Την πάρκαρες εκεί την έτσι, τύπε ή σου 'φυγε;Esperos έγραψε: 15 Αύγ 2022, 16:46 Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι
Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο, πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του,
αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.
Δεν το λες και λίγο.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 21:49 Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.
https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
(1) OXI. Στο Prius χωράει πάνω από 40 λίτρα. Εμβέλεια 700 χλμ άνετα.Esperos έγραψε: 15 Αύγ 2022, 16:46 Απάτη δεν το λες, ακόμη σε πειραματικό στάδιο, ναι
Τα υβριδικά, έχουν μικρότερο ντεπόζιτο (1), πας πιο συχνά για φουλάρισμα (διότι οι μπαταρίες πιάνουν και αυτές ένα όγκο).
Έχουν ένα μόνιμο έξτρα βάρος 100 - 150 κιλά, ανάλογα την μπαταρία, σε καύσιμο, όποιος οδηγήσει την κούρσα του, αθήνα θεσσαλονίκη με μπαγάζια ή χωρίς μπαγάζια, η διαφορά είναι ας πούμε 100 κιλά , θα δει την διαφορά.
Εγώ με μια πορσε που έχω για εθνικές οδούς, με μπαγάζια περίπου 100 κιλά μέσα και μια ρωσίδα γκομενάκι για ξεπέτα
άλλα 60 κιλά και αυτή, οδηγώντας προσεκτικά και συγκρατημένα στα 170 χιλ μ.ο, ανέβα έκαψα 250 ευρώπουλα, κατέβα άδειος έκαψα 150 ευρώπουλα.
Δεν το λες και λίγο.
Ένα ταξίδι 1.500 χλμ στην Δυτική Ελλάδα, 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους, κατανάλωσε 81 λίτρα ή 5,4 λιτ/100 χλμ. Ταχύτητα στο όριο ή λίγο πάνω από αυτό.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
731/kWh x 38 που έχει η καινούργια i3, η BMW θέλει σχεδόν 28 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας;sharp έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:02Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 21:49 Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.
https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι.GoBzi έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:30731/kWh x 38 που έχει η καινούργια i3, η BMW θέλει σχεδόν 28 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας;sharp έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:02Για 700 Ευρώ; Δεν νομίζω.Ερμής έγραψε: 10 Αύγ 2022, 21:49 Εδώ ένα άρθρο που εξηγεί για το κόστος αλλαγής μπαταρίας.
Ένας κάτοχος BMW i3 απλά την γάμησέ.
https://www.drive.gr/news/kosmos/ilektr ... -mpataries
Πόσα πληρώνεις για σέρβις σε μια βενζινοκίνητη μπέμπα για δεκα χρόνια;
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Πρώτον η βενζινοκίνητη μπέμπα δεν είναι κουβάς με ροδες. Έχω φίλο με 320d του 14, τα σέρβις στην αντιπροσωπεία του βγαίνουν από 400 έως 2000 τον χρόνο. 2 χιλιάρικα για την ακρίβεια έσκασε όταν άλλαξε καδένα και όλα τα φρένα/λάστιχα + μεγάλο σέρβις.
Α και τα 28 χιλιάρικα της i3 δεν συμπεριλαμβάνουν φρένα/λάστιχα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Βρε και λάστιχα και τις βενζίνες να βάλεις, 28 χιλιάρικα δεν θα ξοδέψεις.GoBzi έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:43Πρώτον η βενζινοκίνητη μπέμπα δεν είναι κουβάς με ροδες. Έχω φίλο με 320d του 14, τα σέρβις στην αντιπροσωπεία του βγαίνουν από 400 έως 2000 τον χρόνο. 2 χιλιάρικα για την ακρίβεια έσκασε όταν άλλαξε καδένα και όλα τα φρένα/λάστιχα + μεγάλο σέρβις.
Α και τα 28 χιλιάρικα της i3 δεν συμπεριλαμβάνουν φρένα/λάστιχα.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Επειδή έτσι γουστάρουν οι βενζινορουφήχτρες του πχόρουμ.talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:55 γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Το άρθρο το λέει, δε το βγάλαμε από την κοιλιά μας.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ναι αλλά αν συμβεί το οτιδήποτε θα πρέπει να ξαναπληρωνεις το αμάξι από την αρχή καινούργιο.talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 18:01το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.
Για Ελλάδα δε συμφέρει το ηλεκτρικό εκτός των αστικών ιστών, εκτός και συμβεί να φορτίζουν σε 10 λεπτά μαξ, μπαταρίες που μπορούν να βγάλουν 1000χλμ, δλδ σε κανονικές συνθήκες μια εξακοσαρα
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
να ξεκαθαρισω οτ τα ηλεκτρικα ΔΕΝ τα παιρνεις για οικονιμια ( εξ ου και ο τιτλος του αρθρου, τα PHEV τελικα ειναι αχρηστα εκτος και κανεις καμια 20ρια χιλιομετρα στη πολη τακτικα)
-
talaipwros
- Δημοσιεύσεις: 27573
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
μετα την οκταετια της εγγυησης λες; Μα σε οκτω χρονια σιγα μην δεν εχει πεσει το κοστος της μπαταριαςΕρμής έγραψε: 15 Αύγ 2022, 18:02Ναι αλλά αν συμβεί το οτιδήποτε θα πρέπει να ξαναπληρωνεις το αμάξι από την αρχή καινούργιο.talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 18:01το αρθρο λεει ποση ειναι η εγγυηση, δεν λεει οτι υποχρεωτικα μετα οι μπαταριες πρεπει να αλλαζουν.
Για Ελλάδα δε συμφέρει το ηλεκτρικό εκτός των αστικών ιστών, εκτός και συμβεί να φορτίζουν σε 10 λεπτά μαξ, μπαταρίες που μπορούν να βγάλουν 1000χλμ, δλδ σε κανονικές συνθήκες μια εξακοσαρα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Γιατί αν δεν τα φτύσει η μπαταρία, θα έχεις την μισή εμβέλεια.talaipwros έγραψε: 15 Αύγ 2022, 17:55 γιατι να αλλαξει μπαταρια στην δεκαετια ειπαμε;
εχω κανει κοντα 40 χιλιαδες χιλιομετρα με το LEAF και η μπαταρια δεν εχει επηρεαστει καθολου
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 234 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 502 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης