!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno »

John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 15:33
adon99 έγραψε: 08 Ιαν 2022, 18:18 Εφεραν νεα ηθη και εθιμα
Διδασκουν πολιτισμο
Το αντιθετο, απο την εποχη των Ερμοκοπιδων, ο νεανικος βανδαλισμος ειναι απο τα σημαντικοτερα πολιτισμικα στοιχεια του Ελληνισμου.
Εκείνον τον βανδαλισμό ακολούθησαν φυλακίσεις, εξορίες, δήμευση περιουσιών και εκτελέσεις κ*λ*παιδων των επιφανών οικογενειών της αρχαίας Αθήνας.
Λέω να κρατήσουμε όλην την πολιτισμική παράδοση, όχι μόνον αυτά που συμφέρουν τους αναρχοάπλυτους.


Οι «Ερμοκοπίδες»
Οι «Ερμοκοπίδες»
Γράφει ο Χείλων

Κατά την διάρκεια του Πελοποννησιακού πολέμου, έλαβαν χώρα πολλές μάχες και εκτυλίχθηκαν πλείστα όσα διπλωματικά και άλλης φύσεως επεισόδια, μεταξύ των εμπλεκομένων. Υπήρξε όμως ένα σκανδαλώδες συμβάν το οποίο στιγμάτισε την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, προκαλώντας σοβαρές κοινωνικές επιπτώσεις και επηρεάζοντας την έκβαση του πολέμου.

Εκείνη την εποχή σε πολλά σημεία των Αθηνών, όπως οικίες, καταστήματα, πλατείες, υπήρχαν οι «Ερμές» οι οποίες ήσαν αγαλματίδια λατρείας, κυρίως του θεού Ερμή, αλλά και άλλων θεοτήτων, ή ακόμη και επιφανών θνητών. Το χαρακτηριστικό των εν λόγω αγαλματιδίων ήταν ότι αποτελούντο από την κεφαλή του θεού και αντί σώματος είχαν τετράπλευρη λίθινη ή μαρμάρινη στήλη.

Τις πρωινές ώρες της 11 Μαΐου 415 π.Χ βρέθηκαν όλες οι «Ερμές» εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (μεταξύ των οποίων το αγαλματίδιο έμπροσθεν της οικίας του ρήτορα Ανδοκίδη) να έχουν υποστεί βανδαλισμό και συγκεκριμένα να έχουν σπασμένες τις κεφαλές. Η δολιοφθορά πραγματοποιήθηκε τις νυχτερινές ώρες της 10ης Μαΐου, παραμονή της αναχώρησης του Αθηναϊκού στόλου για την Σικελία στα πλαίσια παροχής βοήθειας στην ελληνική αποικία Έγεστα της Σικελίας, η οποία βρισκόταν σε διαμάχη με την επίσης ελληνική αποικία του Σελινούντα.

Η πράξη αυτή έλαβε τραγικές διαστάσεις, καθότι από θρησκευτικής άποψης αποτελούσε βεβήλωση και ένδειξη κακού οιωνού, ενώ από πολιτικής αποτελούσε βανδαλισμό και ασέβεια, διότι τα εν λόγω αγάλματα είχαν και πρακτικούς λόγους ύπαρξης χρησιμοποιούμενα ως οδοδείκτες, οριοδείκτες, για διαφημιστικούς λόγους, κ.λ.π. Επιπλέον αποτελούσαν ένδειξη ευγενείας της μεσαίας τάξης και εμβλήματα δημοκρατίας.
Το συμβάν όταν διαπιστώθηκε αρχικά δεν προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, αλλά προκάλεσε πανικό όταν συνδυάσθηκε με τον απόπλου του στόλου, καθότι οι Αθηναίοι θεώρησαν το γεγονός ως σύνθημα κινήματος κατά του καθεστώτος. Ήταν προφανές ότι ο μόνος που γνώριζε τους δράστες ήταν ο Ανδοκίδης, αλλά αυτός πιθανόν τρομοκρατημένος από τους δράστες, δεν μιλούσε.

Ο δήμος συγκάλεσε έκτακτη σύνοδο στην εκκλησία και όρισε «ζητητές (ερευνητές – ανακριτές)» αναθέτοντας την διεξαγωγή των ερευνών στους Χαρικλή, Διόγνητο και Πείσανδρο. Εκδόθηκε ψήφισμα το οποίο προκήρυσσε πρωτοφανή για την εποχή «μήνυτρα (αμοιβή)» για την αποκάλυψη των επικηρυγμένων δραστών, οι οποίοι ονομάσθηκαν Ερμοκοπίδες. Σύμφωνα με το ψήφισμα του Κλεωνύμου η αμοιβή ανήρχετο σε 1.000 δραχμές, ενώ σύμφωνα με το ψήφισμα του Πεισάνδρου ανήρχετο σε 10.000 δραχμές.

Εκτός της αμοιβής εδίδετο και «άδεια» δηλαδή προστασία της σωματικής ακεραιότητας και ασυλία έναντι κάθε δίωξης ή μήνυσης. Χρήση των εν λόγω ευεργετημάτων μπορούσαν να κάνουν ελεύθεροι πολίτες – μέτοικοι ή ακόμη και δούλοι οι οποίοι εδύναντο να εξαγοράσουν την ελευθερία τους και ταυτόχρονα να πλουτίσουν.

Αρχικά η δολιοφθορά αποδόθηκε στους Κορίνθιους, αλλά κάποιος μέτοικος κατήγγειλε τον Αλκιβιάδη και ορισμένους άλλους ως δράστες. Η καταγγελία αυτή αξιολογήθηκε ως αληθινή διότι στηριζόταν στην υπόνοια ότι το κίνημα θα άρχιζε από την Σικελία. Επιπλέον κάποιος ονόματι Πυθόνικος κατήγγειλε στην εκκλησία του δήμου ότι ο Αλκιβιάδης και ορισμένοι φίλοι του, τελούσαν στην οικία του Ελευσίνια μυστήρια με σκοπό την μύηση, γεγονός που ενίσχυσε περισσότερο την κατηγορία, καθότι οι Αθηναίοι θεωρούσαν τον Αλκιβιάδη «ικανό για όλα».

Η εν λόγω πληροφορία ανάγκασε τους ανακριτές να καλέσουν τον Αλκιβιάδη για εξηγήσεις συνδυάζοντας τις δύο υποθέσεις………την καταστροφή των Ερμών και την τέλεση των μυστηρίων σε ιδιωτικό χώρο, με το σκεπτικό ότι αυτός που δείχνει ασέβεια προς τα μυστήρια ήταν ικανός να αποκεφαλίσει και τις «Ερμές».
Ως μάρτυρα της μήνυσής του ο Πυθόνικος υπέδειξε τον δούλο του πολέμαρχου Ανδρόμαχο, ο οποίος παρεμπιπτόντως έφερε όνομα αριστοκρατικό, γεγονός το οποίο εξηγείται από την τάση των φίλων του Αλκιβιάδη να λοιδορούν την αριστοκρατία στην οποία ανήκαν.
Ο δούλος προσήχθη στην εκκλησία, απολαμβάνοντας των ευεργετημάτων της «αδείας» και ομολόγησε, καταθέτοντας ότι όντως ο Αλκιβιάδης, ο Νικιάδης και ο Μέλητος μαζί με άλλους τελούσαν παρωδία των μυστηρίων σε ιδιωτικό χώρο.

Εκείνη την χρονική περίοδο ο Αλκιβιάδης βρισκόταν στην Αθήνα, έτοιμος να αποπλεύσει για Σικελία και όταν πληροφορήθηκε τα γεγονότα ζήτησε να δικασθεί αμέσως, αλλά συνέβη το εξής παράδοξο……..οι πολιτικοί αντίπαλοι και μηνυτές του Αλκιβιάδη να μην επιθυμούν την εκδίκαση της υπόθεσης. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι εκείνη την εποχή ο Αλκιβιάδης αποτελούσε κοινωνικό είδωλο και ήταν εξαιρετικά δημοφιλής στο στράτευμα, οπότε η έκβαση της δίκης θα ήταν μάλλον ευνοϊκή γι’ αυτόν, ενώ σύμφωνα με άλλους ήταν καλύτερα να γίνει μετά την εκστρατεία, καθότι τυχόν αποτυχία θα επέφερε πτώση της δημοτικότητας και σίγουρη καταδίκη του.

Μετά την αναχώρηση του στόλου η υπόθεση παίρνει νέα τροπή, όταν ο μέτοικος Τεύκρος λαμβάνει «άδεια» και ενοχοποιεί δεκαοχτώ πολίτες, εκ των οποίων ορισμένοι δραπετεύουν και άλλοι συλλαμβάνονται και καταδικάζονται σε θάνατο. Ακολουθεί τρίτη μήνυση από την Αγαρίστη η οποία καταγγέλλει ότι τόπος συγκέντρωσης των ιερόσυλων ήταν η κατοικία του Χαρμίδη όπου συνευρίσκονταν ο Αλκιβιάδης, ο Αξίαρχος και ο Αδείμαντος. Εν τω μεταξύ υποβάλλεται τέταρτη μήνυση από τον δούλο Λυδό, ο οποίος καταγγέλλει τον αυθέντη του, στην οικία του οποίου σύχναζαν ο Λεωγόρας (πατέρας του Ανδοκίδη) ο Ανδοκίδης και πολλοί συγγενείς (του ιδιοκτήτη).

Μετά από νέα μήνυση του Διοκλείδη η όλη υπόθεση λαμβάνει άλλες διαστάσεις αποκαλύπτοντας ότι δεν αφορούσε πλέον περιορισμένο αριθμό συνωμοτών, καθότι καταγγέλλονται 300 άτομα, μεταξύ των οποίων και δύο βουλευτές, ο Μαντίθεος και ο Αφεψίων, όπως επίσης και ο κωμικός Φρύνιχος, ο εξάδελφος του Πλάτωνα Κριτίας και άλλες προσωπικότητες των Αθηνών.

Η κατάσταση είναι τεταμένη, η βουλή κηρύσσεται σε διαρκή συνεδρίαση στην Ακρόπολη, επιβάλλεται «στρατιωτικός νόμος» και ο Διοκλείδης στεφανώνεται με άνθη ως σωτήρας της πατρίδος και του παρατίθεται επίσημο δείπνο στο Πρυτανείο. Οι δε βουλευτές με κάποιον τρόπο καταφέρνουν να απελευθερωθούν μέσω εγγυήσεων, αλλά μετά από λίγο εξαφανίζονται δραπετεύοντας, αλλά οι εγγυητές όπως και οι λοιποί υπόδικοι φυλακίζονται.

Εν τω μεταξύ ο Ανδοκίδης, αφού παρέμεινε φυλακισμένος για ένα χρόνο, υπόσχεται κατόπιν προτροπής του Χαρμίδη, να προβεί σε αποκαλύψεις, εφόσον δινόταν σε αυτόν τον πατέρα του και τους συγγενείς του «άδεια» η οποία τελικά του εδόθη.

Τότε ο Ανδοκίδης κατέθεσε τα εξής: Ένα απόγευμα ενώ αυτός και η παρέα του έπιναν, κάποιος από τους φίλους του ονόματι Ευφίλητος πρότεινε να «σπάσουν» τις κεφαλές των Ερμών. Ο Ανδοκίδης – όπως ισχυρίζεται – διαφώνησε και έτσι την συγκεκριμένη ημέρα δεν έγινε ο βανδαλισμός. Τις επόμενες ημέρες ενώ μετέβαινε στις Κυνοσάργες έπεσε από το πουλάρι που επέβαινε με αποτέλεσμα να παραμένει κλινήρης στο σπίτι του. Τότε ο Ευφίλητος εκμεταλλευόμενος την απουσία του εξαπάτησε τους υπόλοιπους της παρέας επαναφέροντας το θέμα, λέγοντας μάλιστα ότι ο Ανδοκίδης συμφωνεί και ανέλαβε να κόψει πρώτος την Ερμή στην οικία του, η οποία ήταν ανάθημα (αφιέρωμα) της Αιγηίδος φυλής.

Κατόπιν ο Ευφίλητος και ο Μέλητος επισκέφθηκαν τον Ανδοκίδη στην οικία του, ανακοινώνοντας ότι έγινε η δολιοφθορά και απειλώντας τον προκειμένου να εξασφαλίσουν την σιωπή του.
 Σημειώνεται ότι τα προαναφερόμενα στοιχεία αποτελούν ισχυρισμούς του Ανδοκίδη, ενώ οι πληροφορίες του Θουκυδίδη παρουσιάζουν βασικές διαφοροποιήσεις.
Ο Ανδοκίδης φέρεται ως συνένοχος, αλλά καταδίδει τους υπόλοιπους με αντάλλαγμα την παρεχόμενη ασυλία σε εαυτόν και την οικογένειά του.
Πρώτο θύμα της καταγγελίας υπήρξε ο θριαμβευτής Διοκλείδης, ο οποίος ομολόγησε ότι οι καταγγελίες του υπήρξαν επινοήσεις τρίτων, με αποτέλεσμα οι άρχοντες οι οποίοι κινδύνευαν με διασυρμό, να τον καταδικάσουν σε θάνατον και να τον εκτελέσουν. Ο Ανδοκίδης και οι οικείοι του αφέθησαν ελεύθεροι, ενώ ορισμένοι από τους κατονομασθέντες συνελήφθησαν και εκτελέσθηκαν. Όμως η υπόθεση παρέμεινε ανοιχτή, όταν ανεκλήθη η «άδεια» του Ανδοκίδη με την αιτιολογία της ψευδομαρτυρίας με αποτέλεσμα να αναγκασθεί να εγκαταλείψει την Αθήνα.

Τελικά είτε αληθεύουν (συνολικά ή εν μέρει) αυτά που κατήγγειλε ο Ανδοκίδης, είτε οι «Ερμοκοπίδες» ήσαν μεθυσμένοι νεαροί, οι οποίοι προκάλεσαν το σκάνδαλο άνευ λόγου και αιτίας…………….γεγονός παραμένει ότι η όλη υπόθεση υπήρξε το όνειδος και η καταστροφή των Αθηνών.

Λόγω της έκτασης του σκανδάλου αποφασίσθηκε η ανάκληση του Αλκιβιάδη η οποία στέρησε το εκστρατευτικό σώμα της Σικελίας από τον φυσικό αρχηγό, αφήνοντας μόνον επικεφαλής τον Νικία.

Προς τούτο αποπλέει το ιερό πλοίο των Αθηνών «Σαλαμινία» με σκοπό να φέρει πίσω τον Αλκιβιάδη. Όταν φθάνει στην Σικελία ο Αλκιβιάδης υπακούει στον επαναπατρισμό και δέχεται να ακολουθήσει την «Σαλαμινία» επιβαίνοντας σε δικό του πλοίο, αλλά καθ’ οδόν δραπετεύει, καταφεύγοντας στην Πελοπόννησο.

Το «Σαλαμινία» επιστρέφει στην Αθήνα άπραγο, ο Αλκιβιάδης καταδικάζεται ερήμην σε θάνατον και η περιουσία του δημεύεται.
Η είδηση της καταδίκης τον βρίσκει στο Άργος όπου αναφωνεί δημοσίως:

«Αλλά εγώ θα τους αποδείξω ότι ζω»…………………όπως και έπραξε!!!!!

Ο μεν δειλός της πατρίδος, ο δε φιλόδοξος της πατρώας ουσίας εστί προδότης. 
Σωκράτης



Όσον αφορά το ότι μεθυσμένοι νεαροί προκάλεσαν το σκάνδαλο άνευ λόγου και αιτίας όπως λέει το άρθρο, οι ψαγμένοι ερευνητές υποστηρίζουν πως ήταν απόπειρα να γίνει σύσταση μυστικής εταιρείας με σκοπό τον έλεγχο της πολιτικής της αρχαίας Αθήνας (για αρχή), φάση Μεγάλη Στοά, υπό τον Αλκιβιάδη.

Σε κάθε σύσταση παρακυβερνητικής έως μαφιόζικης ομάδας, αρχικά γίνεται από κοινού κάτι απεχθές, ένα σοβαρό έγκλημα και αυτό είναι που τους κρατά δεμένους. Δεν έχουν ιερό σκοπό, πχ επανάσταση απελευθέρωση του λαού τους ή κάτι άλλο και αυτό το έγκλημα είναι η εγγύηση πως κανείς δεν θα προδώσει την ομάδα γιατί θα πέσει και αυτός μαζί τους. Όπως ο Ανδοκίδης στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Η περιγραφή του Ανδοκίδη αποδεικνύει πως δεν ήταν μία κακή στιγμή μεθυσμένων, κακομαθημένων γόνων: "Ένα απόγευμα ενώ αυτός και η παρέα του έπιναν, ο Ευφίλητος πρότεινε να σπάσουν τις κεφαλές των Ερμών. Ο Ανδοκίδης διαφώνησε, δεν έγινε ο βανδαλισμός μετά από ημέρες, όταν ο Ανδοκίδης έπεσε από το άλογό του και έμεινε στο κρεβάτι, ο Ευφίλητος επανέφερε το θέμα στην παρέα, λέγοντας ότι ο απών Ανδοκίδης συμφωνεί και θα έκανε την αρχή.
Αυτό ήταν οργανωμένο να γίνει, δεν έκατσε την πρώτη φορά και ξαναπροσπάθησαν.

Η αντίδραση των αρχαίων Αθηναίων, δείχνει πως όταν ο λαός δεν υποχωρεί, οι πολιτικοί δεν μπορούν να κάνουν πολλά.
Οι πολίτες ήθελαν να πάει το μαχαίρι στο κόκκαλο, έτσι και έγινε.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Orion22 έγραψε: 09 Ιαν 2022, 16:17 Δεν είναι ανάγκη να μποιυν φυλακή, Αρκεί το ραβασάκι για τους βανδαλισμούς στους ίδιους με την συμπλήρωση του 18ου έτους + γεωμετρικά αυξανόμενες ώρες κοινωνικής εργασίας.
Ότι και καλά θα κάνει ο άλλος κοινωνική εργασία, που στη χώρα του βύσματος άντε να είναι να βάψεις κανένα τοίχο, και θα πει ότι δεν το ξανακάνει. Σε χώρες όπως η Ελλάδα δύο σπασμένα χέρια αρκούν για να μη το ξανακάνει για λίγο καιρό...
Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club »

Λοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:08
John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:35
Λοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:27
Τον παπά θα παίξουμε; Πηγές υπάρχουν;
Ασφαλως, αλλα δεν τις θυμαμαι απεξω και μπορεις να γκουγκλαρεις και μονος σου. Αυτο που θυμαμαι ειναι πως τακτικα υπηρχαν καταγγελτικα και βωμολοχικα γκραφιτι σε βαρος επιφανων Αθηναιων, αλλα διαζωζονται μονον ως μαρτυριες γιατι οι αρχαιοι σοβαδες δεν ειχαν διαρκεια ζωης.
Καλά, δεν είναι και κάτι που με κόφτει...αλλά ταύτισες λαθος πράξεις.
Έβαλες στην ίδια ζυγαριά τα βωμολοχικά γκράφιτι εις βάρος ατόμων με τους βανδαλισμούς ιστορικών ή πολιτιστικών μνημείων***.
Δεν είχε το ίδιο βάρος το να έγραφε κάποιος σε έναν τοίχο "Γ@μιέται ο Περικλής" με το να έσπαγε ένα άγαλμα του Ερμή.


***και φυσικά δεν έχω στο νου μου "ιστορικά ή πολιτιστικά" μνημεία που ξεφτιλίζουν την ανθρωπότητα, όπως, λόγου χάριν, μνημεία του ναζισμού.
Η υποθεση των Ερμοκοπιδων ειναι η πιο γνωστη αφενος γιατι προκαλεσε τεραστιο σκανδαλο στην εποχη, αφετερου γιατι ειχε σοβαρες πολιτικες προεκτασεις και σχετιζεται εν μερει με την ηττα στην Σικελια.

Ο Αλκιβιαδης ομως ηταν γνωστο αλανι της εποχης του, και η παρεα του ο φοβος και ο τρομος των ταβερναραιων και θαμωνων συμποσιων, γιατι τους αρεσαν να τα μπαχαλευουν. Δεν ηταν ομως ο μονος, ακομα και στο Συμποσιο περιγραφεται η εισβολη μιας παρεας μεθυσμενων νεαρων και το επακολουθο μπαχαλο. Πιστευεται πως τετοια πραγματα ηταν συνηθισμενα κατα τις διονυσιακες εορτες.

Οτι επισης υπηρχαν συμμοριες και μαφιες/προστασιες δεν θα ηταν εκπληξη, απο τις απαρχες της ιστοριας της ανθρωποτητας η συμμοριακη οργανωση εμφανιζεται παντου. Στην Αρχαια Ρωμη παντως υπηρχαν πολλες.
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club »

Juno έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:28 Λέω να κρατήσουμε όλην την πολιτισμική παράδοση, όχι μόνον αυτά που συμφέρουν τους αναρχοάπλυτους.
Δεν μας συμφερει γενικως, οι περισσοτερες πολιτισμικες παραδοσεις της Αρχαιας Αθηνας ταιριαζουν μονο στις πιο υποβαθμισμενες τριτοκοσμικες χωρες της εποχης μας.
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Άβαταρ μέλους
Awesomatic
Δημοσιεύσεις: 6553
Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
Phorum.gr user: Awesomatic

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Awesomatic »

Κανονικοί ανήλικοι ή μιας συμπαθούς ευπαθείς ομάδας; Γιατί αν είχαν πολλά λεφτά αποκλείεται να ήταν Έλληνες.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
KRAKEN
Δημοσιεύσεις: 2126
Εγγραφή: 12 Ιουν 2019, 19:49

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KRAKEN »

Awesomatic έγραψε: 09 Ιαν 2022, 19:04 Κανονικοί ανήλικοι ή μιας συμπαθούς ευπαθείς ομάδας; Γιατί αν είχαν πολλά λεφτά αποκλείεται να ήταν Έλληνες.
Οι περισσότερες τέτοιου είδους "συμμορίες" ανηλίκων του τικτοκ είναι κυρίως Έλληνες και Αλβανοί και με διαφορες άλλες εθνικότητες σε μικρότερα ποσοστά.
Άβαταρ μέλους
dtri2020
Δημοσιεύσεις: 4113
Εγγραφή: 02 Απρ 2021, 10:59

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dtri2020 »

Awesomatic έγραψε: 09 Ιαν 2022, 19:04 Κανονικοί ανήλικοι ή μιας συμπαθούς ευπαθείς ομάδας; Γιατί αν είχαν πολλά λεφτά αποκλείεται να ήταν Έλληνες.
Μην είσαι γυφτοφοβικός!
dtrimedia: Σύντομα κοντά σας!
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8172
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας »

John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:50
Λοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:08
John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 17:35 Ασφαλως, αλλα δεν τις θυμαμαι απεξω και μπορεις να γκουγκλαρεις και μονος σου. Αυτο που θυμαμαι ειναι πως τακτικα υπηρχαν καταγγελτικα και βωμολοχικα γκραφιτι σε βαρος επιφανων Αθηναιων, αλλα διαζωζονται μονον ως μαρτυριες γιατι οι αρχαιοι σοβαδες δεν ειχαν διαρκεια ζωης.
Καλά, δεν είναι και κάτι που με κόφτει...αλλά ταύτισες λαθος πράξεις.
Έβαλες στην ίδια ζυγαριά τα βωμολοχικά γκράφιτι εις βάρος ατόμων με τους βανδαλισμούς ιστορικών ή πολιτιστικών μνημείων***.
Δεν είχε το ίδιο βάρος το να έγραφε κάποιος σε έναν τοίχο "Γ@μιέται ο Περικλής" με το να έσπαγε ένα άγαλμα του Ερμή.



***και φυσικά δεν έχω στο νου μου "ιστορικά ή πολιτιστικά" μνημεία που ξεφτιλίζουν την ανθρωπότητα, όπως, λόγου χάριν, μνημεία του ναζισμού.
Η υποθεση των Ερμοκοπιδων ειναι η πιο γνωστη αφενος γιατι προκαλεσε τεραστιο σκανδαλο στην εποχη, αφετερου γιατι ειχε σοβαρες πολιτικες προεκτασεις και σχετιζεται εν μερει με την ηττα στην Σικελια.

Ο Αλκιβιαδης ομως ηταν γνωστο αλανι της εποχης του, και η παρεα του ο φοβος και ο τρομος των ταβερναραιων και θαμωνων συμποσιων, γιατι τους αρεσαν να τα μπαχαλευουν. Δεν ηταν ομως ο μονος, ακομα και στο Συμποσιο περιγραφεται η εισβολη μιας παρεας μεθυσμενων νεαρων και το επακολουθο μπαχαλο. Πιστευεται πως τετοια πραγματα ηταν συνηθισμενα κατα τις διονυσιακες εορτες.

Οτι επισης υπηρχαν συμμοριες και μαφιες/προστασιες δεν θα ηταν εκπληξη, απο τις απαρχες της ιστοριας της ανθρωποτητας η συμμοριακη οργανωση εμφανιζεται παντου. Στην Αρχαια Ρωμη παντως υπηρχαν πολλες.
Δεν σε καταλαβαίνω...δεν ζήτησα την ιστορία αυτών που έκοψαν τις κεφαλές των Ερμείων στηλών, ούτε το αντίκτυπο που είχε.
Ζήτησα πηγές για την "συνηθισμένη" βανδαλιστική τακτική των νεαρών της αρχαίας Ελλάδας.
Δεν έφερες και είπα πως δεν με πολυκόφτει, διότι έκανες μία "παρασπονδία"...ταύτισες λάθος πράξεις.
Και το είπα στο πιο πάνω ποστ μου, χρωματισμένο με κόκκινο.

Ποιος ο λόγος η επεξήγηση της υπόθεσης των Ερμοκοπίδων;
Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club »

Λοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 19:17
John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:50
Λοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:08 Καλά, δεν είναι και κάτι που με κόφτει...αλλά ταύτισες λαθος πράξεις.
Έβαλες στην ίδια ζυγαριά τα βωμολοχικά γκράφιτι εις βάρος ατόμων με τους βανδαλισμούς ιστορικών ή πολιτιστικών μνημείων***.
Δεν είχε το ίδιο βάρος το να έγραφε κάποιος σε έναν τοίχο "Γ@μιέται ο Περικλής" με το να έσπαγε ένα άγαλμα του Ερμή.



***και φυσικά δεν έχω στο νου μου "ιστορικά ή πολιτιστικά" μνημεία που ξεφτιλίζουν την ανθρωπότητα, όπως, λόγου χάριν, μνημεία του ναζισμού.
Η υποθεση των Ερμοκοπιδων ειναι η πιο γνωστη αφενος γιατι προκαλεσε τεραστιο σκανδαλο στην εποχη, αφετερου γιατι ειχε σοβαρες πολιτικες προεκτασεις και σχετιζεται εν μερει με την ηττα στην Σικελια.

Ο Αλκιβιαδης ομως ηταν γνωστο αλανι της εποχης του, και η παρεα του ο φοβος και ο τρομος των ταβερναραιων και θαμωνων συμποσιων, γιατι τους αρεσαν να τα μπαχαλευουν. Δεν ηταν ομως ο μονος, ακομα και στο Συμποσιο περιγραφεται η εισβολη μιας παρεας μεθυσμενων νεαρων και το επακολουθο μπαχαλο. Πιστευεται πως τετοια πραγματα ηταν συνηθισμενα κατα τις διονυσιακες εορτες.

Οτι επισης υπηρχαν συμμοριες και μαφιες/προστασιες δεν θα ηταν εκπληξη, απο τις απαρχες της ιστοριας της ανθρωποτητας η συμμοριακη οργανωση εμφανιζεται παντου. Στην Αρχαια Ρωμη παντως υπηρχαν πολλες.
Δεν σε καταλαβαίνω...δεν ζήτησα την ιστορία αυτών που έκοψαν τις κεφαλές των Ερμείων στηλών, ούτε το αντίκτυπο που είχε.
Ζήτησα πηγές για την "συνηθισμένη" βανδαλιστική τακτική των νεαρών της αρχαίας Ελλάδας.
Δεν έφερες και είπα πως δεν με πολυκόφτει, διότι έκανες μία "παρασπονδία"...ταύτισες λάθος πράξεις.
Και το είπα στο πιο πάνω ποστ μου, χρωματισμένο με κόκκινο.

Ποιος ο λόγος η επεξήγηση της υπόθεσης των Ερμοκοπίδων;
Το ζητουμενο μας δηλαδη ποιο ειναι; Το ειδικο, μια στενη ιστοριογραφικη καταγραφη αντιστοιχων σοβαρων περιστατικων νεανικου βανδαλισμου ή το γενικο, να κατανοησουμε δηλαδη εαν υπηρχε μια μορφη διαγενεακης συγκρουσης στην αρχαιοτητα;
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Άβαταρ μέλους
Λοξίας
Δημοσιεύσεις: 8172
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 15:06
Phorum.gr user: Δέλτα / Δέλτα-Λοξ

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Λοξίας »

John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 20:08 Το ζητουμενο μας δηλαδη ποιο ειναι; Το ειδικο, μια στενη ιστοριογραφικη καταγραφη αντιστοιχων σοβαρων περιστατικων νεανικου βανδαλισμου ή το γενικο, να κατανοησουμε δηλαδη εαν υπηρχε μια μορφη διαγενεακης συγκρουσης στην αρχαιοτητα;
Το ζητούμενο παλικάρι μου είναι να ΜΗΝ ισολογίζουμε πράξεις διαφορετικού ειδικού βάρους.
Το θέμα είναι για μια συγκεκριμένη πράξη καταστροφής από νεαρούς (ή και κλοπής) βανδαλισμού δηλαδή, κάποιων αντικειμένων που δεν τους ανήκουν.

Εσύ είπες, όχι εγώ, πως "απο την εποχη των Ερμοκοπιδων, ο νεανικος βανδαλισμος ειναι απο τα σημαντικοτερα πολιτισμικα στοιχεια του Ελληνισμου."
Σε ρώτησα αν υπάρχουν πηγές για αντίστοιχες πράξεις στην αρχαία Αθήνα και, μετά από διάφορες "περιπλανήσεις", κατέληξες στο ότι "Αυτο που θυμαμαι ειναι πως τακτικα υπηρχαν καταγγελτικα και βωμολοχικα γκραφιτι σε βαρος επιφανων Αθηναιων"

Σου απάντησα πως ."Δεν είχε το ίδιο βάρος το να έγραφε κάποιος σε έναν τοίχο "Γ@μιέται ο Περικλής" με το να έσπαγε ένα άγαλμα του Ερμή"...
...και το συμπληρώνω:
"Δεν είχε το ίδιο βάρος το να έγραφε κάποιος σε έναν τοίχο "Γ@μιέται ο Περικλής" με το να έσπαγε ένα άγαλμα του Ερμή ή το να έσπαγε την άμαξα του Σωκράτη", για να έλθουμε σε αντιστοιχία με την σημερινή πράξη.

Και, αποφεύγοντας τον σχολιασμό, μου ζητάς διαχρονική κοινωνιολογική ανάλυση της σύγκρουσης γενεών!
Γιατί; Διότι, απλούστατα, δεν μπορείς να αιτιολογήσεις το ισοζύγισμα εντελώς διαφορετικών πράξεων.
Δηλαδή που θα το φτάσεις; Αν αυτή η ομάδα μπει στο σπίτι μου και μας "βανδαλίσει" όλους για τα καλά, θα το δικαιολογήσεις ως συγκρουσιακή σχέση των γενεών από την αρχαιότητα;
Και αν εγώ καταφέρω και τους "βανδαλίσω" παρομοίως, θα με καταδικάσεις διότι δεν άφησα τα νειάτα να εκφράσουν την συγκρουσιακή τους ορμή;

Ούτε αρχαιολάτρης είμαι, ούτε τα βάζω με τους νέους γενικά και αόριστα. Οι νέοι πάντα θα είναι καλύτεροι και πάντα πιο μπροστά από την προηγούμενη γενιά. Διότι, παραλλάσοντας τον Γκιμπράν, "...οι νέοι κατοικούν ήδη στο σπίτι του αύριο...".

Και φυσικά, μια βάρβαρη και ψευτομαγκίστικη συμπεριφορά μιας μικρής μερίδας νέων, δεν θα καταδικάσει σύσσωμη την νεολαία.
Αλλά μη μου λες σαχλοδικαιολογίες...αν θέλεις να αποδώσεις ευθύνες για μια τέτοια συμπεριφορά, ψάξε τους γονείς τους. Όχι λανθασμένες συγκρίσεις με την αρχαιότητα.
Ξέρεις πολύ καλά πως αν σε αυτή την μικρή μεριδα αποδωθούν οι ευθύνες που της αναλογούν για τις πράξεις της, θα κοπεί ο βήχας και σε οποιαδήποτε άλλη μικρότερη μερίδα θελήσει να τους μιμηθεί.
Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno »

John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:54
Juno έγραψε: 09 Ιαν 2022, 18:28 Λέω να κρατήσουμε όλην την πολιτισμική παράδοση, όχι μόνον αυτά που συμφέρουν τους αναρχοάπλυτους.
Δεν μας συμφερει γενικως, οι περισσοτερες πολιτισμικες παραδοσεις της Αρχαιας Αθηνας ταιριαζουν μονο στις πιο υποβαθμισμενες τριτοκοσμικες χωρες της εποχης μας.
Όσο και να κοπανιέσαι, η αρχαία Ελλάδα ήταν η καλύτερη επιλογή της εποχής, ως μέρος για να ζεις.
Ναι, ο αρχαίος κόσμος ήταν άγρια εποχή και κάποιες καταστάσεις φυσιολογικές τότε, είναι ποινικώς κολάσιμες σήμερα.

Οι πολιτισμικές παραδόσεις όμως, ήταν μια χαρά.
Εδώ εσύ κάνεις παρέα με λαθρομετανάστες που έρχονται από χώρες όπου ο καννιβαλισμός δεν είναι και τόσο κακός.

Και φυσικά προσπέρασες το γεγονός ότι οι αρχαίοι Αθηναίοι πολίτες το πήγαν μέχρι τέρμα και οι γόνοι τιμωρήθηκαν με εκτέλεση, ενώ σήμερα ξέρεις από τώρα ποια ανήλικα θα κυβερνήσουν τα παιδιά σου μια μέρα. Δημοκρατία κατά τα άλλα.


Λοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 19:17 .....
Ποιος ο λόγος η επεξήγηση της υπόθεσης των Ερμοκοπίδων;
Να τρομπονιαστεί για μια ακόμα φορά. Έχει εθιστεί σε αυτό.
Εδώ αναγκάστηκε μα εγκαταλείψει τον παλιό λογαριασμό του και να ανοίξει καινούργιο από τα τρομπονιάσματα.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε: 24 Ιαν 2019, 18:07 Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!
Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club »

Λοξίας έγραψε: 09 Ιαν 2022, 20:49
John Brown Gun Club έγραψε: 09 Ιαν 2022, 20:08 Το ζητουμενο μας δηλαδη ποιο ειναι; Το ειδικο, μια στενη ιστοριογραφικη καταγραφη αντιστοιχων σοβαρων περιστατικων νεανικου βανδαλισμου ή το γενικο, να κατανοησουμε δηλαδη εαν υπηρχε μια μορφη διαγενεακης συγκρουσης στην αρχαιοτητα;
Το ζητούμενο παλικάρι μου είναι να ΜΗΝ ισολογίζουμε πράξεις διαφορετικού ειδικού βάρους.
Το θέμα είναι για μια συγκεκριμένη πράξη καταστροφής από νεαρούς (ή και κλοπής) βανδαλισμού δηλαδή, κάποιων αντικειμένων που δεν τους ανήκουν.

Εσύ είπες, όχι εγώ, πως "απο την εποχη των Ερμοκοπιδων, ο νεανικος βανδαλισμος ειναι απο τα σημαντικοτερα πολιτισμικα στοιχεια του Ελληνισμου."
Σε ρώτησα αν υπάρχουν πηγές για αντίστοιχες πράξεις στην αρχαία Αθήνα και, μετά από διάφορες "περιπλανήσεις", κατέληξες στο ότι "Αυτο που θυμαμαι ειναι πως τακτικα υπηρχαν καταγγελτικα και βωμολοχικα γκραφιτι σε βαρος επιφανων Αθηναιων"

Σου απάντησα πως ."Δεν είχε το ίδιο βάρος το να έγραφε κάποιος σε έναν τοίχο "Γ@μιέται ο Περικλής" με το να έσπαγε ένα άγαλμα του Ερμή"...
...και το συμπληρώνω:
"Δεν είχε το ίδιο βάρος το να έγραφε κάποιος σε έναν τοίχο "Γ@μιέται ο Περικλής" με το να έσπαγε ένα άγαλμα του Ερμή ή το να έσπαγε την άμαξα του Σωκράτη", για να έλθουμε σε αντιστοιχία με την σημερινή πράξη.

Και, αποφεύγοντας τον σχολιασμό, μου ζητάς διαχρονική κοινωνιολογική ανάλυση της σύγκρουσης γενεών!
Γιατί; Διότι, απλούστατα, δεν μπορείς να αιτιολογήσεις το ισοζύγισμα εντελώς διαφορετικών πράξεων.
Δηλαδή που θα το φτάσεις; Αν αυτή η ομάδα μπει στο σπίτι μου και μας "βανδαλίσει" όλους για τα καλά, θα το δικαιολογήσεις ως συγκρουσιακή σχέση των γενεών από την αρχαιότητα;
Και αν εγώ καταφέρω και τους "βανδαλίσω" παρομοίως, θα με καταδικάσεις διότι δεν άφησα τα νειάτα να εκφράσουν την συγκρουσιακή τους ορμή;

Ούτε αρχαιολάτρης είμαι, ούτε τα βάζω με τους νέους γενικά και αόριστα. Οι νέοι πάντα θα είναι καλύτεροι και πάντα πιο μπροστά από την προηγούμενη γενιά. Διότι, παραλλάσοντας τον Γκιμπράν, "...οι νέοι κατοικούν ήδη στο σπίτι του αύριο...".

Και φυσικά, μια βάρβαρη και ψευτομαγκίστικη συμπεριφορά μιας μικρής μερίδας νέων, δεν θα καταδικάσει σύσσωμη την νεολαία.
Αλλά μη μου λες σαχλοδικαιολογίες...αν θέλεις να αποδώσεις ευθύνες για μια τέτοια συμπεριφορά, ψάξε τους γονείς τους. Όχι λανθασμένες συγκρίσεις με την αρχαιότητα.
Ξέρεις πολύ καλά πως αν σε αυτή την μικρή μεριδα αποδωθούν οι ευθύνες που της αναλογούν για τις πράξεις της, θα κοπεί ο βήχας και σε οποιαδήποτε άλλη μικρότερη μερίδα θελήσει να τους μιμηθεί.
Ρε ανθρωπε, γιατι τοποθετεις τον εαυτο σου στο επικεντρο του ζητηματος; Και γιατι μου τα ζαλιζεις με τις ηθικολογικες αρλουμπολογιες σου; Ηταν μονο μια χιουμοριστικη απαντηση σ ενα ρατσιστικο σκουπιδι που απεδιδε αυτες τις συμπεριφορες στη μεταναστευση.
Δεν υπηρξε ποτε οργανωμενη κοινωνια χωρις παραβατικοτητα -νεανικη και μη- και χωρις εσωτερικες συγκρουσεις, κι αν ποτε υπαρξει μια τετοια κοινωνια, θα ειναι μια αρρωστη, εφιαλτικη δυστοπια. Η κλασσικη αρχαιοτητα δεν θα μπορουσε να αποτελεσει εξαιρεση. Κι αυτο δε θ αλλαξει οση βαναυση καταστολη και να ασκησεις- η οποια απο καποια στιγμη, με μαθηματικη ακριβεια θα σου γυρισει ως μπουμερανγκ.
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Ο βανδαλισμος ειναι πολυ χειροτερος απο την κλοπη μια που ο μονος λογος που γινεται ειναι για να σπασει πλακα το κατακαθι.
Επρεπε να τους κανουν αυτο ακριβως που θα τους εκαναν και οι Σαουδάραβες.
Άβαταρ μέλους
John Brown Gun Club
Δημοσιεύσεις: 9178
Εγγραφή: 28 Ιουν 2020, 15:15

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από John Brown Gun Club »

Juno έγραψε: 09 Ιαν 2022, 21:09 Εδώ αναγκάστηκε μα εγκαταλείψει τον παλιό λογαριασμό του και να ανοίξει καινούργιο από τα τρομπονιάσματα.
αυτο θα ισχυε καλη μου εαν εδινα παραπανω αξια στην γνωμη σου για μενα απο οτι σε μια βρωμικη τρυπια καλτσα. Εχω ταυτοπροσωποποιηθει απο μονος μου απο τα πρωτα ποσταρισματα μου με αυτο το ψ/μο.
viewtopic.php?f=30&t=22501&p=1379119&hi ... t#p1379119
wooded glade έγραψε: Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: Συμμορία ανηλίκων βανδαλίζει αυτοκίνητα στην Αθήνα,ποζάρει και ανεβάζει τα δρώμενα στο TikTok

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Μπράβο Μπλακι. Και εγω διεκδικω το δικαίωμα στην αυτοαμυνα, αλλα τα καθαρματα οι πολιτικοι δεν φερνουν τους νομους περι οπλων της Αριζονα και με περιοριζουν :011:
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”