Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Athina__P έγραψε: 26 Σεπ 2018, 07:32
Καθόλου ντόρος δεν δημιουργήθηκε
Τώρα δεν μπορώ να κάθομαι να απαντάω σε αυτά. Η είδηση είναι όταν ο άνθρωπος δαγκώσει το σκύλο, όχι όταν συμβεί το αντίθετο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι νορμάλ τσογλάνια να χτυπάνε οδοντίατρους (αν έγινε έτσι το περιστατικό γιατί εγώ έχω δει απλά μια δήλωση του οδοντίατρου). Αυτό σημαίνει ότι καλώς κακώς δεν προσελκύει ενδιαφέρον.
Athina__P έγραψε: 26 Σεπ 2018, 07:32
Καθόλου ντόρος δεν δημιουργήθηκε
Τώρα δεν μπορώ να κάθομαι να απαντάω σε αυτά. Η είδηση είναι όταν ο άνθρωπος δαγκώσει το σκύλο, όχι όταν συμβεί το αντίθετο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι νορμάλ τσογλάνια να χτυπάνε οδοντίατρους (αν έγινε έτσι το περιστατικό γιατί εγώ έχω δει απλά μια δήλωση του οδοντίατρου). Αυτό σημαίνει ότι καλώς κακώς δεν προσελκύει ενδιαφέρον.
Συνειδητοποιείς τι έγραψες;
Ενδιαφέρον για σχολιασμό βρε. Το θέμα είναι σοβαρό (αν ισχύει η χειροδικία), αλλά δεν προσελκύει σχολιαστικό ενδιαφέρον. Τι να γίνει τώρα; Να επιβάλλουμε και την ατζέντα με βάση την οποία θα σχολιάζει ο καθένας; Δεν γίνεται.
Sid Vicious έγραψε: 26 Σεπ 2018, 15:07
Ως συνήθως μια καλή και σοβαρή προσέγγιση (έχοντας κανα δυο ενστασεις και χωρς να συμφωνώ στο 100%) και από το Αρδην. http://ardin-rixi.gr/archives/209402
Το πιο πλήρες κείμενο που διάβασα μέχρι τώρα.
Επιτέλους.
Οκ, προσωπική εκτίμηση, κάποιοι μπορεί να το θεωρήσουν και ως ισοπεδωτική Ύβρι.
Αν δεν υπήρχε αυτό θα ηταν καλό.
''Ο κοσμηματοπώλης της Ομόνοιας, θύμα της κατάστασης που έχει επικρατήσει στο κέντρο της Αθήνας, έγινε θύτης πράττοντας αυτοδικία. Ο Κωστόπουλος, θύμα της εξάρτησης και της καθημερινής βίας που δεχόταν ως εξαρτημένος μπουκάρισε στο κοσμηματοπωλείο''
Τώρα δεν μπορώ να κάθομαι να απαντάω σε αυτά. Η είδηση είναι όταν ο άνθρωπος δαγκώσει το σκύλο, όχι όταν συμβεί το αντίθετο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι νορμάλ τσογλάνια να χτυπάνε οδοντίατρους (αν έγινε έτσι το περιστατικό γιατί εγώ έχω δει απλά μια δήλωση του οδοντίατρου). Αυτό σημαίνει ότι καλώς κακώς δεν προσελκύει ενδιαφέρον.
Συνειδητοποιείς τι έγραψες;
Ενδιαφέρον για σχολιασμό βρε. Το θέμα είναι σοβαρό (αν ισχύει η χειροδικία), αλλά δεν προσελκύει σχολιαστικό ενδιαφέρον. Τι να γίνει τώρα; Να επιβάλλουμε και την ατζέντα με βάση την οποία θα σχολιάζει ο καθένας; Δεν γίνεται.
Προσωπικώς, δεν έχω καμμία διάθεση επιβολής. Θέλω να μείνετε όπως είστε.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2018, 15:51
από Namrail
ΓΑΛΗ έγραψε: 26 Σεπ 2018, 15:49
Προσωπικώς, δεν έχω καμμία διάθεση επιβολής. Θέλω να μείνετε όπως είστε.
Ποιοι να μείνουμε;
Αν εννοείς εμένα και με προσφωνείς με πληθυντικό ευγενείας ( ), έτσι θα μείνω. Θα καταδικάζω και τις βιαιοπραγίες τσογλανιών σε οδοντίατρους (αν ισχύουν) αλλά και τις βάναυσες επιθέσεις καταστηματαρχών σε ημιθανή πρεζόνια.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2018, 15:54
από YouOnlyLiveOnce
Αν δεν υπηρχε βιντεο ουτε 10 σελιδες δεν θα ειχε το θεμα.
Και μαλλον δεν θα μαθαιναμε καν για τις κλωτσιες.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2018, 15:58
από Αγις
YouOnlyLiveOnce έγραψε: 26 Σεπ 2018, 15:54
Αν δεν υπηρχε βιντεο ουτε 10 σελιδες δεν θα ειχε το θεμα.
Και μαλλον δεν θα μαθαιναμε καν για τις κλωτσιες.
Μπααααα θα γραφόντουσαν μεγαλύτερες πιπες απο αυτές που διαβάσαμε από εξέχοντα προσωπα θεσμικά και παραθεσμικά.
Re: Ακόμα ένα περιστατικό αυτοδικίας
Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2018, 15:59
από Dies Irae
Leporello έγραψε: 26 Σεπ 2018, 15:39
The Open Society and Its Enemies δεν είναι ίδρυμα, αλλά βιβλίο του Karl Popper
Sid Vicious έγραψε: 26 Σεπ 2018, 15:07
Ως συνήθως μια καλή και σοβαρή προσέγγιση (έχοντας κανα δυο ενστασεις και χωρς να συμφωνώ στο 100%) και από το Αρδην. http://ardin-rixi.gr/archives/209402
Το πιο πλήρες κείμενο που διάβασα μέχρι τώρα.
Επιτέλους.
Οκ, προσωπική εκτίμηση, κάποιοι μπορεί να το θεωρήσουν και ως ισοπεδωτική Ύβρι.
Το τραγικό ερώτημα στην περίπτωση του κοσμηματοπωλείου της Ομόνοιας είναι η δυσκολία να διακρίνει κανείς τον θύτη από το θύμα
Δεν είναι καθόλου δύσκολο αυτό το ερώτημα. Και οι δυο είναι ταυτόχρονα θύτες και θύματα. Μόνο που επέδειξε πολύ ανώτερες περγαμηνές θύτη απ' ότι ο άλλος και γι'΄αυτό ο άλλος μετατράπηκε στο υπέρτατο θύμα. Το νεκρό.
Sid Vicious έγραψε: 26 Σεπ 2018, 15:07
Ως συνήθως μια καλή και σοβαρή προσέγγιση (έχοντας κανα δυο ενστασεις και χωρς να συμφωνώ στο 100%) και από το Αρδην. http://ardin-rixi.gr/archives/209402
Το πιο πλήρες κείμενο που διάβασα μέχρι τώρα.
Επιτέλους.
Οκ, προσωπική εκτίμηση, κάποιοι μπορεί να το θεωρήσουν και ως ισοπεδωτική Ύβρι.
Αν δεν υπήρχε αυτό θα ηταν καλό.
''Ο κοσμηματοπώλης της Ομόνοιας, θύμα της κατάστασης που έχει επικρατήσει στο κέντρο της Αθήνας, έγινε θύτης πράττοντας αυτοδικία. Ο Κωστόπουλος, θύμα της εξάρτησης και της καθημερινής βίας που δεχόταν ως εξαρτημένος μπουκάρισε στο κοσμηματοπωλείο''
Εντάξει, μπορεί να αφαιρεί από το πλαίσιο τον παράγοντα "προσωπική επιλογή να είμαι στη χ κατάσταση" αλλά όπως και να το κάνουμε, με περισσότερη κατανόηση θα δεις έναν εξαρτημένο άνθρωπο που αντιδρά σαν πληγωμένο ζώο σε παγίδα από τον τρόπο που θα αντιμετωπίσεις κάποιον με περισσότερο καθαρό νου. Σ' αυτές τις περιπτώσεις βλέπεις ή προσπαθείς να δεις το παρόν και όχι τα σφάλματα του παρελθόντος. Το στοιχείο της πρόθεσης είναι πολύ σημαντικό. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ένα πληγωμένο ζώο δεν είναι επικίνδυνο. Είναι πολύ πιο επικίνδυνο από κάποιο υγιές. Κι αυτό ακριβώς είναι το τυφλό σημείο για όσους εστιάζουν στην "αδυναμία", γενικώς και αορίστως. Γιατί το κάθε πρεζόνι όσο πιο "αδύναμο" είναι, όσο λιγότερες οδούς διαφυγής έχει ή νομίζει ότι έχει, τόσο πιο επικίνδυνο γίνεται. Όπως και το κάθε πληγωμένο ζώο. Δυστυχώς.
Τώρα δεν μπορώ να κάθομαι να απαντάω σε αυτά. Η είδηση είναι όταν ο άνθρωπος δαγκώσει το σκύλο, όχι όταν συμβεί το αντίθετο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι νορμάλ τσογλάνια να χτυπάνε οδοντίατρους (αν έγινε έτσι το περιστατικό γιατί εγώ έχω δει απλά μια δήλωση του οδοντίατρου). Αυτό σημαίνει ότι καλώς κακώς δεν προσελκύει ενδιαφέρον.
Συνειδητοποιείς τι έγραψες;
Ενδιαφέρον για σχολιασμό βρε. Το θέμα είναι σοβαρό (αν ισχύει η χειροδικία), αλλά δεν προσελκύει σχολιαστικό ενδιαφέρον. Τι να γίνει τώρα; Να επιβάλλουμε και την ατζέντα με βάση την οποία θα σχολιάζει ο καθένας; Δεν γίνεται.
Sid Vicious έγραψε: 26 Σεπ 2018, 15:07
Ως συνήθως μια καλή και σοβαρή προσέγγιση (έχοντας κανα δυο ενστασεις και χωρς να συμφωνώ στο 100%) και από το Αρδην. http://ardin-rixi.gr/archives/209402
Καλό κείμενο
διαφωνώ
Το χειρότερο είναι ότι ο πολιτικός λόγος πολώνεται και πολώνει: Οι «δεξιοί» προβάλλουν κατ’ εξοχήν το θέμα της ασφάλειας αναζητώντας εύκολα ακροατήρια, ενώ οι «αριστεροί» τον δικαιωματισμό που είναι εγγενής στα δικά τους ακροατήρια. Και βέβαια τα επιχειρήματα εστιάζονται στην καταγγελία του αντιπάλου και στον στιγματισμό ως αναρχικού ή φασίστα. Ο πολιτικός λόγος που θα έπρεπε να είναι διαμεσολαβητικός γίνεται επιθετικός τροφοδοτώντας ένα αδιέξοδο που αποτελεί το θερμοκήπιο του φασισμού, ενός εκφασισμού της καθημερινής στάσης και συμπεριφοράς που αυτονόητα θα τροφοδοτήσει τα νέα Τάγματα Εφόδου. Αυτό θα είναι το αντίτιμο του πολιτικού ελλείμματος των πολιτικών μας.
το δικαίωμα της ληστείας ανήκει στον "δικαιωματισμό" και που προτάσει ο αρθρογράφος ως τον έναν από τους δύο πόλους; Γιατί ο Ζακ χτυπήθηκε από τον κοσμηματοπώλη ως επίδοξος ληστής, για κανέναν άλλο λόγο. Όχι επειδή ήταν ομοφυλόφιλος, ούτε επειδή ήταν οροθετικός. Οπότε η διαφορετικότητα δεν έχει να κάνει απολύτως τίποτα με το συγκεκριμένο συμβάν. Εκτός αν θεωρείται πλέον το δικαίωμα στην ληστεία ως δικαίωμα αυτονόητο.