!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Επισης ως ασκηση κατσε να μου βρεις ΜΙΑ εστω ιουδαικη επιρροη στον ορθοδοξο εορτασμο του Πασχα η την παραμικρη σχεση αναμεσα στο εβραικο Πασχα και στο ορθοδοξο (αποκαλουμενο και ελληνικο) Πασχα.
.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Αλήθεια θα επιχειρήσεις αυτό το πράγμα;Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 15:34 Θα σου απαντησω αυριο αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι ο Χριστιανισμος δεν εχει ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχεση με την Παλαια Διαθηκη.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Η μαγειρίτσα. Επίσης πολλοί ύμνοι της Κυριακής του Πάσχα είναι παρμένοι από τους Ψαλμούς του Δαυΐδ. Η Ανάσταση ενός νεκρού αποτελεί βασικό στοιχείο της εβραϊκής παράδοσης και αυτός που αναστήθηκε ήταν ο Εβράιος Μεσσίας. Ο εορατσμός του Πάσχα καθορίζεται με γνώμονο τον εορτασμό του εβραϊκού Πάσχα. Η ίδια η λέξη "Πάσχα" είναι εβραϊκή και η ιδέα του περάσματος από το θάνατο προς τη ζωή (όπως έκαναν κια οι Εβραίοι διαφεύγοντας από τους Αιγυπτίους) είναι εβραϊκή.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 15:40 Επισης ως ασκηση κατσε να μου βρεις ΜΙΑ εστω ιουδαικη επιρροη στον ορθοδοξο εορτασμο του Πασχα η την παραμικρη σχεση αναμεσα στο εβραικο Πασχα και στο ορθοδοξο (αποκαλουμενο και ελληνικο) Πασχα.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 16:20Η μαγειρίτσα. Επίσης πολλοί ύμνοι της Κυριακής του Πάσχα είναι παρμένοι από τους Ψαλμούς του Δαυΐδ. Η Ανάσταση ενός νεκρού αποτελεί βασικό στοιχείο της εβραϊκής παράδοσης και αυτός που αναστήθηκε ήταν ο Εβράιος Μεσσίας. Ο εορατσμός του Πάσχα καθορίζεται με γνώμονο τον εορτασμό του εβραϊκού Πάσχα. Η ίδια η λέξη "Πάσχα" είναι εβραϊκή και η ιδέα του περάσματος από το θάνατο προς τη ζωή (όπως έκαναν κια οι Εβραίοι διαφεύγοντας από τους Αιγυπτίους) είναι εβραϊκή.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 15:40 Επισης ως ασκηση κατσε να μου βρεις ΜΙΑ εστω ιουδαικη επιρροη στον ορθοδοξο εορτασμο του Πασχα η την παραμικρη σχεση αναμεσα στο εβραικο Πασχα και στο ορθοδοξο (αποκαλουμενο και ελληνικο) Πασχα.
.
Ποιος Εβραιος Μεσσιας ωρε;
Ο Εβραιος Μεσσιας εξ ορισμου ειναι ανθρωπος γιατι οι Εβραιοι θεωρουν υποτιμητικο για το θεο να λαβει σαρκα και να πεθανει με ατιμωτικο θανατο.
Επιπλεον ο Εβραιος Μεσσιας εχει προορισμο να δωσει την εγκοσμια εξουσια στον εβραικο λαο ενω ο Σωτηρας στο Χριστιανισμο να σωσει ολους τους λαους.
Το ελληνορθοδοξο Πασχα λοιπον γιορταζει την Ανασταση του Χριστιανικου Μεσσια που σκοτωσαν οι Εβραιοι αλλα αυτος αναστηθηκε.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Ο Εβραίος Μεσσίας δεν θα ήταν άνθρωπος. Ο Εβραίος Μεσσίας κατέληξε να θεωρείται από τους Εβραίους άνθρωπος. Υπάρχουν πολλές αναφορές στη Παλαιά Διαθήκη για τη θεϊκή φύση του Μεσσία.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:00Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 16:20Η μαγειρίτσα. Επίσης πολλοί ύμνοι της Κυριακής του Πάσχα είναι παρμένοι από τους Ψαλμούς του Δαυΐδ. Η Ανάσταση ενός νεκρού αποτελεί βασικό στοιχείο της εβραϊκής παράδοσης και αυτός που αναστήθηκε ήταν ο Εβράιος Μεσσίας. Ο εορατσμός του Πάσχα καθορίζεται με γνώμονο τον εορτασμό του εβραϊκού Πάσχα. Η ίδια η λέξη "Πάσχα" είναι εβραϊκή και η ιδέα του περάσματος από το θάνατο προς τη ζωή (όπως έκαναν κια οι Εβραίοι διαφεύγοντας από τους Αιγυπτίους) είναι εβραϊκή.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 15:40 Επισης ως ασκηση κατσε να μου βρεις ΜΙΑ εστω ιουδαικη επιρροη στον ορθοδοξο εορτασμο του Πασχα η την παραμικρη σχεση αναμεσα στο εβραικο Πασχα και στο ορθοδοξο (αποκαλουμενο και ελληνικο) Πασχα.
.
Ποιος Εβραιος Μεσσιας ωρε;
Ο Εβραιος Μεσσιας εξ ορισμου ειναι ανθρωπος γιατι οι Εβραιοι θεωρουν υποτιμητικο για το θεο να λαβει σαρκα και να πεθανει με ατιμωτικο θανατο.
Επιπλεον ο Εβραιος Μεσσιας εχει προορισμο να δωσει την εγκοσμια εξουσια στον εβραικο λαο ενω ο Σωτηρας στο Χριστιανισμο να σωσει ολους τους λαους.
Το ελληνορθοδοξο Πασχα λοιπον γιορταζει την Ανασταση του Χριστιανικου Μεσσια που σκοτωσαν οι Εβραιοι αλλα αυτος αναστηθηκε.
.
Π.Χ. Ψαλμός β΄:
ΙΝΑΤΙ ἐφρύαξαν ἔθνη, καὶ λαοὶ ἐμελέτησαν κενά;
2 παρέστησαν οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς, καὶ οἱ ἄρχοντες συνήχθησαν ἐπὶ τὸ αὐτὸ κατὰ τοῦ Κυρίου καὶ κατὰ τοῦ χριστοῦ αὐτοῦ. (διάψαλμα).
3 Διαρρήξωμεν τοὺς δεσμοὺς αὐτῶν καὶ ἀπορρίψωμεν ἀφ᾿ ἡμῶν τὸν ζυγὸν αὐτῶν.
4 ὁ κατοικῶν ἐν οὐρανοῖς ἐκγελάσεται αὐτούς, καὶ ὁ Κύριος ἐκμυκτηριεῖ αὐτούς.
5 τότε λαλήσει πρὸς αὐτοὺς ἐν ὀργῇ αὐτοῦ καὶ ἐν τῷ θυμῷ αὐτοῦ ταράξει αὐτούς.
6 Ἐγὼ δὲ κατεστάθην βασιλεὺς ὑπ᾿ αὐτοῦ ἐπὶ Σιὼν ὄρος τὸ ἅγιον αὐτοῦ
7 διαγγέλλων τὸ πρόσταγμα Κυρίου. Κύριος εἶπε πρός με· υἱός μου εἶ σύ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε.
8 αἴτησαι παρ᾿ ἐμοῦ, καὶ δώσω σοι ἔθνη τὴν κληρονομίαν σου καὶ τὴν κατάσχεσίν σου τὰ πέρατα τῆς γῆς.
9 ποιμανεῖς αὐτοὺς ἐν ράβδῳ σιδηρᾷ, ὡς σκεύη κεραμέως συντρίψεις αὐτούς.
10 καὶ νῦν, βασιλεῖς, σύνετε, παιδεύθητε, πάντες οἱ κρίνοντες τὴν γῆν.
11 δουλεύσατε τῷ Κυρίῳ ἐν φόβῳ καὶ ἀγαλλιᾶσθε αὐτῷ ἐν τρόμῳ.
12 δράξασθε παιδείας, μήποτε ὀργισθῇ Κύριος καὶ ἀπολεῖσθε ἐξ ὁδοῦ δικαίας.
13 ὅταν ἐκκαυθῇ ἐν τάχει ὁ θυμὸς αὐτοῦ, μακάριοι πάντες οἱ πεποιθότες ἐπ᾿ αὐτῷ.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Πώς συμπέρανες ότι θα σε εμποδίσω; Το παράλογο το εγχειρήματος τόνισα. Κάθε θεολόγος θα γελούσε αν το άκουγε αυτό.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:07Πώς συμπέρανες ότι θα σε εμποδίσω; Το παράλογο το εγχειρήματος τόνισα. Κάθε θεολόγος θα γελούσε αν το άκουγε αυτό.
Δεν χρειαζεται θεολογια για να διαπιστωσει κανεις οτι η Παλαια Διαθηκη στοχευει αποκλειστικα στον Εβραικο λαο ενω η Καινη εχει πανανθρωπινο μηνυμα.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:06
Ο Εβραίος Μεσσίας δεν θα ήταν άνθρωπος. Ο Εβραίος Μεσσίας κατέληξε να θεωρείται από τους Εβραίους άνθρωπος. Υπάρχουν πολλές αναφορές στη Παλαιά Διαθήκη για τη θεϊκή φύση του Μεσσία.
Ο Εβραιος Μεσσιας ΔΕΝ μπορουσε να ειναι κατι αλλο εκτος απο ανθρωπος, θα ηταν ο ηθικοτερος των ανθρωπων που θα τον βοηθουσε ο θεος του Ισραηλ αλλα μονο για να επιβαλει την εγκοσμια βασιλεια των Εβραιων.
Ολο αυτο το κονσεπτ εν τω μεταξυ δεν ειναι καν εβραικο.
100% Ιρανικη παραδοση που τη δανειστηκαν οι Εβραιοι.
Η ιρανικη θεολογια μαλιστα ειναι πλουσιοτατη στο ζητημα.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι είναι ο Νέος Ισραήλ συνέχεια του Παλαιού Ισραήλ. Κατά την περίοδο της Παλαιάς Διαθήκης ο Περιούσιος Λαός περιλάμβανε μόνο τους Εβραίους ενώ μετά τον Χριστό όλους και μόνο όσους πίστεψαν στον Εβραίο Μεσσία Χριστό τον οποίο προανείγγελε η Παλαιά Διαθήκη (από όποια εθνότητα και αν προέρχονται). Δεν μπορεί να υπάρξει Χριστός(=Μεσσίας) ή Χριστιανικός Θεός χωρίς την Παλαιά Διαθήκη και τους Προφήτες.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:15 Δεν χρειαζεται θεολογια για να διαπιστωσει κανεις οτι η Παλαια Διαθηκη στοχευει αποκλειστικα στον Εβραικο λαο ενω η Καινη εχει πανανθρωπινο μηνυμα.
Ούτε αυτό χρειάζεται θεολογία για να το αντιληφθείς.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:25Οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι είναι ο Νέος Ισραήλ συνέχεια του Παλαιού Ισραήλ. Κατά την περίοδο της Παλαιάς Διαθήκης ο Περιούσιος Λαός περιλάμβανε μόνο τους Εβραίους ενώ μετά τον Χριστό όλους και μόνο όσους πίστεψαν στον Εβραίο Μεσσία Χριστό τον οποίο προανείγγελε η Παλαιά Διαθήκη (από όποια εθνότητα και αν προέρχονται). Δεν μπορεί να υπάρξει Χριστός(=Μεσσίας) ή Χριστιανικός Θεός χωρίς την Παλαιά Διαθήκη και τους Προφήτες.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:15 Δεν χρειαζεται θεολογια για να διαπιστωσει κανεις οτι η Παλαια Διαθηκη στοχευει αποκλειστικα στον Εβραικο λαο ενω η Καινη εχει πανανθρωπινο μηνυμα.
Ούτε αυτό χρειάζεται θεολογία για να το αντιληφθείς.
Ε ακριβως αυτο λεμε, οτι η Παλαια Διαθηκη αφορουσε το συμβολαιο του Θεου αποκλειστικα με τους Εβραιους ενω η Καινη αφορα ολη την ανθρωποτητα, αν δεν βλεπεις τη διαφορα μεταξυ ενος φυλετικου και ενος πανανθρωπινου θεου δεν μπορεις να δεις τη θεμελιωδη διαφορα αναμεσα στην Παλαια και στην Καινη.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δεν γνωρίζω ιρανική θεολογία και δεν κάνει καμία διαφορά στη συζήτηση μας αν η μεσσιανική ιδέα ήταν ιρανογενής η όχι. Οι Χριστιανοί πήραν την έννοια του Μεσσία από τους Εβραίους. Στη Παλαιά Διαθήκη ήταν διφορούμενο αν ο Μεσσίας θα ήταν άνθρωπος ή Θεός και οι Χριστιανοί αποφάσισαν ότι ήταν και τα δύο. Αντίθετα οι Ιουδαίοι Εβραίοι επανεθνοτιζόμενοι σε Ιουδαίους και αναπτύσσοντας μια νέα μορφή του εβραϊσμού (τον Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό/Εβραϊσμό) αποφάσισαν ότι θα ήταν άνθρωπος όπως περιγράφεις. Προφανώς και ο συγχρονικός του Χριστιανισμού Ταλμουδικός Ιουδαϊσμός είναι ασύμβατος με τον Χριστιανισμό αν και οι δύο έχουν ως πηγή τον Παλαιοδιαθηκικό Εβραϊσμό.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:19Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:06
Ο Εβραίος Μεσσίας δεν θα ήταν άνθρωπος. Ο Εβραίος Μεσσίας κατέληξε να θεωρείται από τους Εβραίους άνθρωπος. Υπάρχουν πολλές αναφορές στη Παλαιά Διαθήκη για τη θεϊκή φύση του Μεσσία.
Ο Εβραιος Μεσσιας ΔΕΝ μπορουσε να ειναι κατι αλλο εκτος απο ανθρωπος, θα ηταν ο ηθικοτερος των ανθρωπων που θα τον βοηθουσε ο θεος του Ισραηλ αλλα μονο για να επιβαλει την εγκοσμια βασιλεια των Εβραιων.
Ολο αυτο το κονσεπτ εν τω μεταξυ δεν ειναι καν εβραικο.
100% Ιρανικη παραδοση που τη δανειστηκαν οι Εβραιοι.
Η ιρανικη θεολογια μαλιστα ειναι πλουσιοτατη στο ζητημα.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Σαββάτιος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:30
Δεν γνωρίζω ιρανική θεολογία και δεν κάνει καμία διαφορά στη συζήτηση μας αν η μεσσιανική ιδέα ήταν ιρανογενής η όχι. Οι Χριστιανοί πήραν την έννοια του Μεσσία από τους Εβραίους. Στη Παλαιά Διαθήκη ήταν διφορούμενο αν ο Μεσσίας θα ήταν άνθρωπος ή Θεός και οι Χριστιανοί αποφάσισαν ότι ήταν και τα δύο. Αντίθετα οι Ιουδαίοι Εβραίοι επανεθνοτιζόμενοι σε Ιουδαίους και αναπτύσσοντας μια νέα μορφή του εβραϊσμού (τον Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό/Εβραϊσμό) αποφάσισαν ότι θα ήταν άνθρωπος όπως περιγράφεις. Προφανώς και ο συγχρονικός του Χριστιανισμού Ταλμουδικός Ιουδαϊσμός είναι ασύμβατος με τον Χριστιανισμό αν και οι δύο έχουν ως πηγή τον Παλαιοδιαθηκικό Εβραϊσμό.
Οι Χριστιανοι αλλαξαν τελειως τη εννοια του Μεσσια που οντως πηραν απο τους Εβραιους, οι οποιοι πρωτα την πηραν απο το Ιραν και συνεπως μονο εβραικη δεν ειναι. Μην πεις σε Ορθοδοξο Εβραιο οτι ο Μεσσιας μπορει να ηταν και θεος στην Παλαια Διαθηκη γιατι το θεωρουν προσβολη οτι ο θεος μπορει να λαβει ευτελη σαρκα. Απλα τα αποσπασματα που χρησιμοποιησες δειχνουν οτι θα εχει τη βοηθεια του θεου οντας ανθρωπος.
.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δεν υποστηρίζω και δεν υποστήριξα ποτέ ότι ο Χριστιανισμός είναι ο ίδιος με τον Παλαιοδιαθηκικό Εβαρϊσμό αλλά ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί μια συνέχεια αυτού. Από εκεί και πέρα σαφώς και οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι ο Θεός τους είναι ο ίδιος με τον Παλαιοδιαθηκικό εβραϊκό Θεό και ότι η Καινή Διαθήκη ειναι η συνέχεια της Παλαιάς Διαθήκης (και προφανώς είναι). Τον ίδιο ελιτισμό που εκφράζει ο «φυλετικός» Παλαιοδιαθηκικός Θεός υπέρ των Εβραίων, τον Παλαιό Ισραήλ εκφράζει και ο «πανανθρώπινος» (όπως τον ονόμασες) Καινοδιαθηκικός Θεός υπέρ των Χριστιανών ΜΟΝΟ, του Νέου Ισραήλ. Σαφής εβραϊκή ιδεολογική συνέχεια.Αρίστος έγραψε: 27 Ιούλ 2024, 17:28 Ε ακριβως αυτο λεμε, οτι η Παλαια Διαθηκη αφορουσε το συμβολαιο του Θεου αποκλειστικα με τους Εβραιους ενω η Καινη αφορα ολη την ανθρωποτητα, αν δεν βλεπεις τη διαφορα μεταξυ ενος φυλετικου και ενος πανανθρωπινου θεου δεν μπορεις να δεις τη θεμελιωδη διαφορα αναμεσα στην Παλαια και στην Καινη.
Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
ενδια φερον και απο τους δυο σας ...αν θελουμε να μοιρασουμε τα σπορια απο την ορθοδοξια
που θα δωσουμε τα περισσοτερα; στην ελληνικη επιρροη ή στην ιουδαικη ;
που θα δωσουμε τα περισσοτερα; στην ελληνικη επιρροη ή στην ιουδαικη ;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 71 Απαντήσεις
- 2635 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
-
- 5 Απαντήσεις
- 936 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από ΑΙΝΕΙΑΝ06
-
- 11 Απαντήσεις
- 663 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σενέκας
-
- 0 Απαντήσεις
- 322 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros