Σελίδα 24 από 67
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 17:42
από Σαββάτιος
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:36
Οι Χριστιανοι αλλαξαν τελειως τη εννοια του Μεσσια που οντως πηραν απο τους Εβραιους, οι οποιοι πρωτα την πηραν απο το Ιραν και συνεπως μονο εβραικη δεν ειναι. Μην πεις σε Ορθοδοξο Εβραιο οτι ο Μεσσιας μπορει να ηταν και θεος στην Παλαια Διαθηκη γιατι το θεωρουν προσβολη οτι ο θεος μπορει να λαβει ευτελη σαρκα. Απλα τα αποσπασματα που χρησιμοποιησες δειχνουν οτι θα εχει τη βοηθεια του θεου οντας ανθρωπος.
Όπως έχω ήδη πει οι Ταλμουδικοί Εβραίοι δεν είναι η ίδια θρησκεία ούτε με τους αρχαίους Εβραίους, ούτε με τους Χριστιανούς. Προφανώς και θα έχουν πολλές ασυμβατότητες μεταξύ τους.
Για δες καλύτερα ποιός μιλά:
5 τότε λαλήσει πρὸς αὐτοὺς ἐν ὀργῇ αὐτοῦ καὶ ἐν τῷ θυμῷ αὐτοῦ ταράξει αὐτούς.
6
Ἐγὼ δὲ κατεστάθην βασιλεὺς
ὑπ᾿ αὐτοῦ ἐπὶ Σιὼν ὄρος τὸ ἅγιον αὐτοῦ
7
διαγγέλλων τὸ πρόσταγμα Κυρίου.
Κύριος εἶπε πρός
με·
υἱός μου εἶ σύ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε.
Ένας άνθρωπος γεννά ανθρώπους, ένα άλογο, άλογα, έτσι; Ένας Κύριος (= Θεός) τι γεννά;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 17:43
από Σαββάτιος
nemo έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:38
ενδια φερον και απο τους δυο σας ...αν θελουμε να μοιρασουμε τα σπορια απο την ορθοδοξια
που θα δωσουμε τα περισσοτερα; στην ελληνικη επιρροη ή στην ιουδαικη ;
Καταφανέστατα στην ιουδαϊκή. Ο ελληνισμός έδωσε τη γλώσσα και την ορολογία, ο ιουδαϊσμός την ουσία.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 17:45
από Αρίστος
Να δουμε μερικες θεμελιωδεις διαφορες μεταξυ Παλαιας και Καινης.
α) Ο Θεος της Παλαιας ειναι φυλετικος, της Καινης ειναι πανανθρωπινος.
β) Ο Θεος της Παλαιας ειναι ενας και μοναδικος, ο Θεος της Καινης ειναι τριαδικος οπως των Νεοπλατωνικων.
γ) Ο Θεος της Παλαιας ειναι σουπερ εκδικητικος, ο Θεος της Καινης ειναι πρωτιστα Θεος της αγαπης.
δ) Ο Θεος της Παλαιας δεν γινεται να ενσαρκωθει και να φορεσει θνητη σαρκα, ο Θεος στην Καινη το εκανε με το δευτερο προσωπο του.
ε) Ο Θεος της Παλαιας απαγορευοταν να αναπαρασταθει, ο Θεος στον Χριστιανισμο μαζι με ολα του τα προσωπα, τους αγιους και τους αγγελους αναπαρισταται κανονικοτατα στην εικονογραφια και μαλιστα προσκυναται. Ολο αυτο μαλιστα ειναι καταργηση της δευτερης εντολης του Δεκαλογου του Μωυση. Και σημειο που η Ορθοδοξη Εκκλησια τραβηξε στο τερμα τη διαφορα με τον Ιουδαισμο και ας κανει την κοροιδα επι του θεματος.
Οπως βλεπεις μπορει θεολογος να μην ειμαι, αλλα ειμαι σουπερ παρατηρητικος.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 17:49
από nemo
Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:43
nemo έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:38
ενδια φερον και απο τους δυο σας ...αν θελουμε να μοιρασουμε τα σπορια απο την ορθοδοξια
που θα δωσουμε τα περισσοτερα; στην ελληνικη επιρροη ή στην ιουδαικη ;
Καταφανέστατα στην ιουδαϊκή. Ο ελληνισμός έδωσε τη γλώσσα και την ορολογία, ο ιουδαϊσμός την ουσία.
εχω και ειχα την εντυπωσει οτι η φιλοσοφια και ειδικα ο στωικισμος ειναι η βαση της ορθοδοξης εκλ.
την ταπεινοτητα του χριστου την βρισκουμε και στην ελ φιλοσοφια ..που στα ελληνιστικα χρονια
πηρε μεγαλες διαστασεις...αλλα οκ θα παρακολουθησω το νημα με προσοχη
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 17:57
από Αρίστος
Και κατι εξισου βασικο...
Πολλοι λενε οτι η Καινη ειναι συνεχεια της Παλαιας Διαθηκης.
Δεν εχουν συνειδητοποιησει ομως ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ συνεχεια.
Η Καινη λεει πως ο Θεος ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ το συμβολαιο με τους Εβραιους και απευθυνθηκε σε ολη την ανθρωποτητα μεσω των Χριστιανων.
Και επιπλεον οτι οι Εβραιοι τιμωρηθηκαν για τη σταυρωση του Χριστου με την καταστροφη της Ιερουσαλημ απο τις λεγεωνες του Τιτου, γεγονος που εμφανιζεται να προφητευει ο Χριστος στα Ευαγγελια, οτι δεν θα μεινει λιθος επι λιθου στην Ιερουσαλημ γιατι οι Εβραιοι θα φονευσευν και τον ιδιο οπως φονευσαν πριν τους προφητες.
Συνεχεια λοιπον υπαρχει στην Καινη μονο που αυτη ειναι συνεχεια διαζυγιου και τιμωριας για τους Εβραιους.
Οσοι λοιπον λενε για Εβραικο Χριστιανισμο η Ιουδαιοχριστιανισμο μαλλον δεν θα εχουν καταλαβει οτι το ιερο κειμενο του Χριστινισμου ειναι το πιο αντισημιτικο βιβλιο που γραφτηκε ποτε για τους Εβραιους και σταθηκε η αιτια να λοιδωρουνται και να κυνηγιουνται για σχεδον 2000 χρονια.
,
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 17:57
από Νετο Γκουερινο
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:45
Να δουμε μερικες θεμελιωδεις διαφορες μεταξυ Παλαιας και Καινης.
α) Ο Θεος της Παλαιας ειναι φυλετικος, της Καινης ειναι πανανθρωπινος.
β) Ο Θεος της Παλαιας ειναι ενας και μοναδικος, ο Θεος της Καινης ειναι τριαδικος οπως των Νεοπλατωνικων.
γ) Ο Θεος της Παλαιας ειναι σουπερ εκδικητικος, ο Θεος της Καινης ειναι πρωτιστα Θεος της αγαπης.
δ) Ο Θεος της Παλαιας δεν γινεται να ενσαρκωθει και να φορεσει θνητη σαρκα, ο Θεος στην Καινη το εκανε με το δευτερο προσωπο του.
ε) Ο Θεος της Παλαιας απαγορευοταν να αναπαρασταθει, ο Θεος στον Χριστιανισμο μαζι με ολα του τα προσωπα, τους αγιους και τους αγγελους αναπαρισταται κανονικοτατα στην εικονογραφια και μαλιστα προσκυναται. Ολο αυτο μαλιστα ειναι καταργηση της δευτερης εντολης του Δεκαλογου του Μωυση. Και σημειο που η Ορθοδοξη Εκκλησια τραβηξε στο τερμα τη διαφορα με τον Ιουδαισμο και ας κανει την κοροιδα επι του θεματος.
Οπως βλεπεις μπορει θεολογος να μην ειμαι, αλλα ειμαι σουπερ παρατηρητικος.
.
Ρε σύ αριστο μας δουλεύεις ρε φίλε;
Τι άλλος θεός ο ένας άλλος ο άλλος;
Η ορθοδοξία δεν πιστεύει ότι ο Χριστός είναι ο ενσαρκωμενος Λόγος της παλαιάς διαθήκης;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:02
από Αρίστος
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:57
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:45
Να δουμε μερικες θεμελιωδεις διαφορες μεταξυ Παλαιας και Καινης.
α) Ο Θεος της Παλαιας ειναι φυλετικος, της Καινης ειναι πανανθρωπινος.
β) Ο Θεος της Παλαιας ειναι ενας και μοναδικος, ο Θεος της Καινης ειναι τριαδικος οπως των Νεοπλατωνικων.
γ) Ο Θεος της Παλαιας ειναι σουπερ εκδικητικος, ο Θεος της Καινης ειναι πρωτιστα Θεος της αγαπης.
δ) Ο Θεος της Παλαιας δεν γινεται να ενσαρκωθει και να φορεσει θνητη σαρκα, ο Θεος στην Καινη το εκανε με το δευτερο προσωπο του.
ε) Ο Θεος της Παλαιας απαγορευοταν να αναπαρασταθει, ο Θεος στον Χριστιανισμο μαζι με ολα του τα προσωπα, τους αγιους και τους αγγελους αναπαρισταται κανονικοτατα στην εικονογραφια και μαλιστα προσκυναται. Ολο αυτο μαλιστα ειναι καταργηση της δευτερης εντολης του Δεκαλογου του Μωυση. Και σημειο που η Ορθοδοξη Εκκλησια τραβηξε στο τερμα τη διαφορα με τον Ιουδαισμο και ας κανει την κοροιδα επι του θεματος.
Οπως βλεπεις μπορει θεολογος να μην ειμαι, αλλα ειμαι σουπερ παρατηρητικος.
.
Ρε σύ αριστο μας δουλεύεις ρε φίλε;
Τι άλλος θεός ο ένας άλλος ο άλλος;
Η ορθοδοξία δεν πιστεύει ότι ο Χριστός είναι ο ενσαρκωμενος Λόγος της παλαιάς διαθήκης;
Η Ορθοδοξια μπορει να λεει οτι θελει για να δειξει συνεχεια τιμωντας την αποστολικη παραδοση, εγω δεν βλεπω συνεχεια θεολογικη και δειχνω γιατι. Και επιπλεον ισχυριζομαι οτι η Καινη ειναι το πιο αντισημιτικο κειμενο που γραφτηκε ποτε.
Κατσε δες επισης γιατι ο Χριστιανισμος καθημερινα παραβαινει τη 2η εντολη του Μωυση.
Η Βαση της Παλαιας ειναι ο Δεκαλογος που δοθηκε απο το Θεο και η Ορθοδοξια τον ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΙ.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:05
από Νετο Γκουερινο
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:02
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:57
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:45
Να δουμε μερικες θεμελιωδεις διαφορες μεταξυ Παλαιας και Καινης.
α) Ο Θεος της Παλαιας ειναι φυλετικος, της Καινης ειναι πανανθρωπινος.
β) Ο Θεος της Παλαιας ειναι ενας και μοναδικος, ο Θεος της Καινης ειναι τριαδικος οπως των Νεοπλατωνικων.
γ) Ο Θεος της Παλαιας ειναι σουπερ εκδικητικος, ο Θεος της Καινης ειναι πρωτιστα Θεος της αγαπης.
δ) Ο Θεος της Παλαιας δεν γινεται να ενσαρκωθει και να φορεσει θνητη σαρκα, ο Θεος στην Καινη το εκανε με το δευτερο προσωπο του.
ε) Ο Θεος της Παλαιας απαγορευοταν να αναπαρασταθει, ο Θεος στον Χριστιανισμο μαζι με ολα του τα προσωπα, τους αγιους και τους αγγελους αναπαρισταται κανονικοτατα στην εικονογραφια και μαλιστα προσκυναται. Ολο αυτο μαλιστα ειναι καταργηση της δευτερης εντολης του Δεκαλογου του Μωυση. Και σημειο που η Ορθοδοξη Εκκλησια τραβηξε στο τερμα τη διαφορα με τον Ιουδαισμο και ας κανει την κοροιδα επι του θεματος.
Οπως βλεπεις μπορει θεολογος να μην ειμαι, αλλα ειμαι σουπερ παρατηρητικος.
.
Ρε σύ αριστο μας δουλεύεις ρε φίλε;
Τι άλλος θεός ο ένας άλλος ο άλλος;
Η ορθοδοξία δεν πιστεύει ότι ο Χριστός είναι ο ενσαρκωμενος Λόγος της παλαιάς διαθήκης;
Η Ορθοδοξια μπορει να λεει οτι θελει για να δειξει συνεχεια τιμωντας την αποστολικη παραδοση, εγω δεν βλεπω συνεχεια θεολογικη και δειχνω γιατι. Και επιπλεον ισχυριζομαι οτι η Καινη ειναι το πιο αντισημιτικο κειμενο που γραφτηκε ποτε.
Κατσε δες επισης γιατι ο Χριστιανισμος καθημερινα παραβαινει τη 2η εντολη του Μωυση.
Η Βαση της Παλαιας ειναι ο Δεκαλογος που δοθηκε απο το Θεο και η Ορθοδοξια τον ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΙ.
.
Το τι βλέπεις ή δεν βλέπεις εσύ έχει ελάχιστη ως μηδενική σημασία
Αξία έχει τι πιστεύει η ορθοδοξία ως δόγμα
Όλα τα άλλα είναι ναχαμε να λέγαμε
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:09
από Αρίστος
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:05
Το τι βλέπεις ή δεν βλέπεις εσύ έχει ελάχιστη ως μηδενική σημασία
Αξία έχει τι πιστεύει η ορθοδοξία ως δόγμα
Όλα τα άλλα είναι ναχαμε να λέγαμε
Το τι λεω εγω ειναι γεγονος που θα στο αποδειξω αμεσως.
Τι λεει η δευτερη εντολη που εδωσε ο Θεος στο Μωυση;
ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς·
Με απλα λογια οι Χριστιανοι που καθημερινα λατρευουν τους Χριστιανους αγιους (και οχι το Μωυση η τον Αβρααμ) και προσκυνουν τις εικονες τους με την ενθαρρυνση της επίσημης Εκκλησιας...
ειναι και με τη βουλα ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ...
που αδιαφορησαν εδω και 1500 χρονια για την ανεικονικη ιουδαικη παραδοση...
και τηρησαν την ελληνικη...
οτι ναι θα απεικονιζουμε το θειο.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:13
από Αρίστος
Και ξαναλεω οτι η μονη συνεχεια της Καινης με την Παλαια ειναι οτι η Καινη διηγειται πως ο Θεος εσπασε το συμβολαιο που ειχε κανει με τους Εβραιους στην Παλαια γιατι σταυρωσαν το Χριστο και κυνηγησαν τους Αποστολους και τον Παυλο.
Ωραια συνεχεια για τους Εβραιους.
Το πιο δυσφημιστικο κειμενο που γραφτηκε για τους ιδιους ποτε.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:15
από Νετο Γκουερινο
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:09
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:05
Το τι βλέπεις ή δεν βλέπεις εσύ έχει ελάχιστη ως μηδενική σημασία
Αξία έχει τι πιστεύει η ορθοδοξία ως δόγμα
Όλα τα άλλα είναι ναχαμε να λέγαμε
Το τι λεω εγω ειναι γεγονος που θα στο αποδειξω αμεσως.
Τι λεει η δευτερη εντολη που εδωσε ο Θεος στο Μωυση;
ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς·
Με απλα λογια οι Χριστιανοι που καθημερινα λατρευουν τους Χριστιανους αγιους (και οχι το Μωυση η τον Αβρααμ) και προσκυνουν τις εικονες τους με την ενθαρρυνση της επίσημης Εκκλησιας...
ειναι και με τη βουλα ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ...
που αδιαφορησαν εδω και 1500 χρονια για την ανεικονικη ιουδαικη παραδοση...
και τηρησαν την ελληνικη...
οτι ναι θα απεικονιζουμε το θειο.
.
Βρε άσε τι κάνουν οι χριστιανοί στα θρησκευτικά τους καθήκοντα
Η διαφωνία μας ήταν άμα ο θεός της παλαιάς καί της Καινής διαθήκης είναι ο ίδιος
Ε σύμφωνα με την ορθοδοξία είναι
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:19
από Αρίστος
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:15
Βρε άσε τι κάνουν οι χριστιανοί στα θρησκευτικά τους καθήκοντα
Η διαφωνία μας ήταν άμα ο θεός της παλαιάς καί της Καινής διαθήκης είναι ο ίδιος
Ε σύμφωνα με την ορθοδοξία είναι
Ο δογματικος Χριστιανισμος λεει οτι ειναι ιδιος, εγω ομως δεν βλεπω τι ομοιοτητα μπορει να εχει ενας φυλετικος με εναν πανανθρωπινο θεο.
Θελω να πω οτι σε θεολογικο επιπεδο οι διαφορες της Παλαιας με την Καινη ειναι εξοφθαλμα τεραστιες.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:26
από Νετο Γκουερινο
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:19
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:15
Βρε άσε τι κάνουν οι χριστιανοί στα θρησκευτικά τους καθήκοντα
Η διαφωνία μας ήταν άμα ο θεός της παλαιάς καί της Καινής διαθήκης είναι ο ίδιος
Ε σύμφωνα με την ορθοδοξία είναι
Ο δογματικος Χριστιανισμος λεει οτι ειναι ιδιος, εγω ομως δεν βλεπω τι ομοιοτητα μπορει να εχει ενας φυλετικος με εναν πανανθρωπινο θεο.
Θελω να πω οτι σε θεολογικο επιπεδο οι διαφορες της Παλαιας με την Καινη ειναι εξοφθαλμα τεραστιες.
.
Σεβαστή η γνώμη σου αλλά αδιάφορη για το δόγμα στο οποίο πιστεύουμε
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:31
από Σαββάτιος
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:45
Να δουμε μερικες θεμελιωδεις διαφορες μεταξυ Παλαιας και Καινης.
α) Ο Θεος της Παλαιας ειναι φυλετικος, της Καινης ειναι πανανθρωπινος.
β) Ο Θεος της Παλαιας ειναι ενας και μοναδικος, ο Θεος της Καινης ειναι τριαδικος οπως των Νεοπλατωνικων.
γ) Ο Θεος της Παλαιας ειναι σουπερ εκδικητικος, ο Θεος της Καινης ειναι πρωτιστα Θεος της αγαπης.
δ) Ο Θεος της Παλαιας δεν γινεται να ενσαρκωθει και να φορεσει θνητη σαρκα, ο Θεος στην Καινη το εκανε με το δευτερο προσωπο του.
ε) Ο Θεος της Παλαιας απαγορευοταν να αναπαρασταθει, ο Θεος στον Χριστιανισμο μαζι με ολα του τα προσωπα, τους αγιους και τους αγγελους αναπαρισταται κανονικοτατα στην εικονογραφια και μαλιστα προσκυναται. Ολο αυτο μαλιστα ειναι καταργηση της δευτερης εντολης του Δεκαλογου του Μωυση. Και σημειο που η Ορθοδοξη Εκκλησια τραβηξε στο τερμα τη διαφορα με τον Ιουδαισμο και ας κανει την κοροιδα επι του θεματος.
Ούτε εγώ είμαι θεολόγος.
α) Όσο «πανανθρώπινος» είναι ο Παλαιοδιαθηκικός Θεός είναι και ο Καινοδιαθηκικός. Η Παλαιά Διαθήκη πρεσβεύει ότι υπάρχει ένας Θεός ανεξάρτητα από το αν Τον πιστεύουν όλοι ή όχι όπως και η Καινή. Και στις δύο ο Θεός επιδεικνύει εύνοια στον αντίστοιχο Περιούσιο Λαό (με τον δεύτερο να είναι συνέχεια του πρώτου).
β) Ο Θεός τόσο της Παλαιάς όσο και της Καινής είναι ένας. Όσο «ξεκάθαρα» Τριαδικός είναι στην Παλαιά είναι και στη Καινή. Ο «τριαδικός» θεός των Νεοπλατωνικών δεν έχει καμία σχέση με την τριαδικότητα του Χριστιανικού Θεού. Στον Χριστιανικό Θεό υπάρχει μία ουσία και τρεις υποστάσεις-πρόσωπα (κάτι ασύμβατο με την ελληνική φιλοσοφία) όχι αυτό που περιέγραψες για τους Νεοπλατωνικούς.
γ) Τόσο στη Παλαιά όσο και στη Καινή Διαθήκη ο Θεός έχει μια αγαπητική πτυχή και μια εκδικητική. Η Παλαιά Διαθήκη έχει πολλά αποκαλυπτικά κείμενα με αποτέλεσμα να προβάλλεται περισσότερο η εκδικητική. Ο ίδιος Θεός όμως διδάσκει τον Προφήτη Ηλία να συμπονεί τους (αμαρτωλούς) συνανθρώπους του που του έδωσε «εξουσία» ο Θεός να
τιμωρήσει με ανομβρία. Την ίδια πανανθρώπινη αγάπη βλέπουμε να διδάσκει με τη κολοκύνθα ο Θεός στον προφήτη Ιωνά στην Νινευί. Από την άλλη βλέπουμε και αρκετή
εκδικητικότητα και στη Καινή π.χ. όταν ο Ιησούς προφητεύει την καταστραφή της Ιερουσαλήμ για ευνόητους λόγους ή στην αποκαλυπτική Αποκάλυψη του Ιωάννη (εκεί μιλάμε για πλήρη εκπαλαιοδιαθηκισμό της Καινής).
δ) Που το λέει αυτό η Παλαιά Διαθήκη; Σου έχω ήδη πει ότι στη Παλαιά είναι διφορούμενο αν ο Μεσσίας θα ήταν άνθρωπος ή Θεός:
ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσουσι τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἐμμανουήλ (Προφήτης Ησαΐας)
Μια παρθένος (άνθρωπος) θα γεννήσει (άνθρωπο) υιό που θα ονομάζεται Εμμανουήλ (= Ο Θεός μεθ΄ημών). Άρα ο άνθρωπος Μεσσίας θα είναι ο Θεός μεταξύ των ανθρώπων.
ε) Μόνο το δεύτερο και το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας μπορούν να αναπαρασταθούν στον Χριστιανισμό όχι το πρώτο (ο Πατέρας). Το δεύτερο μπορούν να το αναπαραστήσουν οι Χριστιανοί γιατί ενσαρκώθηκε άρα έλαβε ορατή και άρα απεικονίσιμη μορφή ενώ το τρίτο γιατί στην Καινή Διαθήκη ειδώθηκε από τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο ως περιστερά (εξ ου και απιεκονίζεται ως τέτοιο). Και οι δύο απεικονιστικές δυνατότηες προέρχονται από την Καινή που αποτελεί συνέχεια της Παλαιάς. Αν δεν γίνονταν αυτά που περιέγραψα δεν θα μπορούσαν οι Χριστιανοί να απεικονίσουν τα δύο από τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδας. Ο Πατέρας συνεχίζει να μην απεικονίζεται.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2024, 18:33
από Αρίστος
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:26
Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:19
Νετο Γκουερινο έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 18:15
Βρε άσε τι κάνουν οι χριστιανοί στα θρησκευτικά τους καθήκοντα
Η διαφωνία μας ήταν άμα ο θεός της παλαιάς καί της Καινής διαθήκης είναι ο ίδιος
Ε σύμφωνα με την ορθοδοξία είναι
Ο δογματικος Χριστιανισμος λεει οτι ειναι ιδιος, εγω ομως δεν βλεπω τι ομοιοτητα μπορει να εχει ενας φυλετικος με εναν πανανθρωπινο θεο.
Θελω να πω οτι σε θεολογικο επιπεδο οι διαφορες της Παλαιας με την Καινη ειναι εξοφθαλμα τεραστιες.
.
Σεβαστή η γνώμη σου αλλά αδιάφορη για το δόγμα στο οποίο πιστεύουμε
Μεταξυ μας συζηταμε ομως, δεν εχουμε συνεδριαση της Ιερας Συνοδου.
Ο βασικος λογος που βλεπω εγω οτι δεν τονισαν οι Ελληνες Πατερες τις τεραστιες θεολογικες διαφορες με την Παλαια ειναι οτι θελησαν να σεβαστουν τη θρησκευτικη παραδοση που ειχαν αρχικα ο Χριστος και οι μαθητες του.
Αλλα αυτες οι διαφορες ειναι εκει και υπαρχουν.
Ο Γιεχοβα ηταν φυλετικος Θεος που ειχε κανει συμβολαιο μονο με τους Εβραιους.
Για να σας ξεχωριζω τους ειπε απο τους αλλους που ειναι αποπαιδια κοψτε το πετσακι σας.
Ε ο Θεος της Καινης δεν ειναι φυλετικος και δεν κανει διακρισεις.
.