!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Μετρό Θεσσαλονίκης.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Καλα αυτο δεν εχει ζωη πανω απο μερικους μηνες
Ειναι σα να φωναζει ελατε να με βανδαλισετε
Ειναι σα να φωναζει ελατε να με βανδαλισετε
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Mιλησα με δυο τεχνικους.
Σκαλες.Προβληματα κυριως σε αυτες που ειναι σε εισοδους χωρις στεγαστρο
Ασανσερ:Προβληματα υγρασιας απο τα τζαμια περιξ των ασανσερ η Κλεμαν δεν ειχε ιδιαιτερα θεματα.
Καποια προβληματα με τις μαγνητικες κλειδαριες σε πορτες ασφαλειας και εξοδους κινδυνου (εμεναν ανοιχτες)
Πολλοι επισκεπτες αλοι αθελα και αλλοι ηθελημενα ανοιγαν πορτες και εμπαιναν σε χωρους στους οποιους εχει προσβαση μονο το προσωπικο.
Εικονα περιφερειακου ολη την εβδομαδα.
Μεγαλη μειωση την πρωινη κινηση.
Μεγαλη αυξηση στην απογευματινη.
Σκαλες.Προβληματα κυριως σε αυτες που ειναι σε εισοδους χωρις στεγαστρο
Ασανσερ:Προβληματα υγρασιας απο τα τζαμια περιξ των ασανσερ η Κλεμαν δεν ειχε ιδιαιτερα θεματα.
Καποια προβληματα με τις μαγνητικες κλειδαριες σε πορτες ασφαλειας και εξοδους κινδυνου (εμεναν ανοιχτες)
Πολλοι επισκεπτες αλοι αθελα και αλλοι ηθελημενα ανοιγαν πορτες και εμπαιναν σε χωρους στους οποιους εχει προσβαση μονο το προσωπικο.
Εικονα περιφερειακου ολη την εβδομαδα.
Μεγαλη μειωση την πρωινη κινηση.
Μεγαλη αυξηση στην απογευματινη.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Για να τα κάνει αυτά χρειάζεται να καλύπτει κυρίως τις επιβαρυμένες, από πληθυσμό, συνοικίες
Το μετρό που παραδόθηκε δεν καλύπτει ακόμα αυτήν την διάσταση
Όπως και το μετρό της Αθήνας δεν κάλυπτε τις επιβαρυμένες συνοικίες (το Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα κάλυπτε μόνο το κέντρο της πόλης με μια περιοχή με μικρή συγκέντρωση πληθυσμού ή επιχειρήσεων).
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να πάει προς Δυτικά προάστεια και Πειραιά για να καλύψει επιβαρυμένες περιοχές
Οι επεκτάσεις θα κάνουν τη διαφορά
Ξαναλέω, περίμενες σε 5 ημέρες να δεις αλλαγές στον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης;
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Φυσικά και δεν περίμενα τίποτα τέτοιο και ούτε περιμένω. Από την αρχή ήμουν ενάντια σ' αυτό το κοστοβόρο και κατά την γνώμη μου απολύτως περιττό έργο. Οι επεκτάσεις, αν και όποτε γίνουν, είναι εξίσου κακοσχεδιασμένες. Γενικά δεν προσφέρεται η πόλη για σύστημα μετρό. Το μόνο που θα εξυπηρετούσε θα ήταν να συνδεόταν το αεροδρόμιο με το κέντρο.Beria έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:58Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Για να τα κάνει αυτά χρειάζεται να καλύπτει κυρίως τις επιβαρυμένες, από πληθυσμό, συνοικίες
Το μετρό που παραδόθηκε δεν καλύπτει ακόμα αυτήν την διάσταση
Όπως και το μετρό της Αθήνας δεν κάλυπτε τις επιβαρυμένες συνοικίες (το Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα κάλυπτε μόνο το κέντρο της πόλης με μια περιοχή με μικρή συγκέντρωση πληθυσμού ή επιχειρήσεων).
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να πάει προς Δυτικά προάστεια και Πειραιά για να καλύψει επιβαρυμένες περιοχές
Οι επεκτάσεις θα κάνουν τη διαφορά
Ξαναλέω, περίμενες σε 5 ημέρες να δεις αλλαγές στον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε δηλαδή; Η πόλη έχει πρόβλημα. Από μικρός που έπαιρνα ΟΑΣΘ θυμάμαι να κάνει μια ώρα να πάει το 10 από Βούλγαρη στο κέντρο, για απόσταση που ένα μετρό κάνει λίγα λεπτά.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
υπαρχει σοβαρη παρανοηση απο τους κατοικους της πολης ... καταρχας νομιζουν οτι το μετρο πρεπει να καταληγει στο αεροδρομιο ... καμια σχεση ... Αθηνα για παραδειγμα στο αεροδρομιο καταληγει ο προαστιακος δηλαδη ο σιδηροδρομος του ΟΣΕ και οχι το μετρο ... επισης οτι για να αποδωσει το μετρο πρεπει να επεκταθει ...στην Αθηνα αυτο πηρε χρονια και παλι καλα που μεσολαβησε η Ολυμπιαδα και επεσε χρημαBeria έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:58Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.Beria έγραψε: 05 Δεκ 2024, 08:38 Όταν παραδόθηκε το πρώτο τμήμα στο μετρό της Αθήνας (Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα) τον Ιανουάριο του 2000, η επίδραση που είχε στην κίνηση της πόλης ήταν μικρή.
Έπρεπε να παραδοθούν τα τμήματα που εξυπηρετούν τα δυτικά προάστια για να φανεί διαφορά στην κίνηση.
Περιμένετε με 5 ημερες λειτουργίας και μια γραμμή που δεν ενώνει τα πραγματικά άκρα της πόλης να δείτε διαφορά;
Για να τα κάνει αυτά χρειάζεται να καλύπτει κυρίως τις επιβαρυμένες, από πληθυσμό, συνοικίες
Το μετρό που παραδόθηκε δεν καλύπτει ακόμα αυτήν την διάσταση
Όπως και το μετρό της Αθήνας δεν κάλυπτε τις επιβαρυμένες συνοικίες (το Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα κάλυπτε μόνο το κέντρο της πόλης με μια περιοχή με μικρή συγκέντρωση πληθυσμού ή επιχειρήσεων).
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να πάει προς Δυτικά προάστεια και Πειραιά για να καλύψει επιβαρυμένες περιοχές
Οι επεκτάσεις θα κάνουν τη διαφορά
Ξαναλέω, περίμενες σε 5 ημέρες να δεις αλλαγές στον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης;
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δεν έχει σημασία. Είναι ωραίο που το βλέπουμε.SeaHawk έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:38 Mιλησα με δυο τεχνικους.
Σκαλες.Προβληματα κυριως σε αυτες που ειναι σε εισοδους χωρις στεγαστρο
Ασανσερ:Προβληματα υγρασιας απο τα τζαμια περιξ των ασανσερ η Κλεμαν δεν ειχε ιδιαιτερα θεματα.
Καποια προβληματα με τις μαγνητικες κλειδαριες σε πορτες ασφαλειας και εξοδους κινδυνου (εμεναν ανοιχτες)
Πολλοι επισκεπτες αλοι αθελα και αλλοι ηθελημενα ανοιγαν πορτες και εμπαιναν σε χωρους στους οποιους εχει προσβαση μονο το προσωπικο.
Εικονα περιφερειακου ολη την εβδομαδα.
Μεγαλη μειωση την πρωινη κινηση.
Μεγαλη αυξηση στην απογευματινη.
Στολίδι της πόλης μας, αλλά και της ίδιας της ψυχής μας.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Καλα στην Αθηνα το μετρο στο αεροδρομιο παιζεται αν ειναι καλυτερο απο το λεωφορειο
Συνηθως εισαι αναγκασμενος να μενεις ορθιος για πανω απο μια ωρα στο συρμο και αν δεν προγραμματισεις ποτε ερχεται ο συρμος μπορει να περιμενεις αλλη μιση ωρα να τον περιμενεις.
Το λεωφορειο φευγει με καλυτερες συχνοτητες και τις περισσοτερες ωρες σε παει πιο γρηγορα αεροδρομιο
Συνηθως εισαι αναγκασμενος να μενεις ορθιος για πανω απο μια ωρα στο συρμο και αν δεν προγραμματισεις ποτε ερχεται ο συρμος μπορει να περιμενεις αλλη μιση ωρα να τον περιμενεις.
Το λεωφορειο φευγει με καλυτερες συχνοτητες και τις περισσοτερες ωρες σε παει πιο γρηγορα αεροδρομιο
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
για να κανω μια εξετασις στο Παπανικολαου πρεπει να παρω το ΚΤΕΛ των 6μιση
απο τον σταθμο Μακεδονια να παρω αστικο για σταθμο μετρο και να περασω απεναντι να παρω αλλο αστικο απο την Κολομβου
και φυσικα, να χασω το ραντεβου και με παρακαλια να γνει η δουλεια
βρε δε γαμιομαστε.....
απο τον σταθμο Μακεδονια να παρω αστικο για σταθμο μετρο και να περασω απεναντι να παρω αλλο αστικο απο την Κολομβου
και φυσικα, να χασω το ραντεβου και με παρακαλια να γνει η δουλεια
βρε δε γαμιομαστε.....
ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιουν 2024, 00:37
Ως αλμυρόγλυκο τόσο όσο, θα το χαρακτήριζα. Δεν είναι μόνον θέμα γεύσης αλλά και μυρωδιάς. Ακριβώς το ίδιο που ισχύει για τη γεύση και μυρωδιά των όρχεων και του σπέρματος. Αν δεν, δεν.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Λεωφορειολωρίδες, αστυνόμευση, πρόστιμα, περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία, όλα εκ των οποίων κοστίζουν τάξεις μεγέθους λιγότερα χρήματα.zoltan έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:24 Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε δηλαδή; Η πόλη έχει πρόβλημα. Από μικρός που έπαιρνα ΟΑΣΘ θυμάμαι να κάνει μια ώρα να πάει το 10 από Βούλγαρη στο κέντρο, για απόσταση που ένα μετρό κάνει λίγα λεπτά.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Τὸ πρόβλημα σοῦ hellegennes εἶναι ὅτι τώρα τὸ μετρὸ κουτσὰ στραβὰ φτιάχτηκε καὶ γιὰ τὰ προβλήματα τοῦ κυκλοφοριακοῦ τῆς πόλεως, χρειάζεται νὰ γίνει μέρος τῆς λύσης, διαφορετικὰ θὰ εἶναι μεγαλύτερη ζημία γιὰ τὴν πόλη.hellegennes έγραψε: 07 Δεκ 2024, 06:50Λεωφορειολωρίδες, αστυνόμευση, πρόστιμα, περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία, όλα εκ των οποίων κοστίζουν τάξεις μεγέθους λιγότερα χρήματα.zoltan έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:24 Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε δηλαδή; Η πόλη έχει πρόβλημα. Από μικρός που έπαιρνα ΟΑΣΘ θυμάμαι να κάνει μια ώρα να πάει το 10 από Βούλγαρη στο κέντρο, για απόσταση που ένα μετρό κάνει λίγα λεπτά.
Ἐξ ἄλλου ἡ ἐπιβολὴ ἀποκλειστικῶν λωρίδων στὸ δρόμο γιὰ τὰ λεωφορεῖα, μὲ τὴν ἀνάλογη ἀστυνόμευση γιὰ τὴν τήρησή της, ἰσοδυναμεῖ μὲ περιορισμὸ καί, καθ' ὑπερβολὴν μιλῶντας, ἀπαγόρευση κυκλοφορίας κατὰ τὸ 1/3 τῆς ροῆς τῶν ὑπόλοιπων ὀχημάτων. Γιατί νὰ μὴν εἶχε υἱοθετηθεῖ μία καθολικὴ ἀπαγόρευση κυκλοφορίας ΙΧ ὀχημάτων στὸ κέντρο τῆς πόλεως τῆς Θεσσαλονίκης, μὲ τριπλασιασμὸ τῶν δρομολογίων; (καὶ ἀνάλογες προμήθειες λεωφορειακὼν ὀχημάτων). Θὰ ἦταν ἐξ ἴσου ἀποτελεσματικὸ ἀλλὰ θὰ προξενοῦσε ἀντιδράσεις. Μιὰ ἀρνητικὴ συνέπεια, ποὺ μπορῶ νὰ φανταστῶ, θὰ ἦταν πὼς ὅλοι θὰ ἔσπευδαν νὰ ζητήσουν ἐξαίρεση στὸ ὄχημά τους, μὲ πλάγια μέσα, ὅπου ἀντιλαμβάνεσαι νομίζω τί εἴδους συναλλαγὲς θὰ γίνονταν μὲ τὴν τοπικὴ αὐτοδιοίκηση.
Ἡ ἀντίληψη γιὰ τὴν ἀπόφαση ποὺ ἔλαβαν οἱ decision makers, νὰ γίνει ἡ κατασκευὴ αὐτῆς τῆς ἀκριβὴς ὑποδομῆς, προσομοιάζει μὲ τὴν ἀντίληψή τους καὶ στὶς προσωπικὲς ἀποφάσεις τους, στὺλ πάρ' τὸ ἀκριβὸ γιὰ νά 'μαι ἄνετος καὶ κυριλέ.
Αὐτὸ εἶναι κριτικὴ ἐπιπέδου μπουζουκερὶ ποὺ ἡ ντίβα θέλει μὲ μεγαλύτερα γράμματα τὸ ὄνομά της ἔξω ἀπὸ τὸ μαγαζί, σὲ σύγκριση μὲ τὸ δεύτερο.Αλιόσα έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:14 σκέψου ξερω γω οι Πολωνοι να γράφαν στο μετρό τους, περίοδος ρωσικής αυτοκρατορίας![]()
κάποιοι πρέπει να αναλάβουνε εκει δράση με σπρέυ
https://twitter.com/antivla/status/1864597925130588255
Εἶναι προφανὲς ὅτι ὁ τοῖχος δείχνει μιὰ παράλληλη μὲ τὴν κλίση τῆς σκάλας χρονικὴ γραμμὴ (timeline ποὺ λένε καὶ στὰ hardcore ἑλληνικὰ) ὅπου οἱ περίοδοι ἐπισημαίνονται μὲ μεγαλύτερα γράμματα σὲ σχέση μὲ τὰ γεγονότα, καὶ οἱ ὁριζόντιες γραμμὲς καταδεικνύουν τὴν ἀρχὴ τοῦ ὑπογείου στρώματος ποὺ θάφτηκαν τὰ ὑπολείμματα τῆς κάθε περιόδου.
Ἀφορμὴ ψάχνουν γιὰ τὴν αἰσθητική του μουτζουρογκράφιτι.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Τάξεις μεγέθους λιγότερο κόστος αλλά και τάξεις μεγέθους λιγότερη αποτελεσματικότητα.hellegennes έγραψε: 07 Δεκ 2024, 06:50Λεωφορειολωρίδες, αστυνόμευση, πρόστιμα, περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία, όλα εκ των οποίων κοστίζουν τάξεις μεγέθους λιγότερα χρήματα.zoltan έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:24 Ποια είναι η εναλλακτική που προτείνετε δηλαδή; Η πόλη έχει πρόβλημα. Από μικρός που έπαιρνα ΟΑΣΘ θυμάμαι να κάνει μια ώρα να πάει το 10 από Βούλγαρη στο κέντρο, για απόσταση που ένα μετρό κάνει λίγα λεπτά.
Τα λεωφορεία περιορίζονται από την χάραξη των δρόμων, τα φανάρια, την ταχύτητά τους. Ακόμα και η χωρητικότητά τους είναι περιορισμένη σε σχέση με έναν συρμό με πχ 4 βαγόνια. Επίσης οτιδήποτε είναι στο επίπεδο του δρόμου δεν είναι ποτέ εντελώς αυτόνομο από την κίνηση. Πχ εδώ που μένω (Βρυξέλλες) το τραμ συχνά σκαλώνει σε μποτιλιαρίσματα. Στη Χάγη είχα δει και υπέργειες γραμμές τραμ αλλά νομίζω χαλάνε την εικόνα. Το μετρό είναι "πολυτέλεια" αλλά η καλύτερη λύση στην τελική.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δεν έπαιξε και τόσο ρόλο η ολυμπιάδα, οι επεκτάσεις έγιναν μετά και ακόμη και τώρα επεκτείνεται με ικανοποιητικό ρυθμό.nostromos έγραψε: 06 Δεκ 2024, 15:35υπαρχει σοβαρη παρανοηση απο τους κατοικους της πολης ... καταρχας νομιζουν οτι το μετρο πρεπει να καταληγει στο αεροδρομιο ... καμια σχεση ... Αθηνα για παραδειγμα στο αεροδρομιο καταληγει ο προαστιακος δηλαδη ο σιδηροδρομος του ΟΣΕ και οχι το μετρο ... επισης οτι για να αποδωσει το μετρο πρεπει να επεκταθει ...στην Αθηνα αυτο πηρε χρονια και παλι καλα που μεσολαβησε η Ολυμπιαδα και επεσε χρημαBeria έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:58Το μετρό φτιαχτηκε για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους που μετακινούνται στην πολη και να μειώσει την κίνησηhellegennes έγραψε: 06 Δεκ 2024, 14:34
Το μετρό φτιάχτηκε υποτίθεται για να βοηθήσει στην κίνηση της πόλης. Αλλιώς σε τι εξυπηρετεί; Αντικαθιστούμε τα πολύ φθηνότερα λεωφορεία με ένα πανάκριβο μέσο; Όχι ότι δεν το ξέραμε δηλαδή ότι γι' αυτό μιλάμε.
Για να τα κάνει αυτά χρειάζεται να καλύπτει κυρίως τις επιβαρυμένες, από πληθυσμό, συνοικίες
Το μετρό που παραδόθηκε δεν καλύπτει ακόμα αυτήν την διάσταση
Όπως και το μετρό της Αθήνας δεν κάλυπτε τις επιβαρυμένες συνοικίες (το Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα κάλυπτε μόνο το κέντρο της πόλης με μια περιοχή με μικρή συγκέντρωση πληθυσμού ή επιχειρήσεων).
Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να πάει προς Δυτικά προάστεια και Πειραιά για να καλύψει επιβαρυμένες περιοχές
Οι επεκτάσεις θα κάνουν τη διαφορά
Ξαναλέω, περίμενες σε 5 ημέρες να δεις αλλαγές στον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης;
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 199 Απαντήσεις
- 5309 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 112 Απαντήσεις
- 3957 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σέλευκας
-
- 11 Απαντήσεις
- 1195 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από mao mao
-
- 28 Απαντήσεις
- 1085 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λίνο Βεντούρα