Γι αυτό έβαλα το βιντεάκι από φόρμουλα 1.Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37 1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Κι άλλο ένα φετινό:
Γι αυτό έβαλα το βιντεάκι από φόρμουλα 1.Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37 1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Ναι,το καταλαβα.
Αυτή είναι κεντρομόλος επιτάχυνση. Ανεξάρτητη συζήτηση, εντελώς άλλη πλευρά της κινηματικής.vagabondo έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:29foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 11:53Όπως ασφαλώς γνωρίζεις διαβάζω πολύ space opera τα τελευταία 4 χρόνια σκοπεύοντας κάποια στιγμή όταν συνταξιοδοτηθώ να επιδοθώ στην ερασιτεχνική κατασκευή διαστρικών mini-probes. Άρα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι 1.4g δεν είναι κάτι απλό για τροχοφόρο όχημα ή τους επιβάτες του γιατί τα επίγεια οχήματα βασίζονται πάρα πολύ στο γεγονός ότι πατάνε στη γη και υφιστάμενος επιτάχυνση 1.4g είναι σαν ο κώλος σου να πατάει στη γη αλλά ο θώρακάς σου στον πλανήτη Ουρανό, πράγμα που δημιουργεί μια σειρά από πρακτικά προβλήματα.
Ξέρω ότι σε συνθήκες πίστας, με πολύ καλή προετοιμασία της παραμικρής λεπτομέρειας, καίγοντας σχεδόν όλο το καύσιμο (μεταξύ άλλων με διοχέτευση προς τέτοια κατεύθυνση που να επαυξάνει τεχνητά το συντελεστή τριβής με το έδαφος αν δεν κάνω λάθος, ουσιαστικά δηλαδή με τεχνητή αύξηση της βαρύτητας της γηςαν το καλοσκεφτείς) μπορεί ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτόν τον σκοπό τροχοφόρο να φτάσει και 2 και 3 και 5g στη one-off ευθεία διαδρομή του πριν περάσει τουλάχιστον μια βδομάδα πίσω στο μηχανικό ώστε να μπορεί να το ξανακάνει, μερικά πανάκριβα αγωνιστικά δίνουν υπό πολύ καλές συνθήκες 1-1.5 αλλά στην πράξη ούτε 1g δε μπορείς να αμολάς έτσι σαν στάνταρ προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου χωρίς να πρέπει να εξηγήσεις ένα σωρό τεχνολογικά breakthrough που έκανες. Αν ήμουν ο Πανόπουλας θα προτιμούσα να τάξω 700 χιλιόμετρα την ώρα τελική παρά 1.4g επιτάχυνση.
Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37 1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Άλλο επιτάχυνση άλλο δύναμη. Υπάρχει και η μάζα στη μέση.Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:49Επιταχυνση της βαρυτητας ειναι.nyxtovios έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:43Από σχόλια facebook που τα έβγαζε προτεινόμενα. Αν ξαναπετύχω θα κάνω σκρινσοτ.
Το g είναι επιτάχυνση, όχι δύναμη. Και ναι είναι αρκετά δύσκολο να βρεις πρόσφυση με το λάστιχο για τέτοια επιτάχυνση.Thor έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:37 1G παντως ειναι η δυναμη που ασκειται πανω μας στο υψος της επιφανειας της θαλασσας.
1,4 δεν ειναι κατι το φοβερο.
Δηλαδη η δυναμη που σου ασκει η Γη προς το κεντρο της.
9,8 m/s2.
Εδώ τα g που δείχνει είναι λόγω στροφών, όχι η επιτάχυνση στο κοντέρ του.
Και στο φρενάρισμα, πάλι κεντρομόλος είναι;foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 14:54Αυτή είναι κεντρομόλος επιτάχυνση. Ανεξάρτητη συζήτηση, εντελώς άλλη πλευρά της κινηματικής.vagabondo έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:29foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 11:53
Όπως ασφαλώς γνωρίζεις διαβάζω πολύ space opera τα τελευταία 4 χρόνια σκοπεύοντας κάποια στιγμή όταν συνταξιοδοτηθώ να επιδοθώ στην ερασιτεχνική κατασκευή διαστρικών mini-probes. Άρα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι 1.4g δεν είναι κάτι απλό για τροχοφόρο όχημα ή τους επιβάτες του γιατί τα επίγεια οχήματα βασίζονται πάρα πολύ στο γεγονός ότι πατάνε στη γη και υφιστάμενος επιτάχυνση 1.4g είναι σαν ο κώλος σου να πατάει στη γη αλλά ο θώρακάς σου στον πλανήτη Ουρανό, πράγμα που δημιουργεί μια σειρά από πρακτικά προβλήματα.
Ξέρω ότι σε συνθήκες πίστας, με πολύ καλή προετοιμασία της παραμικρής λεπτομέρειας, καίγοντας σχεδόν όλο το καύσιμο (μεταξύ άλλων με διοχέτευση προς τέτοια κατεύθυνση που να επαυξάνει τεχνητά το συντελεστή τριβής με το έδαφος αν δεν κάνω λάθος, ουσιαστικά δηλαδή με τεχνητή αύξηση της βαρύτητας της γηςαν το καλοσκεφτείς) μπορεί ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτόν τον σκοπό τροχοφόρο να φτάσει και 2 και 3 και 5g στη one-off ευθεία διαδρομή του πριν περάσει τουλάχιστον μια βδομάδα πίσω στο μηχανικό ώστε να μπορεί να το ξανακάνει, μερικά πανάκριβα αγωνιστικά δίνουν υπό πολύ καλές συνθήκες 1-1.5 αλλά στην πράξη ούτε 1g δε μπορείς να αμολάς έτσι σαν στάνταρ προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου χωρίς να πρέπει να εξηγήσεις ένα σωρό τεχνολογικά breakthrough που έκανες. Αν ήμουν ο Πανόπουλας θα προτιμούσα να τάξω 700 χιλιόμετρα την ώρα τελική παρά 1.4g επιτάχυνση.
Την επόμενη φορά που θα σου πεί κάποιος ότι ασκείται δύναμη 1g θα του πεις πως δεν ασκείται δύναμη 1g αλλά δύναμη που προκαλέι 1g επιτάχυνση και εξαρτάται σαν τιμή από τη μάζα και την τροχιά.
Επειδή ούτε το να φτιάξεις ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά είναι τόσο απλό.Λεγεών έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 13:01 Πέρα από την απάτη του θέματος, γιατί ο εν λόγω τύπος δεν ασχολείται να σχεδιάσει και να κυκλοφορήσει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στα 1200 κυβικά για την μέση ελληνική οικογένεια, στα 12-15 χιλιάδες ευρώ, που να φτιάχνεται στην Ελλάδα, με στόχο να το κυκλοφορήσει αργότερα και σε άλλες αγορές;
Πως γίνεται να πάει από το 0 στο 1000 τόσο γρήγορα;
Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.Uppercut έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 12:36 O ξεφτίλας ο Σαρημπαλιδης, ο διαφημιστής του, έκλεισε τα σχόλια στο YouTube γιατί τον ξεφτίλιζαν. Πέρα από την γελοιότητα, αυτό σημαίνει ότι θέλουν να συνεχίσουν ακάθεκτοι κι ανενόχλητοι την απάτη, που με τη σειρά του σημαίνει ότι βγάζουν ή θέλουν να βγάλουν καλό χρήμα. Κάτι πρέπει να γίνει.
δεν προκυπτει απο πουθενα στο βιντ οτι προκειται για απατη μανhellegennes έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:52Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.Uppercut έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 12:36 O ξεφτίλας ο Σαρημπαλιδης, ο διαφημιστής του, έκλεισε τα σχόλια στο YouTube γιατί τον ξεφτίλιζαν. Πέρα από την γελοιότητα, αυτό σημαίνει ότι θέλουν να συνεχίσουν ακάθεκτοι κι ανενόχλητοι την απάτη, που με τη σειρά του σημαίνει ότι βγάζουν ή θέλουν να βγάλουν καλό χρήμα. Κάτι πρέπει να γίνει.
Kotas έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:53δεν προκυπτει απο πουθενα στο βιντ οτι προκειται για απατη μανhellegennes έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:52Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.Uppercut έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 12:36 O ξεφτίλας ο Σαρημπαλιδης, ο διαφημιστής του, έκλεισε τα σχόλια στο YouTube γιατί τον ξεφτίλιζαν. Πέρα από την γελοιότητα, αυτό σημαίνει ότι θέλουν να συνεχίσουν ακάθεκτοι κι ανενόχλητοι την απάτη, που με τη σειρά του σημαίνει ότι βγάζουν ή θέλουν να βγάλουν καλό χρήμα. Κάτι πρέπει να γίνει.
εννοω αυτος που θα το εξετασει στο yt ή τυχον ο αλγοριθμος, δεν θα εντοπισει καποια ενδειξη απατης αφου δεν ζηταει καν χρηματα, ειναι αδυνατον να κοπει το βιντ γι αυτον τον λογοklg έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:56Kotas έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:53δεν προκυπτει απο πουθενα στο βιντ οτι προκειται για απατη μανhellegennes έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:52
Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.![]()
![]()
![]()
μην κάνετε μαλακίες και κατέβει, γίνεται γλέντι στα σχόλια (τώρα στο ιχωροκίνητο ΖΙΟΝ)hellegennes έγραψε: 02 Νοέμ 2021, 15:52 Report. Κάνε report στο Youtube ότι πρόκειται για προμοτάρισμα απάτης. Εγώ έχω κάνει ήδη.