Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2024, 14:16
Καλα αυτο δεν εχει ζωη πανω απο μερικους μηνες
Ειναι σα να φωναζει ελατε να με βανδαλισετε
Ειναι σα να φωναζει ελατε να με βανδαλισετε
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Φυσικά και δεν περίμενα τίποτα τέτοιο και ούτε περιμένω. Από την αρχή ήμουν ενάντια σ' αυτό το κοστοβόρο και κατά την γνώμη μου απολύτως περιττό έργο. Οι επεκτάσεις, αν και όποτε γίνουν, είναι εξίσου κακοσχεδιασμένες. Γενικά δεν προσφέρεται η πόλη για σύστημα μετρό. Το μόνο που θα εξυπηρετούσε θα ήταν να συνδεόταν το αεροδρόμιο με το κέντρο.Beria έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:58Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Για να τα κάνει αυτά χρειάζεται να καλύπτει κυρίως τις επιβαρυμένες, από πληθυσμό, συνοικίες
Το μετρό που παραδόθηκε δεν καλύπτει ακόμα αυτήν την διάσταση
Όπως και το μετρό της Αθήνας δεν κάλυπτε τις επιβαρυμένες συνοικίες (το Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα κάλυπτε μόνο το κέντρο της πόλης με μια περιοχή με μικρή συγκέντρωση πληθυσμού ή επιχειρήσεων).
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να πάει προς Δυτικά προάστεια και Πειραιά για να καλύψει επιβαρυμένες περιοχές
Οι επεκτάσεις θα κάνουν τη διαφορά
Ξαναλέω, περίμενες σε 5 ημέρες να δεις αλλαγές στον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης;
υπαρχει σοβαρη παρανοηση απο τους κατοικους της πολης ... καταρχας νομιζουν οτι το μετρο πρεπει να καταληγει στο αεροδρομιο ... καμια σχεση ... Αθηνα για παραδειγμα στο αεροδρομιο καταληγει ο προαστιακος δηλαδη ο σιδηροδρομος του ΟΣΕ και οχι το μετρο ... επισης οτι για να αποδωσει το μετρο πρεπει να επεκταθει ...στην Αθηνα αυτο πηρε χρονια και παλι καλα που μεσολαβησε η Ολυμπιαδα και επεσε χρημαBeria έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:58Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Για να τα κάνει αυτά χρειάζεται να καλύπτει κυρίως τις επιβαρυμένες, από πληθυσμό, συνοικίες
Το μετρό που παραδόθηκε δεν καλύπτει ακόμα αυτήν την διάσταση
Όπως και το μετρό της Αθήνας δεν κάλυπτε τις επιβαρυμένες συνοικίες (το Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα κάλυπτε μόνο το κέντρο της πόλης με μια περιοχή με μικρή συγκέντρωση πληθυσμού ή επιχειρήσεων).
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να πάει προς Δυτικά προάστεια και Πειραιά για να καλύψει επιβαρυμένες περιοχές
Οι επεκτάσεις θα κάνουν τη διαφορά
Ξαναλέω, περίμενες σε 5 ημέρες να δεις αλλαγές στον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης;
Δεν έχει σημασία. Είναι ωραίο που το βλέπουμε.SeaHawk έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:38 Mιλησα με δυο τεχνικους.
Σκαλες.Προβληματα κυριως σε αυτες που ειναι σε εισοδους χωρις στεγαστρο
Ασανσερ:Προβληματα υγρασιας απο τα τζαμια περιξ των ασανσερ η Κλεμαν δεν ειχε ιδιαιτερα θεματα.
Καποια προβληματα με τις μαγνητικες κλειδαριες σε πορτες ασφαλειας και εξοδους κινδυνου (εμεναν ανοιχτες)
Πολλοι επισκεπτες αλοι αθελα και αλλοι ηθελημενα ανοιγαν πορτες και εμπαιναν σε χωρους στους οποιους εχει προσβαση μονο το προσωπικο.
Εικονα περιφερειακου ολη την εβδομαδα.
Μεγαλη μειωση την πρωινη κινηση.
Μεγαλη αυξηση στην απογευματινη.
Λεωφορειολωρίδες, αστυνόμευση, πρόστιμα, περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία, όλα εκ των οποίων κοστίζουν τάξεις μεγέθους λιγότερα χρήματα.zoltan έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:24 Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε δηλαδή; Η πόλη έχει πρόβλημα. Από μικρός που έπαιρνα ΟΑΣΘ θυμάμαι να κάνει μια ώρα να πάει το 10 από Βούλγαρη στο κέντρο, για απόσταση που ένα μετρό κάνει λίγα λεπτά.
Τὸ πρόβλημα σοῦ hellegennes εἶναι ὅτι τώρα τὸ μετρὸ κουτσὰ στραβὰ φτιάχτηκε καὶ γιὰ τὰ προβλήματα τοῦ κυκλοφοριακοῦ τῆς πόλεως, χρειάζεται νὰ γίνει μέρος τῆς λύσης, διαφορετικὰ θὰ εἶναι μεγαλύτερη ζημία γιὰ τὴν πόλη.hellegennes έγραψε: 07 Δεκ 2024, 06:50Λεωφορειολωρίδες, αστυνόμευση, πρόστιμα, περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία, όλα εκ των οποίων κοστίζουν τάξεις μεγέθους λιγότερα χρήματα.zoltan έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:24 Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε δηλαδή; Η πόλη έχει πρόβλημα. Από μικρός που έπαιρνα ΟΑΣΘ θυμάμαι να κάνει μια ώρα να πάει το 10 από Βούλγαρη στο κέντρο, για απόσταση που ένα μετρό κάνει λίγα λεπτά.
Αὐτὸ εἶναι κριτικὴ ἐπιπέδου μπουζουκερὶ ποὺ ἡ ντίβα θέλει μὲ μεγαλύτερα γράμματα τὸ ὄνομά της ἔξω ἀπὸ τὸ μαγαζί, σὲ σύγκριση μὲ τὸ δεύτερο.Αλιόσα έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:14 σκέψου ξερω γω οι Πολωνοι να γράφαν στο μετρό τους, περίοδος ρωσικής αυτοκρατορίας![]()
κάποιοι πρέπει να αναλάβουνε εκει δράση με σπρέυ
https://twitter.com/antivla/status/1864597925130588255
Τάξεις μεγέθους λιγότερο κόστος αλλά και τάξεις μεγέθους λιγότερη αποτελεσματικότητα.hellegennes έγραψε: 07 Δεκ 2024, 06:50Λεωφορειολωρίδες, αστυνόμευση, πρόστιμα, περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία, όλα εκ των οποίων κοστίζουν τάξεις μεγέθους λιγότερα χρήματα.zoltan έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:24 Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε δηλαδή; Η πόλη έχει πρόβλημα. Από μικρός που έπαιρνα ΟΑΣΘ θυμάμαι να κάνει μια ώρα να πάει το 10 από Βούλγαρη στο κέντρο, για απόσταση που ένα μετρό κάνει λίγα λεπτά.
Δεν έπαιξε και τόσο ρόλο η ολυμπιάδα, οι επεκτάσεις έγιναν μετά και ακόμη και τώρα επεκτείνεται με ικανοποιητικό ρυθμό.nostromos έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:35υπαρχει σοβαρη παρανοηση απο τους κατοικους της πολης ... καταρχας νομιζουν οτι το μετρο πρεπει να καταληγει στο αεροδρομιο ... καμια σχεση ... Αθηνα για παραδειγμα στο αεροδρομιο καταληγει ο προαστιακος δηλαδη ο σιδηροδρομος του ΟΣΕ και οχι το μετρο ... επισης οτι για να αποδωσει το μετρο πρεπει να επεκταθει ...στην Αθηνα αυτο πηρε χρονια και παλι καλα που μεσολαβησε η Ολυμπιαδα και επεσε χρημαBeria έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:58Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34
Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.
Για να τα κάνει αυτά χρειάζεται να καλύπτει κυρίως τις επιβαρυμένες, από πληθυσμό, συνοικίες
Το μετρό που παραδόθηκε δεν καλύπτει ακόμα αυτήν την διάσταση
Όπως και το μετρό της Αθήνας δεν κάλυπτε τις επιβαρυμένες συνοικίες (το Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα κάλυπτε μόνο το κέντρο της πόλης με μια περιοχή με μικρή συγκέντρωση πληθυσμού ή επιχειρήσεων).
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να πάει προς Δυτικά προάστεια και Πειραιά για να καλύψει επιβαρυμένες περιοχές
Οι επεκτάσεις θα κάνουν τη διαφορά
Ξαναλέω, περίμενες σε 5 ημέρες να δεις αλλαγές στον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης;