφτιαξε ο πατέρας της ,
σταματούσε στα φαρμακεια και έπαιρνε ολο το αποθεμα με τα γυάλινα μπουκαλάκια φρμακευτική βενζινη για εντριβές και γεμιζε το αμάξι
Μία μόνο αντλία και μία υπέργεια δεξαμενή!!! Πόσο κοστίζει αυτό;;;
Για κάνε μία σχέση με το πόσο κοστίζει η όλη ιδέα της ΝΙΟ για να γελάσουν όλοι!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
αν τα bms που εχουν οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν ηταν ικανά να μετράνε ροή χωρητικότητα και εσωτερική αντίσταση, δεν θα υπήρχαν ηλεκτρικά οχήματα, θα ειχαν παρει φωτιά όλα. Δεν υπαρχει θέμα πώς γίνει η εποπτεία της μπαταρίας, συμβαίνει ήδη.Awesomatic έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:00Μπορείς να μετράς στο φορτιστή στην άκρη του καλωδίου που πηγαίνει στο αυτοκίνητο.dna replication έγραψε: 13 Ιαν 2023, 12:36 Αυτό προυποθέτει αξιόπιστους στανταρισμένους μετρητές στα αυτοκινητα που δε θα επιδέχονται πειραγμα.
- dna replication
- Δημοσιεύσεις: 34816
- Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
- Phorum.gr user: dna
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
δε μιλάμε για ηλεκτροκινηση vs καυσιμα όμωςOANNHSEA έγραψε: 13 Ιαν 2023, 17:42
Για πρόσθεσε λίγο στον συλλογισμό σου, δίτροχα, φορτηγά και νταλίκες και θα σου βγει ένα κοστούμι...![]()
Επίσης θα προέκτεινε το λίγο: πόση ενέργεια θα θέλει ένα τέτοιο κατάστημα;
Πόση ενέργεια όλα τα οχήματα κάθε μέρα;;;
.
μιλάμε αν είναι προτιμότερο τα ηλεκτρικά να έχουν ενσωματωμένη μπαταρία που θα τη φορτίζουν κάθε φορά σε σημεια φορτισης
ή αν είναι προτιμότερο να αλλάζουν τις μπαταρίες
εδώ ο τυπάκος πάντως δεν καταφέρνει να φέρει σοβαρά αντεπιχειρήματα ή να παρουσιάσει προβήματα που δε λυνονται
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Bill Hicks έγραψε: 13 Ιαν 2023, 14:17το energy density έχει πιάσει ψιλοταβάνι διότι παραπάνω κάνει μπουμ.dna replication έγραψε: 11 Ιαν 2023, 00:10 η αληθεια είναι οτι εδώ και μια 20ετία έχει κολλήσει το πραγμα
μέχρι το 1980 κυριαρχούσαν οι μολύβδου και για ειδικές εφαρμοφές οι νικελιου καδμίου
απο το 90 εμφανιστηκαν αξιόλογες Νικελιου υδριδίου
απο το 2000 που άρχισαν να εμφανιζονται οι λιθιου ως σημερα υπήρξε μια σχετικά αξιόλογη μεταβολή στο energy density αλλά οχι καποια νέα τεχνολογία που θα διπλασ'ίαζε π.χ. την ενεργειακή πυκνότητα
![]()
Μπα...
Υπάρχουν πειραματικές μπαταρίες που έχουν πιάσει μέχρι και 10 φορές την ενεργειακή πυκνότητα των λιθίου - το πρόβλημα είναι ότι ή είναι τοξικές ή στην αρχή ή είναι ακραίες...
Από εκεί και πέρα υπάρχουν και οι υπεραγωγοί που ουσιαστικά φτάνουν την ενεργειακή πυκνότητα στο 1000 φορές αυτή του λιθίου...
Απλά χρόνος χρειάζεται για να εξελιχτούν...
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
εχει ξεκινήσει απο την catl, τον πιο μεγάλο κατασκευαστή μπαταριών. Μάντεψε πώς τις λένε τις μπαταρίες αυτές.Ασέβαστος έγραψε: 13 Ιαν 2023, 11:44 το προβλημα δεν ειναι η τεχνικη δυνατοτητα να γινει. ειναι το κοστος, και το να συνενοηθουν ολοι οι ενδιαφερομενοι και να συμφωνησουν.
https://www.catl.com/en/brand/servicebrand/
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι, αλλά πρέπει να δεις το market share της κάθε εταιρείας. Εγώ και η γυναίκα μου έχουμε κινητά από τις 2 εταιρείες με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κ χρησιμοποιούν ακόμη διαφορετική θύρα because reasons. Όταν η νούμερο 1 εταιρεία σε ό,τι αφορά το μερίδιο της αγοράς (apple) δεν έχει ευθυγραμμιστει τότε δεν το λες "αναγκάστηκαν". Το λες "παίζουν το πουλί τους"Ασέβαστος έγραψε: 13 Ιαν 2023, 14:1120 χρονια πριν, υπηρχαν 20 διαφορετικες. τωρα 3, δηλαδη 2, συντομα 1.EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Ιαν 2023, 13:28Η γυναίκα μου έχει iPhone 13 κ γω Samsung, διαφορετικές θύρες φορτισης.Ασέβαστος έγραψε: 13 Ιαν 2023, 11:26
ναι, ακριβως οπως αναγκαστηκαν αυτοι με τα κινητα να εχουν την ιδια θυρα φορτισης.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ειναι λιγο άδικο παντως αυτό, οι άλλοι παιζαν το πουλί τους όχι η απλε, τους πήρε 10 χρόνια να συμφωνήσουν ενα βυσμα της προκοπής.EKPLIKTIKOS έγραψε: 13 Ιαν 2023, 18:38 Ναι, αλλά πρέπει να δεις το market share της κάθε εταιρείας. Εγώ και η γυναίκα μου έχουμε κινητά από τις 2 εταιρείες με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κ χρησιμοποιούν ακόμη διαφορετική θύρα because reasons. Όταν η νούμερο 1 εταιρεία σε ό,τι αφορά το μερίδιο της αγοράς (apple) δεν έχει ευθυγραμμιστει τότε δεν το λες "αναγκάστηκαν". Το λες "παίζουν το πουλί τους"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης