Re: To "ελληνικό hypercar"
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2021, 16:19
Μα τα απενεργοποίησε.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/

Θα ήταν χρήσιμο το λινκ πάντως.Μαυροβασίλης έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 16:36 το πάρτυ μετακινήθηκε στα άλλα, μην κάνετε μαλακίες και κλείσουν τον Μπίλαρο Συνέλληνα ως φιδέμπορα
![]()
θα μου τη ζβουρίξουν για σκαμ προμοσιο
Δεν πειράζει το βρήκα.
O Γιάννης Σκουφής είναι διπλωματούχος μηχανικός του ΕΜΠ και δημοσιογράφος. Έχει διατελέσει αρχισυντάκτης, διευθυντής σύνταξης και διευθυντής στα μεγαλύτερα ελληνικά περιοδικά αυτοκινήτου, καθώς και στο εξειδικευμένο site carzine.gr, το οποίο έχει ιδρύσει. Παράλληλα έχει συνεργαστεί με μεγάλα ειδησεογραφικά site, εφημερίδες και τηλεοπτικές εκπομπές.
Υπάρχουν ηλίθιοι σ' αυτή την χώρα δλδ;esu έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 20:51 ........
Τώρα ο παπάτζας με τα 3000 άλογα μπορεί να τάζει και 200 g, ο ίδιος αριθμός ατόμων θα τον πιστέψει. Δεν υπάρχει αναλογικότητα.
Για την ακρίβεια είναι πολύ πιο δύσκολο να κατασκευάσεις ένα αυτοκίνητο μεγάλης παραγωγής στα 1200 κυβικά από ένα supercar...gassim έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:40Επειδή ούτε το να φτιάξεις ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά είναι τόσο απλό.Λεγεών έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:01 Πέρα από την απάτη του θέματος, γιατί ο εν λόγω τύπος δεν ασχολείται να σχεδιάσει και να κυκλοφορήσει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά για την μέση ελληνική οικογένεια, στα 12-15 χιλιάδες ευρώ, που να φτιάχνεται στην Ελλάδα, με στόχο να το κυκλοφορήσει αργότερα και σε άλλες αγορές;
Πως γίνεται να πάει από το 0 στο 1000 τόσο γρήγορα;
Αν δεν πρόκειται να φτιάξεις τίποτα δεν έχει σημασία αν θα πεις οτι θα κάνεις πατίνι ή διαστημόπλοιο, αφού στο τέλος δεν θα έχεις κάνει τίποτα απο τα δύο.
Gherschaagk έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 20:57Υπάρχουν ηλίθιοι σ' αυτή την χώρα δλδ;esu έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 20:51 ........
Τώρα ο παπάτζας με τα 3000 άλογα μπορεί να τάζει και 200 g, ο ίδιος αριθμός ατόμων θα τον πιστέψει. Δεν υπάρχει αναλογικότητα.
Εκεί θες να καταλήξεις;
Είναι πιο δυσκολο να το υποστηρίξεις ως κερδοφόρο προιόν.OANNHSEA έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 21:09Για την ακρίβεια είναι πολύ πιο δύσκολο να κατασκευάσεις ένα αυτοκίνητο μεγάλης παραγωγής στα 1200 κυβικά από ένα supercar...gassim έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:40Επειδή ούτε το να φτιάξεις ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά είναι τόσο απλό.Λεγεών έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:01 Πέρα από την απάτη του θέματος, γιατί ο εν λόγω τύπος δεν ασχολείται να σχεδιάσει και να κυκλοφορήσει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά για την μέση ελληνική οικογένεια, στα 12-15 χιλιάδες ευρώ, που να φτιάχνεται στην Ελλάδα, με στόχο να το κυκλοφορήσει αργότερα και σε άλλες αγορές;
Πως γίνεται να πάει από το 0 στο 1000 τόσο γρήγορα;
Αν δεν πρόκειται να φτιάξεις τίποτα δεν έχει σημασία αν θα πεις οτι θα κάνεις πατίνι ή διαστημόπλοιο, αφού στο τέλος δεν θα έχεις κάνει τίποτα απο τα δύο.
.
Για το "αμαξάκι των 1200 κυβικών":nyxtovios έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 21:14 Είναι πιο δυσκολο να το υποστηρίξεις ως κερδοφόρο προιόν.
Και μόνο αυτό.
Το supercar έχει και superprice έτσι και αλλιώς