Σελίδα 3 από 9

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:18
από elchav
Και τις εφημερίες των γιατρών

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:23
από Chainis
Ορέστης 35 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:04 Υπαρχει πιεση απο τους εργοδοτες να ειναι σβελτοι.
Κι από τους ίδιους για να έχουν περισσότερα φιλοδωρήματα.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:24
από Lord Brum
brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).

Που ζείτε ρε μλκ;
Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;

Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
κλασική αριστερή εξίσωση/ισοπέδωση
ο ντελιβεράς είναι κατ ουσίαν ανειδίκευτος εργάτης σαφώς και θα πάρει τα λιγότερα στην αγορά εργασίας, ο καθένας μπορεί να κάνει τη δουλειά του. Δεν είναι επιθυμιτή δουλειά ούτε θα ήθελε κανείς να την κάνει αλλά όλοι μπορούν αν την κάνουν. Από εκεί και πέρα με τέτοιες λογικές λογική η απέχθειά σας στην αριστεία.
Επί του θέματος θα έπρεπε να υποχρεώνεται ο εργοδότης είτε να παρέχει ο ίδιος μέσο μετακίνησης και να καλύπτει έξοδα συντήρησης και καύσιμα (και κράνος) είτε να πληρώνει τον εργαζόμενο για τη χρήση δου δικού του μέσου. Η αμοιβή είναι θέμα διαπραγμάτευσης και προφανώς διαπραγματευτική ισχύ δεν έχουν οι ανειδίκευτοι εργάτες σε πριδόδους υψηλής ανεργείας.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:38
από brb και tyt
Lord Brum έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:24
brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).

Που ζείτε ρε μλκ;
Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;

Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
κλασική αριστερή εξίσωση/ισοπέδωση
ο ντελιβεράς είναι κατ ουσίαν ανειδίκευτος εργάτης σαφώς και θα πάρει τα λιγότερα στην αγορά εργασίας, ο καθένας μπορεί να κάνει τη δουλειά του. Δεν είναι επιθυμιτή δουλειά ούτε θα ήθελε κανείς να την κάνει αλλά όλοι μπορούν αν την κάνουν. Από εκεί και πέρα με τέτοιες λογικές λογική η απέχθειά σας στην αριστεία.
Επί του θέματος θα έπρεπε να υποχρεώνεται ο εργοδότης είτε να παρέχει ο ίδιος μέσο μετακίνησης και να καλύπτει έξοδα συντήρησης και καύσιμα (και κράνος) είτε να πληρώνει τον εργαζόμενο για τη χρήση δου δικού του μέσου. Η αμοιβή είναι θέμα διαπραγμάτευσης και προφανώς διαπραγματευτική ισχύ δεν έχουν οι ανειδίκευτοι εργάτες σε πριδόδους υψηλής ανεργείας.
Αν εγώ είμαι αριστερός εσύ είσαι Νεοναζί. Κλασικός κοινωνικός αυτοματισμός.

Και συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Δεν είπες τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος, θα είναι στο αντικείμενο του ή θα είναι ντελιβεράς;

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:42
από elchav
Αν δεν βρίσκει δουλειά στο αντικείμενο του και δουλέψει ως ντελιβεράς, λογίζεται ανιδείκευτος.

Θεωρείς πως ο απόφοιτος Κοινωνιολογίας παίρνει παραπάνω λεφτά από τον απόφοιτο ΕΠΑΛ όταν σου φέρνει σουβλάκια;

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:44
από OANNHSEA
brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:38 Δεν είπες τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος, θα είναι στο αντικείμενο του ή θα είναι ντελιβεράς;
Εάν ο απόφοιτος είναι τόσο ηλίθιος που να διαλέξει π.χ. μαθηματικός ή κοινωνικές επιστήμες ή πάντειο ή αθλητικά ή δημοσιογράφος - ναι τότε θα καταλήξει ντελιβεράς ή στην καλύτερη περίπτωση σουβλακοτυλιχτής!!!

Επίσης, είδε ποτέ κάποιος πως κυκλοφορούν οι ντελιβεράδες;
Μόνο ένας στους 10 έχει κράνος!!! Χώρια βέβαια ότι έχουν χεσμένο τον ΚΟΚ...
Οπότε μπορεί να κάνουμε λάθος να μιλάμε για νεκρούς ντελιβεράδες, αλλά μπορεί να ήταν απλά βλαμμένα...

.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:45
από Thor
Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:48
από brb και tyt
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:42 Αν δεν βρίσκει δουλειά στο αντικείμενο του και δουλέψει ως ντελιβεράς, λογίζεται ανιδείκευτος.

Θεωρείς πως ο απόφοιτος Κοινωνιολογίας παίρνει παραπάνω λεφτά από τον απόφοιτο ΕΠΑΛ όταν σου φέρνει σουβλάκια;
Πρέπει να ανοίξετε νήμα για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των απόφοιτων. Εδώ είναι για τους ντελιβεράδες.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 17:46
από Ορέστης 35
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:14
brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).

Που ζείτε ρε μλκ;
Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;

Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
Ξέρω γω;
Γιατί κάποιος του Πολυτεχνείου μπορεί σε 3 μήνες να κάνει δουλειά ντελιβερά (αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρει να οδηγεί μηχανάκι).
Αντίθετα, κάποιος ντελιβεράς-απόφοιτος Λυκείου χρειάζεται 6-7 χρόνια για να κάνει δουλειά απόφοιτου Πολυτεχνείου

Καταλαβαίνεις πόσο περισσότεροι διαθέσιμοι υπάρχουν στον έναν κλάδο;
Έλυσα την απορία σου;
Χρειαζόταν να γράψω όλα αυτά;

Θεωρούμαι Μέρκελ επειδή μου φαίνεται ακραίο να παίρνει ντελιβεράς παραπάνω από νεοδιοριζόμενο γιατρό; :hammer:
Αυτες οι θεωριες οτι ο σπουδαγμενος πρεπει να βγαζει περισσοτερα λεφτα απο τον ασπουδαστο εχουν βαση στην κομουνιστικη θεωρια της αξιας. Αν τον νοιαζουν μονο τα λεφτα το γιατρο ας γινει κατι αλλο απο γιατρος.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 18:00
από Juno
Saliveros έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:48
Ηράκλειτος έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:45 Τι σχέση έχουν τα οικονομικά αιτήματα με τους θανάτους; Αν πληρώνονται καλύτερα, θα σκοτώνονται λιγότερο; :smt017
Όχι, αλλά τουλάχιστον θα το φχαριστιούνται.
Το πρόβλημα είναι πως τους έχουν για πέταμα γενικώς. Τους λιώνουν στη δουλειά και τους πιέζουν να κάνουν πιο γρήγορα για να βγουν πολλές παραγγελίες από λίγα άτομα και έχουν γίνει καταγγελίες ότι κάποιοι βάζουν χρηματικές ποινές αν ο πελάτης πάρει τηλέφωνο να διαμαρτυρηθεί πως ακόμα περιμένει την παραγγελία του.
Πιστεύω πως υπάρχει πίεση αλλιώς γιατί να τρέχει κάποιος του σκοτωμού; Για να γυρίσει γρήγορα πίσω και να αράξει; Επίσης όλοι έχουμε δει αγγελίες να ζητείται κάποιος για ντελίβερι με δικό του μηχανάκι.
Το θέμα είναι πως κάποιος τους δουλεύει, άρα μάλλον έχουν οργανώσει την αντίδρασή τους νόμιμα και ωραία και γι' αυτό προσπαθούν να τους γελοιοποιήσουν. Επίδομα λαθών ταμειακής μηχανής; Άδεια γάμου; Θα δώσει ο σουβλατζής άδεια γάμου; νομίζω πως αυτό έγινε για να μην τους παίρνει σοβαρά κανείς.
Αντί να σταθούν στα σοβαρά θέματα όπως της ασφάλειας, όριο ωρών εργασίας αφού οδηγούν, η επιχείρηση να παρέχει το μηχανάκι και την προστασία (κράνος κλπ), κάθονται και λένε βλακείες. Ποιος θα ασχοληθεί σοβαρά μαζί τους έτσι;

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 18:05
από ΜπλεΜπουμπυς
Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:45
Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.




Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 18:08
από brb και tyt

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 18:23
από Airman68
Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:45
Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.
Τότε θα πρέπει να παίρνουν το επίδομα όταν υπάρχουν ακραία/επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.
Ή όταν οδηγούν σε περιβάλλον αυξημένης ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Δεν είναι όλες τις ώρες αντίξοες οι συνθήκες οδήγησης
Και ο κίνδυνος να σκοτωθείς αυξάνεται όταν δεν τηρείς τον ΚΟΚ.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 19:25
από Ασέβαστος
Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 14:54 τα αυτονοητα δηλαδη που ζητουν,σου φαινονται παραλογα;
παραλογα, οχι. απολυτως λογικα και αυτονοητα, ολα. πλην ενος.*

ομως, κανενα απο αυτα, δεν μπορει να μειωσει τα ατυχηματα, τους νεκρους. πατανε λοιπον στο θανατο των συναδελφων τους, για να βελτιωσουν την τσεπη τους.

* ο εξοπλισμος ασφαλειας, το κρανος δηλαδη και ο αναλογος ρουχισμος. ειναι το μονο που εχει σχεση με την ασφαλεια, αλλα και το μονο που δεν στεκει να το ζητανε απο τους εργοδοτες. καθενας απο αυτους, εχει δικο του εξοπλισμο εφοσον ειναι μοτοσικλετιστης. σιγα μη βαζουν στο κεφαλι τους το βρωμοκρανοε που εβαζε και ο προηγουμενος.
το οτι δεν το φορανε, ειναι επειδη δε θελουν, οχι επειδη δεν εχουν κρανος.

Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα

Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 19:31
από Ασέβαστος
elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:14
Ξέρω γω;
Γιατί κάποιος του Πολυτεχνείου μπορεί σε 3 μήνες να κάνει δουλειά ντελιβερά (αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρει να οδηγεί μηχανάκι).
Αντίθετα, κάποιος ντελιβεράς-απόφοιτος Λυκείου χρειάζεται 6-7 χρόνια για να κάνει δουλειά απόφοιτου Πολυτεχνείου

Καταλαβαίνεις πόσο περισσότεροι διαθέσιμοι υπάρχουν στον έναν κλάδο;
εγω δεν καταλαβαινω. αν υπαρχουν, θα ρυθμιστει αναλογα η αγορα. μπορει να ειναι λιγοτεροι αυτοι που ειναι διατεθειμενοι να αντεξουν τις κακουχιες του ντελιβερα, και αρα να πρεπει να πληρωθουν περισσοτερο.