Juno έγραψε: 21 Απρ 2020, 08:58
JohnnyB έγραψε: 21 Απρ 2020, 05:29
ΜΟΝΟ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ!!!
Παράδειγμα βγαλμένο από την ζωή: αρχές 90's ο Μητσοτάκης δίνει λεωφορεία σε πολύτεκνους ή οποίοι
τα αγόρασαν, έρχεται μετά ο Παπανδρέου αναιρεί αυτό που έκανε ο Μητσοτάκης και αμολά τα ορκ, τους Σταμουλοκολλάδες να επιτίθενται στους ανθρώπους που έκαναν αυτό που τους επέτρεψε η προηγούμενη κυβέρνηση.
Στην Ελλάδα κυκλοφορούν πολλοί μύθοι, με τη λογική του στιγμιότυπου ή τι είπε κάποιος.
Τους καλλιεργεί και η αριστερά και η δεξιά ή το ΠΑΣΟΚ παλαιότερα.
Δεν ισχύει αυτό. Πάμε στο προκείμενο:
Τα λεωφορεία παραχωρούνταν με τριετή δωρεάν χρήση και επιδοτούνταν εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών στο 100%. Μίσθωμα-ενοίκιο υπήρχε. Εκείνο που πληρωνόταν ήταν η άδεια κυκλοφορίας.
Μάλιστα η επιχορήγηση εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών από 28 δις δραχμές έφτανε τα 35 δις δραχμές!
Ουσιαστικά ήταν στρεβλή, αποτυχημένη ιδιωτικοποίηση που κόστιζε περισσότερο στο δημόσιο τόσο με τις επιδοτήσεις που αυξήθηκαν όσο και με αποζημιώσεις απολυμένων.
Να τονίσουμε το υπόβαθρο των απαράδεκτων συμπλοκών:
Στην απόκτηση αδειών, προτεραιότητα είχαν οι οδηγοί της ΕΑΣ και ιδίως οι πολύτεκνοι σε αυτήν. Αυτά λέει ο νόμος ο ίδιος.
Ωστόσο αποφάσισαν ως σωματείο να μη δεχθεί κανείς να πάρει άδεια από αυτές που τους παραχωρούσε η κυβέρνηση. Μεταξύ των οποίων και κάποιοι πολύτεκνοι που θα την έπαιρναν και εύκολα.
Όμως κάποιοι συνάδελφοι τους έπραξαν διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα.
Σκεφτείτε τώρα να είναι κάποιος πολύτεκνος ή πανίσχυρος Κολλάς, να μη παίρνουν την άδεια αν και μπορούσαν βασισμένοι στην απόφαση που έλαβαν για μαζική αποχή και να βλέπουν ξαφνικά τον μέχρι χθες συνοδοιπόρο Αρχέλαο να την παίρνει την άδεια.
Καλά τα αφηγήματα αλλά σε τέτοια θέματα προφανώς δεν μπορεί ο άλλος να αντιδράσει σαν να μη τρέχει τίποτα.
Για την ιστορία ο Κολλάς στο μεσοδιάστημα έκοψε τα αγγλικά του γιου του και αργότερα δούλεψε σε τουριστικό πούλμαν μέχρι προφανώς να υπάρξει αλλαγή ουσιαστικά αρχές του 1994.
Ο Σταμούλος έγινε διανομέας με φορτηγό και εμπόρευμα παγωτά.
Με την κρατικοποίηση του ΠΑΣΟΚ τώρα ήταν η σειρά των άλλων να φερθούν βίαια. Ζημιές, συμπλοκές με ΜΑΤ κλπ.
Όπως ανατράπηκε βίαια η ζωή των απολυμένων του 1992 ανατράπηκε και εκείνων του 1994.
Λένε λοιπόν διάφοροι για τα ξεβρακώματα του Κολλά δεν μας έχουν πει όμως για τους επόμενους ότι:
1) Yπήρξαν περιπτώσεις με ανασφάλιστους αλβανούς οδηγούς
2) Δεν είχαν πληρωθεί τα νοίκια των αμαξοστασίων
3) Δεκάδες λεωφορεία περιουσίας του προηγούμενου καθεστώτος αχρηστεύτηκαν γιατί έπαιρναν από αυτά εξαρτήματα ως ανταλλακτικά
4) Διακόσια λεωφορεία έπαθαν μεγάλες ζημιές κατά την διάρκεια κατάληψης αμαξοστασίων
Σε κάθε περίπτωση ποιοι πλήρωσαν την νύφη; Οι εργαζόμενοι και των δύο περιόδων που έχασαν τη δουλειά τους και οι μη σιτιζόμενοι από τον δημόσιο τομέα ως επιβατικό κοινό. Αραιά δρομολόγια ιδίως το βράδυ, δεν ήξερες πότε θα έρθει το τελευταίο λεωφορείο με ακριβά εισιτήρια.
Μάλιστα αρκετά περίπτερα δεν διέθεταν εισιτήρια.
Ήταν μία ακόμα μπουνταλάδικη και δήθεν φιλελεύθερη επιλογή του Μητσοτάκη όπως και τόσες άλλες.
1) Δεν καταργήθηκε η επιβάρυνση του δημοσίου, ενισχύθηκε
2) Επικράτησε θέμα εξυπηρέτησης σε αρκετές ώρες ακόμα και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές και με σημαντικό τίμημα
3) Δημιούργησε απίστευτο κλίμα έντασης μεταξύ πρώην και νυν και οδηγήσε σε ταλαιπωρία επιβατικό κοινό και απολυμένους
4) Αναπόδραστα οδήγησε σε άδικη λύση
5) Συνάδελφοι για χρόνια που έπιναν καφέ και τα έλεγαν, για μία διετία έγιναν εχθροί
Το ΠΑΣΟΚ έδρασε αντίστροφα και εξίσου άστοχα. Έπρεπε να βρεθεί μια άλλη λύση συμβιβαστική.
Το θέμα είναι πως οι μπουνταλάδικες λύσεις δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν, ενίοτε δεν λύνουν και κανένα!