Re: 11 νεκροί διανομείς τους τελευταίους 21 μήνες στην Ελλάδα
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2019, 16:18
Και τις εφημερίες των γιατρών
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Κι από τους ίδιους για να έχουν περισσότερα φιλοδωρήματα.
κλασική αριστερή εξίσωση/ισοπέδωσηbrb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).
Που ζείτε ρε μλκ;
Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
Αν εγώ είμαι αριστερός εσύ είσαι Νεοναζί. Κλασικός κοινωνικός αυτοματισμός.Lord Brum έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:24κλασική αριστερή εξίσωση/ισοπέδωσηbrb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).
Που ζείτε ρε μλκ;
Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
ο ντελιβεράς είναι κατ ουσίαν ανειδίκευτος εργάτης σαφώς και θα πάρει τα λιγότερα στην αγορά εργασίας, ο καθένας μπορεί να κάνει τη δουλειά του. Δεν είναι επιθυμιτή δουλειά ούτε θα ήθελε κανείς να την κάνει αλλά όλοι μπορούν αν την κάνουν. Από εκεί και πέρα με τέτοιες λογικές λογική η απέχθειά σας στην αριστεία.
Επί του θέματος θα έπρεπε να υποχρεώνεται ο εργοδότης είτε να παρέχει ο ίδιος μέσο μετακίνησης και να καλύπτει έξοδα συντήρησης και καύσιμα (και κράνος) είτε να πληρώνει τον εργαζόμενο για τη χρήση δου δικού του μέσου. Η αμοιβή είναι θέμα διαπραγμάτευσης και προφανώς διαπραγματευτική ισχύ δεν έχουν οι ανειδίκευτοι εργάτες σε πριδόδους υψηλής ανεργείας.
Εάν ο απόφοιτος είναι τόσο ηλίθιος που να διαλέξει π.χ. μαθηματικός ή κοινωνικές επιστήμες ή πάντειο ή αθλητικά ή δημοσιογράφος - ναι τότε θα καταλήξει ντελιβεράς ή στην καλύτερη περίπτωση σουβλακοτυλιχτής!!!brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:38 Δεν είπες τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος, θα είναι στο αντικείμενο του ή θα είναι ντελιβεράς;
δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
Πρέπει να ανοίξετε νήμα για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των απόφοιτων. Εδώ είναι για τους ντελιβεράδες.elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:42 Αν δεν βρίσκει δουλειά στο αντικείμενο του και δουλέψει ως ντελιβεράς, λογίζεται ανιδείκευτος.
Θεωρείς πως ο απόφοιτος Κοινωνιολογίας παίρνει παραπάνω λεφτά από τον απόφοιτο ΕΠΑΛ όταν σου φέρνει σουβλάκια;
Αυτες οι θεωριες οτι ο σπουδαγμενος πρεπει να βγαζει περισσοτερα λεφτα απο τον ασπουδαστο εχουν βαση στην κομουνιστικη θεωρια της αξιας. Αν τον νοιαζουν μονο τα λεφτα το γιατρο ας γινει κατι αλλο απο γιατρος.elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:14Ξέρω γω;brb και tyt έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:09Τι δουλειά θα κάνει ο απόφοιτος; Και γιατί είναι μέσο σύγκρισης;elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:07 Αποφοιτος ΑΕΙ με μάστερ και νεοεισερχόμενος στην αγορά εργασίας παίρνει 5-6 κατοστάρικα καθαρά, κι ο ντελιβεράς θα καθαρίζει 710 (μαζί με επιδόματα 800).
Που ζείτε ρε μλκ;
Τελικά έχουμε πολλούς Μέρκελ (να αποφασίζουν για άλλους από την καρέκλα τους).
Γιατί κάποιος του Πολυτεχνείου μπορεί σε 3 μήνες να κάνει δουλειά ντελιβερά (αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρει να οδηγεί μηχανάκι).
Αντίθετα, κάποιος ντελιβεράς-απόφοιτος Λυκείου χρειάζεται 6-7 χρόνια για να κάνει δουλειά απόφοιτου Πολυτεχνείου
Καταλαβαίνεις πόσο περισσότεροι διαθέσιμοι υπάρχουν στον έναν κλάδο;
Έλυσα την απορία σου;
Χρειαζόταν να γράψω όλα αυτά;
Θεωρούμαι Μέρκελ επειδή μου φαίνεται ακραίο να παίρνει ντελιβεράς παραπάνω από νεοδιοριζόμενο γιατρό;![]()
Το πρόβλημα είναι πως τους έχουν για πέταμα γενικώς. Τους λιώνουν στη δουλειά και τους πιέζουν να κάνουν πιο γρήγορα για να βγουν πολλές παραγγελίες από λίγα άτομα και έχουν γίνει καταγγελίες ότι κάποιοι βάζουν χρηματικές ποινές αν ο πελάτης πάρει τηλέφωνο να διαμαρτυρηθεί πως ακόμα περιμένει την παραγγελία του.Saliveros έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:48Όχι, αλλά τουλάχιστον θα το φχαριστιούνται.Ηράκλειτος έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:45 Τι σχέση έχουν τα οικονομικά αιτήματα με τους θανάτους; Αν πληρώνονται καλύτερα, θα σκοτώνονται λιγότερο;![]()
Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:45δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.
Τότε θα πρέπει να παίρνουν το επίδομα όταν υπάρχουν ακραία/επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.Thor έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:45δεν ειναι βαρυ και ανθυγιεινο επαγγελμα,να εισαι 8 ωρες μες τον καυσωνα το καλοκαιρι,μεσα στο κρυο,τη βροχη,το χιονι το Χειμωνα;Airman68 έγραψε: 10 Ιαν 2019, 15:44 Λογικά μου φαίνονται τα περισσότερα αιτήματά τους.
Αλλά γιατί βαρέα κι ανθυγιεινά; Θεωρητικά είναι απλοί οδηγοί που μεταφέρουν εμπόρευμα.
Οι κίνδυνοι της οδήγησης είναι ίδιοι για όλους όσους τηρούν τον ΚΟΚ.
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε φορά που για επαγγελματικούς λόγους θα έπρεπε να μετακινηθώ με το δικό μου όχημα και όχι με ΜΜΜ, θα έπρεπε να ζητώ βαρέα και ανθυγιεινά.
Επίσης δεν συμφωνώ με τη μη απασχόληση σε άλλα καθήκοντα. Δηλαδή αν γίνεται χαμός με τους καθήμενους πελάτες και δεν υπάρχουν παραγγελίες για διανομή θα πρέπει να απέχουν;
Πριν από πολλά χρόνια που δούλευα κάποια καλοκαίρια σε ταβέρνα, οι σερβιτόροι βοηθάγαμε και στην κουζίνα και στο κουβάλημα και στην καθαριότητα...
Να κινδυνευεις ανα πασα ωρα και στιγμη να σκοτωθεις;
Το ιδιο καυσαεριο και σκονη αναπνεει καποιος πανω σ'ενα μηχανακι μεσα σε 8 ωρες και το ιδιο καποιος σ'ενα αυτοκινητο που οδηγαει για μια-δυο ωρες;
Δεν ειναι οι κινδυνοι της οδηγησης για ολους ιδιες.
Αλλιως κινδυνευει καποιος που παει στη δουλεια του και οδηγαει μια ωρα κι αλλο να ειναι πανω σε δυο τροχους 8 ωρες και περισσοτερο.
Γι αυτο κι εχει θεσπιστει υποχρεωτικα για τους επαγγελματιες οδηγους,να μη ξεπερνουν τις 8 ωρες στο τιμονι.
παραλογα, οχι. απολυτως λογικα και αυτονοητα, ολα. πλην ενος.*
εγω δεν καταλαβαινω. αν υπαρχουν, θα ρυθμιστει αναλογα η αγορα. μπορει να ειναι λιγοτεροι αυτοι που ειναι διατεθειμενοι να αντεξουν τις κακουχιες του ντελιβερα, και αρα να πρεπει να πληρωθουν περισσοτερο.elchav έγραψε: 10 Ιαν 2019, 16:14
Ξέρω γω;
Γιατί κάποιος του Πολυτεχνείου μπορεί σε 3 μήνες να κάνει δουλειά ντελιβερά (αν υποθέσουμε ότι δεν ξέρει να οδηγεί μηχανάκι).
Αντίθετα, κάποιος ντελιβεράς-απόφοιτος Λυκείου χρειάζεται 6-7 χρόνια για να κάνει δουλειά απόφοιτου Πολυτεχνείου
Καταλαβαίνεις πόσο περισσότεροι διαθέσιμοι υπάρχουν στον έναν κλάδο;