Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:55
γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
Γιατί αν δεν τα φτύσει η μπαταρία, θα έχεις την μισή εμβέλεια.
σου λεω λοιπον οτι 40 χιλιαδες χιλιομετρα δεν εχει επηρεαστει η εμβελεια καθολου
το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.
Ναι αλλά αν συμβεί το οτιδήποτε θα πρέπει να ξαναπληρωνεις το αμάξι από την αρχή καινούργιο.
Για Ελλάδα δε συμφέρει το ηλεκτρικό εκτός των αστικών ιστών, εκτός και συμβεί να φορτίζουν σε 10 λεπτά μαξ, μπαταρίες που μπορούν να βγάλουν 1000χλμ, δλδ σε κανονικές συνθήκες μια εξακοσαρα
μετα την οκταετια της εγγυησης λες; Μα σε οκτω χρονια σιγα μην δεν εχει πεσει το κοστος της μπαταριας
Εικάζω πως ναι αλλά αυτό δε μπορούμε να το ξέρουμε.
Πάντως για Ελλάδα ξαναλέω το ηλεκτρικό δεν είναι λύση.
Απαγορεύεται δια ροπάλου για ανθρώπους
1) που δεν έχουν δυνατότητα για δεύτερο αυτοκίνητο
2) που δεν έχουν δική τους εγκατάσταση φόρτισης
3) που πρέπει να κάνουν συχνά ταξίδια
Άρα αφορά μια ισχνή μειοψηφία στην παρούσα φάση
Τα δοκίμασα 2 φορές και η άποψη μου δεν άλλαξε καθόλου
ΥΓ. Το άρθρο κάπου διάβασα γράφει για 150χιλιαδες χλμ
talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:55
γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
Γιατί αν δεν τα φτύσει η μπαταρία, θα έχεις την μισή εμβέλεια.
σου λεω λοιπον οτι 40 χιλιαδες χιλιομετρα δεν εχει επηρεαστει η εμβελεια καθολου
Ξαναέλα στα 140 χιλιάδες.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2022, 18:19
από EKPLIKTIKOS
Χεχ 40κ λέει ο άλλος. Εμένα στις 40κ παίζει να είχε κάποιες ζελατίνες ακόμα. Δλδ αν είχε επηρεαστεί το range ήδη παρτο κ πέτα το
Esperos έγραψε: 15 Αύγ 2022, 16:46
Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι
Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο (1), πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του, αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.
Δεν το λες και λίγο.
(1) OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.
Ένα ταξίδι 1.500 χλμ στην Δυτική Ελλάδα, 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους, κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ. Ταχύτητα στο όριο ή λίγο πάνω από αυτό.
[[OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.]]
Οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο, έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει και υβριδικές μπαταρίες και 40 λίτρα ντεπόζιτο, από κάπου αλλού λείπει χώρος, είτε πορτμπαγκαζ είτε από χώρο για επιβάτες
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
Esperos έγραψε: 15 Αύγ 2022, 16:46
Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι
Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο (1), πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του, αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.
Δεν το λες και λίγο.
(1) OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.
Ένα ταξίδι 1.500 χλμ στην Δυτική Ελλάδα, 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους, κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ. Ταχύτητα στο όριο ή λίγο πάνω από αυτό.
[[OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.]]
Οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο, έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει και υβριδικές μπαταρίες και 40 λίτρα ντεπόζιτο, από κάπου αλλού λείπει χώρος, είτε πορτμπαγκαζ είτε από χώρο για επιβάτες
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
Σκάρτη λαμαρίνα; Με 5 αστέρια παθητική ασφάλεια; Τι να άλλη μαλακια θα διαβάσουμε σήμερα; Η ασχετωσυνη σπάει καρύδια.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 18 Αύγ 2022, 10:09
από Οργισμένος
Με διαφορά το παρόν νημα κατακτά το Νόμπελ μαλακιας στο πχωρουμ...
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
οχι, τα υβριδικα εχουν μικρη καταναλωση γιατι κανουν καλυτερη διαχειριση της ενεργειας. ουσιαστικα ο βενζινοκινητηρας δουλευει περισσοτερο στο ιδανικο φασμα στροφων για οικονομια, και την απαιτηση για παραπανω δυναμη την καλυπτει ο ηλεκτρισμος, καθως και την κινηση σε πολυ μικρες (ενεργοβορες) ταχυτητες. επισης ανακτα ενεργεια κατα το φρεναρισμα.
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
οχι, τα υβριδικα εχουν μικρη καταναλωση γιατι κανουν καλυτερη διαχειριση της ενεργειας. ουσιαστικα ο βενζινοκινητηρας δουλευει περισσοτερο στο ιδανικο φασμα στροφων για οικονομια, και την απαιτηση για παραπανω δυναμη την καλυπτει ο ηλεκτρισμος, καθως και την κινηση σε πολυ μικρες (ενεργοβορες) ταχυτητες. επισης ανακτα ενεργεια κατα το φρεναρισμα.
Σωστά. Βενζινοκινητήρας 1.800cc = 99 ΒΗΡ (μόνο) + Ηλεκτροκινητήρας 35 ΒΗΡ = 134 ΒΗΡ. https://en.wikipedia.org/wiki/Atkinson_cycle
designed to provide efficiency at the expense of power density.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 18 Αύγ 2022, 14:36
από talaipwros
το αυτοκινητο που ανοιξε το θεμα ( 225xe), πωλειται - λογικα τη δευτερα - μια και τα PHEV δεν εχουν λογο υπαρξης.
Chilloutbuddy έγραψε: 05 Αύγ 2022, 15:55
Πάντως αυτό που λένε ότι δεν υπάρχει αρκετό λίθιο για να αλλάξει όλος ο στόλος φαίνεται να έχει κάποια βάση
(εκτός αν μου ξεφεύγουν κάτι εκτομμύρια νούμερα)
Δεν υπάρχουν αποθέματα ή δεν υπάρχει παραγωγή;
Απ'ό,τι έχω καταλάβει στη γη υπάρχουν αποθέματα αλλά είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις άδεια και μετά παίρνει καμμιά δεκαετία για να ξεκινήσεις παραγωγή. Χρειάζονται 70,000 λίτρα νερό για να ξεπλύνεις ένα τόνο λίθιο, οι κυβερνήσεις δε γουστάρουνε, οι κάτοικοι δε θέλουνε, γενικά δύσκολο.
η τιμή του λιθίου έχει ανέβει 500% σε ένα χρόνο, αν δεν πέσει γρήγορα θ'αρχίσουν να ανεβαίνουν οι τιμές στα αυτοκίνητα.
η άλλη επιλογή είναι η ανακύκλωση από υπάρχουσες μπαταρίες, αλλά κι αυτη είναι πανάκριβη.
Nandros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:20
(1) OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.
Ένα ταξίδι 1.500 χλμ στην Δυτική Ελλάδα, 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους, κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ. Ταχύτητα στο όριο ή λίγο πάνω από αυτό.
[[OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.]]
Οι μπαταρίες καταλαμβάνουν χώρο, έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει και υβριδικές μπαταρίες και 40 λίτρα ντεπόζιτο, από κάπου αλλού λείπει χώρος, είτε πορτμπαγκαζ είτε από χώρο για επιβάτες
[[κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ.]]
Αυτή η κατανάλωση θα ήταν ακόμη μικρότερη αν το αυτοκίνητο ήταν ελαφρύτερο (π.χ. αν δεν είχε 100 κιλά μόνιμο βάρος οι μπαταρίες).
Για να έχει τόσο μικρή κατανάλωση σημαίνει πως από "κάπου αλλού" το αυτοκίνητο πάσχει. πχ πολύ ελαφριά και σκάρτη λαμαρίνα.
Σκάρτη λαμαρίνα; Με 5 αστέρια παθητική ασφάλεια; Τι να άλλη μαλακια θα διαβάσουμε σήμερα; Η ασχετωσυνη σπάει καρύδια.
Βρε Νάνδρο μου, ειπα "π.χ.", έγραψα "π.χ." που σημαίνει για παράδειγμα, παραδείγματος χάριν (παραδειγμα το μοσχάρι),
δεν είμαι κατασκευαστής αυτοκινήτων, απλή φυσική γυμνασίου γράφω. Αν ήταν ελαφρύτερο, θα είχε ακόμη λιγότερη κατανάλωση
και ακόμη περισσότερο ωφέλιμο χώρο. Αν κάτι πετυχαίνει καλύτερες επίδόσεις σε κάποιους τομείς συγκρινόμενο με άλλα περίπου
ίδιας κατηγορίας, ε, σε κάποιο άλλο σημείο σύγκρισης θα χάνει.