Σελίδα 21 από 27
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2021, 14:06
από stavmanr
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 08 Φεβ 2021, 20:48
stavmanr έγραψε: 08 Φεβ 2021, 19:38
ksk έγραψε: 07 Φεβ 2021, 21:10
Καθεις με τον κοσμο του...
Ειλικρινά, διαβάζεις τον Παράδεισο της Γένεσης ως φυσικό τόπο; Τα δέντρα ως φυσικά δέντρα; Και το φίδι που μιλά ως φίδι που μιλά;
Τη γυναίκα ως χειρουργικό μόσχευμα από τον άντρα;
Καλά ρε σταβ η Γέννεση δε μιλάει γιά τον Τίγρη καί τόν Ευφράτη πού ήταν ποταμοί τού Παραδείσου ;;;
Δέν υπάρχουν μέχρι σήμερα αυτά τα ποτάμια ;;;
Σε ποια γλώσσα ονομάζονταν οι ποταμοί αυτοί της μεσοποταμίας "Τίγρης" και "Ευφράτης";
Οι άλλοι δύο ποταμοί (Γεών και Φισών) που αναφέρονται μαζί με τους δύο αυτούς, που βρίσκονται και με ποια ονομασία;
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2021, 19:36
από jey_pap
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2021, 20:58
από Λοξίας
Έτσι...
Μούγκα στη στρούγκα λέμε...

Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2021, 11:03
από jey_pap
ksk έγραψε: 08 Φεβ 2021, 20:58
jey_pap έγραψε: 08 Φεβ 2021, 17:23
.....
Όπερ δη και ξύλον ζωής αξίως ωνόμασται· ζωής γαρ θανάτω μη διακοπτομένης ή γλυκύτης θείας μεθέξεως τοις μεταλαμβάνουσιμεταδίδωσιν.
...
Ιω. Δαμ/νού "Περί παραδείσου"
"παν γαρ κτιστόν και τρεπτόν (εστί), μόνον δε το άκτιστον άτρεπτον (εστι).
...
παν γαρ το αρξάμενον και τελευτήν (έχει)
Ιω. Δαμ/νού "περί αγγέλων"
.
Για τους αγγέλους:
παν γαρ το αρξάμενον και τελευτήν (έχει)
αφού είναι κι αυτοί κτίσματα, άρα είναι κι αυτοί τρεπτοί. και ο,τι λογής εϊναι ο θάνατος (είτε σε νεκρούς, είτε σε "ζώντες"! : κατά το "άφες τους νεκρούς θάψαι τους εαυτών νεκρούς")την ίδια θέση έχει και η "έκπτωση" για τους αγγέλους. Μετά την έκπτωση, στερούνται του "καρπού της ζωής". που γι' αυτούς ήταν η ορατή σύνδεση (κατά δύναμιν) μετά του Προσκυνητού, όπως δηλαδή η θεία μέθεξις διά τον άνθρωπον εκ της βρώσεως του καρπού εκ του δένδρου της ζωής.
απόδοση από γραφόμενα Ιω. Δαμ/νού "περί αγγέλων"
῍Η ξύλον μὲν ζωῆς ἡ μετοχὴ τοῦ θεοῦ, δι᾿ ἧς καὶ οἱ ἄγγελοι τρέφονται, δι᾿
ἧς τὴν ἀφθαρσίαν λαμβάνειν ἠμέλλομεν·
Οποτε θεωρώ οτι απαντήθηκε ...
https://images.app.goo.gl/eG3x4E5ULTYxzyMu9
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2021, 11:26
από Πασιφάη
Λοξίας έγραψε: 09 Φεβ 2021, 20:58
Έτσι...
Μούγκα στη στρούγκα λέμε...
Ο εκπρόσωπος του Τζέι, τον συμβούλευσε να μην κάνει διάλογο με τους συνομιλητές του, ( μιας και τους θεωρεί φαιδρούς και αγράμματους..) και να απαντάει με ηλίθια λινκ.
Ένα δάκρυ κύλησε στη θέα της υποκριτικής σύνεσης..
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2021, 15:25
από jey_pap
για να μη στραβώσει η ιδέα της αρετής της σωφροσύνης (ή/και σύνεσης) και γελοιοποιηθεί
κατά το "σώφρον ανάνδρου πρόσχημα"
ΥΓ
Όμοια πόρνη δάκρυα και ρήτωρ έχει.
Μένανδρος,
εξάλλου κάποτε ισχύει
"Κάλλιο αδιάκριτος με κάποιους παρά συνετός και μόνος"
Αριστοτέλης;
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2021, 16:30
από Πασιφάη
jey_pap έγραψε: 10 Φεβ 2021, 15:25
για να μη στραβώσει η ιδέα της αρετής της σωφροσύνης (ή/και σύνεσης) και γελοιοποιηθεί
κατά το "σώφρον ανάνδρου πρόσχημα"
ΥΓ
Όμοια πόρνη δάκρυα και ρήτωρ έχει.
Μένανδρος,
Ή λέγε τι σιγής κρείττον, ή σιγήν έχε.
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2021, 16:34
από jey_pap
και τώρα (μόνο κάποτε)"καιρός του σιγάν και. καιρός του λαλείν"
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2021, 14:59
από Πασιφάη
jey_pap έγραψε: 10 Φεβ 2021, 16:34
και τώρα (μόνο κάποτε)"καιρός του σιγάν και. καιρός του λαλείν"
'' Ανέγνων, έγνων, κατέγνων.''
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2021, 18:05
από jey_pap
Πασιφάη έγραψε: 11 Φεβ 2021, 14:59
jey_pap έγραψε: 10 Φεβ 2021, 16:34
και τώρα (μόνο κάποτε)"καιρός του σιγάν και. καιρός του λαλείν"
'' Ανέγνων, έγνων, κατέγνων.''
«Ανέγνως, αλλ’ ουκ έγνως, ει γαρ έγνως, ουκ αν κατέγνως»
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2021, 18:11
από jey_pap
«Ανέγνως, αλλ’ ουκ έγνως, ει γαρ έγνως, ουκ αν κατέγνως»
Βλέπουμε να αποδίδει ο Βασίλειος στην απόκριση του Ιουλιανού κάτι σαν ...
"Περί άλα και κύαμον"
(για όσους προσποιούνται ότι ξέρουν κάτι χωρίς να το ξέρουν —οι μάντεις χρησιμοποιούσαν αλάτι και κουκιά στις μαντείες.)
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2021, 19:56
από Λοξίας
jey_pap έγραψε: 11 Φεβ 2021, 18:11
«Ανέγνως, αλλ’ ουκ έγνως, ει γαρ έγνως, ουκ αν κατέγνως»
Βλέπουμε να αποδίδει ο Βασίλειος στην απόκριση του Ιουλιανού κάτι σαν ...
"
Περί άλα και κύαμον"
(για όσους προσποιούνται ότι ξέρουν κάτι χωρίς να το ξέρουν —οι μάντεις χρησιμοποιούσαν αλάτι και κουκιά στις μαντείες.)
Βάλε και άλλα τέτοια...
Είναι όντως για πολλά γέλια...
Άκου "περί άλα"...
Ονομ: το άλας
Γεν: του
άλα
Και αιτιατική θα κάνει "'αλα τις ρε μάγκα"...
Όντως "
για όσους προσποιούνται ότι ξέρουν κάτι χωρίς να το ξέρουν"...μου θέλεις και αρχαιοπρεπείς εκφράσεις...

Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2021, 20:47
από jey_pap
Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2021, 23:08
από ksk
jey_pap έγραψε: 11 Φεβ 2021, 18:11
«Ανέγνως, αλλ’ ουκ έγνως, ει γαρ έγνως, ουκ αν κατέγνως»
Βλέπουμε να αποδίδει ο Βασίλειος στην απόκριση του Ιουλιανού κάτι σαν ...
"Περί άλα και κύαμον"
(για όσους προσποιούνται ότι ξέρουν κάτι χωρίς να το ξέρουν —οι μάντεις χρησιμοποιούσαν αλάτι και κουκιά στις μαντείες.)
Άλλο η κληρομαντεια και άλλο η αλατομαντεια...

Re: Χριστιανική ανατολική ανθρωπογνωσία
Δημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2021, 23:13
από ksk
Λοξίας έγραψε: 11 Φεβ 2021, 19:56
jey_pap έγραψε: 11 Φεβ 2021, 18:11
«Ανέγνως, αλλ’ ουκ έγνως, ει γαρ έγνως, ουκ αν κατέγνως»
Βλέπουμε να αποδίδει ο Βασίλειος στην απόκριση του Ιουλιανού κάτι σαν ...
"
Περί άλα και κύαμον"
(για όσους προσποιούνται ότι ξέρουν κάτι χωρίς να το ξέρουν —οι μάντεις χρησιμοποιούσαν αλάτι και κουκιά στις μαντείες.)
Βάλε και άλλα τέτοια...
Είναι όντως για πολλά γέλια...
Άκου "περί άλα"...
Ονομ: το άλας
Γεν: του
άλα
Και αιτιατική θα κάνει "'αλα τις ρε μάγκα"...
Όντως "
για όσους προσποιούνται ότι ξέρουν κάτι χωρίς να το ξέρουν"...μου θέλεις και αρχαιοπρεπείς εκφράσεις...
Μήπως λεω ειναι απο το : ο αλς;
