Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Όπως ασφαλώς γνωρίζεις διαβάζω πολύ space opera τα τελευταία 4 χρόνια σκοπεύοντας κάποια στιγμή όταν συνταξιοδοτηθώ να επιδοθώ στην ερασιτεχνική κατασκευή διαστρικών mini-probes. Άρα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι 1.4g δεν είναι κάτι απλό για τροχοφόρο όχημα ή τους επιβάτες του γιατί τα επίγεια οχήματα βασίζονται πάρα πολύ στο γεγονός ότι πατάνε στη γη και υφιστάμενος επιτάχυνση 1.4g είναι σαν ο κώλος σου να πατάει στη γη αλλά ο θώρακάς σου στον πλανήτη Ουρανό, πράγμα που δημιουργεί μια σειρά από πρακτικά προβλήματα.
Ξέρω ότι σε συνθήκες πίστας, με πολύ καλή προετοιμασία της παραμικρής λεπτομέρειας, καίγοντας σχεδόν όλο το καύσιμο (μεταξύ άλλων με διοχέτευση προς τέτοια κατεύθυνση που να επαυξάνει τεχνητά το συντελεστή τριβής με το έδαφος αν δεν κάνω λάθος, ουσιαστικά δηλαδή με τεχνητή αύξηση της βαρύτητας της γης αν το καλοσκεφτείς) μπορεί ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτόν τον σκοπό τροχοφόρο να φτάσει και 2 και 3 και 5g στη one-off ευθεία διαδρομή του πριν περάσει τουλάχιστον μια βδομάδα πίσω στο μηχανικό ώστε να μπορεί να το ξανακάνει, μερικά πανάκριβα αγωνιστικά δίνουν υπό πολύ καλές συνθήκες 1-1.5 αλλά στην πράξη ούτε 1g δε μπορείς να αμολάς έτσι σαν στάνταρ προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου χωρίς να πρέπει να εξηγήσεις ένα σωρό τεχνολογικά breakthrough που έκανες. Αν ήμουν ο Πανόπουλας θα προτιμούσα να τάξω 700 χιλιόμετρα την ώρα τελική παρά 1.4g επιτάχυνση.
Αυτή είναι κεντρομόλος επιτάχυνση. Ανεξάρτητη συζήτηση, εντελώς άλλη πλευρά της κινηματικής.
Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37
1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Δεν είναι φοβερό εκτός που ζυγίζεις 80 κιλά προς τα κάτω να ζυγίζεις και 110 προς τα πίσω δηλαδή 137 κιλά προς τα διαγώνια; Δεν νομίζω φίλε μου. Να καταλάβεις τη στιγμή που απογειώνεται το επιβατικό αεροπλάνο με εκείνη τη γκαζιά που σε καρφώνει στο κάθισμα η οριζόντια επιτάχυνση που υφίστασαι είναι λιγότερο από μισό του μισού g. Γενικά 1g δεν είναι καθόλου αστεία επιτάχυνση. Απλώς τη νιώθουμε όλη μας τη ζωή ως βάρος και δεν της δίνουμε σημασία.
Από σχόλια facebook που τα έβγαζε προτεινόμενα. Αν ξαναπετύχω θα κάνω σκρινσοτ.
Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37
1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Το g είναι επιτάχυνση, όχι δύναμη. Και ναι είναι αρκετά δύσκολο να βρεις πρόσφυση με το λάστιχο για τέτοια επιτάχυνση.
Επιταχυνση της βαρυτητας ειναι.
Δηλαδη η δυναμη που σου ασκει η Γη προς το κεντρο της.
9,8 m/s2.
Άλλο επιτάχυνση άλλο δύναμη. Υπάρχει και η μάζα στη μέση.
Η επιτάχυνση της βαρύτητας είναι ένα g=9.8 το οποίο χρησιμοποιείται και σαν σταθερά. π.χ. όταν έχεις επιτάχυνση περίπου 20 μ/δευτ2 λες 2 g.
Όταν λες σε αυτοκίνητο 1 g στην ευθεία είναι περίπου σαν να κάνεις 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλπετα. Το οποίο δεν είναι καθόλου λίγο για μη drag οχήματα.
Όπως ασφαλώς γνωρίζεις διαβάζω πολύ space opera τα τελευταία 4 χρόνια σκοπεύοντας κάποια στιγμή όταν συνταξιοδοτηθώ να επιδοθώ στην ερασιτεχνική κατασκευή διαστρικών mini-probes. Άρα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι 1.4g δεν είναι κάτι απλό για τροχοφόρο όχημα ή τους επιβάτες του γιατί τα επίγεια οχήματα βασίζονται πάρα πολύ στο γεγονός ότι πατάνε στη γη και υφιστάμενος επιτάχυνση 1.4g είναι σαν ο κώλος σου να πατάει στη γη αλλά ο θώρακάς σου στον πλανήτη Ουρανό, πράγμα που δημιουργεί μια σειρά από πρακτικά προβλήματα.
Ξέρω ότι σε συνθήκες πίστας, με πολύ καλή προετοιμασία της παραμικρής λεπτομέρειας, καίγοντας σχεδόν όλο το καύσιμο (μεταξύ άλλων με διοχέτευση προς τέτοια κατεύθυνση που να επαυξάνει τεχνητά το συντελεστή τριβής με το έδαφος αν δεν κάνω λάθος, ουσιαστικά δηλαδή με τεχνητή αύξηση της βαρύτητας της γης αν το καλοσκεφτείς) μπορεί ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτόν τον σκοπό τροχοφόρο να φτάσει και 2 και 3 και 5g στη one-off ευθεία διαδρομή του πριν περάσει τουλάχιστον μια βδομάδα πίσω στο μηχανικό ώστε να μπορεί να το ξανακάνει, μερικά πανάκριβα αγωνιστικά δίνουν υπό πολύ καλές συνθήκες 1-1.5 αλλά στην πράξη ούτε 1g δε μπορείς να αμολάς έτσι σαν στάνταρ προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου χωρίς να πρέπει να εξηγήσεις ένα σωρό τεχνολογικά breakthrough που έκανες. Αν ήμουν ο Πανόπουλας θα προτιμούσα να τάξω 700 χιλιόμετρα την ώρα τελική παρά 1.4g επιτάχυνση.
Αυτή είναι κεντρομόλος επιτάχυνση. Ανεξάρτητη συζήτηση, εντελώς άλλη πλευρά της κινηματικής.
Την επόμενη φορά που θα σου πεί κάποιος ότι ασκείται δύναμη 1g θα του πεις πως δεν ασκείται δύναμη 1g αλλά δύναμη που προκαλέι 1g επιτάχυνση και εξαρτάται σαν τιμή από τη μάζα και την τροχιά.
Την επόμενη φορά που θα σου πεί κάποιος ότι ασκείται δύναμη 1g θα του πεις πως δεν ασκείται δύναμη 1g αλλά δύναμη που προκαλέι 1g επιτάχυνση και εξαρτάται σαν τιμή από τη μάζα και την τροχιά.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2021, 15:40
από gassim
Λεγεών έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:01
Πέρα από την απάτη του θέματος, γιατί ο εν λόγω τύπος δεν ασχολείται να σχεδιάσει και να κυκλοφορήσει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά για την μέση ελληνική οικογένεια, στα 12-15 χιλιάδες ευρώ, που να φτιάχνεται στην Ελλάδα, με στόχο να το κυκλοφορήσει αργότερα και σε άλλες αγορές;
Πως γίνεται να πάει από το 0 στο 1000 τόσο γρήγορα;
Επειδή ούτε το να φτιάξεις ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά είναι τόσο απλό.
Αν δεν πρόκειται να φτιάξεις τίποτα δεν έχει σημασία αν θα πεις οτι θα κάνεις πατίνι ή διαστημόπλοιο, αφού στο τέλος δεν θα έχεις κάνει τίποτα απο τα δύο.
Re: To "ελληνικό hypercar"
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2021, 15:52
από hellegennes
Uppercut έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 12:36
O ξεφτίλας ο Σαρημπαλιδης, ο διαφημιστής του, έκλεισε τα σχόλια στο YouTube γιατί τον ξεφτίλιζαν. Πέρα από την γελοιότητα, αυτό σημαίνει ότι θέλουν να συνεχίσουν ακάθεκτοι κι ανενόχλητοι την απάτη, που με τη σειρά του σημαίνει ότι βγάζουν ή θέλουν να βγάλουν καλό χρήμα. Κάτι πρέπει να γίνει.
Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.
Uppercut έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 12:36
O ξεφτίλας ο Σαρημπαλιδης, ο διαφημιστής του, έκλεισε τα σχόλια στο YouTube γιατί τον ξεφτίλιζαν. Πέρα από την γελοιότητα, αυτό σημαίνει ότι θέλουν να συνεχίσουν ακάθεκτοι κι ανενόχλητοι την απάτη, που με τη σειρά του σημαίνει ότι βγάζουν ή θέλουν να βγάλουν καλό χρήμα. Κάτι πρέπει να γίνει.
Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.
δεν προκυπτει απο πουθενα στο βιντ οτι προκειται για απατη μαν
Uppercut έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 12:36
O ξεφτίλας ο Σαρημπαλιδης, ο διαφημιστής του, έκλεισε τα σχόλια στο YouTube γιατί τον ξεφτίλιζαν. Πέρα από την γελοιότητα, αυτό σημαίνει ότι θέλουν να συνεχίσουν ακάθεκτοι κι ανενόχλητοι την απάτη, που με τη σειρά του σημαίνει ότι βγάζουν ή θέλουν να βγάλουν καλό χρήμα. Κάτι πρέπει να γίνει.
Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.
δεν προκυπτει απο πουθενα στο βιντ οτι προκειται για απατη μαν
Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.
δεν προκυπτει απο πουθενα στο βιντ οτι προκειται για απατη μαν
εννοω αυτος που θα το εξετασει στο yt ή τυχον ο αλγοριθμος, δεν θα εντοπισει καποια ενδειξη απατης αφου δεν ζηταει καν χρηματα, ειναι αδυνατον να κοπει το βιντ γι αυτον τον λογο
Re: To "ελληνικό hypercar"
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2021, 16:05
από Kotas
εγω απο αυτοκινητα δεν σκαμπαζω και πολλα, αλλα απο το ελληνικο PONY που θυμιζει τα ζασταβα να εμφανιζεται ξαφνικα τεχνογνωσια τυπου μπουγκατι και βαλε, διχως μαλιστα να αναφερονται καν πηγες χρηματοδοτησης, η πιθανοτητα μουφας ειναι 99,9%
(το 0,1% ειναι η αμφιβολια που επιβαλλεται να αφηνεται σε καθε θεμα, για οτιδηποτε δεν εχει ακομα αποδειχτει)
Re: To "ελληνικό hypercar"
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2021, 16:17
από Μαυροβασίλης
hellegennes έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:52
Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.
μην κάνετε μαλακίες και κατέβει, γίνεται γλέντι στα σχόλια (τώρα στο ιχωροκίνητο ΖΙΟΝ)